Gå til innhold

Vi i 20-åra som prøver.


eneleh_

Anbefalte innlegg

Spennende ;) kan jo være symptomer på begge deler! Det er det som er så kjipt med symptomene. De er så like.så alt en kan gjøre er å teste ;-) ikle mange dager til da!! Wii.. krysser alt for deg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja venninna mi sa at å bli gravid kjennes ut som du er like ved å få mensen hele tiden. hehehe... skal teste meg litt for moroskyld på lørdag. skal på bursdagsfest. og vil teste meg før, bare for sikkerhetsskyld ;) er egentlig litt i tidligste laget å teste seg, men kaaaaan jo hende det kommer en bitttttteliten strek :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Nå er vi offisielt prøvere! Ble gravid i høst uten at vi hadde prøvd engang, men mistet 8 uker på vei. Nå er det på tide å prøve på ordentlig ;)

Har EL ca i dag, IKM 13.juni. (Bruker appen P Tracker Lite, gratis app hvor du kan følge din syklus! Har brukt denne i et par år nå..)

Krysser fingrene for alle dere prøvere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lykke til i dag!!!! :) kjøre på nå da så kanskje det klaffer med en gang!! :) synd å lese at du mistet ! håper på bedre hell nå! blir spennende å høre hvordan det går med deg! godt å ha et sted hvor man kan fortelle hva man føler og tror.. avlaste mannen litt liksom :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg bruker appen woman log forresten. men der er også den eneste oversikten jeg har. vurderer å prøver slike el tester etter hvert om vi ikke får det til med kalenderen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lykke til i dag!!!! :) kjøre på nå da så kanskje det klaffer med en gang!! :) synd å lese at du mistet ! håper på bedre hell nå! blir spennende å høre hvordan det går med deg! godt å ha et sted hvor man kan fortelle hva man føler og tror.. avlaste mannen litt liksom :-P

Vi heiv oss til i går kveld, mannen reiste selvfølgelig bort i dag, men kommer hjem igjen i morgen!

Bestilte en haug med tester a billigetester.no :P

 

Hvordan ligger du an?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

fortsatt muligheter i morgen også da ;) jeg har valgt å ikke fortelle til samboer når jeg har el. tror det bare blir stress for han (prestasjonsangst) hehehe.. og ettersom dette bare er prøveperiode 2 så stresser vi ikke enda. eller han trur det da. jeg stresser jo!! lever nå inne på forum for prøvere, og har brukt ti tester fra billigtester forrige måned. huff... jeg må nok roe meg litt!!

 

jeg har ikm 5 juni. så får vi se hva som skjer... nå må jeg inn å bestille flere tester på nett. ettersom jeg brukte opp de jeg hadde forrige måned. hohohoho... har skjønt litt mer av den syklus greia nå, så ikke no stress og begynne å teste så fort har jeg skjønt ;)

 

gammel er du? jeg er 27. samboer er 32. vi har brukt prevansjon til nå. rart å være prøver på skikkelig egentlig. tror nesten det hadde vært enklere med et "uhell" hehe.. dette er jo så stress ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fortsatt muligheter i morgen også da ;) jeg har valgt å ikke fortelle til samboer når jeg har el. tror det bare blir stress for han (prestasjonsangst) hehehe.. og ettersom dette bare er prøveperiode 2 så stresser vi ikke enda. eller han trur det da. jeg stresser jo!! lever nå inne på forum for prøvere, og har brukt ti tester fra billigtester forrige måned. huff... jeg må nok roe meg litt!!

 

jeg har ikm 5 juni. så får vi se hva som skjer... nå må jeg inn å bestille flere tester på nett. ettersom jeg brukte opp de jeg hadde forrige måned. hohohoho... har skjønt litt mer av den syklus greia nå, så ikke no stress og begynne å teste så fort har jeg skjønt ;)

 

gammel er du? jeg er 27. samboer er 32. vi har brukt prevansjon til nå. rart å være prøver på skikkelig egentlig. tror nesten det hadde vært enklere med et "uhell" hehe.. dette er jo så stress ;)

 

Viktig å ikke stresse, lett å si men vanskelig...

