Gå til innhold

Vi i 20-åra som prøver.


eneleh_

Anbefalte innlegg

 

Eg gir meg med prøvingen en liten stund siden eg og samboer har slått opp.. Skal heller begynne å fokusere på noko anna enn babyprøving no litt fram over...Har planer om å vere med i NM 2016 Siden den er i førde sammen med hesten min og fokusere på trening og hest ei goood stund fram over.. Skal også finne meg ny type når den tid kjem :) Så Ønsker alle dere her inne på forumet lykke til :) Kommer til å vere innom av og til for å sjå korleis det går med dere andre for eg heier på dere :)

Høres fornuftig ut. Ønsker deg masse lykke til med hest og etterhvert ny kjærlighet :)

 

Takker for det og håper eg finner kjærligheten i 2015 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest MiffaBlir3Barnsmor

Eg gir meg med prøvingen en liten stund siden eg og samboer har slått opp.. Skal heller begynne å fokusere på noko anna enn babyprøving no litt fram over...Har planer om å vere med i NM 2016 Siden den er i førde sammen med hesten min og fokusere på trening og hest ei goood stund fram over.. Skal også finne meg ny type når den tid kjem :) Så Ønsker alle dere her inne på forumet lykke til :) Kommer til å vere innom av og til for å sjå korleis det går med dere andre for eg heier på dere :)

Trist at det endet opp slik :/ Men masse lykke til videre <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Eg gir meg med prøvingen en liten stund siden eg og samboer har slått opp.. Skal heller begynne å fokusere på noko anna enn babyprøving no litt fram over...Har planer om å vere med i NM 2016 Siden den er i førde sammen med hesten min og fokusere på trening og hest ei goood stund fram over.. Skal også finne meg ny type når den tid kjem :) Så Ønsker alle dere her inne på forumet lykke til :) Kommer til å vere innom av og til for å sjå korleis det går med dere andre for eg heier på dere :)

Trist at det endet opp slik :/ Men masse lykke til videre <3

 

Takker for det men hadde nesten forventa det etter sånn som eg og han krangler.. viste seg også at han ikkje er klar for unge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

Da er jeg tilbake etter litt forumfri.

Vi har starter utredning, hvor jeg har tatt masse blodprøver, og der så alt veldig bra ut. Venter på svar på mannens sædanalyse, vi er veldig spente, men også veldig klar for at det kan komme noen dårligere nyheter der. Og sist men ikke minst skal jeg ha en lap neste mnd.

Håper alle har hatt en fin høytid! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) hopper inn her jeg,

 

Er 22, snart 23 og mannen 29. 

Vi har prøvd i ca 1 år, men ikke vært aktive prøvere før nå nylig. 

Er under utredning hos gyn da jeg tidligere har fått beskjed om at jeg kan ha problemer med å bli gravid. 

Skal ta en del blodprøver denne mnd. og venter på svar fra mannens sædanalyse :) 

 

Har lest en del på denne tråden tidligere og ønsker dere alle lykke til med å få en liten spire :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg gir meg med prøvingen en liten stund siden eg og samboer har slått opp.. Skal heller begynne å fokusere på noko anna enn babyprøving no litt fram over...Har planer om å vere med i NM 2016 Siden den er i førde sammen med hesten min og fokusere på trening og hest ei goood stund fram over.. Skal også finne meg ny type når den tid kjem :) Så Ønsker alle dere her inne på forumet lykke til :) Kommer til å vere innom av og til for å sjå korleis det går med dere andre for eg heier på dere :)

Uff da. Lykke til mot 2016 og kjærlighet og spire følger med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Eg gir meg med prøvingen en liten stund siden eg og samboer har slått opp.. Skal heller begynne å fokusere på noko anna enn babyprøving no litt fram over...Har planer om å vere med i NM 2016 Siden den er i førde sammen med hesten min og fokusere på trening og hest ei goood stund fram over.. Skal også finne meg ny type når den tid kjem :) Så Ønsker alle dere her inne på forumet lykke til :) Kommer til å vere innom av og til for å sjå korleis det går med dere andre for eg heier på dere :)

