Gå til innhold

Vi i 20-åra som prøver.


eneleh_

Anbefalte innlegg

trenger jo ikke være tante rød da :) kan være festeblødning? eller så leser jeg at noen opplever å blø litt selv om det ikke er tante rød. ikke gi opp håpet før tanta helt sikkert er på plass!! :)

av hva jeg har skjønt er rosa blod/utflod et positivt tegn?! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

trenger jo ikke være tante rød da :) kan være festeblødning? eller så leser jeg at noen opplever å blø litt selv om det ikke er tante rød. ikke gi opp håpet før tanta helt sikkert er på plass!! :)

av hva jeg har skjønt er rosa blod/utflod et positivt tegn?! :)

 

Tror nok det er tr likevel ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg inn i samtalen her jeg! :D Jeg er 23 år og det samme er samboeren :) Han har en sønn fra før som blir 3 til vinteren igjen. Og nå håper vi på å få får egen lille baby :) Vi er i andre pp nå.. Så er spennende tider! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg igang med dpo dager. Ut i fra eltester så var vel el i helgen mulogens. Så jeg setter el til lørdag så sier vi at jeg er 2 dpo i dag ;) hehe. Har ikke noe god feeling i det hele tatt.. blæææahrg.. ble ikke helt som jeg hadde tenkt mtp lovemaking de to mest kritiske dagene. Haha.. jaja. Er den negativ denne pp så kan vi takke oss sjøl. ; p..

 

Noen andre med noen news??;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

akkurat ferdig med tante-besøk. så er det noen netter med jobbing på meg denne uka. el den 18 ca. tenkte jeg skulle el-test meg for å se mer nøyaktig hvordan det ligger ann.. ;) velkommen hit billamor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk :) Her er det el neste uke. Nettopp ferdig med tr! Klar for en ny prøveperiode nå. Nettopp blitt ferdig med bacheloroppgaven min og fått flytt.. Så det er deilig! :D Har trua på denne perioden jeg! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite nytt å melde her. Er på dag 40 denne syklusen, ingen tegn til mensen og negative tester. Begynner å bli passelig irritert på kroppen min! Vil jo bare komme i gang med medisin jo :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

æsj!!! kjedelig med klønete sykluser!!! har lest at bidronning-gele skal hjelpe mot syklus saker.. men har ikke prøvd selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

æsj!!! kjedelig med klønete sykluser!!! har lest at bidronning-gele skal hjelpe mot syklus saker.. men har ikke prøvd selv

Jeg har pcos så er nok det som sørger for sykluskrøll. Bare mensen kommer så skal jeg begynne på medisin som vistnok skal hjelpe på syklusene i tillegg til å gi meg eggløsning og bedre mulighet for å bli gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten rart å gå her å trippe å vente for å se om tanta kommer eller ikke :P Håper ikke mye enda, men fy søren som jeg gleder meg til jeg "forventer" å komme i gang :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja er en kjempe spennende og nervøs tid :) ikke lett å tenke på så mye annet rett før tante evt kommer eller ikke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja er en kjempe spennende og nervøs tid :) ikke lett å tenke på så mye annet rett før tante evt kommer eller ikke ;)

Heldigvis ikke så lenge igjen å vente her nå da, og kroppen oppfører seg som om jeg får tanten denne måneden. Litt kjedelig, men siden vi ikke er helt aktive prøvere enda, så er det ikke skuffende :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må holde tråden oppe damer ;) hvordan går det med dere?

 

Noe nytt frøken monika?;)

 

Her er ikm uka i morgen! Så jeg går en spennende uke i møte;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja vært stille her en stund nå ;) regner med det blir litt mer liv her igjen mens vi går å venter på om tante rød kommer eller ikke. blir mye tanker i den perioden :-P jeg har el på tirsdag :) :)

spennende tid som kommer ! håper ting klaffer denne perioden. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tester det ut denne måneden her :) ikke fått noe positiv test enda, får det vel kanskje i morgen? kan jo også vise seg jeg har el helt annen tid enn jeg tror. hehehe... men ifølge appen jeg har på paden, og rask hoderegning, så skal el være den 18 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.. er 22 år (blir 23 i år) og har en samboer på 23 år:)

 

slutta på p-pilla i oktober. pga jeg var så surrete med å ta den så det var egentlig ikke mye vits å fortsette. jeg har vært klar for en baby siden da.. men nå er endelig min samboer også helt 100% klar for å prøve..

 

venter på at mensen skal komme( var det ikm? :P) skulle hatt den for 1 uke siden, men tok en test i dag men var negativ.

 

vet egentlig ikke når jeg har eggløsning:P vet bare at mensen kommer den 10:P

 

håper at vi ikke må prøve så lenge før det klaffer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei :) har mensen vært regelmessig før da? merkelig du er en uke på overtid?!

eggløsning er ca 2 uker etter første dag med mens. eks: mens den 1 juni = el 14 juni. men det varierer fra person til person.. (men er en enkel huskeregel )

kanskje du skal prøve å ta en ny gravid-test om noen dager... ikke alle som slår ut på de men en gang :-P og husk å teste om morgenen :) lykke til!!! blir spennende å høre hvordan det går med deg!!!

jeg har el i morgen :) så vi legger oss litt tidligere i kveld ;) hihihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg og typen offisielt blitt prøvere :D Tror jeg introduserte meg tidligere i denne tråden. Jeg er 27 år, han er 31. Blir ferdigutdannet i løpet at denne måneden og har fått jobben i boks :) Det er ihvertfall minstekravet vårt. Har vært gravid (uplanlagt) tidligere med eksen, men mistet da i uke 6. Krysser fingrene på at det skal gå nå som jeg prøver! Har litt lange sykluser på ca 40 dager. Har ikke EL før dag 23-25. Må altså vente leeeeenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!!

 

Jeg er i DPO-land og ikm er denne uken (slutten av uka). Jeg tok en test i dag kl 16.00. Billigstrimmel...

 

Jeg kunne se TO STREKER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Den ene var riktignok veldig svak! Men den er der. Og mannen så den også med en gang!

 

Herregud, er jeg virkelig gravid?!?! I vår 3 pp!!!!! Ååå jøss som jeg grugleder meg til å teste igjen om noen dager med digital!!!!!!

 

Hvordan går det med dere andre!??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååååååh!!!!!!!! strek er strek!!!!!! uansett hvor lite tydelig den er!!!!!!!!! jippiii!!!! gleder meg på dine vegne!! :) :) :) tenk at spira satt så fort!!! gleder meg til jeg kan begynne å teste også!!! fikk to streker i dag jeg også, men det var med el-test :-P hehe.. så da vet du hva jeg har å gjøre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk frøken Monika :) ja! Nå må du bare humpetyhump med mannen så skal du se at du får to streker på en preggotest!!! Wiiii ;)

 

I morgen tidlig før jøbb skal jeg kjøpe en rfsu test og teste med morgenurin.Så det blir spennende!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her begynner det å nærmer seg noe spennende også! :P hehe.. Testet tilfeldigvis med el-test i går som var superpositiv! Haha.. To dager før den skulle vært det... Så det er spennende tider i møte da altså! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...