Gå til innhold

Vi i 20-åra som prøver.


eneleh_

Anbefalte innlegg

20fz5aa.jpg

 

Vil dere si at dette er en positiv el test?

Strekane skal vere like sterke når du har el. Testen ser sånn ut uansett til vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

20fz5aa.jpg

 

Vil dere si at dette er en positiv el test?

Strekane skal vere like sterke når du har el. Testen ser sånn ut uansett til vanlig.

Testen ser ikke sånn ut til vanlig nei. Jeg har aldri fått like sterk strek som test streken. I morgen tidlig kommer streken til å være svakere enn i dag (basert på erfaring av el testing i 8 mnd).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

20fz5aa.jpg

 

Vil dere si at dette er en positiv el test?

Strekane skal vere like sterke når du har el. Testen ser sånn ut uansett til vanlig.

Testen ser ikke sånn ut til vanlig nei. Jeg har aldri fått like sterk strek som test streken. I morgen tidlig kommer streken til å være svakere enn i dag (basert på erfaring av el testing i 8 mnd).

Det var veldig rart for eg har fått vete fra andre her på forumet at stekene skal vere like sterke (som test streken) For då har du EL. Dersom den ikkje er det så har du ikkje El.. Kor ofte tester du deg? Eg testa meg 2-3 ganger om dager pga det var variere når på dagen ein tar den også, eg hadde samme som deg på morningen og på kvelden var den plutselig positiv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

20fz5aa.jpg

 

Vil dere si at dette er en positiv el test?

Strekane skal vere like sterke når du har el. Testen ser sånn ut uansett til vanlig.
Testen ser ikke sånn ut til vanlig nei. Jeg har aldri fått like sterk strek som test streken. I morgen tidlig kommer streken til å være svakere enn i dag (basert på erfaring av el testing i 8 mnd).
Det var veldig rart for eg har fått vete fra andre her på forumet at stekene skal vere like sterke (som test streken) For då har du EL. Dersom den ikkje er det så har du ikkje El.. Kor ofte tester du deg? Eg testa meg 2-3 ganger om dager pga det var variere når på dagen ein tar den også, eg hadde samme som deg på morningen og på kvelden var den plutselig positiv..

Man har vel el dagen etter positiv test har jeg lært. Glemte å ta bilde av testen dagen etter, men den var tydelig svakere. I denne pp har jeg testet 3 ganger daglig faktisk. Har hatt positiv graviditetstest 2 ganger tidligere så jeg må da ha gjort noe riktig. Krysser fingrene uansett for to streker på ikm denne pp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

20fz5aa.jpg

 

Vil dere si at dette er en positiv el test?

Strekane skal vere like sterke når du har el. Testen ser sånn ut uansett til vanlig.
Testen ser ikke sånn ut til vanlig nei. Jeg har aldri fått like sterk strek som test streken. I morgen tidlig kommer streken til å være svakere enn i dag (basert på erfaring av el testing i 8 mnd).
Det var veldig rart for eg har fått vete fra andre her på forumet at stekene skal vere like sterke (som test streken) For då har du EL. Dersom den ikkje er det så har du ikkje El.. Kor ofte tester du deg? Eg testa meg 2-3 ganger om dager pga det var variere når på dagen ein tar den også, eg hadde samme som deg på morningen og på kvelden var den plutselig positiv..

Man har vel el dagen etter positiv test har jeg lært. Glemte å ta bilde av testen dagen etter, men den var tydelig svakere. I denne pp har jeg testet 3 ganger daglig faktisk. Har hatt positiv graviditetstest 2 ganger tidligere så jeg må da ha gjort noe riktig. Krysser fingrene uansett for to streker på ikm denne pp!

Dette er jo seff sånn som kan variere men krysser fingrer og tær for at du har en spire!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,jenter. Noen som har vært borti festeblødning tidligere? I utgangspunktet så har jeg ikm neste mandag. Men siden tr kom en uke tidligere forje mnd,så var ikm dagen på mandag. Fikk en liten blødning søndagskvelden. Lyserosa/to dråper som var mørkere og i dag brunt. Veldig til murringer innimellom og ond korsrygg. Vart i 1,5 uke nå.. Tok en test i dag tidlig og var en svak strek. Drakk vann som en helt for å ta en ny en,men den var selfølgelig negativ. Kunne dette vært festeblødning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du drikker mye vann for å få tisse blir jo det litt feil da urinen bør være konsentrert.😉 Men om du hadde pos test på morgenurin bør dette stemme bra (gratulerer!!😊) prøv å teste igjen om en dag eller to på morgenurin så bør isåfall streken ha blitt mer tydelig. Lykke til 😃👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ææ! Spennende.. Har du tatt noe test? Krysser fingre

Nei, sist pp tok jeg test etter 3 dager men mens kom etter 5 dager så denne gangen vil jeg vente lengre. Det er så rart at når jeg bestemmer meg for å bli gravid da er den den forsinket hver gang. Har alltid hvert veldig på tiden før aldri gått 2 dager over eller mer. Så håper at denne gangen sitter det, men har ikke merket noen symptomer denne gangen ingen symptomer på at mens er på vei engang. Så det er noe nytt denne gangen. Har du tatt test? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Har ikke vært så aktiv her inne, men fikk positiv test i dag etter 3 prøveperioder. Var egentlig ikke så optimistisk denne runden, da jeg ikke hadde kjent noe... Gikk 4 dager over og nå står det Gravid på CB! 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

