Gå til innhold

Vi i 20-åra som prøver.


eneleh_

Anbefalte innlegg

Hehe skal det ;) selv om jeg er veldig sikker på at det ikke har skjedd noe nå :/ sjansene er for små :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 dpo og jeg klarte ikke holde meg :P tok en test i dag på morgenen som selvfølgelig var negativ :P det murrer fortsatt i magen og det er mye slim (beklager detaljer) så jeg vet ikke hva som skjer :P veldig mye luft i magen også de siste 3 dagene :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 dpo og jeg klarte ikke holde meg :P tok en test i dag på morgenen som selvfølgelig var negativ :P det murrer fortsatt i magen og det er mye slim (beklager detaljer) så jeg vet ikke hva som skjer :P veldig mye luft i magen også de siste 3 dagene :P

hmm.. 6dpo kaaaan være litt tidlig! krysser fingrene for det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Heihei, Lenge sida eg har vore innpå ser eg. Er masse som har skjedd her hos meg :)

Fortell fortell.... :D

 

Okai, Fant meg ein ny fyr :) Vi var sammen i snart 1 år, ble gravid (er 7-8 uker på vei) Faren vil ikkje ha ungen så han forlot meg, kom heim til tom leilighet med en brev der han skreiv at han skal tilbake til heimlandet (faren er fra tyrkia) Pga han vil ikkje ha ungen, vurdere å ta abort siden eg blir alene mor :( Men har tenkt litt på dette så har bestemt meg for å beholde ungen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

å nei. Så utrolig kjedelig at dette har skjedd.. Veldig trist. Jeg hadde absolutt beholdt dette barnet, for selvom han ikke er voksen nok til å stå for sine handlinger, trur jeg du vil være veldig takknemmelig for den lille i senere tid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

6 dpo og jeg klarte ikke holde meg :P tok en test i dag på morgenen som selvfølgelig var negativ :P det murrer fortsatt i magen og det er mye slim (beklager detaljer) så jeg vet ikke hva som skjer :P veldig mye luft i magen også de siste 3 dagene :P

hmm.. 6dpo kaaaan være litt tidlig! krysser fingrene for det

Ja jeg vet det er altfor tidlig, men jeg klarte ikke la være :P får krysse fingrene for den neste uken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å nei. Så utrolig kjedelig at dette har skjedd.. Veldig trist. Jeg hadde absolutt beholdt dette barnet, for selvom han ikke er voksen nok til å stå for sine handlinger, trur jeg du vil være veldig takknemmelig for den lille i senere tid!

Han vil ikkje stå som far på papirene engang :/ Men eg vil helst beholde for eg vil ikkje fjerne ungen pga han. Selvom han ikkje er moden så er eg det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var endelig tanta ute av huset. Nå er det ny prøve periode, krysser fingre og tær for bedre lykke denne gangen. Hvordan går det med dere andre? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 27 og sambo 34, skal prøve på å få en atpåklatt 😂 ble gravid som 18-åring. Håper det klaffer i august!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

hei allihop :D

Jeg har nettopp fylt 24 og mannen blir snart 27. :tommelsmil:   Vi har vært sammen i over 7 år, og gift i 1. :bryllup:

Sluttet med pilla i slutten av juli 2014. og fikk første mens i oktober.

Tok det ganske med ro første 4-5 månedene, men resten av tiden har vi iallfall prøvd å ha sex ganske ofte. De siste 3 månedene har vi hatt det veeldig ofte igjen ( :danse:) meen ingenting skjer...

Har ganske lang syklus på ca. 35 dager, noe som gjør at tiden mellom hver pp går eeenda saktere.. <_<

Håper nå at en spire snart skal sitte, når det har gått et år siden jeg sluttet med pillene nå.. Har virkelig ikke lyst til å måtte gå til utredning.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere :) Jeg er ny her inne! Både mann og jeg er 23, og har prøvd på første nå i over ett år. Vi begynner begge å bli litt utålmodig og er redd for at noe kanskje ikke er som det skal. Har bestilt legetime i september for utredning og for å høre hvordan vi skal gjøre det fremover, men håper jeg er gravid før den tid. :) Blir spennende å følge dere alle fremover, håper alle får ønskene oppfylt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Var innom for noen år siden, men da ble det ingenting. Nå derimot, er jeg og samboer igang med prøving Kastet kondomene igår, så idag var første sex uten beskyttelse. Dette blir spennende Venter mens om en ukes tid, så det blir bok å se fra september om noe vil feste seg! I mellomtiden får jeg følge der andre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antageligvis eggløsning for 2 dager siden☝. Men er i så dårlig form om dagen; kvalm og dårlig matlyst og grinete. Føler mest for bare å ligge i senga og sove døgnet rundt. 😝😝

Hvordan er det med deg babysyk91? 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antageligvis eggløsning for 2 dager siden☝. Men er i så dårlig form om dagen; kvalm og dårlig matlyst og grinete. Føler mest for bare å ligge i senga og sove døgnet rundt.

Hvordan er det med deg babysyk91?

Håper du på at det kanskje kan vere pga el då eller pga spiren? :) Hadde vore kjekt om alle vi her inne hadde en spire i magen ^^

Eg er 8+6 i dag ^^ skal på ny kontroll 24. aug hos legen der vi skal registrere meg som gravid :) Første kontroll rundt 12-16 september :)

Endret av babysyk91
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...