Gå til innhold

Augustjenter:-)


mammadrøm

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ååh så koselig Fightern. tror jeg også hadde tolket katten på samme måte som deg ;) men utrolig frustrerende da at d fremdeles er hvite tester. håper du bare er sen i hcg produksjonen og at du får 2 streker i morgen!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,jeg vil jo joine deg i mai-gruppen :D  kom mai, du skjønne BABY :wub:

Katten min er homofil, så jeg tror han har peiling ;)  Vi får se...

 

Hva er terminen din, All I want is u? Og var dette fryse- eller ferskforsøk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønskespira: Er det tvillinger du har i magehuset ditt? Eller er det normalt å ha så høy hcg ved RD 17?

 

Her er det RD 12, og hvite tester. Jeg er likevel supersulten og har lagt på med 4 kg de siste 2 ukene :o .Men jeg tar ikke skade av litt ekstra fett :P

Katten min er blitt ekstra kosete med meg, så satser på at han vet bedre enn de drittestene,hehee!

Skal ta blodprøve i morgen......

Ingen tvillinger her. Fikk kun satt inn ett egg, men hcg varierer jo veldig fra person til person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, d der var et veldig godt forslag til ny versjon av den sangen! ;) og ja, du må definitivt joine mai-gruppa!!! :) :) homofil katt har jeg aldri hørt om, selv om jeg ofte tror at min kastrerte hannhund også er litt tvilsom :P

 

terminen min er faktisk 17.mai! :) håper å unngå den dagen der da, men jeg skal ikke være kresen så lenge jeg får beholde lille nurk så lenge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil også ha mai-bebis!! Er det sånn at kosete katter betyr graviditet? Vi har en katt som vanligvis bare vil kose med sambon, men de siste dagene har hun klengt skikkelig på meg. Skal opp på fanget når jeg spiser frokost og går i bena på meg og maser for å få kos :)

All i want: sist hadde jeg ingen symptomer, bare vanlig murring. Og da var det ikke inærheten av gravid. Gikk en tur nå, som vi pleier å holde friskt tempo, nå måtte jeg rusle og blekortpusta oppoverbakker og veldig vondt i hoftene. Og jeg har gått opp bare 1 kg siden jeg begynte på prednisolon, men spiser som en hest :) så kroppen min jobber med ettellerannet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

såå spennende SnartMamma83 at du føler d annerledes denne gangen! og at også katta di er blitt mer kosete, hihi :) :) gleder meg til du skal teste!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,hunder og katter (iallefall) merker at du er gravid. Katten min, som vanligvis ikke vil ha særlig kontakt - utenom når det er snakk om mat, var helt ekstremt kosete da jeg gikk gravid forrige gang. Men det startet ikke før i uke 5,tror jeg...iallefall da jeg la merke til det.

 

Jeg hadde 2 katter før - de var søsken. Og han ene var/er homofil, mens søsteren hans hadde Downs Syndrom :wub:  Hun ble dessverre drept av en hannkatt i nabolaget :( .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra Ønskespira :)

 

Jeg tok test idag morges, den var negativ :( Men symptomene er like sterke som igår, så jeg håper at det bare er for tidlig å teste. Er på rugedag 10.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For de som var nysgjerrige. Fikk svar på hcg prøven fra fredag. Var på 3100. Så trøtt som jeg er nå er jeg ikke i tvil.

Strålende :D :D nå kan du slappe av og prøve å nyte at du er gravid! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper den positive testen dukker opp ila de neste dagene SnartMamma83!!! 

 

her har jeg hatt sånn forstoppelse og luftsmerter at jeg har ligget i fosterstilling på sofaen og grått siden søndags formiddag. d eneste positive er at jeg får ta d som et tegn på at lille eggie fortsatt klamrer seg fast :P så til dere alle hvis dere får positiv test: husk å drikke MASSE vann hvis du merker at systemet er tregere enn normalt!!!! aldri aldri aldri spis masse fiber uten å helle på med extra mye vann. og aldri aldri aldri spis mye frukt på en gang, som f.eks. plommer :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off stakar deg all i want! Det høres ikke noe godt ut. Men bra du ser postivt på det :D

Jeg har ikke turt å teste igjen idag, fordi jeg hadde en skikkelig dårlig dag igår etter negativt resultat.

Sambon overtalte meg til å vente til imorgen tidlig, men mulig jeg kapitulerer ikveld. Testene ligger på benken på badet og roper etter meg! Har samme symptomene som tidligere, om mulig enda ømmere bryster med tydelige blodårer. Så jeg håper i det lengste :)

 

Hvordan går det med resten her inne? Har alle hoppet over på september-schnupper? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei,jeg har faktisk - tro det eller ei, ikke testet hverken i går eller i dag :o

 

Får blodprøvesvarene i morgen....så da får vi se om det gjemmer seg noen hcg-hormoner laaaaaaaaaaangt inni meg. Tviler sterkt på det....katten vil ikke kose særlig mye med meg lengre :angry:  Har kjeftet på han, men det hjalp iallefall ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off stakar deg all i want! Det høres ikke noe godt ut. Men bra du ser postivt på det :D

Jeg har ikke turt å teste igjen idag, fordi jeg hadde en skikkelig dårlig dag igår etter negativt resultat.

