Gå til innhold

Vi i 20-åra som prøver.


eneleh_

Anbefalte innlegg

Hei jenter!

Har ikke vært så aktiv her inne i det siste for har prøvd å stresse litt ned. Synes folk blir gravide så fort her inne! Det er jo veldig hyggelig å lese, men man blir litt stresset når det ikke går for en selv. Presenterte meg i starten av tråden, 26 år og sambo 31. 6.pp denne mnd, håper på klaff snart :)

 

Negativ test i dag 12 dpo, så har mistet håpet for denne omgang. Men har en del rare symptomer, bare tør ikke å tro på de.. Hatt mye murringer i livmoren. I går var det såpass vondt i hele nedre del av magen at jeg ikke klarte å konsentrere meg på jobb. Smerten var litt annerledes enn mensmurringer, og har aldri kjent noe lignende før.. I tillegg har jeg reagert på at jeg tisser veldig ofte, og føler meg konstant tissetrengt. Har også sovnet på sofaen på ettermiddagen to dager nå, men det skylder jeg litt på første og andre arbeidsdag etter ferie. Ikke noen forandringer i puppene som jeg ser alle skriver om.. Forbereder meg i hvert fall på mensen, men håper så veldig nå.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Melder meg forsiktig inn her jeg også:) 23 år, mannen er 28. Har et barn sammen som er 2 år. Ble gravid med han uten å prøve iherdig. Sluttet med pillen rundt 1.aug den gangen, og testet positivt i midten av oktober. Hadde ikke fått igjen mensen etter pilleslutt engang, før jeg ble gravid sist.. og tok test fordi jeg fikk så veldig ømme bryster.. nå vil vi prøve igjen, og håper på baby sommer-2014 :) sluttet på pillen søndag 14.juli, så blir spennende å se. Har blødd litt i dag, så tenker at TR kommer for fullt nå;) kommer ikke til å ta el tester ol med det første...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg forsiktig inn her jeg også:) 23 år, mannen er 28. Har et barn sammen som er 2 år. Ble gravid med han uten å prøve iherdig. Sluttet med pillen rundt 1.aug den gangen, og testet positivt i midten av oktober. Hadde ikke fått igjen mensen etter pilleslutt engang, før jeg ble gravid sist.. og tok test fordi jeg fikk så veldig ømme bryster.. nå vil vi prøve igjen, og håper på baby sommer-2014 :) sluttet på pillen søndag 14.juli, så blir spennende å se. Har blødd litt i dag, så tenker at TR kommer for fullt nå;) kommer ikke til å ta el tester ol med det første...:)

Velkommen :) håper Tr kjem fort å el kommer kun en gang ;)

 

Tester heller ikkje el, bare venter en stund, men blir nok fort utålmodig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk:) ja, vi får se. Hadde passet fint om spiren hadde festet seg i sep-okt egentlig :D

 

Om det tar veldig lang tid før jeg blir gravid, vil jeg nok prøve el test og mer avanserte greier;) akkurat nå har jeg jo ikke peiling på min egen syklus engang :P

 

har du prøvd lenge da?? Og har du noen fra før??:) Lykke til ihvertfall! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk:) ja, vi får se. Hadde passet fint om spiren hadde festet seg i sep-okt egentlig :D

 

Om det tar veldig lang tid før jeg blir gravid, vil jeg nok prøve el test og mer avanserte greier;) akkurat nå har jeg jo ikke peiling på min egen syklus engang :P

 

har du prøvd lenge da?? Og har du noen fra før??:) Lykke til ihvertfall! :)

den var ment til poteto ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Takk:) ja, vi får se. Hadde passet fint om spiren hadde festet seg i sep-okt egentlig :D

Om det tar veldig lang tid før jeg blir gravid, vil jeg nok prøve el test og mer avanserte greier;) akkurat nå har jeg jo ikke peiling på min egen syklus engang :P

har du prøvd lenge da?? Og har du noen fra før??:) Lykke til ihvertfall! :)

den var ment til poteto ;)

Eg har ein mann som jobber 4/4 så er berre hjemme annenhver el :P dette er første mnd med prøving :) har eit barn fra før. Jente på 6 år :) han har ingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg kommer vel inn under her, selv om jeg ser jeg er en litt yngre prøver enn mange av dere :) Er 21 år og samboer er 24, har 1 barn fra før. Har nå prøvd i rundt 6 uker, etter en SA i uke 13 i april. Skummelt dette! Forventet mens var 11. juli, den har ikke kommet - men testene er fortsatt negative. Må kjøpe en ny en i dag, og håper så inderlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan! Får vel hoppe i det :)

Jeg er 22 år, mannen er 31. vi har prøvd i over 2 år nå. nettopp vært hos legen og skal tilbake for svar på blodprøver ang en hormonforstyrrelse evt PCOS. :/ etter dette blir det vel (på grunnlag av prøvesvar) henvist til spesialist.

