Gå til innhold

Vi i 20-åra som prøver.


eneleh_

Anbefalte innlegg

Alle dere 20-åringer er så stille her inne ; p. I halmen hele gjengen eller?

 

Hvordan går det med folk? Mange som skal teste i disse dager? Hvem er bkitt gravide! Gi meg litt juice info ??!! :) haha.. må høre om andres spenning og glede! Er så lenge til jeg kan begynne å torturere meg selv med testing og spenning! :P..

 

IKM i dag og 2-3 på CB digital :D

 

Wooohooo ;) gratulerer så masse masse masse ;) åååhh.. skulle ønske din livmor var min akkurat nå. Haha!! Lykke til i svangerskapet;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal sjekke om jeg har positiv EL test nå!:)

Er virkelig spent på om jeg blir gravid denne mnd!!

2 uker til en Evt positiv gravid test.

 

Får positiv gtest nesten samtidig vi da ;) negativ eltest på meg i dag! Hvordan gikk din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg testa i dag, 9dpo, kvitare enn snø! Mista liksom litt trua, men det er jo tidleg enda...

 

Liker ikke!!! Men! Det er fortsatt håp;) ;) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle dere 20-åringer er så stille her inne ; p. I halmen hele gjengen eller?

 

Hvordan går det med folk? Mange som skal teste i disse dager? Hvem er bkitt gravide! Gi meg litt juice info ??!!:) haha.. må høre om andres spenning og glede! Er så lenge til jeg kan begynne å torturere meg selv med testing og spenning!:P..

 

Godt vi er flere som går å trør å venter. Her er ny ikm 2.juni, noe som jo er en evighet til. Om el kommer som den har gjort det siste året så ee den 17/18.mai. Så vi starter i god tid og har sex annenhver dag fra nå og frem til 20.mai (minst).

Begynte å ta multivitaminer begge to i går og håper at det kanskje skal hjelpe på. Ellers er det bare å vente..... så får vi se hva som kommer først positiv graviditetstest eller time på sykehuset.

 

Lykke til Verbena! Får håpe det er positiv test som kommer før sykehusbesøk ;) heier på deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har EL 13. mai og da IKM 27. mai hvis kroppen er inne i samme rytmen som tidligere..

Tanten kom 3 dager for sent nå denne mnd, så jeg har kjøpt inn eggløsningstester denne gangen for å være på den sikre siden.. så tenkte å ta en test på søndag bare for å være sikker ;)

 

Jeg trodde ikke jeg skulle bli så utolmodig, har i så mange år gått rundt å utsatt dette med å få barn.. Har prioritert utdanning, jobb, reising og sene kvelder.. Men nå som vi har bestemt oss for å prøve så har jeg begynt å telle dagene til EL og IKM.. Trodde aldri jeg skulle være den som har eggløsningsapper på mobilen lissom :P

 

Gratulere til alle som har en liten spire som satt!! Utrolig spennende og jeg krysser bare fingrene for at denne gangen sitter spiren med oss også :)

 

Wow! Datoene våre er helt like jo ;);) hihi! Det var litt gøy. Dette er min 2.PP. og i dag fikk jeg EL tester i posten! Brukte en i dag (litt vel tidlig) hehe. Men er såååå utolmodig. ; p..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal sjekke om jeg har positiv EL test nå!:)

Er virkelig spent på om jeg blir gravid denne mnd!!

2 uker til en Evt positiv gravid test.

 

Får positiv gtest nesten samtidig vi da ;) negativ eltest på meg i dag! Hvordan gikk din?

 

Negativ:(

Så mulig eggløsning ikke er før på torsdag?

Tester i morgen tidlig igjen!

Vi skal få positiv g. Test samtidig ja!!:) så gøy!

For positiv skal den bli!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hmm, trur kanskje eg berre er 8dpo, så vel å behalde trua litt til, men ikkje heilt overbevist, nei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble en ny negativ test på meg i dag tidlig, men fortsatt ikke tr! Jeg har begynt å spotte litt brunt, men veldig lite... Har nyttig i magen og er konstant svimmel! Kan jeg ha hatt sen eggløsning og derfor festeblødninger nå istedenfor tr? Når bør man evt teste etter festeblødninger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke en uke før ikm festeblødning kommer da?

Om jeg ikke tar helt feil.