ææ! Spennende.. Har du tatt noe test? Krysser fingre

Nei, sist pp tok jeg test etter 3 dager men mens kom etter 5 dager så denne gangen vil jeg vente lengre. Det er så rart at når jeg bestemmer meg for å bli gravid da er den den forsinket hver gang. Har alltid hvert veldig på tiden før aldri gått 2 dager over eller mer. Så håper at denne gangen sitter det, men har ikke merket noen symptomer denne gangen ingen symptomer på at mens er på vei engang. Så det er noe nytt denne gangen. Har du tatt test? :)

Jeg skjønner.. Dette er første gangen jeg går over :o

Har veldig såre brystvorter, vet ikke om det er noe tegn ?? Tenkte jeg skulle vente til helgen med å ta helg, for da vet jeg at jeg er SKIKKELKIG over ikm :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

ææ! Spennende.. Har du tatt noe test? Krysser fingre

Nei, sist pp tok jeg test etter 3 dager men mens kom etter 5 dager så denne gangen vil jeg vente lengre. Det er så rart at når jeg bestemmer meg for å bli gravid da er den den forsinket hver gang. Har alltid hvert veldig på tiden før aldri gått 2 dager over eller mer. Så håper at denne gangen sitter det, men har ikke merket noen symptomer denne gangen ingen symptomer på at mens er på vei engang. Så det er noe nytt denne gangen. Har du tatt test? :)
Jeg skjønner.. Dette er første gangen jeg går over :o

Har veldig såre brystvorter, vet ikke om det er noe tegn ?? Tenkte jeg skulle vente til helgen med å ta helg, for da vet jeg at jeg er SKIKKELKIG over ikm :D

Eneste symptomet jeg har denne runder er ømme bryst/brystvorter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

ææ! Spennende.. Har du tatt noe test? Krysser fingre

Nei, sist pp tok jeg test etter 3 dager men mens kom etter 5 dager så denne gangen vil jeg vente lengre. Det er så rart at når jeg bestemmer meg for å bli gravid da er den den forsinket hver gang. Har alltid hvert veldig på tiden før aldri gått 2 dager over eller mer. Så håper at denne gangen sitter det, men har ikke merket noen symptomer denne gangen ingen symptomer på at mens er på vei engang. Så det er noe nytt denne gangen. Har du tatt test? :)
Jeg skjønner.. Dette er første gangen jeg går over :o

Har veldig såre brystvorter, vet ikke om det er noe tegn ?? Tenkte jeg skulle vente til helgen med å ta helg, for da vet jeg at jeg er SKIKKELKIG over ikm :D

Så spennende. :) såre brystvorter kan være et tegn. Bare å krysse fingrene nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Har ikke vært så aktiv her inne, men fikk positiv test i dag etter 3 prøveperioder. Var egentlig ikke så optimistisk denne runden, da jeg ikke hadde kjent noe... Gikk 4 dager over og nå står det Gravid på CB! 😃

Gratulerer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var mensen over mandag forrige uke. El er ventet til mandag, men i dag var det litt blod i utfloden som nå begynner å bli klebrig. Beklager detaljer, men dette er litt forvirrende :P noen som har hatt lignende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forhåpentligvis ferdig i denne gruppen på en stund hvis spiren klarer å klamre seg fast i 9 mnd denne gangen (alle gode ting er 3?!) Stikker vel litt innom for å følge dere videre uansett, men... Ønsker dere masse lykke til! 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forhåpentligvis ferdig i denne gruppen på en stund hvis spiren klarer å klamre seg fast i 9 mnd denne gangen (alle gode ting er 3?!) Stikker vel litt innom for å følge dere videre uansett, men... Ønsker dere masse lykke til! 😄

Alle gode ting er 3 :) gratulere å lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forhåpentligvis ferdig i denne gruppen på en stund hvis spiren klarer å klamre seg fast i 9 mnd denne gangen (alle gode ting er 3?!) Stikker vel litt innom for å følge dere videre uansett, men... Ønsker dere masse lykke til! 😄

Gratulerer! Har du også termin i mai da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Forhåpentligvis ferdig i denne gruppen på en stund hvis spiren klarer å klamre seg fast i 9 mnd denne gangen (alle gode ting er 3?!) Stikker vel litt innom for å følge dere videre uansett, men... Ønsker dere masse lykke til! 😄

Gratulerer! Har du også termin i mai da?

Forventet termin 18 Mai i følge utregning fra app :-D hihi tenker litt sånn "hva nå?" :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig fått brev med dato til utredning :) I perioden frem til det skal jeg ikke tenke for mye på prøvingen og heller tenke mere på vektnedgang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Forhåpentligvis ferdig i denne gruppen på en stund hvis spiren klarer å klamre seg fast i 9 mnd denne gangen (alle gode ting er 3?!) Stikker vel litt innom for å følge dere videre uansett, men... Ønsker dere masse lykke til! 😄

Gratulerer! Har du også termin i mai da?
Forventet termin 18 Mai i følge utregning fra app :-D hihi tenker litt sånn "hva nå?" :-P

Ja, dette er vel bare starten på venteleken 😝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...