Gå til innhold

Vi i 20-åra som prøver.


eneleh_

Anbefalte innlegg

 

 

 

 

 

 

 

Ikm var i går og fikk negativ test på morgenen :( i dag på morgenen var det noen bitte små dråper med blod i utfloden, så da er nok tanta på vei :(

Kjenner følelsen! Spiren sitter nok snart skal du se =) Selv har jeg gitt litt opp  =(

 

Håper den lille blødningen i går var et bra tegn <3 Hvorfor har du gitt opp da? 

 

Vi satser på det =) Har så innmari ustabile sykluser. Alt fra 35-90 dager mellom hver mens. Håper på god hjelp fra legen :(

 

Oy det var lenge :/ Håper du kan få hjelp av legen :)

Godt det ikke er bare jeg som syns det er lenge :P Nå er det 70 dager siden forrige mens og negative tester. Tungt psykisk! Holder følelsene mine borte fra venner og familie. Så da er det godt å ha noen å snakke med her inne, her er det jo flere i samme situasjon. <3

 

Jeg gjør akkurat det samme! Jeg viser ikke følelsene mine rundt dette til noen! Bortsett fra mannen selvfølgelig :P Men det er veldig godt å kunne dele tankene og følelsene her inne <3

 

Det er veldig godt, så slipper man å holde alt for seg selv! Jeg letter hjertet mitt til mannen og min beste venninne =) Jeg har ikke vært veldig aktiv her inne, men kjenner nå at det er behov for å snakke med andre i samme situasjon. På det feltet kan ikke venninna mi hjelpe meg så mye, for hun ble gravid på første forsøk. Ho gir meg gode oppmuntrende ord da <3 Noe som er gull verdt når humøret ikke er helt på topp =)

 

Min venninne som jeg deler alt dette med har aldri vært gravid, er ikke gravid og tror ikke hun har lyst til å noen gang bli gravid :P så det er litt vanskelig det der :P Men hvor lenge har dere prøvd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

 

 

 

 

 

 

 

Ikm var i går og fikk negativ test på morgenen :( i dag på morgenen var det noen bitte små dråper med blod i utfloden, så da er nok tanta på vei :(

Kjenner følelsen! Spiren sitter nok snart skal du se =) Selv har jeg gitt litt opp  =(

 

Håper den lille blødningen i går var et bra tegn <3 Hvorfor har du gitt opp da? 

 

Vi satser på det =) Har så innmari ustabile sykluser. Alt fra 35-90 dager mellom hver mens. Håper på god hjelp fra legen :(

 

Oy det var lenge :/ Håper du kan få hjelp av legen :)

Godt det ikke er bare jeg som syns det er lenge :P Nå er det 70 dager siden forrige mens og negative tester. Tungt psykisk! Holder følelsene mine borte fra venner og familie. Så da er det godt å ha noen å snakke med her inne, her er det jo flere i samme situasjon. <3

 

Jeg gjør akkurat det samme! Jeg viser ikke følelsene mine rundt dette til noen! Bortsett fra mannen selvfølgelig :P Men det er veldig godt å kunne dele tankene og følelsene her inne <3

 

Det er veldig godt, så slipper man å holde alt for seg selv! Jeg letter hjertet mitt til mannen og min beste venninne =) Jeg har ikke vært veldig aktiv her inne, men kjenner nå at det er behov for å snakke med andre i samme situasjon. På det feltet kan ikke venninna mi hjelpe meg så mye, for hun ble gravid på første forsøk. Ho gir meg gode oppmuntrende ord da <3 Noe som er gull verdt når humøret ikke er helt på topp =)

 

Min venninne som jeg deler alt dette med har aldri vært gravid, er ikke gravid og tror ikke hun har lyst til å noen gang bli gravid :P så det er litt vanskelig det der :P Men hvor lenge har dere prøvd?

