Gå til innhold

Vi i 20-åra som prøver.


eneleh_

Anbefalte innlegg

 

 

Tusen takk Miffa! Alt bra med deg og den lille? :)

Weeeeeee:-) gratulerer såå masse.. Ventet på dette her. Lykke tilkjære deg og krysser fingre og tær for at alt går bra nå <3

Tusen takk! :D tok en ny cb i dag, der stod det 3+ så det går riktig vei! :D skal ul på fredag, og jeg grugleder meg sånn...

Skjønner du har blandete følelser. Sånn var det her også på min første tidlige ultralyd. Var helt sikker på at jeg ikke skulle få se ett bankende hjerte. Selv om jeg hadde alle symptomer så var jeg kjempe redd. Jeg tror det blir litt sånn når man har opplevd det vi har gjort på forhånd:-/ prøv å tenk positivt. Vet det ikke er enkelt. Håper uka di går kjempe fort. Her skal vi på ultralyd om 3 uker for vekstestimering. Baby er litt liten, men nå er det snart siste innspurt her, håper jeg kan følge deg gjennom dette altså <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

 

 

Tusen takk Miffa! Alt bra med deg og den lille? :)

Weeeeeee:-) gratulerer såå masse.. Ventet på dette her. Lykke tilkjære deg og krysser fingre og tær for at alt går bra nå <3

Tusen takk! :D tok en ny cb i dag, der stod det 3+ så det går riktig vei! :D skal ul på fredag, og jeg grugleder meg sånn...

Skjønner du har blandete følelser. Sånn var det her også på min første tidlige ultralyd. Var helt sikker på at jeg ikke skulle få se ett bankende hjerte. Selv om jeg hadde alle symptomer så var jeg kjempe redd. Jeg tror det blir litt sånn når man har opplevd det vi har gjort på forhånd:-/ prøv å tenk positivt. Vet det ikke er enkelt. Håper uka di går kjempe fort. Her skal vi på ultralyd om 3 uker for vekstestimering. Baby er litt liten, men nå er det snart siste innspurt her, håper jeg kan følge deg gjennom dette altså <3

Så søt du er <3 er 5+1 i dag, og jeg mistet når jeg var 5+4, så jeg tror at kommer jeg meg gjennom denne uka, så kanskje dwt føles litt mer trygt.

Lykke til du også, håpet babyen vokser seg god og sterk på slutten :) vet du hva dere får eller? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Tusen takk Miffa! Alt bra med deg og den lille? :)

Weeeeeee:-) gratulerer såå masse.. Ventet på dette her. Lykke tilkjære deg og krysser fingre og tær for at alt går bra nå <3

Tusen takk! :D tok en ny cb i dag, der stod det 3+ så det går riktig vei! :D skal ul på fredag, og jeg grugleder meg sånn...

Skjønner du har blandete følelser. Sånn var det her også på min første tidlige ultralyd. Var helt sikker på at jeg ikke skulle få se ett bankende hjerte. Selv om jeg hadde alle symptomer så var jeg kjempe redd. Jeg tror det blir litt sånn når man har opplevd det vi har gjort på forhånd:-/ prøv å tenk positivt. Vet det ikke er enkelt. Håper uka di går kjempe fort. Her skal vi på ultralyd om 3 uker for vekstestimering. Baby er litt liten, men nå er det snart siste innspurt her, håper jeg kan følge deg gjennom dette altså <3

Så søt du er <3 er 5+1 i dag, og jeg mistet når jeg var 5+4, så jeg tror at kommer jeg meg gjennom denne uka, så kanskje dwt føles litt mer trygt.

Lykke til du også, håpet babyen vokser seg god og sterk på slutten :) vet du hva dere får eller? :D

Jada, for hver dag man ikke kjenner at det er vondt og i tilegg kommer blødninger så puster man litt bedre:-) men jeg husker jeg syntes dagene var veeeeeldig lange. Men man kommer seg liksom gjennom dem på ett vis:-) jada her får vi ei lita jente. Er iuke 32 nå så litt over 8 uker igjen til ternin. Håper det går fort altså:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Sorry men her kommer et deprimerende innlegg :( Etter 11mnd uten p-piller er det enda ingen spire i magen.

