Gå til innhold

Vi i 20-åra som prøver.


eneleh_

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer til de det har klaffet for!😀

Her er det ingen forandringer, litt usikker på når ikm egentlig er, men har som regel hatt det på dag 34-36. Er på dag 35 nå men ingenting som skjer, masse mensmurringer (noe som jeg ikke pleier å ha før tanta faktisk er her). Tok test idag tidlig som var blendahvit.. Er så kjedelig å bare vente 😔😣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde inseminasjon på onsdag, og blir gal av denne ventinga. Blir ikke bedre av at jeg tror jeg kjenner symptomer. Jeg får ihvertfall stikninger nederst til venstre i magen. Til å bli litt smågal av rett og slett!  :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

!! Tok en test nå. Den var positiv!! 😁

Gratulerer så mye 😊 har ventet på høre hvordan det gikk, så dette var veldig gode nyheter 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, har ikke helt turt å ta test. Vært så redd for å skuffet.. Men å, så glad jeg er ! 😁

Denne gangen ble det ingen skuffelse :) utrolig gøy å høre at det klaffet for dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet dette er veldig feil sted og spørre, men dere er så gode..

 

Det klaffet jo for oss nå, i pp 8-9. Men såååå.. Samboer sier plutselig at han føler seg tvunget. What to doo ? Han har selv tidligere, når jeg har vært i tvil, sagt at vi ikke kan bli mer klare enn hva vi er nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet dette er veldig feil sted og spørre, men dere er så gode..

 

Det klaffet jo for oss nå, i pp 8-9. Men såååå.. Samboer sier plutselig at han føler seg tvunget. What to doo ? Han har selv tidligere, når jeg har vært i tvil, sagt at vi ikke kan bli mer klare enn hva vi er nå..

 

Bare et wild shot dette..... MEN kan det hende han har fått kalde føtter? Da går det over, isåfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet dette er veldig feil sted og spørre, men dere er så gode..

 

Det klaffet jo for oss nå, i pp 8-9. Men såååå.. Samboer sier plutselig at han føler seg tvunget. What to doo ? Han har selv tidligere, når jeg har vært i tvil, sagt at vi ikke kan bli mer klare enn hva vi er nå..

 

Vil tro det går over, er nok bare litt nye følelser over at alt plutselig ble så "ekte" om du skjønner. Dere har jo prøvd i 8-9pp men det er først nå at det faktisk er en liten en på vei. Han må bare få slappet litt av med tanken på det, så får du si til han det han har sakt til deg. At dere kan ikke bli mer klare enn hva dere er nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var det tomt for mini piller og snart starter prøvingen på nr 2. Kommer til å bruke kondom en liten stund fremover til vi har vært på et arrangement hvor det blir alkohol, trenger en skikkelig helg uten barn og noe godt i glasset før vi starter prøvingen :-) Fikk gutt i januar i år og vi vil gjerne ha to tette <3 Gleder meg til å følge dere fremover :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært hos gyn.👍 Hun sa alt så bra ut men ble satt på letrozol som jeg skal begynne på ved neste mens, i tillegg skal jeg ned og ta blodprøver ved syklusdag 1-3, samt at mannen må ned og levere sædprøve.✌

Håper alt ordner seg snart nå!😇

 

Lykke til baby_drøm ❤ det ordner seg nok skal du se ☺❤

Håper det går fort for dere da, Marianne89!👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skogfrua: Krysser alt jeg har for at dere klarer det selv før november <3 skal aldri si aldri ^^

 

Baby_drøm: off nei dette har ikke akkurat vært en dans på roser. Er nå enten 3 eller 4 dpo så jeg begynner sikkert testingen til helgen. Jeg tror ikke det er gått denne måneden siden det ble så lite aksjer. Men man vet jo aldri, så håpet er jo der <3

Hvordan går det med deg?