Venninna mi ho bar to ho =) Så jeg får god støtte fra ho <3 Vi bar prøvd i 13 mnd, uten hell. Hvor lenge har dere prøvd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oy det er litt lengre enn oss for å si det sånn :P vi kastet pillene i januar. Prøvde i april, men bommet helt på eggløsning :P Så mai var egentlig vår første pp der vi mest sannsynlig ikke bommet på el :P Hvor gamle er dere? hvor i landet bor dere Nysjerrigpetra? :)

Endret av Kinemoor91
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oy det er litt lengre enn oss for å si det sånn :P vi kastet pillene i januar. Prøvde i april, men bommet helt på eggløsning :P Så mai var egentlig vår første pp der vi mest sannsynlig ikke bommet på el :P Hvor gamle er dere? hvor i landet bor dere Nysjerrigpetra? :)

Håper det klaffer for dere denne gangen da =) Jeg skulle veldig gjerne hatt en stabil syklus! Det må være så mye lettere å kunne klaffe på eggløsningen :P Jeg er 22 (snart 23) og samboeren min er 23. Vi bor i buskerud. Dere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det håper vi og, men tror nok håpet er ute nå når vi fikk negativ test i dag 2 dager på overtid. Jeg er 24 og mannen er 23 (blir 24 i november) så vi er mer enn klare for ønskespiren <3 Og vi bor i Arendal i Aust-Agder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det håper vi og, men tror nok håpet er ute nå når vi fikk negativ test i dag 2 dager på overtid. Jeg er 24 og mannen er 23 (blir 24 i november) så vi er mer enn klare for ønskespiren <3 Og vi bor i Arendal i Aust-Agder :)

Er det noen tegn til tante rød da? :P Da er dere like gamle som samboeren min da =) Her er nok jeg aller mest klar for ønskespiren, men mannen gleder seg han også. Jeg føler liksom at det er meg og min kropp sin feil at vi ikke har spisen enda, siden jeg har så ustabil syklus :( Vi bor øverst i Buskerud :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er moro når du finner noen som er like gamle som deg og som er i samme situasjon :) jeg føler også det er min kropp som tuller! Jeg har ikke så lange sykluser som deg, men de tuller litt av og til. Ingen tegn til tanta enda, men som jeg skrev så var det noen få, små dråper med blod i utfloden i går morges, så hva det betyr vet ikke jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er moro når du finner noen som er like gamle som deg og som er i samme situasjon :) jeg føler også det er min kropp som tuller! Jeg har ikke så lange sykluser som deg, men de tuller litt av og til. Ingen tegn til tanta enda, men som jeg skrev så var det noen få, små dråper med blod i utfloden i går morges, så hva det betyr vet ikke jeg :P

 

Ja, det er ålreit å ha noen man kan veksle erfaringer og "problemer" med :) Jeg tror det ligger litt i vår kvinnelige natur å mene at det er vår feil selvom det kanskje ikke er det :P det er jo vanlig at det tar litt tid før syklusen stabiliserer seg etter man slutter på prevansjon. Da krysser jeg fingrene for dere og satser på at spiren sitter :D Du må holde meg oppdatert! 

Jeg har ingen formening om når eggløsningen kommer, pleier til vanlig å kjenne det veldig godt på kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi må holde hverandre oppdatert! Etter jeg oppdaget de dråpene med blod i går så hadde jeg kramper til og fra hele dagen. I dag har jeg ikke merket noenting, så jeg vet ikke hva som skjer. Fikk jo negativ test i dag på morgenen, så jeg har igrunn bikket over på den negative siden merker jeg :P Men vi må begge holde håpet oppe <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. 

 

Vi har også prøvd lenge. 

Vi holder det hemmelig for andre, så er fint å ha disse forumene. 

Her er IKM 13.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. 

 

Vi har også prøvd lenge. 

Vi holder det hemmelig for andre, så er fint å ha disse forumene. 

Her er IKM 13.

Hvor lenge har dere prøvd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har prøvd siden januar 2013 og seriøst med el tester ol. siden april 2013.

Hatt 4 mnd med pergo uten å lykkes. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har prøvd siden januar 2013 og seriøst med el tester ol. siden april 2013.

Hatt 4 mnd med pergo uten å lykkes. 

