Gå til innhold

Vi i 20-åra som prøver.


eneleh_

Anbefalte innlegg

tusen takk! Eg tørr liksom ikkje å sleppe jubelen heilt laus, men har i alle fall symptoma! Bekkenvondt, ømme pupper, trøtt, tørst og tissetrengt! Håpar du snart kjem etter LillePerlen! Og alle andre selfølgeleg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eg fekk time på tirsdag, men tok ein digital test i dag, og den viste GRAVID 1-2, så då tenker eg at så lenge eg ikkje startar å blø, så går det greitt til tirsdag!

 

Oooiiii ;) gRatulerer ;) så gøy!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg fekk time på tirsdag, men tok ein digital test i dag, og den viste GRAVID 1-2, så då tenker eg at så lenge eg ikkje startar å blø, så går det greitt til tirsdag!

 

Da var d gratulerer:-) så kjekt. :-) du får passe på og leve sunt i helgen. Kos dg m symptomene. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter! Blir med her jeg:) Jeg er 23 år, kjæresten min er 27 og vi har prøvd siden september 2012. Ble gravid i januar, men endte i ma da vi ikke fant verken foster eller hjertelyd i uke 7. Har brukt el-tester denne perioden så nå har jeg hvertfall kontroll på at vi har gjort det vi kan. IKM 23.mai. Hyggelig å lese at noen har blitt gravide!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da ser det ut for at jeg er i gang igjen! Har nå hatt en mens etter SA, og eggløsning virker til å være i dag elr i løpet av helgen.. går kun ut i fra utflod, så er ikke så lett å si nøyaktig dag.. ikm 25.mai ca :) Håper mensen holder seg unna og at kroppen er stabil igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi syntes dette tok litt lengre tid enn forventet så denne pp prøver jeg Wild Yam. Skal tas etter eggløsning for å gjøre det lettere for egget å festet seg. Er det noen her som har prøvd det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi syntes dette tok litt lengre tid enn forventet så denne pp prøver jeg Wild Yam. Skal tas etter eggløsning for å gjøre det lettere for egget å festet seg. Er det noen her som har prøvd det?

. Jeg prøvde det for første gang denne runden og da satt den :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi syntes dette tok litt lengre tid enn forventet så denne pp prøver jeg Wild Yam. Skal tas etter eggløsning for å gjøre det lettere for egget å festet seg. Er det noen her som har prøvd det?

. Jeg prøvde det for første gang denne runden og da satt den :)

 

Gøy!!! Hvor lenge tok du det? Trappet du ned, eller sluttet du brått? Planen er å ta 3 kapsler 2 ganger om dagen i 7 dager, deretter trappe gradvis ned til ikm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) henger meg på her eg. Er 25 år, 1 gutt på 15 mnd prøver på nr 2 :-)

Fekk tr tilbake i desember etter fødsel, var regelmessig på 34-36 dager fram til no i april kor me bestemte at me skulle begynna etter neste tr, som ikkje har komt endo.. har tatt test, negativ.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi syntes dette tok litt lengre tid enn forventet så denne pp prøver jeg Wild Yam. Skal tas etter eggløsning for å gjøre det lettere for egget å festet seg. Er det noen her som har prøvd det?

. Jeg prøvde det for første gang denne runden og da satt den :)

 

Gøy!!! Hvor lenge tok du det? Trappet du ned, eller sluttet du brått? Planen er å ta 3 kapsler 2 ganger om dagen i 7 dager, deretter trappe gradvis ned til ikm.

jeg tok bare to stk en gang om dagen fra el og frem til jeg fikk pos test 10dpo :) da slutta jeg brått.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri brukt EL-test før. Er litt vanskelig å tyde de. Skal test strken være markant sterkere enn kontroll streken? Så er man litt i tvil så er den negativ?! Tatt i 5 dager nå. Den første var knapt synlig, så kom det de neste 4 dagene en sterkere strek. Men kanskje ikke helt like sterk som komtrollen. Og den jeg tok i dag (kl 13, nr 5) var kanskje litt svakere enn de to andre igjen.. baaaæææhh.. har el vært da? Ut i fra syklus skal jeg ha el i morgen.syns jeg hadde elslim i dag. Litt vondt i går, ikke noe vondt i dag.

