Gå til innhold

Vi i 20-åra som prøver.


eneleh_

Anbefalte innlegg

 

Tr kom uforventa da eg var i stallen i dag.. Eg beklager detaljer! Mensen var klumpete en god stund men nå så er det lite blod og har ikke å trengt å skifte på 4-6 timer... Men er mye hvit utflod... Har også sykt vondt i magen og er veldig dårlig... Aldri opplevd sånn under mensen... Men tr er jo 5 dager for tidlig!!!! Har ikm på tirsdag! Noken av deke som har opplevd dette?

Har ikke opplevd det sånn,mye detaljer her og beklager men jeg var kjempe sliten,trøtt og uggen med brun utflod og slimete/ klumpete mens når jeg hadde tidlig sa. (uke5) :(

Vet ikke om det bedret det noe. Men noen kan bare oppleve små blødninger uten at det er noe også..

Ja men eg har vore sånn som du forklarer det. Men sist mnd kom tr 2-3 dager før og denne mnd 5 dager før😔 blir aldri klok på kroppen min. Den forandre seg hele tiden😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei dere!

 

Var inne her for noen mnd siden, prøve da frem til pp3 uten at det skjedde noe, så tok vi en liten pause, og vips så ble jeg gravid. Tror jeg stresset for mye sist..

 

Fant ut at jeg var gravid i dag foresten :) vi er så glade nå!

 

Håper det går bra med dere, og at det klaffer for dere som ennå er her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde aldri at det skulle bli så tøft psykisk å prøve, men der tok jeg jammen feil.

Etter et år med prøving har ingenting skjedd.

Bare en berg og dalbane med følelser.

Vi har fått henvisning i juni til Porsgerunn fertilitetklinikk, men da skal vi få en time iløpet av 2015 og når vi har fått denne timen er det åtte mnd ventetid for prøverør😩

Er det noen her inne som vet om noe som går an å gjøre før det kommer til prøverør?

Finnes det andre muligheter for å lykkes?

Ønsker så gjerne en spire🌸

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere!

 

Var inne her for noen mnd siden, prøve da frem til pp3 uten at det skjedde noe, så tok vi en liten pause, og vips så ble jeg gravid. Tror jeg stresset for mye sist..

 

Fant ut at jeg var gravid i dag foresten :) vi er så glade nå!

 

Håper det går bra med dere, og at det klaffer for dere som ennå er her :)

Gratulerer så mye :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei dere!

 

Var inne her for noen mnd siden, prøve da frem til pp3 uten at det skjedde noe, så tok vi en liten pause, og vips så ble jeg gravid. Tror jeg stresset for mye sist..

 

Fant ut at jeg var gravid i dag foresten :) vi er så glade nå!

 

Håper det går bra med dere, og at det klaffer for dere som ennå er her :)

Gratulerer så mye :)

 

Tusen takk! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallo alle :-)

 

Eg har et spørsmål.

Er det andre her som har blitt gravid rett etter MA/SA? Det har skjedd her nå.. Legen sier jo at en skal vente en mnd etter SA/MA.

Er litt beskymret mtp dette?

 

Er det noen så har vært utfor/hørt om et sånt tilfelle før? 😳

 

Hilsen urolig jente 😊

 

Er foresten 22 og mannen 28 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sett inne på tråden her inne på Bli gravid som heter "Eggløsning/prøving etter MA/SA"? Kanskje du finner noen der?

 

Anonymous poster hash: 7fedc...e17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, siden det er over mellom meg og samboer så tar eg en pause... Men har fått vite fra en gammel venn/fuckfriend at han vil prøve å få spire med meg... Vet ikke hva eg skal svare... Noken som kan gi meg gode råd???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herregud!!! Tenk litt på det barnet som skal leve med dette da? Ikke vær egoistisk!

 

Anonymous poster hash: 081ad...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, siden det er over mellom meg og samboer så tar eg en pause... Men har fått vite fra en gammel venn/fuckfriend at han vil prøve å få spire med meg... Vet ikke hva eg skal svare... Noken som kan gi meg gode råd???

Høres litt for desperat ut. Tror det beste er at du tar en pause og kanskje heller venter på den rette?

 

Hvorfor vil han ha barn med deg egentlig? Vil han virkelig ha et forhold med deg og bli pappa til dine barn. Og ha en familie med deg?

 

Synes du uansett burde vente. Det rette tidspunktet dukker nok opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror som sies her at du skal ta en pause, og fokusere på noe annet. Kanskje er det greit at du for tenkt over ting, for det innlegget ditt nå er veldig umodent. Ikke sett deg i en situasjon kun fordi du ønsker det så sterkt, tenk på at barnet skal få en god og stabil oppvekst. Lykke til videre, riktig mann og riktig tid kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Hei, siden det er over mellom meg og samboer så tar eg en pause... Men har fått vite fra en gammel venn/fuckfriend at han vil prøve å få spire med meg... Vet ikke hva eg skal svare... Noken som kan gi meg gode råd???