Mensen har heller ikke vært regelmessig, kan være borte i 40-90 dager, heldigvis noen mnd siden sist. Jeg lengter sånn etter en liten spire! Når kan jeg reise til legen og sjekke meg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sorry men her kommer et deprimerende innlegg :( Etter 11mnd uten p-piller er det enda ingen spire i magen.

Mensen har heller ikke vært regelmessig, kan være borte i 40-90 dager, heldigvis noen mnd siden sist. Jeg lengter sånn etter en liten spire! Når kan jeg reise til legen og sjekke meg?

Jeg ville ha bestilt time til legen med en gang! Snarest mulig! Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Sorry men her kommer et deprimerende innlegg :( Etter 11mnd uten p-piller er det enda ingen spire i magen.

Mensen har heller ikke vært regelmessig, kan være borte i 40-90 dager, heldigvis noen mnd siden sist. Jeg lengter sånn etter en liten spire! Når kan jeg reise til legen og sjekke meg?

Jeg ville ha bestilt time til legen med en gang! Snarest mulig! Lykke til videre!

 

Selvom det ikke har gått ett år? Håper ikke det er noe galt med kroppen min :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Ja veldig stille , noen med ikm snart? Jeg har ikm den 27/3 og kribler etter og teste allerede nå... Godt jeg ikke har testeri hus, hehe 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ny her, her sluttet vi på pillen i dag og har ventetid på at menstruasjon skal komme. Håper på en liten spire som forhåpentligvis vil se dagens lys i løpet av 2016  :wub:

Første barn, jeg 24 og han 21 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har hatt en stilleperiode nå, min kjære har ligget med nyresten i 3 mnd så har ikke blitt mye hygge på oss. men får håpe på bedring fra neste uke av, da blir han endelig operert. 
Selv skal jeg på GU neste torsdag. kjenner at jeg gruer meg.... vil jo nødig få vite at det er min skyld at vi ikke kan få barn... ei heller ikke mannen sin skyld.... men må jo sjekke oss.
må si jeg ikke vet hva jeg gjør om det blir infoen jeg får. siste prøve periode var ikm  i uke 9. denne kom jo. men ikm uke 11 ble ikke noe av og ikm uke 17 går vel heller ikke etter planen pga mannens nyrestein.

 

men håper at ikm uke 22 gir full klaff da mannen er frisk og vi forhåpentlig vis har fått gode og ikke dårlige nyheter den 16 men mnd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg er helt ny her! Sluttet på pillen 20 mars og venter på at mensen skal komme tilbake. Vårt første barn. :) Jeg er 20 han er 28 :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg begynner på min første Pergotime-kur i morgen (enkel). E veldig spent! :-) Jeg går også på Merformin pga PCOS. Skal tilbake til gynekolog 6.mai for å sjekke om det fungerer!

 

Noen her inne som har erfaring med Pergotime og/eller Metformin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og min man er i gang med prøverør! Ble lap operert for 2 uker siden og startet på nesespray i går! Dette blir første, så lengselen er veldig stor<3

En veldig spennende tid i vente.

Er spent og redd på samme tid, men må håpe på at det kommer en vakker skapning i førsten av 2016😊💜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 29 år, så kan hive meg inn i denne klubben enn så lenge. Jeg har nettopp hatt min andre SA på to mnd og starter på min fjerde pp om omtrent en ukes tid. Håper virkelig ikke jeg trenger å vente så lenge før jeg blir gravid igjen, og håper også at jeg da klarer å holde på det. Dette blir vårt første barn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og min man er i gang med prøverør! Ble lap operert for 2 uker siden og startet på nesespray i går! Dette blir første, så lengselen er veldig stor<3

En veldig spennende tid i vente.

Er spent og redd på samme tid, men må håpe på at det kommer en vakker skapning i førsten av 2016

Lykke til :)

Kjenner følelsen, vi er satt opp på venteliste for prøverør, men er fortsatt under utredning..... ønsker dere alt hell <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Jeg og min man er i gang med prøverør! Ble lap operert for 2 uker siden og startet på nesespray i går! Dette blir første, så lengselen er veldig stor<3

En veldig spennende tid i vente.