Uff da. Lykke til mot 2016 og kjærlighet og spire følger med

Takker for det, håper ting ordner seg for meg også dånn at eg finne meg en snill og grei fyr som er klar for unge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til Fr.Hestetun! Du skal se at drømmemannen dukker opp når du minst venter det.  :wink: Kan godt hende at det er full klaff i forhold t baby og da skal du se. <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk beskjed av legen idag at jeg har hatt en SA, noe jeg mistenkte når jeg plutselig fikk en ekstra blødning forrige uke. Litt usikker på hvordan syklusen blir denne mnd pga det, men vi fortsetter som normalt med prøvinga denne uka hvis kroppen min godtar det  :) Viste seg at det jeg trodde var en SA i 2008 visstnok var blitt ført inn i journalen min som det (jeg fikk aldri positiv g-test så jeg var ikke sikker på om det var det) derfor får jeg inn til utredning om jeg nå mister en gang til. Håper vi slipper det, men godt å vite at jeg ikke må gjennom dette mange ganger før vi får hjelp dersom det er noe galt iallefall.


 


Krysser fingrene for at vi har litt flaks denne mnd og at vi får en spire som sitter, synes vi fortjener det nå <3 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi Mumua jeg visste ikke at du var blitt gravid! Da var det derfor du var forsinket da..? Uff så trist, men bra du ser det positive i det, at dere får hjelp dersom det skjer igjen! Nå vet du jo og at du kan bli gravid, og bare å vite det er jo veldig bra? Du skal se nestemann klorer seg bedre fast, krysser fingrene for at den sitter om ikke lenge ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi Mumua jeg visste ikke at du var blitt gravid! Da var det derfor du var forsinket da..? Uff så trist, men bra du ser det positive i det, at dere får hjelp dersom det skjer igjen! Nå vet du jo og at du kan bli gravid, og bare å vite det er jo veldig bra? Du skal se nestemann klorer seg bedre fast, krysser fingrene for at den sitter om ikke lenge ❤️

Jeg visste det knapt selv :) Jeg fikk en svak positiv test ca 7 dpo og 8 dpo. Deretter ventet jeg noen dager og da testet jeg negativt, så jeg trodde det var kjemisk. Men så kom jo aldri tr, og når den kom 8 dager for sent så var den veldig ulik det jeg bruker å ha. Når jeg så trodde tr var ferdig så fikk jeg plutselig en del smerter og begynte å blø og så hva som kom ut så skjønte jeg at det måtte være en SA, men kom meg ikke til legen før idag. Ser opp og frem nå og går for gull <3 Orker ikke teste noe etter el denne mnd så vi bare tar det som det kommer, fra februar skal jeg bruke fertilitetsmonitor så håper spiren sitter fort igjen <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Oi Mumua jeg visste ikke at du var blitt gravid! Da var det derfor du var forsinket da..? Uff så trist, men bra du ser det positive i det, at dere får hjelp dersom det skjer igjen! Nå vet du jo og at du kan bli gravid, og bare å vite det er jo veldig bra? Du skal se nestemann klorer seg bedre fast, krysser fingrene for at den sitter om ikke lenge ❤️

Jeg visste det knapt selv :) Jeg fikk en svak positiv test ca 7 dpo og 8 dpo. Deretter ventet jeg noen dager og da testet jeg negativt, så jeg trodde det var kjemisk. Men så kom jo aldri tr, og når den kom 8 dager for sent så var den veldig ulik det jeg bruker å ha. Når jeg så trodde tr var ferdig så fikk jeg plutselig en del smerter og begynte å blø og så hva som kom ut så skjønte jeg at det måtte være en SA, men kom meg ikke til legen før idag. Ser opp og frem nå og går for gull <3 Orker ikke teste noe etter el denne mnd så vi bare tar det som det kommer, fra februar skal jeg bruke fertilitetsmonitor så håper spiren sitter fort igjen <3

Ah jeg skjønner. Nesten bra du ikke rundt og visste du var gravid da, så slapp du i alle fall den store skuffelsen (selv om du helt sikkert kjente på følelsene når blødningene kom). Masse lykke til i alle fall, heia 2015❤️👍😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Oi Mumua jeg visste ikke at du var blitt gravid! Da var det derfor du var forsinket da..? Uff så trist, men bra du ser det positive i det, at dere får hjelp dersom det skjer igjen! Nå vet du jo og at du kan bli gravid, og bare å vite det er jo veldig bra? Du skal se nestemann klorer seg bedre fast, krysser fingrene for at den sitter om ikke lenge ❤

