Gå til innhold

Vi i 20-åra som prøver.


eneleh_

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da kom tanta her :P så da er det bare å vente på neste pp :)

Æsj! Det var kjipt! Lykke til med ny runde ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skulle vært en test som slo ut rett etter sex!!! så hadde vi sluppet de to ukene med venting etter el :)

hehehe...

 

velkommen hit føroyar:) :)

Slå deg sammen med en lege og lag en sånn test! Sett meg på bestillingslista! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Da er jeg tilbake på Bli Gravid igjen etter min 2. SA. Vi prøver fortsatt, og skal teste nå til helgen!

Jeg er snart 26år og sambo er 29. Vi har vært sammen i 11år, og har en datter sammen på 5,5år.

 

*HÅPER* det blir klaff igjen snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Da er jeg tilbake på Bli Gravid igjen etter min 2. SA. Vi prøver fortsatt, og skal teste nå til helgen!

 

Jeg er snart 26år og sambo er 29. Vi har vært sammen i 11år, og har en datter sammen på 5,5år.

 

*HÅPER* det blir klaff igjen snart :)

Trist med sa! Håper det klaffer denne gang for dere! Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 26, mannen (straks) 28. Vært sammen i 8år, gift i 2år. Har ei datter på 18mnd. Er i vår andre på. Klaffet på første forsøk sist, så er litt vel optimistiske denne gangen om at det skal gå like fort ;-)

Ikm om en uke, negativ cb test i dag tidlig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skjønner jeg virkelig ingenting.. Skrev tidligere i dag at tanta hadde kommet.. Hadde bittelitt mørkt blod på papiret og var også litt slimete, men så stoppa det helt.. Det har ikke vært noe siden i dag tidlig, og nå er det kun vannete utflod.. Er dette vanlig? Kan det være festeblødning nå? Da må evt eggløsning vært mye senere enn antatt.. Mener å huske at det var slik med mitt andre svangerskap og, men husker ikke.. Tok test i dag, men blendahvit.. Hadde masse mensmurringer i dag tidlig, men nå er de nesten helt vekke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skjønner jeg virkelig ingenting.. Skrev tidligere i dag at tanta hadde kommet.. Hadde bittelitt mørkt blod på papiret og var også litt slimete, men så stoppa det helt.. Det har ikke vært noe siden i dag tidlig, og nå er det kun vannete utflod.. Er dette vanlig? Kan det være festeblødning nå? Da må evt eggløsning vært mye senere enn antatt.. Mener å huske at det var slik med mitt andre svangerskap og, men husker ikke.. Tok test i dag, men blendahvit.. Hadde masse mensmurringer i dag tidlig, men nå er de nesten helt vekke :)

Det kan være festebødning, mulig egget har spilt deg en puss? ;) Ta en test på morgonen for å se! :) Kanskje den viser noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skjønner jeg virkelig ingenting.. Skrev tidligere i dag at tanta hadde kommet.. Hadde bittelitt mørkt blod på papiret og var også litt slimete, men så stoppa det helt.. Det har ikke vært noe siden i dag tidlig, og nå er det kun vannete utflod.. Er dette vanlig? Kan det være festeblødning nå? Da må evt eggløsning vært mye senere enn antatt.. Mener å huske at det var slik med mitt andre svangerskap og, men husker ikke.. Tok test i dag, men blendahvit.. Hadde masse mensmurringer i dag tidlig, men nå er de nesten helt vekke :)

ÅÅ om jeg ikke vet hvordan du har det! Jeg har å hatt brun utflod i 3 dage og i går når jeg var på do så jeg blod på papiret men det var bare en gang og nå er det bare pittelite lyse brunt. . . 

 

skal ha mensen neste uke, så jeg skjønner ikke heller her hva som skjer med meg sjøll.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veldig sjelden du får positiv g-test så tidlig... så prøv igjen f.eks til uka :) kan jo ha vært en festeblødning ja :)

spennende :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 8 dpo i dag og begynner virkelig å bli nysgjerrig! Er så redd en evt test vil være negativ! Og vi må starte på enda en pp:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 8 dpo i dag og begynner virkelig å bli nysgjerrig! Er så redd en evt test vil være negativ! Og vi må starte på enda en pp:(

ahhh ja den ventingen altså!!! jeg er akkurat ferdig med tanta jeg nå, så om noen uker er jeg i full stress selv :) hehehe.... ja det er virkelig ikke noe gøy å begynne på nye pp. det er da man ser hvor fort tiden går, uten no resultat . hadde jeg visst at dette ikke skulle skje med "en gang" så hadde jeg begynt før :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 8 dpo i dag og begynner virkelig å bli nysgjerrig! Er så redd en evt test vil være negativ! Og vi må starte på enda en pp:(

 

Krysser fingrer for at du får en positiv test :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skjønner jeg ingenting. Har gått fra en svært fast 28 dager syklus til at de siste tre mnd. en 30 dager syklus.  Ut i fra beregningene mine skal jeg da ha eggløsning i dag. Tok test mandag og onsdag og kun kontrollstreken. Tok en test fredag og da kom der en strek under, men den var langt svakere en kontrollstreken. Er den da positiv?