Håper jo på det. Ikm er på onsdag så håper jeg går inn i helgen uten mens... Men usikker med tanke på smerter jeg har nå 😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare et spørsmål, beklager om det blir for detaljert. denne mnd har jeg hatt el slim lengre enn jeg pleier. ( føles slik hvertfall) har vert små kvalm store deler av dagen og oppblåst, mye luft i magen... Alt datteren tyde på en spire. MEN nå har jeg så mye menssmerter at jeg tviler... Hva tror dere?? Ikm er onsdag....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titter innom her jeg også. Vi har nettopp startet prøvingen på nr 2. IKM en dag denne uka. Dumme meg testet i dag og den var selvfølgelig negativ. Angrer på at jeg testa, mye bedre å gå med håpet. Kjenner at jeg ikke helt tør å tro at jeg testet for tidlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen :) har akkurat registrert meg her, men jeg og samboeren er godt inne i prøvingen, for å si det slik. Er i pp21, men er blitt henvist til gynekolog som deretter skal henvise oss videre til fertilitetsklinikk :) har fulgt litt med her inne, og har vært en "trøst" å lese om alle her inne som er i "samme" båt! :) Gratulerer til alle det endelig har klaffet for! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!:) 
Jeg er ei jente på 24, samboer er 33. Han har en sønn på 12 fra før, mens jeg har ingen. 

Vi ble sammen i januar i år, men har bodd sammen siden 2 uker inn i forholdet.. Kunne ikke drømt om å finne meg en bedre livspartner.

 

For ikke lenge siden ble temaet barn tatt opp når vi lå i senga å snakket en kveld, og vi fant ut at vi skulle prøve. Men fordi hans forrige brudd førte til at han egentlig hadde slått fra seg tanken om både ny partner og flere barn så har han litt som skal omstilles. Han sier selv at etter han ble sammen med meg så begynner han å se for seg å få flere barn, og han vil ha barn med meg og jeg med ham. Men vi hadde avtalt at jeg i første omgang skulle gå ferdig p-pillene jeg allerede hadde hentet ut fra apoteket. Nå har jeg ca 12 dager gjen på brettet jeg holder på med, og deretter et fullt brett. Så snakket vi om at jeg da skulle slutte når det fulle brettet blir tomt... 

 

Nå har vi derimot kanskje fått en forandring i planene våre. Jeg har nemlig vært kvalm i flere dager, svimmel, uregelmessig i magen, forandret luktesans, hodepine og blir plutselig trøtt. Men fordi jeg hoppet over forrige mens, så har jeg ikke helt peiling på hvordan jeg ligger an i suklysen min (mtp om jeg er forsinket). Jeg tar jo p-pillene hver dag, men det kan jo hende at de har sviktet en dag? 

Kjøpte etter oppmuntring fra samboer og noen venninner to graviditetstester igår kveld på bunnpris. Den ene var en CB-test og den andre en RFSU-test. Fikk ikke sove inatt, så sto opp og tok RFSU testen i 5tiden inatt, men den viste fort negativ (hadde ikke vært på do på siden tidlig på kvelden) . Tenker at jeg skal ta neste nest imorgen når jeg står opp. Har ordnet meg med time til fastlegen min mandag neste uke, så kommer til å snakke med han om dette uansett resultat imorgen tidlig.

 

Men samboer har gitt uttrykk for at han begynner å håpe at jeg kan varsle om at vi venter barn, så da vil jeg vel si at vi herved er prøvere uansett hva som skjer imorgen og neste mandag:) Ønsk meg lykke til :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!:) 

Jeg er ei jente på 24, samboer er 33. Han har en sønn på 12 fra før, mens jeg har ingen. 

Vi ble sammen i januar i år, men har bodd sammen siden 2 uker inn i forholdet.. Kunne ikke drømt om å finne meg en bedre livspartner.

 

For ikke lenge siden ble temaet barn tatt opp når vi lå i senga å snakket en kveld, og vi fant ut at vi skulle prøve. Men fordi hans forrige brudd førte til at han egentlig hadde slått fra seg tanken om både ny partner og flere barn så har han litt som skal omstilles. Han sier selv at etter han ble sammen med meg så begynner han å se for seg å få flere barn, og han vil ha barn med meg og jeg med ham. Men vi hadde avtalt at jeg i første omgang skulle gå ferdig p-pillene jeg allerede hadde hentet ut fra apoteket. Nå har jeg ca 12 dager gjen på brettet jeg holder på med, og deretter et fullt brett. Så snakket vi om at jeg da skulle slutte når det fulle brettet blir tomt... 