Jeg visste det knapt selv :) Jeg fikk en svak positiv test ca 7 dpo og 8 dpo. Deretter ventet jeg noen dager og da testet jeg negativt, så jeg trodde det var kjemisk. Men så kom jo aldri tr, og når den kom 8 dager for sent så var den veldig ulik det jeg bruker å ha. Når jeg så trodde tr var ferdig så fikk jeg plutselig en del smerter og begynte å blø og så hva som kom ut så skjønte jeg at det måtte være en SA, men kom meg ikke til legen før idag. Ser opp og frem nå og går for gull <3 Orker ikke teste noe etter el denne mnd så vi bare tar det som det kommer, fra februar skal jeg bruke fertilitetsmonitor så håper spiren sitter fort igjen <3

Ah jeg skjønner. Nesten bra du ikke rundt og visste du var gravid da, så slapp du i alle fall den store skuffelsen (selv om du helt sikkert kjente på følelsene når blødningene kom). Masse lykke til i alle fall, heia 2015❤

 

Ja, jeg er også glad for at jeg med en gang tenkte det var kjemisk, ellers hadde det blitt mange tårer tror jeg :) Alt i alt gikk det greit, var litt ekkelt og trist når det sto på som verst bare. Men nå skal vi snart i gang igjen, heia 2015 <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg gir meg med prøvingen en liten stund siden eg og samboer har slått opp.. Skal heller begynne å fokusere på noko anna enn babyprøving no litt fram over...Har planer om å vere med i NM 2016 Siden den er i førde sammen med hesten min og fokusere på trening og hest ei goood stund fram over.. Skal også finne meg ny type når den tid kjem :) Så Ønsker alle dere her inne på forumet lykke til :) Kommer til å vere innom av og til for å sjå korleis det går med dere andre for eg heier på dere :)

så trist å høre ! Håper det ordner seg for deg :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hallo igjen alle sammen. har vært lite aktiv her inne i det siste. har prøvd å ikke tenke på å bli gravid. men det er lettere sagt enn gjort. Nå er EL overstått, og vi har hatt samleie to dager før EL og på EL dagen.

Er 2dpo i dag, og kjenner at dagene frem til IKM kommer til å være lange :frown:
Vi har prøvd lenge nå, så hvis ikke spiren sitter denne gangen kommer jeg til å få time hos fastlege for videre utredning.

Har vært hos gyn. tidligere å alt så bra ut. Krysser fingrene nå :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hallo igjen alle sammen. har vært lite aktiv her inne i det siste. har prøvd å ikke tenke på å bli gravid. men det er lettere sagt enn gjort. Nå er EL overstått, og vi har hatt samleie to dager før EL og på EL dagen.

Er 2dpo i dag, og kjenner at dagene frem til IKM kommer til å være lange :frown:

Vi har prøvd lenge nå, så hvis ikke spiren sitter denne gangen kommer jeg til å få time hos fastlege for videre utredning.

Har vært hos gyn. tidligere å alt så bra ut. Krysser fingrene nå :D

Fortår deg veldig godt. Har tatt forumsfri siden nov og prøvd å legge presset litt på hylla, men er ikke så lett. Men i desember klarte jeg faktisk og hverfall koble litt av noen ganger, men så ble min aller beste vennine gravid og nå kjenner jeg at jeg stresser for mye igjen. :(

Vi har startet utredning og fikk svar i dag at mine og mannen sine prøver er normale så da gjenstår bare den undersøkende lapraskopien. Og så blir det vel over på prøverør, men vil jo helst slippe det. Hadde 1 spire som endte i SA på første pp og etter det ingenting. FRUSTRENDE!...

Masse lykke til, håper spiren sitter for oss begge snart.. Føler ventetiden har vært lang nok nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ha et lite utbrudd her nå... Har hatt en slik bedriten dag hvor " alle" er gravide og poster bilder av baby på face ol.... Jeg har jo ingen barn selv enda så syntes dette er ufattelig dårlig gjort i dag... Hehe må le litt av meg selv og men... Kjenner at et år prøving tar på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ha et lite utbrudd her nå... Har hatt en slik bedriten dag hvor " alle" er gravide og poster bilder av baby på face ol.... Jeg har jo ingen barn selv enda så syntes dette er ufattelig dårlig gjort i dag... Hehe må le litt av meg selv og men... Kjenner at et år prøving tar på...

