Gå til innhold

Augustjenter:-)


mammadrøm

Anbefalte innlegg

Begynner å grue meg litt til å komme dit dere er nå...husker hvordan det var sist :unsure: Var på ul idag morges, og de fant 4 modne egg  :)  Så da blir det uttak på onsdag og forhåpentligvis innsetting på fredag. Og ligge med bena høyt med en bok på hytta hele helga ;) Jeg tenker å ta fructus femina denne gangen, har noen erfaringer med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Begynner å grue meg litt til å komme dit dere er nå...husker hvordan det var sist :unsure: Var på ul idag morges, og de fant 4 modne egg  :)  Så da blir det uttak på onsdag og forhåpentligvis innsetting på fredag. Og ligge med bena høyt med en bok på hytta hele helga ;) Jeg tenker å ta fructus femina denne gangen, har noen erfaringer med det?

Lykke til med uttak på onsdag:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har det kommet litt rosa på papiret, så anser forsøket som negativt:-( Pleier å spotte 1-2 dager før mens, så det er nok det som er i gang. Fikk visst ut alle tårene i går, så i dag er jeg bare helt tom... Trøsten er at vi har to egg på frys, så håper vi kan prøve med de ganske snart. De er fryst ned i samme strå, så legen sa vi setter inn begge samtidig hvis ikke dette forsøket går. Dvs hvis begge overlever opptining da. Vel, får bare se fremover- ikke stort annet å gjøre. Skal ta blodprøven på torsdag uansett, og kommer til å følge med og heie dere andre frem:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist mammadrøm! Stor trøsteklem til deg. Vet akkurat hvordan du har det.

 

Var ikke på bim i går.. Men all i want: du beskrev så godt hvordan det er å være en ivf'er. Takk for fine ord.

 

Stor klem til dere alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååneeii mammadrøm! jeg hadde jo bestilt bare smilefjes over hele denne tråden... :( så trist :( ja nå gjelder det å tenke på alt som kan være positivt oppi dette. og det at dere har 2 på frys er jo faktisk super positivt. hvis det er noen trøst så finnes det jo dem som ikke får noen på frys, sånn som jeg f.eks... dette er mitt 2 forsøk og ingen av gangene har det blitt noen eskimoer. så hold fast på det der nå!! kanskje valgte de feil egg å sette inn av de tre som var de beste... kanskje er gullegget blant de to i stedenfor! :)

 

håper du kommer raskt ovenpå igjen mammadrøm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Begynner å grue meg litt til å komme dit dere er nå...husker hvordan det var sist :unsure: Var på ul idag morges, og de fant 4 modne egg  :)  Så da blir det uttak på onsdag og forhåpentligvis innsetting på fredag. Og ligge med bena høyt med en bok på hytta hele helga ;) Jeg tenker å ta fructus femina denne gangen, har noen erfaringer med det?

kanskje finner du noe om fructus femina på andre tråder hvis du søker det opp? evt google det.

 

lykke til med uttaket i alle fall!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte ikke å vente lengre på å teste, tok en billig-test i morges og jippi for første gang på 35 pp viste det 2 streker:):) riktignok ikke like sterke begge to, men i alle mine pp har testene alltid vært like blendahvite! Og nå var det 2 streker!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye ønskespira, så utrolig flott :)  Tok en test på testdag idag jeg også, desverre blendahvit :/ Men da får man prøve igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da drar jeg til UL for å se om det snart blir innsett.

 

Gratulerer ønskespira, fantastisk  :D

 

Det var trist Tanj75. Lykke til med nye forsøk. Må du vente lenge der du er før du kan prøve på nytt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neiii!! Ååh så dumt Tanj75... :/ masse medfølelse! Håååper du kommer raskt til igjen hvis du ønsker det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye Ønskespira!! :) og 4 dager før offisiell testdato! Fantastisk :)

 

Her kjenner jeg ingenting og har en dårlig følelse. Men prøver å ikke tenke på d..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ånei, Tanj75  :(  Varm klem

 

Ønskespira: Så gøy! Gratulerer :)

 

All i want: Ikke gi opp håpet før testen viser 100% sikkert. Det er jo de som ikke kjenner noenting de første ukene ;)

 

Krepsen79: Lykke til med UL idag! :)

 

Jeg har vært på uttak, og fikk ut 3 fine egg!! :) :)  Så nå er det bare å vente på å få høre imorgen om alle er blitt bekfrukta :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra! Fantastisk ønskespira!