Er spent og redd på samme tid, men må håpe på at det kommer en vakker skapning i førsten av 2016

Lykke til :)

Kjenner følelsen, vi er satt opp på venteliste for prøverør, men er fortsatt under utredning..... ønsker dere alt hell <3

Takk, skogfrua<3

Husker deg fra en av ikm gruppene😊 har blitt en del så husker ikke hvem..

Så bra at dere er i gang med utredning.

Da vi var under utredning syns jeg det var veldig tøft.. Man satt med så

Mange spørsmål!

Men nå! Nå har jeg fått svar og ting er i gang så det er deilig!

Heier på dere.

Hvilken fertilitetsklinikk har dere valgt? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt ett par dager med følelsen av kommende mens, trykkende mensmurringer og småøm i mageregionen. Men vært noe usikker da jeg sluttet på pillen i underkant av en mnd siden, men ut i fra pilleslutt og med forbehold at jeg gikk rett i normal syklus skulle mens kommet i dag.

 

Så gamblet på en test, ble tatt midt på dagen og viste en positiv strek! Jippi! Håper alt går fint, og at frøet sitter godt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MiffaBlir3Barnsmor

Hatt ett par dager med følelsen av kommende mens, trykkende mensmurringer og småøm i mageregionen. Men vært noe usikker da jeg sluttet på pillen i underkant av en mnd siden, men ut i fra pilleslutt og med forbehold at jeg gikk rett i normal syklus skulle mens kommet i dag.

 

Så gamblet på en test, ble tatt midt på dagen og viste en positiv strek! Jippi! Håper alt går fint, og at frøet sitter godt :D

Gratulerer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til alle nye og grattis til alle med positive tester 😊 Lenge siden jg har vært i denne tråden ser jeg. Her er det bare gledesrus etter at det har klaffet raskt etter MAen før jul. Er 6+6 idag og det føles helt annerledes så satser på at dt går veien😊 hvordan er formen din Miffa? Du må jo nærme deg slutten nå du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MiffaBlir3Barnsmor

Velkommen til alle nye og grattis til alle med positive tester Lenge siden jg har vært i denne tråden ser jeg. Her er det bare gledesrus etter at det har klaffet raskt etter MAen før jul. Er 6+6 idag og det føles helt annerledes så satser på at dt går veien hvordan er formen din Miffa? Du må jo nærme deg slutten nå du?

Så herlig, gratulerer så mye :D <3  Bekkenløsning, høyt blodtrykk, svangerskapsdiabetes og svær baby i magen hehe :P Blir igangsatt 11 mai (termin 20 mai) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Velkommen til alle nye og grattis til alle med positive tester Lenge siden jg har vært i denne tråden ser jeg. Her er det bare gledesrus etter at det har klaffet raskt etter MAen før jul. Er 6+6 idag og det føles helt annerledes så satser på at dt går veien hvordan er formen din Miffa? Du må jo nærme deg slutten nå du?

Så herlig, gratulerer så mye :D <3 Bekkenløsning, høyt blodtrykk, svangerskapsdiabetes og svær baby i magen hehe :P Blir igangsatt 11 mai (termin 20 mai) :)

Ja det var litt av hvert, mesteparten kommet nå på slutten eller? Greit å få satt igang da ja og få møte vidunderet😊 håper alt gikk greit med deg ellers og, husker det var litt forandringer i livet ditt i begynnelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MiffaBlir3Barnsmor

 

 

Velkommen til alle nye og grattis til alle med positive tester Lenge siden jg har vært i denne tråden ser jeg. Her er det bare gledesrus etter at det har klaffet raskt etter MAen før jul. Er 6+6 idag og det føles helt annerledes så satser på at dt går veien hvordan er formen din Miffa? Du må jo nærme deg slutten nå du?