Forstår deg godt jeg, jeg var akkurat å satt barnevakt for babyen til ei venninne på 3 mnd og jeg hadde en SA forrige uke. Kjente det stakk litt ekstra, men samtidig veldig koselig å få låne en baby å dulle litt med mens vi venter på en spire som sitter. 

Jeg har heller ingen barn, så jeg skjønner godt hva du mener selv om vi bare har prøvd i ett halvt år. Men det skal bli vår tur! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MiffaBlir3Barnsmor

Det heter seg fra gammelt av at å dulle med babyer skal trigge kroppen til å gjøre sitt, så er ikke nødvendigvis så dumt å tilbringe masse tid med babyer:) Selv om det er forståelig at det føles sårt :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Må ha et lite utbrudd her nå... Har hatt en slik bedriten dag hvor " alle" er gravide og poster bilder av baby på face ol.... Jeg har jo ingen barn selv enda så syntes dette er ufattelig dårlig gjort i dag... Hehe må le litt av meg selv og men... Kjenner at et år prøving tar på...

Forstår deg godt jeg, jeg var akkurat å satt barnevakt for babyen til ei venninne på 3 mnd og jeg hadde en SA forrige uke. Kjente det stakk litt ekstra, men samtidig veldig koselig å få låne en baby å dulle litt med mens vi venter på en spire som sitter.

Jeg har heller ingen barn, så jeg skjønner godt hva du mener selv om vi bare har prøvd i ett halvt år. Men det skal bli vår tur! <3

Det blir nok vår tur. Hadde selv sa i romjulen. Men er 3 dpo i dag. Srlv om det bare er lagt inn aksjer to ganger denne pp. :-)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Må ha et lite utbrudd her nå... Har hatt en slik bedriten dag hvor " alle" er gravide og poster bilder av baby på face ol.... Jeg har jo ingen barn selv enda så syntes dette er ufattelig dårlig gjort i dag... Hehe må le litt av meg selv og men... Kjenner at et år prøving tar på...

Forstår deg godt jeg, jeg var akkurat å satt barnevakt for babyen til ei venninne på 3 mnd og jeg hadde en SA forrige uke. Kjente det stakk litt ekstra, men samtidig veldig koselig å få låne en baby å dulle litt med mens vi venter på en spire som sitter.

Jeg har heller ingen barn, så jeg skjønner godt hva du mener selv om vi bare har prøvd i ett halvt år. Men det skal bli vår tur! <3

Det blir nok vår tur. Hadde selv sa i romjulen. Men er 3 dpo i dag. Srlv om det bare er lagt inn aksjer to ganger denne pp. :-)

 

Om dere traff el så er jo sjansen stor for at det kan gå, vi får håpe vi er ekstra fruktbare nå etter å ha mistet. Vi begynte å legge inn aksjer så snart jeg var ferdig med sa`en, aner ikke når el blir denne mnd så :) Orker ikke kjøre like hardt på prøvinga denne mnd som vi har gjort tidligere, for jeg er syk og går på antibiotika på andre uka nå så vi bare hiver inn aksjer hipp som happ når jeg orker. Blir det så blir det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Må ha et lite utbrudd her nå... Har hatt en slik bedriten dag hvor " alle" er gravide og poster bilder av baby på face ol.... Jeg har jo ingen barn selv enda så syntes dette er ufattelig dårlig gjort i dag... Hehe må le litt av meg selv og men... Kjenner at et år prøving tar på...

Forstår deg godt jeg, jeg var akkurat å satt barnevakt for babyen til ei venninne på 3 mnd og jeg hadde en SA forrige uke. Kjente det stakk litt ekstra, men samtidig veldig koselig å få låne en baby å dulle litt med mens vi venter på en spire som sitter.

