Gå til innhold

Vi i 20-åra som prøver.


eneleh_

Anbefalte innlegg

Hei jenter :-)

 

Jeg melder meg inn her hos dere. Jeg er snart 26 år, å jeg og samboeren min skal nå begynne å prøve på nr2. Vi har en gutt på 3 år fra før<3 Før jeg ble gravid med han hadde jeg først en exu hvor jeg ble hasteoperert, da hadde den ene egglederen min sprukket, satt et 9 uker gammelt foster på den. Så ble jeg gravid igjen etter noen mnd, men det endte i ma. Ble gravid med gutten vår bare to uker etter jeg mistet siste gangen.Spent på om jeg ærblir like fort gravid nå. Første el er ventet 17 januar :-)

Velkommen :) Håper det går raskt og uten problemer denne gangen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. 

 

Kan presentere meg skikkelig nå :) 

Jeg er 29 år og mannen er 34, vi har et barn fra før og har prøvd en god stund på nr 2. 

Dette har vist seg å være vanskeligere enn vi hadde tenkt.

Har IKM 31/12.

Er utrolig spent.

Jeg håper i det lengste og hadde vanligvis tisset på ørten g tester hadde det ikke vært for at jeg er tom :(  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nyttår til alle!

Da kan jeg si at det nye året er innviet med tårer og fødeavdelingen på tv sentimental.no så får håpe på en ny og fin pp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nyttår til alle!

Da kan jeg si at det nye året er innviet med tårer og fødeavdelingen på tv sentimental.no så får håpe på en ny og fin pp

Godt nyttår skogfrua! 2015 blir vårt år :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! jeg skrev vel sist her i oktober, da jeg nettopp hadde sluttet med p-pilla:) Ikke noe spire i magen enda (som jeg vet), og er vel inne i 3 pp nå. Har ikke tatt noen eggløsningstester, prøver bare og kose oss. Etter pilleslutt var ikke syklusene regelmessige, men virker som om det har stabilisert seg på slik de var før p-pille på 28 dager nå. I jula var vi på ferie, og koste oss masse, eneste kjipe er at sambo ikke er hjemme nå, og vi kunne kun ha sex til dag 14 i syklusen, så håper vi traff blink, og at syklusen er på 28 igjen. jeg fikk stikkinger i høyre eggstokk 2 dager før dag 14 og har etter det måtte tisse mye, har liksom ikke tisset masse, men litt ofte:) Vet at det ikke er urin.infeksjon da jeg har hatt dette tidligere, og har ingen smerte. jeg hadde også hvit utflod rundt dag 12. En ting jeg også reagerte på var at jeg etter dag 12 fikk litt vondt under samleie, virket som om han kræsjet, men det gikk over etter 2 dager. Vet ikke om det kan være tegn på el, men.

Ellers håper jeg at det er mange andre her som har kost seg i jula, og at det snart kommer en spire!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! jeg skrev vel sist her i oktober, da jeg nettopp hadde sluttet med p-pilla:) Ikke noe spire i magen enda (som jeg vet), og er vel inne i 3 pp nå. Har ikke tatt noen eggløsningstester, prøver bare og kose oss. Etter pilleslutt var ikke syklusene regelmessige, men virker som om det har stabilisert seg på slik de var før p-pille på 28 dager nå. I jula var vi på ferie, og koste oss masse, eneste kjipe er at sambo ikke er hjemme nå, og vi kunne kun ha sex til dag 14 i syklusen, så håper vi traff blink, og at syklusen er på 28 igjen. jeg fikk stikkinger i høyre eggstokk 2 dager før dag 14 og har etter det måtte tisse mye, har liksom ikke tisset masse, men litt ofte:) Vet at det ikke er urin.infeksjon da jeg har hatt dette tidligere, og har ingen smerte. jeg hadde også hvit utflod rundt dag 12. En ting jeg også reagerte på var at jeg etter dag 12 fikk litt vondt under samleie, virket som om han kræsjet, men det gikk over etter 2 dager. Vet ikke om det kan være tegn på el, men.

 

Ellers håper jeg at det er mange andre her som har kost seg i jula, og at det snart kommer en spire!

