Gå til innhold

Vi i 20-åra som prøver.


eneleh_

Anbefalte innlegg

Hei :)

 

Havner vel under her jeg også. Blir 25 i høst, mannen min er 34. Vi har to gutter fra før. Denne gangen er jeg litt tidlig ute. Våre to første skjedde litt før vi selv fikk summet oss, denne gangen har vi faktisk planlagt litt. Siden jeg studerer skal vi begynne å prøve rundt september-oktober, hadde vært kjekt med baby i sommerferien :)

hei hei!! og velkommet til oss :) spennende å planlegge graviditet ;) blir gøy å følge deg fremover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Viktig og ikke gi opp håpet før tanta har kommet:p :) krysser fingrene for deg! !

 

Haha, Såklart kan jeg spørre legen ;) gruer meg til fredag! Det e da jeg skal der. Jaja. !! Bare 17 dager til ikm ca:p ..

fortell hvordan det gikk hos legen da , når du har vært der ;) aner ikke hvordan det der er med tanke på om man evt er gravid (kanskje) og en slik undersøkelse nedentil... men kan jo ikke tro det skal kunne gjøre noe?! jeg hadde spurt legen for sikkerhetsskyld :-P

alle symtomene jeg hadde på graviditet er borte nå. tror kroppen har sluttet å "lure" meg etter jeg tok negativ test ;) men kan krysse fingrene noen dager til , ihåp om at tr ikke kommer ;) bruker du noe "hjelpemidler" for å øke sjansene for graviditet? slik bidronninggele eller noe? lest mye om det på nett.. men er litt skeptisk til slik også. (og ikke er det noe hast enda heller) er jo bare 2pp :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så leit frøken monika :/.. den idiotkjerringa asså!! :P..

 

Her hos meg har jeg begynt med eltesting. En i går og en i dag.begge negative. I følge womanlog er el på torsdag tror jeg. Så det blir jo interessant å se når og om eltesten slår ut denne uka!;) syklusen min varier visst i alt fra 27-30 dager, så er ikke SÅ lett å holde tritt!:P..

 

Denne mnd skal jeg mye i helgene. ( fest messig) hver lørdag i 3 uker fremover er det en storslått fest med alkohol. Så da tenker jeg som så at det er typisk at det er DA jeg blir gravid ;) hihi.. (om dere skjønner) det blir litt som om når du står å venter på bussen og begynner å tenke "rekker jeg en røyk nå før bussen kommer" du tenner på tar 1-2 trekk, og der kommer selvfølgelig bussen!! Haha.. ( dette er mange herrens år siden da jeg røyka):P.. så jeg får satse på at min festfylte timeplan blir lagt en stor festprems på av ei lita spire ;)

 

Lylle til videre alle sammen! Neste mnd er deres mnd til dere som fikk besøk ;););)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gleder meg til å begynne el testing om 2 uker jeg også :) har ikke prøvd det før!!! :) så blir spennende ! kjøpt slike billiige strips på billigtester.

jeg g- testet meg lørdag, da var det 3-4 dager til ikm. den var negativ, så jeg tok meg noen øl på en fest. men jeg valgte å ikke sette igjen tenna i tapeten (bli full med andre ord) :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha bebilykke! Akkurat slik jeg også tenker!

Bedt på så utrolig mye fremover, og en øl på verandaen i sola blir aldri feil.

Så da er det typisk at jeg blir gravid nå. Gjør ikke noe det da, men nå har vi prøvd i 3 mnd også da!:)

 

Jeg har EL fredag, lørdag eller søndag.

Usikker på om jeg bør drikke neste helg da?

Da vil jeg være 5-6 dpo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

Havner vel under her jeg også. Blir 25 i høst, mannen min er 34. Vi har to gutter fra før. Denne gangen er jeg litt tidlig ute. Våre to første skjedde litt før vi selv fikk summet oss, denne gangen har vi faktisk planlagt litt. Siden jeg studerer skal vi begynne å prøve rundt september-oktober, hadde vært kjekt med baby i sommerferien :)

hei hei!! og velkommet til oss :) spennende å planlegge graviditet ;) blir gøy å følge deg fremover!