Men men, ting tar tid ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så gøy med mange nye prøvere ! velkommen alle sammen!!! blir spennende å følge dere :)

jeg hadde el 19 juli..... så nå går jeg bare å veeeeeeenter!!!! mens er forventet ca 2 aug.

trodde jeg skulle bli gravid med en gang jeg... men når jeg ser jeg skriver august her inne nå.. så kjenner jeg litt på det at ting tar tid!!!!!! sukk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

Har ikke vært så aktiv her inne i det siste for har prøvd å stresse litt ned. Synes folk blir gravide så fort her inne! Det er jo veldig hyggelig å lese, men man blir litt stresset når det ikke går for en selv. Presenterte meg i starten av tråden, 26 år og sambo 31. 6.pp denne mnd, håper på klaff snart :)

Negativ test i dag 12 dpo, så har mistet håpet for denne omgang. Men har en del rare symptomer, bare tør ikke å tro på de.. Hatt mye murringer i livmoren. I går var det såpass vondt i hele nedre del av magen at jeg ikke klarte å konsentrere meg på jobb. Smerten var litt annerledes enn mensmurringer, og har aldri kjent noe lignende før.. I tillegg har jeg reagert på at jeg tisser veldig ofte, og føler meg konstant tissetrengt. Har også sovnet på sofaen på ettermiddagen to dager nå, men det skylder jeg litt på første og andre arbeidsdag etter ferie. Ikke noen forandringer i puppene som jeg ser alle skriver om.. Forbereder meg i hvert fall på mensen, men håper så veldig nå.. :)

koselig du kommer innom igjen "småen" :) skjønner veldig godt hva du mener!!! trenger litt tid utenfor forumet også. jeg er i pp 5 om det ikke klafferer denne måneden.... merker jeg kan bli stresset av å se at det går så bra for mange. for meg til å tenke at noe er galt med meg eller samboeren :(

hvordan går det med deg, du ventet ikm sist du skrev her for noen dager siden? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen nye prøvere :) nå er tester kjøpt inn, men må venter iallfall 1 uke til. Ikm 1 aug.

:) lykke til jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

OMG!!! jaaaah!!! denne ventetiden er den værste og kanskje også dn beste tiden :) herlig å ha et håp om at det er noe inne i magen.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er Mangen tanker om dagene :) godt å ha noen å dele litt med. Har ikkje sagt noe til venner om prøving.

Har dere gjort det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her vet ingen andre enn jeg og samboer at vi prøver. da slipper vi iallefall mas fra omverdenen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Kommer inn her jeg også:):) er 28 år og har en sønn på 2 år. Håper på en vår/sommerbaby til neste år:):) blir første pp denne måneden. Brukte clearblue monitoren forrige gang, så har børstet støvet av den og fått gang på den igjen;p regner med at prøvinga starter for fullt til helga;p synes det er spennende å være inne på bli gravid siden her igjen med dere:):) tvitvi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Kommer inn her jeg også:):) er 28 år og har en sønn på 2 år. Håper på en vår/sommerbaby til neste år:):) blir første pp denne måneden. Brukte clearblue monitoren forrige gang, så har børstet støvet av den og fått gang på den igjen;p regner med at prøvinga starter for fullt til helga;p synes det er spennende å være inne på bli gravid siden her igjen med dere:):) tvitvi!

Velkommen! Kjekt med nye prøvere :) er selv inn i min første pp. 1 aug er det testing :)

Ønsker deg lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner ventetiden mellom el. og ikm er eeendeløs :P  Kjenner at jeg har hypokonderanlegg ;) tror jammen med jeg kjenner både det ene og andre symptome på graviditet bare jeg kjenner godt nok etter ;)

Har ikke diskutert prøvingen med noen..Kun mannen min og jeg..Så er veldig greit å være inne på dette forumet, får lissom luftet hode og tankene litt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner ventetiden mellom el. og ikm er eeendeløs :P  Kjenner at jeg har hypokonderanlegg ;) tror jammen med jeg kjenner både det ene og andre symptome på graviditet bare jeg kjenner godt nok etter ;)

Har ikke diskutert prøvingen med noen..Kun mannen min og jeg..Så er veldig greit å være inne på dette forumet, får lissom luftet hode og tankene litt:)

Tida går saaagte! Kjenner "tegn" hele tida :P men men, er "bare" en uke igjen, å da nærmer det seg! Skal til Syden 1 aug, så tester dagen før, så gidder jeg ikke teste før jeg kjem heim. ( skal nemlig ikkje på tur med sambo)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det poteto! Lykke til til deg også! Tenk hvor herlig det ville vært dersom det klaffer med en gang og alt går bra! :):) får håpe på det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm.. sluttet på pilla forrige søndag, og var helt sikker på at tr kom på torsdag! Fikk menssmerter slik som jeg pleier, og blødde helt lyserosa, tynt blod i minimale mengder. Stoppa noen timer etter. Men smertene har vært der siden, og jeg har løpt på do ofte fordi jeg har tenkt " nå kommer det", men neeida! I tillegg er jeg plutselig såå trøtt, og ikke særlig matlyst! Gikk på penicillin for 1-2 mnd siden, men kan vel ikke ha blitt gravid da!? Veet det bare er å ta en test,men følte for å dele:) hihii

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...