 

 

Så morro tid da :-) man kan ha uvi uten smerter. Det hadde jeg :-/ men kræsjen du beskriver Jan være livmorhalstappen. Den er langt nede under el :-D og det lover jo godt på at dere traff en god dag
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kan nok være uvi uten smerter, men har slitt litt med at jeg har fått det fort før, og det har alltid vært smerter, av den grunn klarer jeg ikke ligge så lenge før jeg går på do etter samleie, håper ikke at alt har rent ut da:P. Vi får se hva som skjer ved ikm 15/16 desember, blir ikke noe mer på meg før neste pp uansett, da sambo er borte :D

Og godt nytt år forresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på!

Jeg er 25 og mannen er 26😊

Vi har vært gift i 5 år og ønsker oss veldig gjerne barn begge to☺️

Prøveperioden har vært tøff, siden mannen har dårlig kvalitet og jeg har en svak endometriose.. Minus og minus blir ikke akkurat pluss i dette stykket!

Men jeg gir ikke opp!

Bidro og vitaminer + el-tester/apparat er kjøpt inn og skal brukes i neste pp(tr ventes i morgen, håper jo alltid at den uteblir)☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er en stund siden jeg har vært aktiv hær inne. mannen fant plutselig ut at han ikke ville ha flere barn. så vi begynte på prevansjon. men nå må jeg flire litt for meg selv, får etter 8pp med aktiv prøving og 1mnd med prevansjon så er jeg gravid :P så da venter vi plutselig og helt uventet en liten september spire :) <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på!

Jeg er 25 og mannen er 26

Vi har vært gift i 5 år og ønsker oss veldig gjerne barn begge to☺

Prøveperioden har vært tøff, siden mannen har dårlig kvalitet og jeg har en svak endometriose.. Minus og minus blir ikke akkurat pluss i dette stykket!

Men jeg gir ikke opp!

Bidro og vitaminer + el-tester/apparat er kjøpt inn og skal brukes i neste pp(tr ventes i morgen, håper jo alltid at den uteblir)☺

Bare husk at med Bidro kan syklusen din bli en del lenger, min el kom 8 dager forsinket pga bidro så ta høyde for det når du tester med el-tester :) Jeg fikk nesten positiv el-test 2 ganger den syklusen så jeg lot meg lure og bommet på el. Men så lenge du vet at el kan bli forsinket så fortsetter du bare å teste :) Lykke til! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei eg måååå bare spør inne på her. Velger å vere anonym siden eg er aktiv bruker her inne... Har noen av dere noen gang tenkt på å vere utro? Eg har noen gang tenkt på det pga samboeren min er ubestemtsom... Han seie no at han ikkje vil ha unge likevell... Korfor vil han aldri gi meg eit svar på :( Da eg var singel så hadde eg ein fuckfriend og vi fekk følelser for hverandre men kuttet kontakt da vi fant ut at vi ikkje passa sammen... Etter nesten 1 år så tok eg opp att kontakten pga eg ville vite korleis det gjekk med han, da fekk eg vete at han hadde ikkje hatt samleie med andre jenter siden meg.. Han fortalte meg også at han var villig til å vente på meg og før da vi var fuckfriend så blei vi enige i at viss det skulle skje at eg blei gravid med han så skulle han vere der å stille opp for meg... Eg fant ut 3 mnd senere at eg var gravid og fortalte han dette det var rett før eg kutta kontakten med han. Han blei kjempe glad og stolt fordi han skulle bli far... Men mista den pga depresjonen etter å ha mistet min far :( Begynte å skole og prøvde å starte eit heilt nytt liv..(BTW! Eg gjekk på p pille da eg ble gravid for eg klarte å glemme p pille noen ganger) Men uansett så klarer eg aldri å slutte å tenkte på kor knust han var da vi mistet ungen :( Fikk vite at vi skulle ha ein gutt og 3 uker seinere mista eg :( Så eg var kommen litt over halvveis i svangerskapet... No med samboeren min så har vi prøvd i 7-8 mnd uten noke hell... Har ikkje gått på p pille eller noke... Men vi får det ikkje til uansett ka vi prøver.. Har også vore hos gyn i fjor sommer og dei tok masse tester og alt uten å finne ut ka det er for noke..

 

Dette blei ett veldig langt innlegg men måtte bare få ut frustrasjon..



