Gå til innhold

Vi i 20-åra som prøver.


eneleh_

Anbefalte innlegg

Gratulere så mye med to streker på testen!!

Håper å se to streker jeg også om 1 mnd for i dag kom mensen her.

 

takk :)

da krysse vi fingrene får at neste mnd er din mnd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

da har jeg fått svak strek på to tester :D

så da blir d forhåpentlig vis jannuar spire på meg :D

 

Gratulere. :-) jeg er akkurat ferdig med tr og neste mnd er han vekkreist rundt el. Så håper juni er mnd for mg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ i dag igjen ;(

 

 

 

ikke mist håpet :) jeg heier på deg :)

tusen takk ;) ikm om 2 dager .. så det er vel fortsatt lov å håpe ;) ingen tr i sikte enda..

 

ja bare to dager igjenn :)

tror jeg skal driste meg til å ta en g-test i morgen :)

 

Ååhh. Spennende ;-) oppdater!!! Men lurte på en ting. OM man har 28 dagers syklus, og mensen kom torsdag 28 mars. Er da IKM i morgen eller torsdag

 

da skulle vell ikm være på torsdag? er ikke helt sikker får jeg har 31 dager.

men nå kan jeg rope hurra :) kom en svak strek i dag :D blei så forskrekket at jeg måtte ta en til. å den var det også en svak strek på :D

så nå krysser jeg bare fingrene får deg og håper du å får to streker :)

 

Ååå.;););) grattis !! Er så glad på dine vegne!! Ingen tr.. men negativ test ;(...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ i dag igjen ;(

 

 

 

ikke mist håpet :) jeg heier på deg :)

tusen takk ;) ikm om 2 dager .. så det er vel fortsatt lov å håpe ;) ingen tr i sikte enda..

 

ja bare to dager igjenn :)

tror jeg skal driste meg til å ta en g-test i morgen :)

 

Ååhh. Spennende ;-) oppdater!!! Men lurte på en ting. OM man har 28 dagers syklus, og mensen kom torsdag 28 mars. Er da IKM i morgen eller torsdag

 

da skulle vell ikm være på torsdag? er ikke helt sikker får jeg har 31 dager.

men nå kan jeg rope hurra :) kom en svak strek i dag :D blei så forskrekket at jeg måtte ta en til. å den var det også en svak strek på :D

så nå krysser jeg bare fingrene får deg og håper du å får to streker :)

 

Ååå. ;) ;) ;) grattis !! Er så glad på dine vegne!! Ingen tr.. men negativ test ;(...

 

takk :)

 

hørtes litt rart ut, du må holde meg oppdatert på hva som skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg fått svak strek på to tester :D

så da blir d forhåpentlig vis jannuar spire på meg :D

 

Gratulere. :-) jeg er akkurat ferdig med tr og neste mnd er han vekkreist rundt el. Så håper juni er mnd for mg.

 

takk :)

ja får håpe juni er din mnd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg og mannen er 26 begge to. Prøver på barn nr 2. IKM rundt omkring 03.mai :) spent.... føler meg veldig gravid, men kan være bare innbillig :P heh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok damer! Her i huser har vi fått et problem!!!!!;(:(:(.. jeg venter jo på mensen som skal komme i morgen (noe som jeg jo tror den gjør ettersom g-test i dag var negativ). Men, så er det mannen da. Som tildynelatende har fått et stort problem som er høyst aktuelt for våres babylaging ;(. Han KOMMER ikke?!?!?!?!?!?!

 

Hva faen liksom!?!?! Rundt EL 11 april hadde vi jo såklart mye sex. Så begynte problemet. Prøvde å snakke om det. Men han sier han ikke vet hborfor. Han er jo stiv og kåt, men får ikke utløsning.

 

Så jeg slo meg til ro med at dette går over og kankskje stressa mtp babylaging etc. Så vi har har hatt noen dagers sexpause. Så i dag. Kommer hjem og det blir en spontan og pirrende runde i senga!hva skjer?! Han kommer ikke!!!.....??? ;(

 

Please del alt av erfaringer/opplevelser, tanker og meninger.

 

Blir ikke mye baby her om dette fortsetter. Og det skal sirs at vi har vært sammen i 7 år, og dette har aldri skjedd før;(..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok damer! Her i huser har vi fått et problem!!!!!;(:(:(.. jeg venter jo på mensen som skal komme i morgen (noe som jeg jo tror den gjør ettersom g-test i dag var negativ). Men, så er det mannen da. Som tildynelatende har fått et stort problem som er høyst aktuelt for våres babylaging ;(. Han KOMMER ikke?!?!?!?!?!?!