Håper det klaffer for dere snart da =) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får håpe det :) 

vi har fått time til fertilitets klinikk, så hvis ikke vi klarer selv så klarer vel de :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Da var dagen her, vi har fått resultater og de ser ikke noe galt på verken svømmere eller egg, men vi skal videre på ivf og hormonbehandling... 😔 grådig lang ventetid men har jo allerede forsøkt i flere år så 20 +15 uker er jo ikke lenge... Så forlater snart denne gruppen og ønsker dere hell og lykke videre og håper dere får mere babystøv enn vi har fått til nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sees vi kanskje inne på assistert befruktning, skogfrua?😊 jeg hadde første forsøk icsi mai/juni, men gikk desverre ikke. Har ett egg på frys som skal settes inn i naturlig syklus i august, så håper det er gullegget😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antydning til positiv test 6 dager før forventet mens. Testet tidlig da jeg har følt symptomer som slapp/trøtt, uggen og drømmer mye. Begynte akkurat sånn begge de andre gangene også, men som det ikke ble noe mer av. Prøver å ikke håpe for mye, men det er vanskelig når man er så klar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sees vi kanskje inne på assistert befruktning, skogfrua?😊 jeg hadde første forsøk icsi mai/juni, men gikk desverre ikke. Har ett egg på frys som skal settes inn i naturlig syklus i august, så håper det er gullegget😊

Kan hende det 😄 håper dere får gullegget da... Blir nok mye venting på oss da vi kommer midt i ferie tiden ... Tok det lang tid for dere? Vondt å hente egg?? Kjenner jeg gruer meg litt til det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Sees vi kanskje inne på assistert befruktning, skogfrua?😊 jeg hadde første forsøk icsi mai/juni, men gikk desverre ikke. Har ett egg på frys som skal settes inn i naturlig syklus i august, så håper det er gullegget😊

Kan hende det 😄 håper dere får gullegget da... Blir nok mye venting på oss da vi kommer midt i ferie tiden ... Tok det lang tid for dere? Vondt å hente egg?? Kjenner jeg gruer meg litt til det....

Det gikk faktisk overraskende fort! På 5 mnd var jeg ferdig lap operert for endometriose og ferdig med første negativt forsøk.

Nå blir det å lade opp i sommer før et nytt forsøk da😊

Vi får holde motet oppe!

Så skal jeg se etter deg😊💜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) jeg er 20 og samboeren min er 21 og vi vil gjerne ha barn nå :) har gått på cerazett i 1 år, men sluttet på den fredag 12.april, så altså ikke så lenge siden.. Vet ikke om jeg har fått EL enda, men tenkte å ta en test om 2 uker og se:)

Lurte også på hva folk syns om å få barn i så "ung" alder? Føler ikke jeg får så veldig mye støtte... :/

 

 

Anonymous poster hash: 02a75...dc1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) jeg er 20 og samboeren min er 21 og vi vil gjerne ha barn nå :) har gått på cerazett i 1 år, men sluttet på den fredag 12.april, så altså ikke så lenge siden.. Vet ikke om jeg har fått EL enda, men tenkte å ta en test om 2 uker og se:)

Lurte også på hva folk syns om å få barn i så "ung" alder? Føler ikke jeg får så veldig mye støtte... :/

 

Hei! Jeg er 21 år og prøvde å bli gravid. (Samboer 25 år)

Sluttet på ppiller i februar og tok det rolig iogmed at kroppen må "bli seg selv" igjen etter mange år på pillen. I april prøvde vi under eggløsning og det ble klaff på første forsøk! er nå 12 uker på vei.

Jeg er ung, men har drømt om barn så lenge jeg kan huske. Er utdannet barne- og ungdomsarbeider og jobber på småbarnsavdeling. Men nå er jeg lei av å "låne" andres barn og vil ha ett eget. Jeg driter i hva andre synes. Selv er jeg både reflektert, ansvarsfull og voksen i hodet ifølge de rundt meg. Alder skal ikke ha noe å si, kjærligheten er der for barnet uansett.

Håper dette letter litt på trykket ditt! Du er ikke alene :)

 

Anonymous poster hash: 02a75...dc1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj da gikk det ikke denne PP heller. Har lest litt om bidronning gelé og wild jam. Noen som har erfaring med dette??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...