Jeg har heller ingen barn, så jeg skjønner godt hva du mener selv om vi bare har prøvd i ett halvt år. Men det skal bli vår tur! <3

Det blir nok vår tur. Hadde selv sa i romjulen. Men er 3 dpo i dag. Srlv om det bare er lagt inn aksjer to ganger denne pp. :-)

Om dere traff el så er jo sjansen stor for at det kan gå, vi får håpe vi er ekstra fruktbare nå etter å ha mistet. Vi begynte å legge inn aksjer så snart jeg var ferdig med sa`en, aner ikke når el blir denne mnd så :) Orker ikke kjøre like hardt på prøvinga denne mnd som vi har gjort tidligere, for jeg er syk og går på antibiotika på andre uka nå så vi bare hiver inn aksjer hipp som happ når jeg orker. Blir det så blir det :)

Tror vi traff el faktisk 😜 men har ikke høye forventninger da det kun ble to ganger, kjedelig å vente på el da... Blir jeg gravid denne mnd blir det nok blandet følelsesmessig for har ventet på operasjonen i to år og har nå fått dato i neste mnd... De opererer ikke om jeg er gravid. Men vil såååååå ha baby også. Uansett utfall blir jo februar en god mnd 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tr kom uforventa da eg var i stallen i dag.. Eg beklager detaljer! Mensen var klumpete en god stund men nå så er det lite blod og har ikke å trengt å skifte på 4-6 timer... Men er mye hvit utflod... Har også sykt vondt i magen og er veldig dårlig... Aldri opplevd sånn under mensen... Men tr er jo 5 dager for tidlig!!!! Har ikm på tirsdag! Noken av deke som har opplevd dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Må ha et lite utbrudd her nå... Har hatt en slik bedriten dag hvor " alle" er gravide og poster bilder av baby på face ol.... Jeg har jo ingen barn selv enda så syntes dette er ufattelig dårlig gjort i dag... Hehe må le litt av meg selv og men... Kjenner at et år prøving tar på...

Forstår deg godt jeg, jeg var akkurat å satt barnevakt for babyen til ei venninne på 3 mnd og jeg hadde en SA forrige uke. Kjente det stakk litt ekstra, men samtidig veldig koselig å få låne en baby å dulle litt med mens vi venter på en spire som sitter.

Jeg har heller ingen barn, så jeg skjønner godt hva du mener selv om vi bare har prøvd i ett halvt år. Men det skal bli vår tur! <3

Det blir nok vår tur. Hadde selv sa i romjulen. Men er 3 dpo i dag. Srlv om det bare er lagt inn aksjer to ganger denne pp. :-)
Om dere traff el så er jo sjansen stor for at det kan gå, vi får håpe vi er ekstra fruktbare nå etter å ha mistet. Vi begynte å legge inn aksjer så snart jeg var ferdig med sa`en, aner ikke når el blir denne mnd så :) Orker ikke kjøre like hardt på prøvinga denne mnd som vi har gjort tidligere, for jeg er syk og går på antibiotika på andre uka nå så vi bare hiver inn aksjer hipp som happ når jeg orker. Blir det så blir det :)

Tror vi traff el faktisk men har ikke høye forventninger da det kun ble to ganger, kjedelig å vente på el da... Blir jeg gravid denne mnd blir det nok blandet følelsesmessig for har ventet på operasjonen i to år og har nå fått dato i neste mnd... De opererer ikke om jeg er gravid. Men vil såååååå ha baby også. Uansett utfall blir jo februar en god mnd

 

sånn følte jeg det i høst også, jeg hadde ventet på en operasjon i nesten 3 år. Heldigvis ble operasjonen flyttet, så jeg ble operert noen timer før jeg fikk positiv el-test. Ble litt anstrengt aksjeinnlegging den kvelden, men hva gjør man ikke for en spire :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tr kom uforventa da eg var i stallen i dag.. Eg beklager detaljer! Mensen var klumpete en god stund men nå så er det lite blod og har ikke å trengt å skifte på 4-6 timer... Men er mye hvit utflod... Har også sykt vondt i magen og er veldig dårlig... Aldri opplevd sånn under mensen... Men tr er jo 5 dager for tidlig!!!! Har ikm på tirsdag! Noken av deke som har opplevd dette?

Har ikke opplevd det sånn,mye detaljer her og beklager men jeg var kjempe sliten,trøtt og uggen med brun utflod og slimete/ klumpete mens når jeg hadde tidlig sa. (uke5) :(

Vet ikke om det bedret det noe. Men noen kan bare oppleve små blødninger uten at det er noe også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...