 

Hva faen liksom!?!?! Rundt EL 11 april hadde vi jo såklart mye sex. Så begynte problemet. Prøvde å snakke om det. Men han sier han ikke vet hborfor. Han er jo stiv og kåt, men får ikke utløsning.

 

Så jeg slo meg til ro med at dette går over og kankskje stressa mtp babylaging etc. Så vi har har hatt noen dagers sexpause. Så i dag. Kommer hjem og det blir en spontan og pirrende runde i senga!hva skjer?! Han kommer ikke!!!.....??? ;(

 

Please del alt av erfaringer/opplevelser, tanker og meninger.

 

Blir ikke mye baby her om dette fortsetter. Og det skal sirs at vi har vært sammen i 7 år, og dette har aldri skjedd før;(..

 

 

Hei du! Vi hadde akkurat samme situasjon denne prøveperioden. Gikk helt fint inntil siste omgang - klarte ikke å komme. Når jeg tenker tilbake så tok det kanskje i snitt noe lenger tid før han kom utover i pp. Det er vel kanskje naturlig å tenke at mannen får noe høyere terskel etter en periode med mye og intensiv sex? Eller som du sier, overfokusering på babylaging (ikke så sexy?)

 

Samboeren min kom også over en svært lite vitenskapelig artikkel på treningsstudio over hva man bør og ikke bør gjøre for å bedre spermkvalitet. Hjalp ikke akkurat på psyken.

 

Er ikke lege, men vil tippe dette går over av seg selv :) men skjønner godt frustrasjonen din, vi er jo tross alt avhengige av at disse mennene våre leverer :/

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er 24 og samboer 29. Vi prøver på barn nr 1. Jeg hadde ikm 15. april, men fortsatt ingen mens.. Har tatt to tester, en senest igår hvor begge har vært negativ. Jeg begynner å bli rimelig frustrert, har alltid hatt stabile sykluser på 30 - 32 dager. Kan jeg fortsatt være gravid, eller er det bare kroppen min som har bestemt seg for å ikke være samarbeidsvillig lengre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er 24 og samboer 29. Vi prøver på barn nr 1. Jeg hadde ikm 15. april, men fortsatt ingen mens.. Har tatt to tester, en senest igår hvor begge har vært negativ. Jeg begynner å bli rimelig frustrert, har alltid hatt stabile sykluser på 30 - 32 dager. Kan jeg fortsatt være gravid, eller er det bare kroppen min som har bestemt seg for å ikke være samarbeidsvillig lengre?

Ta kontakt med fastlegen din, då kan du få tatt ein blodprøve som vil fortelle deg enten det eine eller det andre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok damer! Her i huser har vi fått et problem!!!!!;(:(:(.. jeg venter jo på mensen som skal komme i morgen (noe som jeg jo tror den gjør ettersom g-test i dag var negativ). Men, så er det mannen da. Som tildynelatende har fått et stort problem som er høyst aktuelt for våres babylaging ;(. Han KOMMER ikke?!?!?!?!?!?!

 

Hva faen liksom!?!?! Rundt EL 11 april hadde vi jo såklart mye sex. Så begynte problemet. Prøvde å snakke om det. Men han sier han ikke vet hborfor. Han er jo stiv og kåt, men får ikke utløsning.

 

Så jeg slo meg til ro med at dette går over og kankskje stressa mtp babylaging etc. Så vi har har hatt noen dagers sexpause. Så i dag. Kommer hjem og det blir en spontan og pirrende runde i senga!hva skjer?! Han kommer ikke!!!.....??? ;(

 

Please del alt av erfaringer/opplevelser, tanker og meninger.

 

Blir ikke mye baby her om dette fortsetter. Og det skal sirs at vi har vært sammen i 7 år, og dette har aldri skjedd før;(..