 

Jo det vil jeg tro. Særlig siden jeg selv er så verpeklar at jeg holder på å sprekke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

Havner vel under her jeg også. Blir 25 i høst, mannen min er 34. Vi har to gutter fra før. Denne gangen er jeg litt tidlig ute. Våre to første skjedde litt før vi selv fikk summet oss, denne gangen har vi faktisk planlagt litt. Siden jeg studerer skal vi begynne å prøve rundt september-oktober, hadde vært kjekt med baby i sommerferien :)

hei hei!! og velkommet til oss :) spennende å planlegge graviditet ;) blir gøy å følge deg fremover!

 

Jo det vil jeg tro. Særlig siden jeg selv er så verpeklar at jeg holder på å sprekke :)

hehehe... skjønner veldig godt hva du mener!!!!! er så klar jeg også!!! spennende tid vi har i vente da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha bebilykke! Akkurat slik jeg også tenker!

Bedt på så utrolig mye fremover, og en øl på verandaen i sola blir aldri feil.

Så da er det typisk at jeg blir gravid nå. Gjør ikke noe det da, men nå har vi prøvd i 3 mnd også da!:)

 

Jeg har EL fredag, lørdag eller søndag.

Usikker på om jeg bør drikke neste helg da?

Da vil jeg være 5-6 dpo?

 

Haha! Vittig ;-).. ja. Føler at jeg ikke kan sette livet på "vent" fordi jeg prøver. For all del, går an å gå på ting uten å drikke, men nå har det seg sånn at jeg er glad i alkohol og en god fest ;) . Men ja. Jeg tenker som så at neste helg vil jeg være noen dager over dpo akkurat som deg, så da blir vel med en flaske vin tenker jeg. Mens helga etter tester jeg og er den negativ da, så blir det fest ;) hehe..

 

Skal vel ha el i morgen, men eltest var negativ 3dag på rad nå i stad. Så el er kanskje i helga da! :P. Her sexest det hvertfall ;) hvordan går det hjemme hos dere ?;) knis..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Jeg er 28, sambo er 25. Jeg har 3 fra før, minste fyller 7 i sommer. Nå vil vi prøve på et kjærlighetsbarn :)

Kjenner jeg er "gammel" i gamet. Siden jeg ikke vet hva disse forkortelsene deres betyr. SA vet jeg er spontanabort, men pp å div?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei :) jeg er dårlig på disse forkortelsene selv jeg! men pp betyr prøve-periode.. altså hvor mange måneder du har prøvd å bli gravid. ikm betyr ingen-kommende-mens. da du venter mensen, men håper det uteblir pga graviditet. el betyr eggløsning. når du har den ca i måneden.

velkommen hit til oss!! så koselig med et barn til da :) hvor lenge har dere prøvd? hvilken pp er du i? :-P hihihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Jeg er 28, sambo er 25. Jeg har 3 fra før, minste fyller 7 i sommer. Nå vil vi prøve på et kjærlighetsbarn :)

Kjenner jeg er "gammel" i gamet. Siden jeg ikke vet hva disse forkortelsene deres betyr. SA vet jeg er spontanabort, men pp å div?

 

Nå føler ikke jeg meg så veldig gammel ellers, men på forkortelser, føler jeg meg rimelig bak mål jeg også gitt ;) Så det er godt vi er flere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha bebilykke! Akkurat slik jeg også tenker!

Bedt på så utrolig mye fremover, og en øl på verandaen i sola blir aldri feil.

Så da er det typisk at jeg blir gravid nå. Gjør ikke noe det da, men nå har vi prøvd i 3 mnd også da!:)

 

Jeg har EL fredag, lørdag eller søndag.

Usikker på om jeg bør drikke neste helg da?

Da vil jeg være 5-6 dpo?

 

Haha! Vittig ;-).. ja. Føler at jeg ikke kan sette livet på "vent" fordi jeg prøver. For all del, går an å gå på ting uten å drikke, men nå har det seg sånn at jeg er glad i alkohol og en god fest ;) . Men ja. Jeg tenker som så at neste helg vil jeg være noen dager over dpo akkurat som deg, så da blir vel med en flaske vin tenker jeg. Mens helga etter tester jeg og er den negativ da, så blir det fest ;) hehe..