HÅPER det er feste tegn du har!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt ingen tegn til TR her... Det hadde vært så typisk om det skjedde nå, hehe, for det er akkurat denne måneden det passer bittelitt dårlig å bli gravid. Men vi blir så klart glade om det skjer! Men, vi får se. Går jo nå og venter på denne berømte tanta..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle fått den på søndag som var, så da er den vel tre dager forsinket...? De siste månedene har jeg vært veldig i rute, men den har da vært noen dager forsinket tidligere. Jeg har litt murringer på venstre side nå, der hvor jeg pleier å kjenne det når jeg har eggløsning. Aner ikke hva det betyr...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Murringer kan jo være baby i magen! Eller mensen på vei. Andre symptomer?

Kanskje du skulle tatt en test i helgen om ikke tante har kommet?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tar nok en test i helgen tenker jeg dersom tanta ikke har kommet innen den tid. Husker ikke sånne ting i det hele tatt fra forrige gang. Husker bare at brystvortene mine plutselig svulmet, og nærmest pekte oppover! Da tok jeg en test, og resultatet er nå ei jente som snart er 4,5 år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh lord, jeg har litt ømme brystvorter! Men er ikke det vanlig også når TR er rett rundt hjørnet? Ikke sant man kan ha ømme brystvorter både under eggløsning, og når man snart får mensen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ømme brystvorter fra eggløsning og frem til mensen kommer. Men når jeg var gravid så hadde jeg så ømme at det gjorde vondt med bh på og ta den av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HeijHeij! :D Slenger meg på her jeg også. Jeg er 24 år, og samboeren min er 35.. Vi prøver også å bli gravid ;) Han har 2 barn fra før av, en på 13 og en på 6 år!

Jeg sluttet på pillen i august, men har ikke prøvd så hardt den første tiden, men nå synes jeg det er påtide at noe skal begynne å gro i magen ;)

Siden jeg er ganske ny her inne, så er det en del forkortelser som jeg ikke forstår :P noen som kan forklare meg?? :huh: IKM?? PP?? MA?? SA?? :huh: osv...

 

med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) og velkommen!

Håper det ikke blir så mange pp ( prøveperioder) på deg!:)

Ikm= ikke kommende mens

Sa= spontan abort

Ma= litt usikker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm, eg fekk svaaaaaaaak positiv på billigtest i dag. Tok først ein sånn strips då eg sto opp, der kunne eg liksom skimta ein "ekstra" strek, så etter nokre timar tok eg ein til. Då kom streken 1-2 min over tida, trur eg. Starta å henga opp klær mens eg venta, og glømte meg ut ca eitt minutt.. Så tok eg ein stavtest i kveld, den viste svaaaaaakt pos innan tida, men er såvidt ein kan skimte noko...

 

Har murringar, masse luft i magen, trøtt og halsbrann dei siste kveldane. IKM på måndag, men fekk beskjed av legen min å ta kontakt med ein gong eg fekk positiv test, fordi eg fekk svangerskapsforgiftning før jul, og då mista me guten vår ( i veke 24!)... Hadde de gjort? Ringt i morgon, eller venta til måndag? Skal teste igjen i morgon og sjå om den er sterkare

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm, eg fekk svaaaaaaaak positiv på billigtest i dag. Tok først ein sånn strips då eg sto opp, der kunne eg liksom skimta ein "ekstra" strek, så etter nokre timar tok eg ein til. Då kom streken 1-2 min over tida, trur eg. Starta å henga opp klær mens eg venta, og glømte meg ut ca eitt minutt.. Så tok eg ein stavtest i kveld, den viste svaaaaaakt pos innan tida, men er såvidt ein kan skimte noko...

 

Har murringar, masse luft i magen, trøtt og halsbrann dei siste kveldane. IKM på måndag, men fekk beskjed av legen min å ta kontakt med ein gong eg fekk positiv test, fordi eg fekk svangerskapsforgiftning før jul, og då mista me guten vår ( i veke 24!)... Hadde de gjort? Ringt i morgon, eller venta til måndag? Skal teste igjen i morgon og sjå om den er sterkare

 

Ring i morgen tidlig for sikkerhetsskyld! Da får du sikkert komme inn å ta blodprøve for å måle hcg også er du forhåpentligvis i gang.

Jeg ville ikke ventet helt til mandag når legen er på jobb i morgen. Lykke til og oppdater oss i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar, ja, eg trur eg stikk innom der i morgon og snakkar med dei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar, ja, eg trur eg stikk innom der i morgon og snakkar med dei...

 

Håper på at det er gratulerer. Krysser fingrene for dg og at du får komt inn og tatt blodprøve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg fekk time på tirsdag, men tok ein digital test i dag, og den viste GRAVID 1-2, så då tenker eg at så lenge eg ikkje startar å blø, så går det greitt til tirsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...