Jeg gjorde han bare oppmerksom på at hvis vi skulle prøve så var dette rette uka! Så han også skulle være klar over at, nå, begynner prøvinga :P

Er 26 år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg så alderen din på nicket, når jeg fikk summet meg ;) ja var lurt det du sa til han. skal jeg prøve neste gang å tror jeg. så blir det ikke fult ett så stort press! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan jeg flytte over til 1.tri! :) positiv på cb + i går, og digital i dag :)

Gratulerer! Hvor lenge har dere prøvd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! :) Begynte som prøvere i aug i fjor, og er nå gravid for tredje gang! MA i desember uke 12, fosteret 8 uker, SA i april, 6/7 uker.. så nå håper jeg den sitter, ellers blir det vel utredning :/ dere da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi også er i pp 1. Jeg er 27 og han 29.

Vært sammen i 5 år, er forlovet, nylig flyttet til hus og har lyst på barn nå.

Blir spennende fremover :DB)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da kan jeg flytte over til 1.tri! :) positiv på cb + i går, og digital i dag :)

gratulerer!!!! kos deg masse fremover!!!! dette går nok bra!! alle gode ting er 3 :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan jeg flytte over til 1.tri! :) positiv på cb + i går, og digital i dag :)

gratulerer!!!! kos deg masse fremover!!!! dette går nok bra!! alle gode ting er 3 :)

 

Tusen takk! Hehe, det er det jeg håper på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan jeg flytte over til 1.tri! :) positiv på cb + i går, og digital i dag :)

 

Gratulerer sååå mye!! :) Håper den sitter denne gangen, og at alle gode ting er tre :) Håper jeg kan følge etter deg om et par uker ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan jeg flytte over til 1.tri! :) positiv på cb + i går, og digital i dag :)

 

Gratulerer sååå mye!! :) Håper den sitter denne gangen, og at alle gode ting er tre :) Håper jeg kan følge etter deg om et par uker ;)

 

Tusen takk! Ja satser på det ;) masse lykke til de neste ukene!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan jeg flytte over til 1.tri! :) positiv på cb + i går, og digital i dag :)

 

Ååååh ;) gratulerer ;) masse lykke til! Denne gangen SKAL det gå bra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan jeg flytte over til 1.tri! :) positiv på cb + i går, og digital i dag :)

 

Ååååh ;) gratulerer ;) masse lykke til! Denne gangen SKAL det gå bra ;)

 

Tusen takk! Håper på det beste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan jeg flytte over til 1.tri! :) positiv på cb + i går, og digital i dag :)

håper da går bra!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her hos oss begynner kaninuka. Tenker hver dag fra i kveld til neste søndag (MINST) og jeg skal kjøre i gang med eltester i dag.

 

Så blir det time hos fastlegen for å sjekke nedentil. ;) forresten, er det dumt om legen pirker rundt oppi "der" om jeg nettopp har hatt el osv mtp en graviditet ? Noen som veit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei. ikm rett rundt hjørnet ja :) ca 5 juni. tok test i dag, men den var negativ. men har valgt å ikke gi opp før jeg evt får tante rød. aner ikke det ang legebesøket du nevnte. du kan jo spørre legen? :)

lykke til med kaninuka :) hihhihihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

Havner vel under her jeg også. Blir 25 i høst, mannen min er 34. Vi har to gutter fra før. Denne gangen er jeg litt tidlig ute. Våre to første skjedde litt før vi selv fikk summet oss, denne gangen har vi faktisk planlagt litt. Siden jeg studerer skal vi begynne å prøve rundt september-oktober, hadde vært kjekt med baby i sommerferien :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viktig og ikke gi opp håpet før tanta har kommet:p :) krysser fingrene for deg! !

 

Haha, Såklart kan jeg spørre legen ;) gruer meg til fredag! Det e da jeg skal der. Jaja. !! Bare 17 dager til ikm ca:p ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...