Gå til innhold

Vi i 20-åra som prøver.


eneleh_

Anbefalte innlegg

Da har jeg vært til legen. Det slo ut positivt på urinprøven, så da tok de en blodprøve for å måle hsg(?) i dag, også skal jeg inn å ta ny blodprøve på mandag, også får jeg svar hos legen på torsdag. Så da blir jeg her inne frem til da i alle fall. + at jeg ikke er sikker på hvor langt jeg er på vei, så aner ikke når termin blir, trur det blir i juli, men er så usikker. Så det får bare vente. Trives her inne med dere damer. :)

 

Sender litt positivitet i deres rettning så dere får en positiv test snart også. :duskedame:

Krysser fingrene for deg :-) Blir kjekt med to tette :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da har jeg vært til legen å tatt en ny blodprøve. Så gjenstår det å se på torsdag hva hu sier og hvordan resultatene blir. Jeg skal be om henvisning til tidlig ul for å vite at alt er som normalt ved tanke på blødningen min. Huff, liker ikke å gå sånn å vente. 😒😞
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært til legen å tatt en ny blodprøve. Så gjenstår det å se på torsdag hva hu sier og hvordan resultatene blir. Jeg skal be om henvisning til tidlig ul for å vite at alt er som normalt ved tanke på blødningen min. Huff, liker ikke å gå sånn å vente. 😒😞

Lykke til, krysser fingrene for deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her som har hatt sex innen en uke etter utskraping uten at det har vært noe farlig? Har ikke fått beskjed om det ene eller det andre fra lege. Bare at jeg ikke skulle bli gravid en gang. Vi koste oss litt vel mye på julebord og hotell i helga og Idag tidlig begynte jeg å blø ganske mye. Vært lite blod ellers egentlig. Bare den første dagen.. Noen som også ble gravid med en gang etterpå uten at det gjorde noe? Veldig liten lyst å vente så lenge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært til legen i dag, å jeg er gravid. :) Jeg har fått henvisning til gynekolog for å finne ut hvor langt jeg er på vei. Siste mens var jo i starten av oktober, men aner ikke om den blødningen jeg hadde her i starten av mnd har hatt noe innvirkning på fosteret. Så da hopper jeg videre til 1 trimester. :)

Sender litt gravid støv i deres vei sånn at dere også kan få en gladnyhet å fortelle i jula. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært til legen i dag, å jeg er gravid. :) Jeg har fått henvisning til gynekolog for å finne ut hvor langt jeg er på vei. Siste mens var jo i starten av oktober, men aner ikke om den blødningen jeg hadde her i starten av mnd har hatt noe innvirkning på fosteret. Så da hopper jeg videre til 1 trimester. :)

Sender litt gravid støv i deres vei sånn at dere også kan få en gladnyhet å fortelle i jula. :)

Gratulerer så mye :-) Nå ble eg veldig glad på dine vegne :-) Regner med du holder meg oppdatert i Facebook gruppa når det blir offisielt 👶😃👍🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Da har jeg vært til legen i dag, å jeg er gravid. :) Jeg har fått henvisning til gynekolog for å finne ut hvor langt jeg er på vei. Siste mens var jo i starten av oktober, men aner ikke om den blødningen jeg hadde her i starten av mnd har hatt noe innvirkning på fosteret. Så da hopper jeg videre til 1 trimester. :)

Sender litt gravid støv i deres vei sånn at dere også kan få en gladnyhet å fortelle i jula. :)

Gratulerer så mye :-) Nå ble eg veldig glad på dine vegne :-) Regner med du holder meg oppdatert i Facebook gruppa når det blir offisielt

 

Takk takk .:) <3 Selvfølgelig.  ;) Jeg skal på tidlig ul, så kommer nok til å fortelle det der når jeg veit at alt er som det skal, samt hvor langt jeg er på vei. ;) Så dere får nok vite det før resten av verden får vite det, hvis de får det. xD Vi sa ingen ting sist graviditet, sa bare at nå har vi fått barn. ;):fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Da har jeg vært til legen i dag, å jeg er gravid. :) Jeg har fått henvisning til gynekolog for å finne ut hvor langt jeg er på vei. Siste mens var jo i starten av oktober, men aner ikke om den blødningen jeg hadde her i starten av mnd har hatt noe innvirkning på fosteret. Så da hopper jeg videre til 1 trimester. :)