 

Skal vel ha el i morgen, men eltest var negativ 3dag på rad nå i stad. Så el er kanskje i helga da! :P. Her sexest det hvertfall ;) hvordan går det hjemme hos dere ?;) knis..

Det er jo bra da! Vi har ikke vært så flinke! Kun hatt en runde på tirsdag og tre dager før det igjen.

Men ikveld ;)

EL kommer ikke før lørdag/ søndag så er ikke for sent!

Hoho en god fest blir ikke feil!

Gleder meg til neste helg! Men får vel ta det litt kuli.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var eltest sterkere i dag enn de tre andre dagene. Blir spennende å se i mogen. Hvertfall lagt aksjer for natten ;)

 

Heier på alle ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært til lege å undersøkt nedentil. Vel.det var jo en skuffende affære. . Hehe.. opp på benken, spre beina, inn med instrumentet, celleprøve, " nå kan du kle på deg" good bye...

 

Prøvde å spørre om ting og tang men neida.. ingen svar eller nei det kan jeg ikke se eller sjekke eller nei de prøvene kan jeg ikke ta..

 

Jaja.. fikk hvertfall tatt celleprøve da... ; p...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huffe... så kjedelig da!!! hadde jo vært kjekt om de legene gadd å ta seg litt tid når man først er innom dem. jaja... gleder meg til å høre om du får noe symtomer etterhvert nå beibilykke! du har vel akkurat hatt el? blir spennende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. El er i disse dager ;) så her er vi aktive ;);) du er vel snart ferdi med tr og i gang med ny pp ;);)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja tr reiser snart igjen nå ;) og hun skal ikke komme tilbake neste måned!!!! hihihi... har eggløsing ca 18 juni. skal prøve med testing av el denne måneden. ;) . håper det klaffer , så jeg kan kalle meg gravid neste måned (iallefall inne her inn til videre ) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Nå er vi offisielt prøvere! Ble gravid i høst uten at vi hadde prøvd engang, men mistet 8 uker på vei. Nå er det på tide å prøve på ordentlig ;)

Har EL ca i dag, IKM 13.juni. (Bruker appen P Tracker Lite, gratis app hvor du kan følge din syklus! Har brukt denne i et par år nå..)

Krysser fingrene for alle dere prøvere!

 

hei hei!!! hvordan går det med deg? begynner du å kjenne etter symptomer og føler deg gravid enda? blir gøy å høre hvordan det ligger ann ;) ettersom ikm er 13 hos deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Nå er vi offisielt prøvere! Ble gravid i høst uten at vi hadde prøvd engang, men mistet 8 uker på vei. Nå er det på tide å prøve på ordentlig ;)

Har EL ca i dag, IKM 13.juni. (Bruker appen P Tracker Lite, gratis app hvor du kan følge din syklus! Har brukt denne i et par år nå..)

Krysser fingrene for alle dere prøvere!

 

hei hei!!! hvordan går det med deg? begynner du å kjenne etter symptomer og føler deg gravid enda? blir gøy å høre hvordan det ligger ann ;) ettersom ikm er 13 hos deg :)

 

Jeg har hatt vondt i brystene en uke... Ellers kjenner jeg ingenting :P

 

Enn der da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

el om ti dager ca :) så får vi se da :) ømme bryster er positivt!!! lykke til!! krysser fingrene for ingen besøk av tante rød hos deg!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

el om ti dager ca :) så får vi se da :) ømme bryster er positivt!!! lykke til!! krysser fingrene for ingen besøk av tante rød hos deg!! :)

 

Joda, men jeg pleier å få vonde bryster rundt el og rett før tr kommer. Så vil ikke overtolke... Tror egentlig ikke vi traff på el denne pp ;)

Syklusene mine varierer litt, og når jeg har sett på det tror jeg denne syklusen kommer til å være lengre og isåfall er det el jeg har hatt nå og derfor vondt i brystene. Får se til uka!

 

Blir det deres andre pp nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...