 

Det nermeste vi har vært er når han blir overfokusert på å holde igjen for min del. Da har det noen ganger streiket. Virker som om at for mye tenking ødelegger for dem også. Og det viktigste for mennene er jo bare å leve sundt. Du må si at d ikke er mer og tenke på. Vi fikset d med å flytte fokuset fra mg til han. Må han gå så la han gå. Vi kan jo få utløsning etterpå. Når den kommer er jo ikke det viktigste. Er viktigere at han går. :-) og pass på at han ikke graver seg ned i hodet. :-) får han hvertfall et problem. Tror ikke menn er spesielt innstilte på å ikke levere hver gang. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg vært på ul ktr etter aborten :) alt ser fint ut og det er ingen rester :) har hatt eller har eggløsning denne uken, fikk bekreftet dette på ul i dag :) var ikke så godt å si om eggløsningen har vært eller om den er nå, mn så to egg på høyre side :P har hatt symptomer på tirsdag og i går.. venter til mensen har vært før vi prøver igjen, da jeg vil ha helt optimale forhold i livmoren for at egget skal feste seg :) tar ingen kjangser :) selv om mange har lykkes i å bli gravid uten mens først..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært på ul ktr etter aborten :) alt ser fint ut og det er ingen rester :) har hatt eller har eggløsning denne uken, fikk bekreftet dette på ul i dag :) var ikke så godt å si om eggløsningen har vært eller om den er nå, mn så to egg på høyre side :P har hatt symptomer på tirsdag og i går.. venter til mensen har vært før vi prøver igjen, da jeg vil ha helt optimale forhold i livmoren for at egget skal feste seg :) tar ingen kjangser :) selv om mange har lykkes i å bli gravid uten mens først..

 

Jeg tror også at jeg har eggløsning i går/dag en gang :) hadde en MA med utskrapning for ca 2 uker siden, så forhåpentligvis er alt i rute og sånn som det skal være :) Vi tar heller ingen sjanser, og venter til jeg har fått en mens :) håper det klaffer for oss begge på første forsøk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært på ul ktr etter aborten :) alt ser fint ut og det er ingen rester :) har hatt eller har eggløsning denne uken, fikk bekreftet dette på ul i dag :) var ikke så godt å si om eggløsningen har vært eller om den er nå, mn så to egg på høyre side :P har hatt symptomer på tirsdag og i går.. venter til mensen har vært før vi prøver igjen, da jeg vil ha helt optimale forhold i livmoren for at egget skal feste seg :) tar ingen kjangser :) selv om mange har lykkes i å bli gravid uten mens først..

 

Ja, håper det klaffer for oss begge mai! :-D

 

Har dere prøvd lenge?

 

Jeg tror også at jeg har eggløsning i går/dag en gang :) hadde en MA med utskrapning for ca 2 uker siden, så forhåpentligvis er alt i rute og sånn som det skal være :) Vi tar heller ingen sjanser, og venter til jeg har fått en mens :) håper det klaffer for oss begge på første forsøk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært på ul ktr etter aborten :) alt ser fint ut og det er ingen rester :) har hatt eller har eggløsning denne uken, fikk bekreftet dette på ul i dag :) var ikke så godt å si om eggløsningen har vært eller om den er nå, mn så to egg på høyre side :P har hatt symptomer på tirsdag og i går.. venter til mensen har vært før vi prøver igjen, da jeg vil ha helt optimale forhold i livmoren for at egget skal feste seg :) tar ingen kjangser :) selv om mange har lykkes i å bli gravid uten mens først..

 

Ja, håper det klaffer for oss begge mai! :-D

 

Har dere prøvd lenge?

 

Jeg tror også at jeg har eggløsning i går/dag en gang :) hadde en MA med utskrapning for ca 2 uker siden, så forhåpentligvis er alt i rute og sånn som det skal være :) Vi tar heller ingen sjanser, og venter til jeg har fått en mens :) håper det klaffer for oss begge på første forsøk!

 

 

Vi har ikke prøvd så lenge nei. Var i 2 pp når det klaffet sist :) Så jeg håper det ikke tar så lang tid denne gangen heller! Var du langt på vei da du mistet? :/ MA eller SA?

 

Brukte dere mange pp før spiren satt sist? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

usj, eg har blitt skikkelig forkjøla,, og har lite lyst til både det eine og det andre. Har lite tru på denne pp, rett og slett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Jeg håper det er greit at jeg joiner gruppa. Jeg er selv en fersking i forhold til de fleste av dere. Jeg er 25 år og min mann er 34. Vi har vært sammen i 10 år, og gft i 6 år. Vi har ikke barn fra tidligere av, men etter et legebesøk i begynnelsen av måneden der jeg fikk vite at det er en stor sjanse for at jeg har PCO eller PCOS, fikk vi småangst og prøver nå å bli gravide. For min del har jeg vært klar i mange år, og føler jeg allerede er en mamma, men uten et barn.