Sender litt gravid støv i deres vei sånn at dere også kan få en gladnyhet å fortelle i jula. :)

Gratulerer så mye :-) Nå ble eg veldig glad på dine vegne :-) Regner med du holder meg oppdatert i Facebook gruppa når det blir offisielt

Takk takk .:) <3 Selvfølgelig. ;) Jeg skal på tidlig ul, så kommer nok til å fortelle det der når jeg veit at alt er som det skal, samt hvor langt jeg er på vei. ;) Så dere får nok vite det før resten av verden får vite det, hvis de får det. xD Vi sa ingen ting sist graviditet, sa bare at nå har vi fått barn. ;):fnise:

Vi sa heller ikke noe sist på Facebook før han var født 😂 Her venter eg enda på at mensen skal komme tilbake etter sa 😞 Hadde vært greit om den kom snart, så eg får et vist perspektiv på hvor i syklus eg er så prøvingen kan starte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før graviditeten hadde jeg sykelus på 24 dager nå har jeg hatt på 35 dager, så den forandra seg veldig på meg. Håper du snart får en positiv test. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 5 uker senere...
Gjest MiffaBlir3Barnsmor

Er inne å titter å leser meg opp på hvordan det har gått med resten :D Jeg er ikke lenger i tyveårene og ikke prøver heller (selv om jeg håper det en vakker dag blir flere barn på meg bare jeg finner kjærligheten på ny). Ser jo tråden er noe rolig nå, men håper det er bra med alle :) Med oss er det bra og nå griner eggstokkene etter baby av å lese her, selv om jeg har baby på snart ni måneder haha :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MiffaBlir3Barnsmor

Det er en ny Vi i 20 åra gruppe. ;) Så det er derfor det er så  stille her. :)

Aha :P Da er det vel på tide for meg å slutte å henge her inne hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er inne å titter å leser meg opp på hvordan det har gått med resten :D Jeg er ikke lenger i tyveårene og ikke prøver heller (selv om jeg håper det en vakker dag blir flere barn på meg bare jeg finner kjærligheten på ny). Ser jo tråden er noe rolig nå, men håper det er bra med alle :) Med oss er det bra og nå griner eggstokkene etter baby av å lese her, selv om jeg har baby på snart ni måneder haha :D

 

Hei Miffa! Har tenkt litt på deg innimellom. Håper inderlig alt går bra med deg og begge barna dine. Merkelig hvor fort tiden går, tenk at babyen din er 9mnd allerede. Tror du var gravid når jeg kom inn her og nå sitter vi begge med nydelige babyer. Håper du finner kjærligheten på ny og lykke til videre. :)

Endret av pæreblomst
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...

Hvordan kan man komme seg til siste side her? Orker ikke lete gjennom over 200 sider

enten kan du trykke på det før du trykker på linken, der står det side 1, 2, 3 .. 205, eller så kan du endre sidetallet oppe i linken der det står f.eks page-2 til page-205 :D

Endret av thereader
Lenke til kommentar
Del på andre sider

enten kan du trykke på det før du trykker på linken, der står det side 1, 2, 3 .. 205, eller så kan du endre sidetallet oppe i linken der det står f.eks page-2 til page-205 :D

Haha, Åja 😂

Får ikke velge side før jeg går inn, men kanskje det andre tipset fungerer 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er snart 22 år, samboer er 26, og vi er inne i 2pp. IKM den 17 eller den 18 :D Trodde først at el var når testen var positv, og husker ikke helt hva som skjedde dagene etter, så blir spennende å se om det skjer denne pp.  :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har googlet meg ihjel, men finner ikke ut svaret helt sikkert.

 

Jeg fikk positiv EL-test igår ettermiddag, og ennå en positiv nå i ettermiddag. Har jeg hatt EL, eller? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har googlet meg ihjel, men finner ikke ut svaret helt sikkert.

 

Jeg fikk positiv EL-test igår ettermiddag, og ennå en positiv nå i ettermiddag. Har jeg hatt EL, eller? :P

Så vidt jeg har skjønt (av det andre har svart meg på spørsmålet) har man el den dagen testen blir negativ  :tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...