Så herlig, gratulerer så mye :D <3 Bekkenløsning, høyt blodtrykk, svangerskapsdiabetes og svær baby i magen hehe :P Blir igangsatt 11 mai (termin 20 mai) :)

Ja det var litt av hvert, mesteparten kommet nå på slutten eller? Greit å få satt igang da ja og få møte vidunderet håper alt gikk greit med deg ellers og, husker det var litt forandringer i livet ditt i begynnelsen.

 

Bekkenløsning kom rundt uke 12, høyt blodtrykk har vært av og på de siste månedene, diabetesen kom nok for en god stund siden men ble ikke oppdaget før i uke 35 ca :) Babyen er estimert til å være ca 4 kg nå, derfor fikk jeg lov til å velge om jeg ville bli igangsatt, gå til termin eller ha planlagt ks :)  Ja det ble slutt med barnefar og så har vi flyttet til nytt sted med ny skole, vi trives masse her og jeg har heldigvis ett ok forhold til barnefar hvor vi er veldig enige om hvordan ting skal foregå ifht babyen :) Sønnen min fikk adhd diagnose denne uken, den har vi ventet på og den nye skolen er fantastisk, så han får assistent tl høsten. Så ting går egentlig ganske så bra, synes jeg da hehe :)

 

Håper alt er bra med dere også og at det riktig vei denne gangen :D <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Velkommen til alle nye og grattis til alle med positive tester Lenge siden jg har vært i denne tråden ser jeg. Her er det bare gledesrus etter at det har klaffet raskt etter MAen før jul. Er 6+6 idag og det føles helt annerledes så satser på at dt går veien hvordan er formen din Miffa? Du må jo nærme deg slutten nå du?

Så herlig, gratulerer så mye :D <3 Bekkenløsning, høyt blodtrykk, svangerskapsdiabetes og svær baby i magen hehe :P Blir igangsatt 11 mai (termin 20 mai) :)

Ja det var litt av hvert, mesteparten kommet nå på slutten eller? Greit å få satt igang da ja og få møte vidunderet håper alt gikk greit med deg ellers og, husker det var litt forandringer i livet ditt i begynnelsen.

 

Bekkenløsning kom rundt uke 12, høyt blodtrykk har vært av og på de siste månedene, diabetesen kom nok for en god stund siden men ble ikke oppdaget før i uke 35 ca :) Babyen er estimert til å være ca 4 kg nå, derfor fikk jeg lov til å velge om jeg ville bli igangsatt, gå til termin eller ha planlagt ks :)  Ja det ble slutt med barnefar og så har vi flyttet til nytt sted med ny skole, vi trives masse her og jeg har heldigvis ett ok forhold til barnefar hvor vi er veldig enige om hvordan ting skal foregå ifht babyen :) Sønnen min fikk adhd diagnose denne uken, den har vi ventet på og den nye skolen er fantastisk, så han får assistent tl høsten. Så ting går egentlig ganske så bra, synes jeg da hehe :)

 

Håper alt er bra med dere også og at det riktig vei denne gangen :D <3

 

Så bra alt dere trives der dere har flyttet og at samarbeidet med bf går fint. :) Ikke så lett med sånne omveltninger midt oppi et svangerskap, men høres ut som du har klart deg kjempefint! Så greit de har funnet ut av adhd og følger han opp godt på den nye skolen og. Ja, hvis babyen er 4kg nå er det sikkert greit å bli igangsatt litt før termin. Tror også jeg hadde foretrukket det fremfor ks, innbiller meg at det er greiest naturlig hvis man ikke må ha ks.

 

Takk, krysser fingrene for at denne spira sitter. Har en helt annen følelse i kroppen denne gangen, mye mer uvel og småkvalm, spesielt på kvelden. I tillegg til at jeg har fått større bryst og kjempetrøtt etter jobb slik som sist, må jo være positivt at det merkes mer på kroppen. Heller ingen blødninger eller smerter, men det hadde jeg ikke sist heller, så det har jo ikke nødvendigvis så mye å si. Har også fått henvisning til tidlig UL om 2 uker pga MAen sist, da er jeg nesten 9 uker på vei, så satser på å se en fin liten bønne med hjerteslag. <3 

Endret av pæreblomst
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...