Sambon overtalte meg til å vente til imorgen tidlig, men mulig jeg kapitulerer ikveld. Testene ligger på benken på badet og roper etter meg! Har samme symptomene som tidligere, om mulig enda ømmere bryster med tydelige blodårer. Så jeg håper i det lengste :)

 

Hvordan går det med resten her inne? Har alle hoppet over på september-schnupper? :)

Jeg tror du er gravid jeg :) jeg hadde tydelig blodårer på puppene sist forsøk (og var gravid) og det var vel det eneste symptomet jeg hadde da. Kom ca 10 dager etter insett. Jeg testet ingenting, for orket ikke negative tester, så ventet på blodprøvesvaret. Jeg holder på m sprøyter nå, 5te dagen m det, kjenner litt stikninger og murringer/øm i magen av og til, så håper det betyr utvikling av mange og gode egg :) kontroll på fredag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du fått blodprøvesvaret Fightern????

 

og har du testet i dag SnartMamma83????

 

:) :)

jeg er sååå spent!!! :)

 

her har jeg vært hos legen igjen. tredje natta på rad at jeg ikke har kunnet ligge. har måttet sitte i sofaen og sove litt nå og da innimellom smertene. fått klyster og laktulose hos legen nå da (bra jeg er anonym for d der er litt flaut faktisk, hehe). sitter og venter på at jeg skal ta klysteren, men må lade opp mobiltelefonen sånn at jeg har noe å gjøre mens jeg sitter der på toalettet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off, det høres ikke godt ut all i want! Du får bruke skjøteledning ;)

Jeg tok test idag tidlig, og den var negativ :( Tester imorgen tidlig også hvis ikke jeg begynner å blø iløpet av dagen. Men tror desverre ikke det har gått denne gangen heller :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du fått blodprøvesvaret Fightern????

 

og har du testet i dag SnartMamma83????

 

:) :)

jeg er sååå spent!!! :)

 

her har jeg vært hos legen igjen. tredje natta på rad at jeg ikke har kunnet ligge. har måttet sitte i sofaen og sove litt nå og da innimellom smertene. fått klyster og laktulose hos legen nå da (bra jeg er anonym for d der er litt flaut faktisk, hehe). sitter og venter på at jeg skal ta klysteren, men må lade opp mobiltelefonen sånn at jeg har noe å gjøre mens jeg sitter der på toalettet :P

Håper det har hjulpet nå;) måtte le litt når jeg tenkte på mobil og do :) ellers har du det fint?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neii!! Jeg som hadde en god følelse for deg SnartMamma83! Så dumt at den var negativ i dag også :/ dritt! Håper d går bra med deg.. At du klarer å holde motet oppe. Jeg håper selvfølgelig på at d likevel dukker opp en gladnyhet i morgen. Klarer aldri å slutte å håpe for andre før de har skrevet at mensen har komt. Tenker på deg og fortsetter med å krysse fingrene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Ja d går fint ellers Ønskespira :) hvis dette funker nå fremover (skal fortsette og gå på laktulose), så vil alt være perfekt. Trøtt i trynet, men d gjør ikke noe :) hva med deg??? Hvordan er formen din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Ja d går fint ellers Ønskespira :) hvis dette funker nå fremover (skal fortsette og gå på laktulose), så vil alt være perfekt. Trøtt i trynet, men d gjør ikke noe :) hva med deg??? Hvordan er formen din?

Så bra! Ganske så trøtt, og har generelt lite energi, men regner med det er for en kort periode!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off, det høres ikke godt ut all i want! Du får bruke skjøteledning ;)

Jeg tok test idag tidlig, og den var negativ :( Tester imorgen tidlig også hvis ikke jeg begynner å blø iløpet av dagen. Men tror desverre ikke det har gått denne gangen heller :(

Håper du tar feil! Krysser fingre og tær, er ikke slik det skal gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer en liten oppdatering fra meg. Jeg fikk en positiv test for 1,5 uke siden, den var litt svak men det var den sist gang jeg var gravid å testa så tidlig og. Jeg tok en ny test etter 4 dager, den var svakere enn den første. Jeg ble veldig urolig, samme kveld kom det ørlite brun/rød utflod. Det kom ikke noe mer utflod. Jeg tok nye tester i helga og begge var negative. Jeg slutta på medisiner på mandag og har begynt å blø i dag.... fikk beskjed av sykehuset at det var nok en kjemisk...

 

uff detter er så tung prosess å gå igjennom.. klarer ikke å forestille meg at jeg noen gang kommer til å få et barn :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...