Gå til innhold

Vi i 20-åra som prøver.


eneleh_

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

29 år her. Ingen barn. Her er det snart 1 år siden vi sluttet med prevensjon. Fikk beskjed fra gyn denne uken etter utredning at jeg har pcos. Nå blir det klomifenkur etter at mannen har avlagt prøve. Venter i spenning på oppstart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 dpo da :D det går fremover!

Ja, det gjør det! :D

Hadde vært så artig om det satt i PP1 :D

Endret av HanneKa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Jeg er snart 23 og han blir 24 i år.

Vi har egentlig nettopp bestemt oss for å bli "prøvere", selv om vi ikke har kommet i gang enda. 

Venter på "mens" (den som kommer mellom p-pillebrettene), men denne gangen begynner jeg ikke på p-pillen igjen  :Nikke:

 

Hvordan regner dere frem til EL og IKM? Syns det er mye å sette seg inn i  :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er snart 23 og han blir 24 i år.

Vi har egentlig nettopp bestemt oss for å bli "prøvere", selv om vi ikke har kommet i gang enda. 

Venter på "mens" (den som kommer mellom p-pillebrettene), men denne gangen begynner jeg ikke på p-pillen igjen  :Nikke:

 

Hvordan regner dere frem til EL og IKM? Syns det er mye å sette seg inn i  :klo:

Hei! Hvis du har en normal syklus er EL rundt den 14 dagen og IKM den 28, og så regner du neste syklus (hvis det skulle bli en til da, hehe) fra første dagen med tr. Det er kanskje lettest å oppdage EL på symptomer som slim og sånn, eller så kan man teste. Jeg syns hvertfall det var veldig greit å teste med en gang, ikke for å beregne når man skulle ha seg, men rett og slett for å vite når jeg hadde EL :D Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...