Gå til innhold

Augustjenter:-)


mammadrøm

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest barnimagen6

Hei, jeg er ny i denne gruppa, men synes det er spennende å følge reisene her :) Jeg er gjennom mitt første forsøk, og hadde innsett på torsdag, altså fire dager siden.. I alle disse dagene har jeg vært oppblåst i magen, og har hatt mye murringer/ubehag i magen.. Verst er oppblåstheten, da magen ser ut som en liten ballong.. Regner med at det er bivirkninger av støttebehandlingen, men er det noen andre som som har denne erfaringen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Nordlys13!! :)

 

Barnimagen6: Oppblåst mage og murringer er noe jeg har hatt ved begge mine ivf, altså både den som var negativ og den som nå viste positiv på rugedag 10 (og 11). jeg har gått på lutinus etter uttak, og er ganske sikker på at det må være bivirkninger av Lutinus. Håper at du lykkes på første forsøk!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk med alle dere som er blitt gravide - GRATULERER såååå masse :D

 

Testet dere mange ganger/dager før dere fikk positiv?

Jeg er jo en testoman....er på RD 6 nå...seff testet i dag tidlig (ikke overraskende at den ble negativ,nei).

 

Satser på at deres graviditet smitter over på septembergruppen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

barnimagen6; jeg hadde også slik ved forrige forsøk. Det gikk rundt 2-3 uker etter uttak før jeg følte magen var normal igjen. Hadde sikkert både med lutinus og gjøre, samt at eggposene fylles med væske igjen etter uttak. Lykke til med ruginga :-) 

 

Jeg er straks på vei for 2. ul. Håper at det har vokst seg til noen flere eggposer ila helga!  Har veldig lite ubehag/ oppblåsthet ved dette forøket sammenlignet med forrige gang, så tror egentlig ikke det er blitt noe "volsom" tilvekst ;-) Men men, satser på at gullegget er der likevel ;-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer ivf_håper og all I want is u!!  :D  Fikk litt klump i halsen og blank i øya på deres vegne  :)  Herregud, alle disse hormonene jeg dytter i kroppen, gjør meg så lettrørt... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fightern: Jeg testet første gang på rd10. Rd6 var litt tidlig ja :) kan ikke huske å ha lest at noen har fått positiv så tidlig. Rd7 har vært det tidligste jeg har lest, men tror gjennomsnittet ligger rundt rd9-10 uten at jeg kan si det sikkert selvfølgelig. Håper at babystøvet smitter over fra oss som har fått pos test til deg og de andre!! ;)

 

Lykke til Nordlys13 med ULen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuusen takk snartmamma83!! :)

 

Syns dere som ruger nå bør sette opp en liste over testdag sånn at vi kan følge med og ha oversikt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt usikker hvordan man lager den testdag-lista, men jeg har testdag fredag 13.09. Håper det er lykkedag for meg! Det var bursdagen til farfaren min, så kan jo håpe det betyr noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3.september

4.september

5.september

6.september

7.september

8.september

9.september

10.september

11.september

12.september

13.september - SnartMamma83?

14.september

15.september

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jippi, ca en dobling av eggposer siden fredag :) 9 eggposer denne gangen :) Håper det er kvalitetsegg i hver og en! Ny UL på onsdag og sannsynlig uthenting fredag. Spennende! :)​ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det frekt av meg,som er en september-snuppe :P  å skrive min testdag inn hos dere?

 

 

3.september
4.september
5.september
6.september
7.september
8.september
9.september
10.september - Fighter`n
11.september
12.september
13.september - SnartMamma83?
14.september
15.september

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for alle gratulasjoner :) Klarer ikke helt slippe jubelen løs før vi har vert på UL om noen uker men..

 

Fighteren: Jeg test ikke før tesdag, det gjor jeg heller ikke sist gang. Vil ikke utsette meg selv for en negativ test når den kan vere positiv når jeg skal teste :) og det har jo lønnet seg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ivf_håper: føler det helt på samme måte. Syns hele tiden at dette er uvirkelig, tenk at jeg skal være gravid.. Venter i spenning på ul i uke 7.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønskespira og IVF-håper: har dere tatt blodprøve for å se at hcg stiger normalt??

 

jeg vet ikke om sykehuset mitt tilbyr det, så jeg var hos fastlegen i går for å ta blodprøve nr.1.. jeg våkna i dag og var helt overbevist om at dette hadde gått skeis. følte at mensen var på vei. tok en ny billigtest som jo var like positiv (er vel gått for kort tid til at den kan bli negativ over natta), men jeg er på nippet til å bli hysterisk likevel her. uffameg. aner ikke hvordan jeg vil takle en skuffelse nå, og tiden frem til torsdags morgen når jeg får testresultatet kunne ikke gått saktere... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med sen mens og forlenget tid før innsett så hører jeg nå til i Septembersnupper, men kommer nok til å være her også  :) Gratulerer til dere som er gravide  :D  :D  :D  Suksesshistorier er herlige å lese dagen før jeg skal ha innsett av den siste eskimoen min  :wub:  Må den bare klare opptiningen  :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønskespira og IVF-håper: har dere tatt blodprøve for å se at hcg stiger normalt??

 

jeg vet ikke om sykehuset mitt tilbyr det, så jeg var hos fastlegen i går for å ta blodprøve nr.1.. jeg våkna i dag og var helt overbevist om at dette hadde gått skeis. følte at mensen var på vei. tok en ny billigtest som jo var like positiv (er vel gått for kort tid til at den kan bli negativ over natta), men jeg er på nippet til å bli hysterisk likevel her. uffameg. aner ikke hvordan jeg vil takle en skuffelse nå, og tiden frem til torsdags morgen når

jeg får testresultatet kunne ikke gått saktere...

Det syns jeg var lenge å vente på svar på hcg-test. Legekontoret mitt pleier å ha svarene morgenen etter blodprøva var tatt. Jeg forstår jo at dette kan variere, men 3 dager!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, nei. Jeg har formulert meg uklart, beklager. Jeg får sikkert svar på blodprøven i dag (altså morgenen etter), men jeg kan jo ikke vite sikkert om dette er kjemisk eller ikke før etter at blodprøve nr.2 er tatt. Den må jeg ta onsdags morgen, og da får jeg endelig svar på torsdag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med opptininga Krepsen79 :)

 

Hater denne ventinga! Prøver å fylle dagene med jobb og fritidsaktiviteter uten å stresse, men timene går så uendelig sakte :wacko:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I know the feeling Ønskespira. Håper ikke det var jeg som gjorde deg stressa med innleggene mine! :/ jeg vet ikke jeg hva prosentandelen er av folk som har kjemisk og folk som forblir gravide, men d er vel sikkert ikke kjempe vanlige med kjemisk. Satser på d i alle fall :) Håper du får raskt og positivt svar på prøven din da sånn at du slipper å stresse mer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm, hvor hører jeg egentlig hjemme ? ;-) begynner å lure på om jeg har sneket meg inn feil... tenkte at jeg tilhørte august pga oppstart i aug, men har jo ikke uthenting før antageligvis fredag. hva er kriteriene for å " få være med"? ;-) tilhører jeg august eller september?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...