Høres litt for desperat ut. Tror det beste er at du tar en pause og kanskje heller venter på den rette?

 

Hvorfor vil han ha barn med deg egentlig? Vil han virkelig ha et forhold med deg og bli pappa til dine barn. Og ha en familie med deg?

 

Synes du uansett burde vente. Det rette tidspunktet dukker nok opp :)

Hei, ja han vil vere sammen med meg pg vere far til mine barn... Men eg har begynt på p pille for å ta en pause... Vil heller tenke på jobb, hest og venner.. Selvom eg er bare 23år så har eg fortsatt goood tid... Var litt nede da eg skrev dette innlegget men etter å ha tenkt litt så ser eg selv at eg trenger ikke å forhaste meg inn i noe som helst. Så nå skal eg slappe av og nyte livet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes fornuftig ut! :) skjønner at det ikke er lett med brudd, men ofte trenger man å få samlet tankene litt. Lykke til videre <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MiffaBlir3Barnsmor

Da var endelig min tur, spira satt denne pp! :D 4+4 i dag, så nå håper jeg inderlig denne klorer seg fast! <3

Gratulerer så mye :D !! Krysser fngrene for at det går bra denne gangen <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Har hatt en litt rar syklus denne måneden, vi hadde sex 14.1 om kvelden, jeg hadde eggløsning (etter kalenderen) den 16.1 og vi hadde sex morningen den 17.1. og kveld den 19.1.

 

Den 25.1 fikk jeg litt rosa på papiret ved toalettbesøk om morningen, ikke noe i trusa. Kvelden den 26.1 fikk jeg bittelitt brunt på papiret, fremdeles ikke noe i trusa, 27.1 hadde jeg litt rosa på papiret om morningen, ingenting på dagen, men om kvelden økte det på med litt mer brunlig. Morningen idag var det som igår ved toalettbesøk og litt i trusa iløp av dagen.

 

Venter ikm på fredag. Er det en mulighet for at jeg er blitt gravid eller er det største sjangs for at det er mensen som nærmer seg?

 

Har vært plagd med akkurat som om jeg har hatt influensa frå midt på ryggen og nedover, men vært svært god til en influensa å være, så det var det ikke.

 

Anonymous poster hash: 00386...828

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MiffaBlir3Barnsmor

Tusen takk Miffa! Alt bra med deg og den lille? :)

Gleder meg på dine vegne :) Med oss er det bra, han vokser og trives :) Er 24 + 3 på vei nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Tusen takk Miffa! Alt bra med deg og den lille? :)

 

Gleder meg på dine vegne :) Med oss er det bra, han vokser og trives :) Er 24 + 3 på vei nå :)

Så bra! :) Godt over halvveis nå da! :D bare jeg kommer meg til 12 uker, så kan jeg nyte det litt jeg og! Eller at kvalmen kommer for fullt, da blir jeg faktisk kjempe glad! Hehe. Skal på ul neste fredag, så da håper jeg vi får se et blinkende hjertet <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MiffaBlir3Barnsmor

 

 

Tusen takk Miffa! Alt bra med deg og den lille? :)

Gleder meg på dine vegne :) Med oss er det bra, han vokser og trives :) Er 24 + 3 på vei nå :)

Så bra! :) Godt over halvveis nå da! :D bare jeg kommer meg til 12 uker, så kan jeg nyte det litt jeg og! Eller at kvalmen kommer for fullt, da blir jeg faktisk kjempe glad! Hehe. Skal på ul neste fredag, så da håper jeg vi får se et blinkende hjertet <3

 

Ja, tiden går virkelig skremmende fort nå føler jeg ;) Forstår den ja, håper det går som det skal denne gangen for deg :) Krysser fingrene for deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer knapt fatte det, men jeg er gravid! 4+0 idag.

Ble veldig overrasket igår når jeg fikk vite at jeg testet positivt (var innlagt på sykehuset så ba de teste for sikkerhets skyld før jeg fikk mer medisiner). Hadde ingen følelse på at jeg kunne være gravid og holdt på å gå rett i bakken da sykepleieren kom å ga meg resultatet. Testet igjen idag for å forsikre meg om at det var sant og der kom det jammen to streker med en gang <3

 

Allerede fått henvisning til tidlig ul om 4 uker siden jeg har fått medisiner mens jeg var innlagt på sykehuset, men satser på at det går bra :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Miffa! Alt bra med deg og den lille? :)

Weeeeeee:-) gratulerer såå masse.. Ventet på dette her. Lykke tilkjære deg og krysser fingre og tær for at alt går bra nå <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Tusen takk Miffa! Alt bra med deg og den lille? :)

Weeeeeee:-) gratulerer såå masse.. Ventet på dette her. Lykke tilkjære deg og krysser fingre og tær for at alt går bra nå <3

Tusen takk! :D tok en ny cb i dag, der stod det 3+ så det går riktig vei! :D skal ul på fredag, og jeg grugleder meg sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...