Gå til innhold

Vi i 20-åra som prøver.


eneleh_

Anbefalte innlegg

Tusen takk :blomst:  Hvordan ligger det an med deg?

 

Ingen tante her enda. Har ikke tatt noen flere tester tenker å vente noen dager å se om jeg får den eller ikke. Jeg tror jo veldig egentlig at bare syklusen er lengre enn vanlig denne gangen siden teste var negativ men må jo bare å vente å se. Håper på det beste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så synd å høre dere :( Kjenner godt til den følelsen :( Sist pp kom mensen en uke for tidlig rett før vi dro på ferie, så det var jo ekstra moro :P
Her er vi i dpo land igjen og venter på resultatet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Denne pp prøver vi el testing :) veldig spent på om det kan gi resultater :) dette blir jo vårt første barn, så alt dette er jo helt nytt for oss :)

Noen som har god erfaring med el testing?

Veldig god erfaring med det! Ble gravid på første forsøk når jeg brukte eltest :)

Hadde sex hver dag mens testen var positiv, funka fjell det. Holder sikkert med annenhver dag å, om man ikke orker hver dag :P

 

Anonymous poster hash: 02a75...dc1

Så godt å høre at det funker! Spent på å se om det gir resultater hos oss :)

Et tips: om du vet sånn ca når eggløsningen din kommer, så bynn ett par dager i forveien. Sædceller kan leve i 1-2 døgn inni deg.

 

Jeg har alltid hatt regelmessig syklus og visste at eggløsningen kom på en mandag/tirsdag. Så vi startet allerede lørdag og søndag. Når eltesten viste positiv mandagskvelden fortsatte vi bare å ha sex de 3 dagene den viste positiv. Så vi hadde oss vell hver kveld fra lørdag til onsdag :P det er sikkert overdrevent, men det funka jo på første forsøk! Sitter her nå 4 mnd på vei :) lykke til!

 

Anonymous poster hash: 02a75...dc1

Min syklus har endelig stabilisert seg etter pilleslutt så nå har jeg sånn ca oversikt :) etter min kalender og regning så skjer el enten onsdag, torsdag eller fredag denne uken. Begynner testingen i dag og setter igang fra i morgen (mannen jobber til sent i kveld så han er helt utslitt) :) jeg kan som regel kjenne det på kroppen når el er for jeg får de berømte smertene ;) så nå er vi veldig spente ^^

 

 

Hvordan gikk det? :-D

 

Anonymous poster hash: 02a75...dc1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så synd å høre dere :( Kjenner godt til den følelsen :( Sist pp kom mensen en uke for tidlig rett før vi dro på ferie, så det var jo ekstra moro :P

Her er vi i dpo land igjen og venter på resultatet :)

ja.. jeg fikk den på fredag, skulle ikke hatt den før i dag egentlig... Så tydelig at babymakeren ikke var helt på vår side.. Vi prøver igjen. Begynner å bli utolmodig nå :sur:

 

Spennende, la oss høre resultatene :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Så synd å høre dere :( Kjenner godt til den følelsen :( Sist pp kom mensen en uke for tidlig rett før vi dro på ferie, så det var jo ekstra moro :P

Her er vi i dpo land igjen og venter på resultatet :)

ja.. jeg fikk den på fredag, skulle ikke hatt den før i dag egentlig... Så tydelig at babymakeren ikke var helt på vår side.. Vi prøver igjen. Begynner å bli utolmodig nå :sur:

 

Spennende, la oss høre resultatene :D

 

 

 

 

 

 

 

Denne pp prøver vi el testing :) veldig spent på om det kan gi resultater :) dette blir jo vårt første barn, så alt dette er jo helt nytt for oss :)

Noen som har god erfaring med el testing?

Veldig god erfaring med det! Ble gravid på første forsøk når jeg brukte eltest :)

Hadde sex hver dag mens testen var positiv, funka fjell det. Holder sikkert med annenhver dag å, om man ikke orker hver dag :P

 

Anonymous poster hash: 02a75...dc1

Så godt å høre at det funker! Spent på å se om det gir resultater hos oss :)

Et tips: om du vet sånn ca når eggløsningen din kommer, så bynn ett par dager i forveien. Sædceller kan leve i 1-2 døgn inni deg.

 

Jeg har alltid hatt regelmessig syklus og visste at eggløsningen kom på en mandag/tirsdag. Så vi startet allerede lørdag og søndag. Når eltesten viste positiv mandagskvelden fortsatte vi bare å ha sex de 3 dagene den viste positiv. Så vi hadde oss vell hver kveld fra lørdag til onsdag :P det er sikkert overdrevent, men det funka jo på første forsøk! Sitter her nå 4 mnd på vei :) lykke til!