Mammadrøm - og Tanja75 -det var no dritt, så veldig tøft dette er, skjærer som kniver i magen av fortvilelse,men ikke fortvil, det kommer flere sjanser og selvom det ikke føles sånn akkurat nå, så plutselig blir det deres tur også. Trøsteklem til dere. All i want is u: på siste ivf hadde jeg ingen symptomer unntatt de siste par dagene, men de få symptomene jeg hadde var så svake at det like så gjerne kunne vært innbilning, og jeg ble gravid da, så ikke fortvil :) masse symptomer eller ingen symptomer spiller ingen rolle, men jeg vet så altfor godt hvordan det er og gruer meg til rugeperioden, den er tøff altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte ikke å vente lengre på å teste, tok en billig-test i morges og jippi for første gang på 35 pp viste det 2 streker:) :) riktignok ikke like sterke begge to, men i alle mine pp har testene alltid vært like blendahvite! Og nå var det 2 streker!!

Gratulerer så mye, ønskespira:-) Så fantastisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk alle dere flotte jenter! Tror enda ikke på at det kan være mulig at spiren virkelig sitter!

 

Snartmamma: gratulerer med 3 gullegg! Spennende å vente til i morgen.

 

Tanja75: sender en trøsteklem til deg! Vet akkurat hvordan du har det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye ønskespira, så utrolig flott :)  Tok en test på testdag idag jeg også, desverre blendahvit :/ Men da får man prøve igjen:)

Det var leit, Tanj75:-( Vet hvordan det føles... Tok en test i dag jeg også, negativ:-( Fryktelig vondt og mange tårer i dag...

Endret av mammadrøm
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ufff.. Blir så lei meg på Tanj75 og mammadrøm sine vegne :( d er så fælt de første dagene etter den smellen... Sitter her og heier dere frem igjen jenter!!

 

Opp: tusen takk for at du delte dette! Det hjalp :) har litt mensvondt og litt vondt i korsryggen, men hadde d ved forrige negative ivf også. Denne gang var annerledes mtp bittebittebittelitt rosa utflod på rd5, men d kan likså godt være blod fra oppskrapning i vagina etter lutinus-innsettern som d kan være festeblødning.

 

Krepsen og Snartmamma: massssse lykke til!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her gikk UL fint men etpar av eggposene hadde vokst litt. Jeg kunne velge mellom dagene i neste uke så her blir det innsett på onsdag, det blir dag 20 etter første dag tr. Nå må bare eskimoen min klare opptiningen  :wub:

 

Nå er vi spente SnartMamma, hvordan gikk det med eggene, blir det innsett i løpet av uken?

 

Så leit MammaDrøm, føler med deg. Har dere flere egg på frys?

 

Lykke til alle rugere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her gikk UL fint men etpar av eggposene hadde vokst litt. Jeg kunne velge mellom dagene i neste uke så her blir det innsett på onsdag, det blir dag 20 etter første dag tr. Nå må bare eskimoen min klare opptiningen  :wub:

 

Nå er vi spente SnartMamma, hvordan gikk det med eggene, blir det innsett i løpet av uken?

 

Så leit MammaDrøm, føler med deg. Har dere flere egg på frys?

 

Lykke til alle rugere!

Så spennende! Lykke til med opptining på onsdag, satser på at du blir ruger:-)

Vi har heldigvis to egg på frys.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist, Mammadrøm :( Det er så ufattelig vondt når man får negativ test. Hvor lenge må dere vente før dere kan forsøke de som er på frys?

 

Krepsen79: Så spennende! Er det første fryseforsøk?

 

De ringte fra klinikken da jeg var på vei til jobb. Av 3 egg, ble 2 befruktet!! Jeg tror vi skal sette inn begge to, men vi skal høre hva de sier når vi kommer til innsett imorgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten Ønskespira... Har du kjent noe spes ila de første rugedagene som var annerledes enn sist? Og følte du (før test) eller føler du (etter test) deg gravid?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist, Mammadrøm :( Det er så ufattelig vondt når man får negativ test. Hvor lenge må dere vente før dere kan forsøke de som er på frys?

 

Krepsen79: Så spennende! Er det første fryseforsøk?

 

De ringte fra klinikken da jeg var på vei til jobb. Av 3 egg, ble 2 befruktet!! Jeg tror vi skal sette inn begge to, men vi skal høre hva de sier når vi kommer til innsett imorgen :)

Så bra :) da satser vi på 2 innsett og tvillinger om 9 mnd for deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snartmamma83: fantastisk. Får du sette inn 2?

 

All i want is u: har hatt en god følelse hele tiden. Tror det skyldes at legen sa at egget hadde stor smilemunn! Har kjent på murringer, men på en annen måte enn ved tr. Hadde ømme bryst etter eggløsningssptøyta, men det har forsvunnet. Vanligvis er de kjempeømme rett før tr.

 

Tok forresten ny digital test i dag og det lyste gravid!!! Vet at flere her inne opplever det stikk motsatt, og jeg har stor sympati for dere. Håper det går fint at jeg deler litt av gleden min med dere. Ikke gi opp håpet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...