Anonymous poster hash: da12c...416
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Jenter. Jeg vil bare informere dere om at jeg forlater gruppa da vi har blitt henvist til IVF. Vil derfor hoppe inn i en gruppe med andre som går igjennom det samme :) Takk for at alle har vært så støttende! Det har vært en god gruppe å være del av :) Lykke til videre alle sammen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det 6 dagen over. 

Har ikke tatt test på 2 dager. 

Blir så forferdelig skuffet da den viser negativ.

Var hos legen i går og sjekket hormoner og om jeg var gravid. 

Skal til gyn neste fredag. 

Så  håper på litt svar da :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 dager over.. Forrige mens var også litt sen, men kun 4 dager.. Den kom i aller største grad, og varte litt lengre enn normalt.

Vi har lagt prøvingen på hylla egentlig, da jeg ønsker å komme igang med ny jobb fra august og få kommer meg mer på beina økonomisk etter laangt studie, men hvor typisk ville det ikke vært om det skulle dukka opp en positiv test nå.? Det jeg skjønner minst av er at det så og si er umulig at det kunne klaffe i desember.. El kom og gikk, uten samleie dagene rundt..

 

Spent er jeg hvertfall. Testa dagen før nyttårsaften, men det var negativt.. Får nye tester i posten snart, så da gjenstår det bare å sjekke:) Jeg kan teste på urin ved alle døgnets tider nå, sant?

Endret av Sro8690
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! 
Kan introdusere meg her også (med i IKM uke 2 også)!
Jeg og min samboer er begge 22 (23 i sommer) og er nå på seriøs prøving, etter mange måneder uten prevensjon. 

Har fra før en datter som blir 3 år i April, og lengselen etter en til blir bare større og større <3 

Planen vår var  å vente med prøving til vi fikk kjøpt oss hus, men etter husleting i 6 mnd så klarer vi ikke vente mer. Bestemte oss i desember for å begynne prøvingen, og plutselig forgje uke dukket drømmehuset opp og vi skal på visning den 15 januar. 

Hadde EL (ifølge kalenderen) 2 januar. 
Og jeg har IKM den 16 April, så håper virkelig dette blir måneden for oss! 

Dette blir vår 2pp, og blir spennende å se når det endelig klaffer. 
Selv om samboer er mer ivrig enn meg for øyeblikket ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen! 

 

Slenger meg "såvidt" på her.

Jeg er 22, samboer 24. Eiere av eget hus, to biler og begge har utdanning og fast 100% stilling.  :D

 

Vi har snakket om å begynne å prøve å få barn. :hjerter:  Sluttet på p-piller nå i des. Men når det "kommer til stykket",

blir vi begge plutselig litt småredd for hva vi kan forvente oss. Begge har kjempelyst på barn, men dette er skummelt!

 

Noen som har følt på det samme? Altså, å virkelig ha så lyst, men feiger ut og alt blir plutselig veldig skummelt? 

Kan legge til at jeg begynner i ny jobb nå i januar (ikke egentlig ny, men nytt arbeidssted med nye kollegaer), og jeg blir 

nødt til å sykmeldes om jeg blir gravid pga arbeidsbelastning....  :frown:

 

Hjeeeelp?? Alt vi tenker på for tiden er barn...  :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg gir meg med prøvingen en liten stund siden eg og samboer har slått opp.. Skal heller begynne å fokusere på noko anna enn babyprøving no litt fram over...Har planer om å vere med i NM 2016 Siden den er i førde sammen med hesten min og fokusere på trening og hest ei goood stund fram over.. Skal også finne meg ny type når den tid kjem :) Så Ønsker alle dere her inne på forumet lykke til :) Kommer til å vere innom av og til for å sjå korleis det går med dere andre for eg heier på dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg gir meg med prøvingen en liten stund siden eg og samboer har slått opp.. Skal heller begynne å fokusere på noko anna enn babyprøving no litt fram over...Har planer om å vere med i NM 2016 Siden den er i førde sammen med hesten min og fokusere på trening og hest ei goood stund fram over.. Skal også finne meg ny type når den tid kjem :) Så Ønsker alle dere her inne på forumet lykke til :) Kommer til å vere innom av og til for å sjå korleis det går med dere andre for eg heier på dere :)

Høres fornuftig ut. Ønsker deg masse lykke til med hest og etterhvert ny kjærlighet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...