 

;) gleder meg til ikm uka så testing kan begynne!! Men er egentlig mye mer avslappa nå enn med første pp. Skjønner jo på en del andre at det kan gå en stund. Det skjer når det skjer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idag kom tanta tilbake etter MA og utskrapning for 31 dager siden, så nå er vi straks igang igjen med prøvinga :) Ikm ca 9. juni (hvis syklusen er tilbake til normalen, 26 dager)

 

Føler jeg endelig kan komme meg litt videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om dette er riktig tråd for meg enda?

 

Jeg og min kjære tenker å begynne prøvingen så fort jeg får meg jobb og forhåpentligvis blir vi prøvere til sommeren. Jeg er 27 år og straks ferdig med mastergraden. Min kjære er 30 år og har vært i fast jobb i et par år nå. Vi har vært sammen i snart 2 år. Jeg har vært gravid en gang før i 2009, uplanlagt, men mistet dessverre i SA og har ikke vært prøver siden det. Hadde ikke det vært for den usikkerheten angående jobb, hadde jeg sikkert vært prøver i dag. Begynner å bli så utålmodig :) Har begynt med folat og omega-3. Skal jeg ta noe mer egentlig? Eneste er at jeg har litt lengre sykluser enn normalt, rundt 40 dager. Men håper jeg blir gravid like lett og fort som forrige gang og at spiren sitter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så glad! Har fått positiv test i dag! Etter ca 8 mnd som prøvere! Sitter og smiler for meg selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så glad! Har fått positiv test i dag! Etter ca 8 mnd som prøvere! Sitter og smiler for meg selv :)

 

Åååh! Grattis så masse ;) for en gladnyhet! Nyyyyyt det. Og lykke til videre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! :) Er helt oppe i skyene siden jeg tok testen for en drøy time siden! Skal til legen nå pga noe annet, men greit å få spurt om ting man lurer på allerede nå! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! :) Er helt oppe i skyene siden jeg tok testen for en drøy time siden! Skal til legen nå pga noe annet, men greit å få spurt om ting man lurer på allerede nå! :D

 

Hurra og gratulerer! Då er me to! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så glad! Har fått positiv test i dag! Etter ca 8 mnd som prøvere! Sitter og smiler for meg selv :)

Gratulere så koselig start på uken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Slenger meg på her! Jeg er helt ny på forumet her!

Jeg er 25 år, mannen min er 29, vi er nå i pp8. Håper det klaffer denne gangen! Vi har lenge hatt lyst på barn!

Vi bor i Tyskland. Føler meg litt utafor, for jeg vil gjerne bli med i liberoklubben, men de sender kun til adresse registrert i Norge :(

 

Gratulerer Paulita!! Lykke til videre! Håper alt går som det skal! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. Siden november har jeg hatt helt regelmessig syklus frem til april da tr kom tre dager for sent..

ut ifra denne syklusen regnet jeg meg ut til å skulle ha el i dag, 13. mai.. Siden syklusen var i ubalanse fant jeg ut at jeg skulle kjøpe inn el.tester.. Begynte å ta tester lørdag bare for å være sikker..men frem til nå har det kun vært teststreker og noen skyggestreker.. hmm.. så nå vet jeg virkelig ikke hva som skjer med kroppen..

føler kroppen blir mer og mer i ubalanse jo mer jeg har lyst å bli gravid på en måte og da jo mer utolmodig jeg blir.. blir så oppgitt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så glad! Har fått positiv test i dag! Etter ca 8 mnd som prøvere! Sitter og smiler for meg selv :)

 

Gratulerer!!! Spre babystøv på oss også<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...