 

Jeg skulle fått mensen i dag, og kjenner murringer i magen og mensensmerter, men det er så mange som har hatt lignende, "tidlige" graviditetssympomer så da vet jeg ikke hva jeg skal tro. Jeg har til nå (desperat eller?) tatt tre graviditetstester i løpet av de siste dagene. I går og i dag dukket det opp en fjern, men likevel synling ekstra strek på billigstrimlene jeg har kjøpt, og det hjelper ikke på desperasjonen jeg av en eller annen grunn føler at streken ikke blir mer synlig.

 

Ahh.. så mange tanker! :blink:

Jeg får vel bare vente og se hva som skjer videre.

 

Jeg ønsker dere andre masse lykke til, og håper at det klaffer for oss alle etterhvert (helst nå, hehe...) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg fått svak strek på to tester :D

så da blir d forhåpentlig vis jannuar spire på meg :D

Gratulerer så mye.

Jeg har selv fått to veldig svake streker på mine to siste tester. Blir gal av å vente :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ i dag igjen ;(

 

 

 

ikke mist håpet :) jeg heier på deg :)

tusen takk ;) ikm om 2 dager .. så det er vel fortsatt lov å håpe ;) ingen tr i sikte enda..

 

ja bare to dager igjenn :)

tror jeg skal driste meg til å ta en g-test i morgen :)

 

Ååhh. Spennende ;-) oppdater!!! Men lurte på en ting. OM man har 28 dagers syklus, og mensen kom torsdag 28 mars. Er da IKM i morgen eller torsdag

 

Jeg hadde mensen 28.mars, og har 28 dagers syklus, IKM ER I DAG ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ i dag igjen ;(

 

 

 

ikke mist håpet :) jeg heier på deg :)

tusen takk ;) ikm om 2 dager .. så det er vel fortsatt lov å håpe ;) ingen tr i sikte enda..

 

ja bare to dager igjenn :)

tror jeg skal driste meg til å ta en g-test i morgen :)

 

Ååhh. Spennende ;-) oppdater!!! Men lurte på en ting. OM man har 28 dagers syklus, og mensen kom torsdag 28 mars. Er da IKM i morgen eller torsdag

 

Jeg hadde mensen 28.mars, og har 28 dagers syklus, IKM ER I DAG ;)

 

Velkommen til gruppa, og lykke til med prøvinga ;)

 

Jeg har IKKE fått mensen jeg heller (enda) hvertfall, men har jo hatt menssmerter i en uke nå. Så den positive siden av meg sier dette er gravidesymptomer. Haha. Men så er det de forbanna testene som sier noe helt annet da. Negativ, negativ,negativ. NEI. Du er ikke deperat. Jeg har testetb10 ganger på 9 dager jeg. Hha. Så i dag testet jeg siste. Så nå får det bare stå til å vente på tanta. Så får jeg heller bli evig positivt overrasket om det skulle vise seg at tanta har dratt på ferie i 9 måneder ;)

 

Får termin 4 januar vi to da. Om vi er gravide. Haah. Så artig. Jeg tenker du er gravid siden du ser en strek. Mine tester er kritt hvite hver eneste gang !! Masse lykke til med testen. Kanskje prøv deg på en clearblue digital på mandag ?;)

 

Så du kanskje har pco, pcos. Vil du fortelle litt om hva det er?

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

usj, eg har blitt skikkelig forkjøla,, og har lite lyst til både det eine og det andre. Har lite tru på denne pp, rett og slett.

 

Hold motet oppe browneyes. Kanksje svekket immun forsvar er akkurat det som er tingen for at spiren skal trenge igjenom og gro ;) hihi. Sender deg en godbedring klem.

 

Hump away ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg fått svak strek på to tester :D

så da blir d forhåpentlig vis jannuar spire på meg :D

Gratulerer så mye.

Jeg har selv fått to veldig svake streker på mine to siste tester. Blir gal av å vente :P

 

åå gratulere :) håper di blir sterkere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

usj, eg har blitt skikkelig forkjøla,, og har lite lyst til både det eine og det andre. Har lite tru på denne pp, rett og slett.

 

Hold motet oppe browneyes. Kanksje svekket immun forsvar er akkurat det som er tingen for at spiren skal trenge igjenom og gro ;) hihi. Sender deg en godbedring klem.

 

Hump away ;)

 

Takk! Ja, me må jo berre forsøke! Tenk så fantastisk om det klaffa denne mnd! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...