Gå til innhold

Vi i 20-åra som prøver.


eneleh_

Anbefalte innlegg

Takk!!!! :) Ja, enn det, på første forsøk..Herremin sier jeg bare :o  to positive tester!!  :)  tok en rett etter jeg sto opp i 8-tiden, og en akkurat nå (etter å ha drukket ca 1L vann) og jammen var ikke den også positiv!!  :wub: Jeg kommer å joiner beibilykke  :)  Frøken Monika, du kommer sikkert straks du også skal du se  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her går jeg å venter på ikm nå ;-) Blir en uke med sønnen til samboeren nå, så da går nok tiden fram til ikm fort :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du tester med billig strimler. Ser du altid streken selv om du ikke er gravid? Tatt tre stykker i tre dager nå og alle har hatt en svaaaak strek. Er på 38 dager denne pp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er alltid ėn strek, men om du har to streker betyr det at du er gravid!!!!!!!!!!!!! føler du deg fortsatt litt usikker så dra på apoteket og kjøp en CB digital :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser ikke noen strek hvis du ikke er gravid nei. Frem til jeg testet positivt, var det ikke antydning til strek engang. Krysser fingrene  :) Spennende!  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter et år med prøving og en SA, flytter jeg nå over til 1.trimester og håper at alt går bra denne gangen! Håper at dere andre kommer etter veldig snart :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok

 

da etter å ha tatt ein test i dag. Altså nr fem totalt, så må eg vel bare innse at fem tester betyr gravid. Da får eg bestille time hos legen. terminkalkulatoren påstår at eg e 7+2 i dag.

 

Lykke til resten og.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har hatt to mnd. med "fri fra prøving" i hode ;) ble litt stresset av å hele tiden tenkte på EL, dpo og IKM. Kan man ta et glass vin eller ikke ;)

 

Har lest over innleggene som har kommet her på siden siden sist jeg har vært her inne. Gratulere til alle dere som har blitt gravide :)

 

Denne mnd skal vi "prøve" igjen. TR skal til å reise nå og EL forventes neste torsdag. Spennende!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :D Jeg sniker meg inn i denne gruppen jeg... :P

 

Jeg er 25 år og min samboer er 27. Vi har vært sammen i 8 år og har to gutter sammen på 7 og snart 4 år.

Vi kjøpte oss hus i desember med stor plass,men vi var egentlig enige begge to om at vi var ferdige med barn.. Men som tiden har gått, så begynte vi å tenke på 3. og siste barnet i flokken vår :D Veldig skummelt denne gangen syns jeg, men spennende og! Føles riktig :)

Vi er i første pp etter pilleslutt. Venter IKM mandag/tirsdag, så jeg er grådig spent.. :P

Vil ikke ha forhåpninger om at det har klaffet på første forsøk, men et lite håp har jeg. Ble gravid på 3 pp sist graviditet, men den 3. pp var egentlig ikke en måned vi var prøvere.. Jeg var vekke nesten hele måneden og trodde at EL var ferdig for lengst, kom hjem og hadde sex en gang på en måned og der satt spira :) så alt er mulig! Spennende å følge med på dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei hei EnNySpire og SuBuuuu :) koselig det kommer inn noen flere her! begynner å bli lite folk her nå, når det virker som spira sitter på mange :) og det er jo bra :) :)!!!

jeg er straks inn i prøve periode 4. veter tanta i disse dager. stresser veldig lite med å bli gravid.. og nyter ventetiden her inne i ny og ne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk frøken monika :)

Jeg og sa at jeg ikke skulle stresse denne gangen.. Slutte å teste før IKM, ha sex etter lysten og ikke får at man MÅ ;) men varte ikke så mange dagene før jeg ble giret.. Hehe :P må ta meg selv i nakkeskinnet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiser forresten på Pops sjokoladekuler igjen..ups! Det gjør jeg kun når jeg har gått gravid. Hehe :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg later mer som jeg ikke stresser jeg også altså :) tror det er den spenningen som følger med jeg. og litt at jeg vil føle at jeg har kontroll tror jeg. er 2 dager over ikm nå. ingen tante enda.. og jeg kan ikke si, at jeg har vært rolig de siste to dagene :-P skal teste meg i morgen tidlig... men har på følelsen dette bare er tull, ettersom jeg testet negativt to dager før ikm. (gikk tom for tester) så har ikke fått testet igjen. men har kjøpt CB i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå.. Spennende :) pleier du å gå noen dager over før du får den? Min tante kan av og til være sein når jeg har gått på pilla..

 

Får tro og håpe at du er gravid :) lykke til med testen i morgen.. Håper du får se to røde streker :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er alltid før ute egentlig... regner 28 dager syklus, men den dukker ofte opp på 27 for å si det slik... må innrømme jeg er litt spent, men syntes egentlig jeg burde ha testet positivt i helgen, om jeg virkelig er gravid. så jeg blir ikke skuffa om den testen i morgen er neg. har som sagt liten tro. gir dere beskjed i morgen hvordan det gikk :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør det ;) du er heldig som hvertfall er innenfor tiden til å teste.. Tålmodighet er ikke noe jeg er født med! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahahahaha... jeg er virkelig ikke tålmodig med testing! grunnen til at jeg måtte på apoteket etter test i dag , er fordi de 10 stk jeg hadde fra billigtester ble brukt frem mot ikm. jeg er helt testoman!! hohoho... lenge er det til el og ikm for deg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe ;) jeg kjenner meg igjen! :P

Jeg har IKM mandag eller tirsdag, så ikke såå mange dager igjen til jeg kan teste.. Vil ta en test i morgen eller fredag, men litt redd det er for tidlig?! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste EL som evt venter eller 21./22.juli ;) men av og til er den ganske sen.. Mot IKM til tider.. Merkelig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei :( det var dumt...men alt håp er nok ikke ute.. Noen får ikke positiv test før mange dager etter IKM ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...