 

Anonymous poster hash: 02a75...dc1

Min syklus har endelig stabilisert seg etter pilleslutt så nå har jeg sånn ca oversikt :) etter min kalender og regning så skjer el enten onsdag, torsdag eller fredag denne uken. Begynner testingen i dag og setter igang fra i morgen (mannen jobber til sent i kveld så han er helt utslitt) :) jeg kan som regel kjenne det på kroppen når el er for jeg får de berømte smertene ;) så nå er vi veldig spente ^^

 

 

Hvordan gikk det? :-D

 

Anonymous poster hash: 02a75...dc1

 

Joda, vi fikk lagt inn akskjer tirsdag 21, men så ble det ikke noe mer før lørdag 25 på grunn av sykdom :/ Så jeg er igrunn ganske negativ til denne pp :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Så synd å høre dere :( Kjenner godt til den følelsen :( Sist pp kom mensen en uke for tidlig rett før vi dro på ferie, så det var jo ekstra moro :P

Her er vi i dpo land igjen og venter på resultatet :)

ja.. jeg fikk den på fredag, skulle ikke hatt den før i dag egentlig... Så tydelig at babymakeren ikke var helt på vår side.. Vi prøver igjen. Begynner å bli utolmodig nå :sur:

 

Spennende, la oss høre resultatene :D

 

Det skjønner jeg er irriterende! Hvilke pp er dere i? Vi er i pp3 nå men har på følelsen at vi må over i pp 4 :( På grunn av sykdom ble det kjør den 21, men så ble det et mellomrom frem til 25 så jeg er ganske negativ :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så kjedelig :(

Vi starter i pp 8 nå.. :sur:

Ja det er veldig kjedelig :( men sånn er det jo. Er visst ikke bare å knipse med fingrene :P Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var time hos IVF klinikken kommet, må vel bytte gruppe snart av flere grunner :( men ikke før i november da....... :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var time hos IVF klinikken kommet, må vel bytte gruppe snart av flere grunner :( men ikke før i november da....... :(

Spennende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skogfrua: Krysser alt jeg har for at dere klarer det selv før november <3 skal aldri si aldri ^^

 

Baby_drøm: off nei dette har ikke akkurat vært en dans på roser. Er nå enten 3 eller 4 dpo så jeg begynner sikkert testingen til helgen. Jeg tror ikke det er gått denne måneden siden det ble så lite aksjer. Men man vet jo aldri, så håpet er jo der <3

Hvordan går det med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å, Krysser fingrene for at det har klaffet for dere nå! :blomst:  Må bare få tanta ut av hus så krysser jeg fingrene, selvom jeg har en liten følelse av at det ikke kommer til å gå denne mnd, da jeg og sambo skal reise bort på litt forskjellige ferier hver for oss ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å, Krysser fingrene for at det har klaffet for dere nå! :blomst:  Må bare få tanta ut av hus så krysser jeg fingrene, selvom jeg har en liten følelse av at det ikke kommer til å gå denne mnd, da jeg og sambo skal reise bort på litt forskjellige ferier hver for oss ..

Jeg har samme følelse selv. Jeg har et utrolig stort håp hver måned, men den lille følelsen sitter veldig godt i bakhodet.. Selv om dere skal reise bort og sånn så er alltid sjansen der ^^ Det går nok for oss begge snart <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for oss begge i den kommende pp :D

Håper på denne pp først og fremst ^^ er 3 eller 4 dager dpo i dag :) men går det ikke denne pp heller så krysser vi alt for at begge får en spire neste pp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet det er litt feil sted å spørre, men siden dere hyggelige mennesker er her, spør jeg fordet :-D
Er det noen av dere som har en anelse på hvor mye jeg må regne med i lommepenger for en uke i Mallorca?? Har all inclusive 5 av 7 dager og frokost/lunsj hver dag. Så blir jo eventuelt til middag de to siste dagene pluss aktiviteter osv.. Sånn caa :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet det er litt feil sted å spørre, men siden dere hyggelige mennesker er her, spør jeg fordet :-D

Er det noen av dere som har en anelse på hvor mye jeg må regne med i lommepenger for en uke i Mallorca?? Har all inclusive 5 av 7 dager og frokost/lunsj hver dag. Så blir jo eventuelt til middag de to siste dagene pluss aktiviteter osv.. Sånn caa :D

Jeg pleier alltid og beregne 5000kr i lommepenger til det jeg vil finne på. Har ikke vært på Mallorca så vet ikke priset på tingene der, men tar alltid utgangspunktet 5000kr. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Krysser fingrene for oss begge i den kommende pp :D

Håper på denne pp først og fremst ^^ er 3 eller 4 dager dpo i dag :) men går det ikke denne pp heller så krysser vi alt for at begge får en spire neste pp :)

 

Har du fått tatt noen test? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg tør ikke :P siden i går har jeg hatt vondt i magen og har vært litt småkvalm. I dag har jeg slim igjen (sorry for detaljer). Jeg er redd det er sen eggløsning, men kan ikke gjøre noe med det fordi mannen jobber sent i dag og er utslitt :P så jeg tør ikke teste før til helga eller etter helga :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...