 

Nå har vi derimot kanskje fått en forandring i planene våre. Jeg har nemlig vært kvalm i flere dager, svimmel, uregelmessig i magen, forandret luktesans, hodepine og blir plutselig trøtt. Men fordi jeg hoppet over forrige mens, så har jeg ikke helt peiling på hvordan jeg ligger an i suklysen min (mtp om jeg er forsinket). Jeg tar jo p-pillene hver dag, men det kan jo hende at de har sviktet en dag? 

Kjøpte etter oppmuntring fra samboer og noen venninner to graviditetstester igår kveld på bunnpris. Den ene var en CB-test og den andre en RFSU-test. Fikk ikke sove inatt, så sto opp og tok RFSU testen i 5tiden inatt, men den viste fort negativ (hadde ikke vært på do på siden tidlig på kvelden) . Tenker at jeg skal ta neste nest imorgen når jeg står opp. Har ordnet meg med time til fastlegen min mandag neste uke, så kommer til å snakke med han om dette uansett resultat imorgen tidlig.

 

Men samboer har gitt uttrykk for at han begynner å håpe at jeg kan varsle om at vi venter barn, så da vil jeg vel si at vi herved er prøvere uansett hva som skjer imorgen og neste mandag:) Ønsk meg lykke til :D

Lykke til, håper du er gravid :-)

Men kan og desverre være bivirkninger av p-pille/mini pille bruk. Har hatt samme som deg når eg har brukt prevensjon :-( Sluttet for snart 1mnd siden og nå er alle plagene så godt som borte. Vi bruker kondom nå, men starter prøvingen neste måned :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei alle sammen! :) 

Jeg er ei jente på 24, samboer er 33. Han har en sønn på 12 fra før, mens jeg har ingen. 

Vi ble sammen i januar i år, men har bodd sammen siden 2 uker inn i forholdet.. Kunne ikke drømt om å finne meg en bedre livspartner.

 

For ikke lenge siden ble temaet barn tatt opp når vi lå i senga å snakket en kveld, og vi fant ut at vi skulle prøve. Men fordi hans forrige brudd førte til at han egentlig hadde slått fra seg tanken om både ny partner og flere barn så har han litt som skal omstilles. Han sier selv at etter han ble sammen med meg så begynner han å se for seg å få flere barn, og han vil ha barn med meg og jeg med ham. Men vi hadde avtalt at jeg i første omgang skulle gå ferdig p-pillene jeg allerede hadde hentet ut fra apoteket. Nå har jeg ca 12 dager gjen på brettet jeg holder på med, og deretter et fullt brett. Så snakket vi om at jeg da skulle slutte når det fulle brettet blir tomt... 

 

Nå har vi derimot kanskje fått en forandring i planene våre. Jeg har nemlig vært kvalm i flere dager, svimmel, uregelmessig i magen, forandret luktesans, hodepine og blir plutselig trøtt. Men fordi jeg hoppet over forrige mens, så har jeg ikke helt peiling på hvordan jeg ligger an i suklysen min (mtp om jeg er forsinket). Jeg tar jo p-pillene hver dag, men det kan jo hende at de har sviktet en dag? 

Kjøpte etter oppmuntring fra samboer og noen venninner to graviditetstester igår kveld på bunnpris. Den ene var en CB-test og den andre en RFSU-test. Fikk ikke sove inatt, så sto opp og tok RFSU testen i 5tiden inatt, men den viste fort negativ (hadde ikke vært på do på siden tidlig på kvelden) . Tenker at jeg skal ta neste nest imorgen når jeg står opp. Har ordnet meg med time til fastlegen min mandag neste uke, så kommer til å snakke med han om dette uansett resultat imorgen tidlig.

