Gå til innhold

Augustjenter:-)


mammadrøm

Anbefalte innlegg

Jeg har blitt ruger av et flott egg! De andre 3 eggene utviklet deg ikke så bra selv om de ble befruktet. Så ingen eskimoer på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Såå bra :D gullegget er satt inn, og da gjenstår det "bare" å smøre seg med tålmodighet :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer som ruger Ønskespira, hvordan gikk det med deg Ivf-håper?

 

Begynner å bli flere rugere her inne nå. Selv er jeg bare i oppstarten grunnet sen tr  :unsure: Det går nå ihvertfall fremover, så må bare den siste eskimoen min overleve opptiningen  :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipt med sen tr Krepsen79. Håper resten av forsøket går din vei da! Heier på eskimoen din :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg blitt ruger :) Satt inn et perfekt egg i dag. Di sa at egget var så utrolig bra at hu dama på labratoriet hadde henta alle for å vise det. Hadde slimhinne på 14mm på torsdag og alt så bra ut. Så nå krysser vi alt vi har og håper det fester seg og blir der inne i 40 uker og ikke vil ut etter 19 som storebror :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På rugedag 3 i dag(hvis rugedag 1 regnes som dagen etter innsett?), og tiden snegler seg av gårde... Har hele tiden gledet meg til rugetiden, å vite at jeg har et befruktet egg inni meg, men fy så lange dager dette blir til testdato. Vanskelig å konsentrere seg på jobb, og tenker positive og negative tanker om hverandre. Fortsatt 9 dager igjen til dommen kommer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hva du mener mammadrøm, er på rugedag 6 om dag 1 er etter innsett, og dag 7 om det er samme dagen :P har allerede testet, dog bare for å se om sprøyte er ute av kroppen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper det er en trøst mammadrøm og Tanj75 at noen av oss ligger enda lenger bak enn dere igjen i prosessen :P her hadde jeg uttak i dag, så er på minus 3 rugedag eller no :P fikk forresten 5 egg ut. forrige gang var det 6, hvorav 3 ble befruktet (men ingen gode nok til frys). har vært mye mer kvalm og svimmel denne gang, men heldigvis ferdig nå. så bare vente da til i morgen. de skulle ringe meg kun hvis det var dårlige nyheter. hvis tlfen ringer og jeg ser at det er dem, så kommer jeg sikkert til å begynne å grine før jeg har tatt tlfen. så det var en dårlig plan tror jeg, hehe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk jenter ;) ;) dette noen spennende uker fremover nå! hååååper det blir maaaange smilefjes som postes her etter hvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer som ruger og velkommen i "vente-fase" tiden! Hvordan går det med dere rugere? Bestemt dere for første testedag? Eller tester dere hver dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så deilig å være ferdig med uttaket! Håper du ikke får tlf of at eggene dine har full fest i natt:-)

håper det er en trøst mammadrøm og Tanj75 at noen av oss ligger enda lenger bak enn dere igjen i prosessen :P her hadde jeg uttak i dag, så er på minus 3 rugedag eller no :P fikk forresten 5 egg ut. forrige gang var det 6, hvorav 3 ble befruktet (men ingen gode nok til frys). har vært mye mer kvalm og svimmel denne gang, men heldigvis ferdig nå. så bare vente da til i morgen. de skulle ringe meg kun hvis det var dårlige nyheter. hvis tlfen ringer og jeg ser at det er dem, så kommer jeg sikkert til å begynne å grine før jeg har tatt tlfen. så det var en dårlig plan tror jeg, hehe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, når skal man begynne å teste?;-) Hadde en plan om å ta en test på morgenen før blodprøven, men spørs om jeg klarer å vente så lenge....Lykke til alle dere fine, uansett hvor dere er i prosessen! Vi skal få masse positive tester:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg blitt ruger :) Satt inn et perfekt egg i dag. Di sa at egget var så utrolig bra at hu dama på labratoriet hadde henta alle for å vise det. Hadde slimhinne på 14mm på torsdag og alt så bra ut. Så nå krysser vi alt vi har og håper det fester seg og blir der inne i 40 uker og ikke vil ut etter 19 som storebror :(

Fantastisk:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg føyer meg inn i rekken av rugere :) :) :) 1 perfekt egg satt inn. ingen på frys, men vi depper ikke for det :)

 

fortsatt lykke til jenter!!!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg føyer meg inn i rekken av rugere :) :) :) 1 perfekt egg satt inn. ingen på frys, men vi depper ikke for det :)

 

fortsatt lykke til jenter!!!! ;)

Hurra for perfekt egg inn!! Nå skal det ruges:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til dere rugere!! Hvil masse, og tenk glade tanker :)

Jeg er i gang med menopur og prednisolon. Må øker menopur til 225 IU fra ikveld, og ny UL på mandag. Hadde 10 egg, hvor 6 var litt mer modne. De håper å booste alle nå, så vi kan få uttak onsdag, torsdag eller fredag neste uke. Er så spent!! Merker lite til sprøytene, men håper ikke det har noe å si..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det vært masse stikninger i magen de siste to dagene. I kveld har det plutselig stukket til flere ganger... Symptomjakten er offisielt i gang;-) Er dette positivt eller negativt mon tro, google-Google!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja den jakten der er jo helt vill som regel :P alle timene jeg har sittet foran dataen og googla symptomer! hehe. håper stikking er et positivt tegn!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja den jakten der er jo helt vill som regel :P alle timene jeg har sittet foran dataen og googla symptomer! hehe. håper stikking er et positivt tegn!!! :)

He he, ja jeg skjønner nå hvorfor rugetiden blir kalt for skrulleuker. For man blir virkelig skrullete. Kjenner etter på kroppen hele tiden, og tolker alt... Begynner å bli litt sliten, så nå er det nedtelling til testdag om 1 uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...