Tok en test i dag tidelig (lørdag) men da var det kun en liten, svak kontrollstrek... Hva skjer med syklusene mine? siden jeg har testet gjennom hele uken så kan den ikke ha vært (om ikke denne syklusen har vært ekstrem tidelig)... Er det noen av dere som har vært borti det samme?? jeg skjønner ikke hva som skjer med kroppen ;)

Endret av SuBuuuuu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

begge strekene skal være like sterke, eller teststreken sterkere enn kontrollstreken. for at det er en positiv eggløsningstest. merkelig at du ikke har testet positivt da. har du hatt andre symptomer på el da? el-slim f.eks.? kan jo være at den har vært før du begynte å teste, eller at den er forsinket? jeg har bare testet medel-tester en måned jeg, så har ikke opplevd så mye ,om det der enda, skal begynne å teste etter el nå over helgen igjen. blir spennede å se hva som skjer hos meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere! Jeg er 26 år, mannen 32, vi har et barn på 3 år, og er akkurat startet prøvingen på nr 2:-) spennende dette! Lykke til alle sammen!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere! Jeg er 26 år, mannen 32, vi har et barn på 3 år, og er akkurat startet prøvingen på nr 2:-) spennende dette! Lykke til alle sammen!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

begge strekene skal være like sterke, eller teststreken sterkere enn kontrollstreken. for at det er en positiv eggløsningstest. merkelig at du ikke har testet positivt da. har du hatt andre symptomer på el da? el-slim f.eks.? kan jo være at den har vært før du begynte å teste, eller at den er forsinket? jeg har bare testet medel-tester en måned jeg, så har ikke opplevd så mye ,om det der enda, skal begynne å teste etter el nå over helgen igjen. blir spennede å se hva som skjer hos meg :)

Jeg er ikke helt sikker på hvordan el-slim skal se ut, men etter du skrev det så tenkte jeg litt på det... og ja, jo jeg tror jeg hadde det i går.. tok en ny test i dag og da var det to streker på el testen, men fortsatt ikke like sterk som kontrollstreken.. Kan være at den el. kom mye før, altså at jeg hadde en 27 dagers syklus denne mnd. Hvem vet.. Skal jeg begynne å teste etter el. så mye tidligere enn ventet så må jeg bestille maaaange flere tester ;) hehe

 

lykke til med el.testingen over helgen til deg!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

begge strekene skal være like sterke, eller teststreken sterkere enn kontrollstreken. for at det er en positiv eggløsningstest. merkelig at du ikke har testet positivt da. har du hatt andre symptomer på el da? el-slim f.eks.? kan jo være at den har vært før du begynte å teste, eller at den er forsinket? jeg har bare testet medel-tester en måned jeg, så har ikke opplevd så mye ,om det der enda, skal begynne å teste etter el nå over helgen igjen. blir spennede å se hva som skjer hos meg :)

Jeg er ikke helt sikker på hvordan el-slim skal se ut, men etter du skrev det så tenkte jeg litt på det... og ja, jo jeg tror jeg hadde det i går.. tok en ny test i dag og da var det to streker på el testen, men fortsatt ikke like sterk som kontrollstreken.. Kan være at den el. kom mye før, altså at jeg hadde en 27 dagers syklus denne mnd. Hvem vet.. Skal jeg begynne å teste etter el. så mye tidligere enn ventet så må jeg bestille maaaange flere tester ;) hehe

 

lykke til med el.testingen over helgen til deg!! :)

 

da tok jeg en ny el.test nå.. (har man tester så har man tester) og nå...10 timer senere så LYSER teststreken mot meg, MYE sterkere enn kontrollstreken!! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja skal være best å teste el mellom 6-8 engang blir det sagt!! ;) så bra du har slått ut da!!!! da vet du hva du skal gjøre de nærmeste dagene :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Ny prøver her inne. Er selv 25 år og det samme er mannen strax. Vært sammen i syv år på søndag og har hus og hund sammen. Dette er første gangen vi prøver og har ingen barn fra før av. Så ting er litt spennende, vet ikke hva jeg skal kjenne eller se etter. Så godt med litt tips og råd:) vi er da i pp1:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen inn hit Ncl88 :) -og lykke til!

Tusen takk:) selv om vi ikke har prøvd så lenge blir jeg litt skrullete i hodet. Tenker på det ganske ofte. Ikke det at jeg skal bli gravid men at vi faktisk prøver:) syns det er så moro og lese her om alle forventningene på positiv test:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...