 

Men samboer har gitt uttrykk for at han begynner å håpe at jeg kan varsle om at vi venter barn, så da vil jeg vel si at vi herved er prøvere uansett hva som skjer imorgen og neste mandag:) Ønsk meg lykke til :D

Lykke til, håper du er gravid :-)

Men kan og desverre være bivirkninger av p-pille/mini pille bruk. Har hatt samme som deg når eg har brukt prevensjon :-( Sluttet for snart 1mnd siden og nå er alle plagene så godt som borte. Vi bruker kondom nå, men starter prøvingen neste måned :-)

 

Må nok være noe annet som er årsaken, formen er like elendig idag, men CBtesten lyste "Ikke gravid" mot meg.. Er så lei meg.. Skal heldigvis til legen på mandag, og da skal jeg høre med han hva årsaken kan være.. Etter snart en uke med kvalme er jeg lei:(

Lykke til med prøvingen :babysmokk: Håper det blir vår tur snart :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Hei alle sammen! :) 

Jeg er ei jente på 24, samboer er 33. Han har en sønn på 12 fra før, mens jeg har ingen. 

Vi ble sammen i januar i år, men har bodd sammen siden 2 uker inn i forholdet.. Kunne ikke drømt om å finne meg en bedre livspartner.

 

For ikke lenge siden ble temaet barn tatt opp når vi lå i senga å snakket en kveld, og vi fant ut at vi skulle prøve. Men fordi hans forrige brudd førte til at han egentlig hadde slått fra seg tanken om både ny partner og flere barn så har han litt som skal omstilles. Han sier selv at etter han ble sammen med meg så begynner han å se for seg å få flere barn, og han vil ha barn med meg og jeg med ham. Men vi hadde avtalt at jeg i første omgang skulle gå ferdig p-pillene jeg allerede hadde hentet ut fra apoteket. Nå har jeg ca 12 dager gjen på brettet jeg holder på med, og deretter et fullt brett. Så snakket vi om at jeg da skulle slutte når det fulle brettet blir tomt... 

 

Nå har vi derimot kanskje fått en forandring i planene våre. Jeg har nemlig vært kvalm i flere dager, svimmel, uregelmessig i magen, forandret luktesans, hodepine og blir plutselig trøtt. Men fordi jeg hoppet over forrige mens, så har jeg ikke helt peiling på hvordan jeg ligger an i suklysen min (mtp om jeg er forsinket). Jeg tar jo p-pillene hver dag, men det kan jo hende at de har sviktet en dag? 

Kjøpte etter oppmuntring fra samboer og noen venninner to graviditetstester igår kveld på bunnpris. Den ene var en CB-test og den andre en RFSU-test. Fikk ikke sove inatt, så sto opp og tok RFSU testen i 5tiden inatt, men den viste fort negativ (hadde ikke vært på do på siden tidlig på kvelden) . Tenker at jeg skal ta neste nest imorgen når jeg står opp. Har ordnet meg med time til fastlegen min mandag neste uke, så kommer til å snakke med han om dette uansett resultat imorgen tidlig.

 

Men samboer har gitt uttrykk for at han begynner å håpe at jeg kan varsle om at vi venter barn, så da vil jeg vel si at vi herved er prøvere uansett hva som skjer imorgen og neste mandag:) Ønsk meg lykke til :D

 

Lykke til, håper du er gravid :-)

Men kan og desverre være bivirkninger av p-pille/mini pille bruk. Har hatt samme som deg når eg har brukt prevensjon :-( Sluttet for snart 1mnd siden og nå er alle plagene så godt som borte. Vi bruker kondom nå, men starter prøvingen neste måned :-)

Må nok være noe annet som er årsaken, formen er like elendig idag, men CBtesten lyste "Ikke gravid" mot meg.. Er så lei meg.. Skal heldigvis til legen på mandag, og da skal jeg høre med han hva årsaken kan være.. Etter snart en uke med kvalme er jeg lei:(

Lykke til med prøvingen :babysmokk: Håper det blir vår tur snart :D

Lykke til :-) Klaffer nok fort når du slutter med p-piller :-)

Satser på juli/august barn neste år, men forberedt på at det kan ta tid. Hvet jo ikke om mensen er tilbake enda en gang, fikk gutt i januar og begynte på prevensjon i februar og ammer enda til hvert måltid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...