Gå til innhold

Vi i 20-åra som prøver.


eneleh_

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ser mange er blitt gravide her men blir med her jeg også:) Jeg er 25 og samboer 24, vi har en gutt på 4 og kunne tenke oss en til. Vi har egentlig prøvd siden august, men har hatt først 3 mnd mellom mensen og da mensen i 7 uker som ble avsluttet med primolut. Fikk mensen 2 mnd etterpå og holdt på i fem uker før primolut stoppet det. Så vi bruker ikke beskyttelse og hatt sex ofte så håper vi det funker eller at jeg får en regelmessig syklus:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser mange er blitt gravide her men blir med her jeg også:) Jeg er 25 og samboer 24, vi har en gutt på 4 og kunne tenke oss en til. Vi har egentlig prøvd siden august, men har hatt først 3 mnd mellom mensen og da mensen i 7 uker som ble avsluttet med primolut. Fikk mensen 2 mnd etterpå og holdt på i fem uker før primolut stoppet det. Så vi bruker ikke beskyttelse og hatt sex ofte så håper vi det funker eller at jeg får en regelmessig syklus:)

oyyy.. det høres ikke gøy ut å ha så uregelmessig syklus! har du prøvd el testing, så du ser om du har regelmessig eggløsning ?

du er hjertlig velkommen hit ! er mange her som har gått videre til gravid tråder, men vi er fortsatt en del igjen her :) og flere dukker opp :) det er bra!

har mensen alltid vært så uforutsigbar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ser mange er blitt gravide her men blir med her jeg også:) Jeg er 25 og samboer 24, vi har en gutt på 4 og kunne tenke oss en til. Vi har egentlig prøvd siden august, men har hatt først 3 mnd mellom mensen og da mensen i 7 uker som ble avsluttet med primolut. Fikk mensen 2 mnd etterpå og holdt på i fem uker før primolut stoppet det. Så vi bruker ikke beskyttelse og hatt sex ofte så håper vi det funker eller at jeg får en regelmessig syklus:)

oyyy.. det høres ikke gøy ut å ha så uregelmessig syklus! har du prøvd el testing, så du ser om du har regelmessig eggløsning ?

du er hjertlig velkommen hit ! er mange her som har gått videre til gravid tråder, men vi er fortsatt en del igjen her :) og flere dukker opp :) det er bra!

har mensen alltid vært så uforutsigbar?

Nei den har alltid vært ganske regelmessig. Men gikk på p-plaster og når jeg sluttet fikk jeg mensen ganske raskt, og hadde en runde som var på regelmessig men så ble det bare tull. Tenkte å begynne med el tester i august. Håper vi blir gravide snart alle mann:) Jeg er iallefall så babysyk om dagen at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk visst el 4 dager før forventet. Er det vanlig? Så da er jeg 2 dpo i 5 pp.

Spent på hvordan det blir denne mnd.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk visst el 4 dager før forventet. Er det vanlig? Så da er jeg 2 dpo i 5 pp.

Spent på hvordan det blir denne mnd.

:)

Vet ikke ol det er vanlig, men helt sikker på at det ikke er uvanlig ;-) jeg fikk el tre dager før forrige pp :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klarte ikke å vente mer og testet i dag 4 dager før IKM, men negativ.. Skal prøve å vente til mandag nå da og håpe :P

Irriterende å være så utålmodig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare spørre og lufte det her. Jeg fikk negativ test på mandag, mensen kom på tirsdag med kraftige menssmerter natten før. Men i dag har blødningene stoppet. Hmm... Er det vanlig å bare blø to dager? Pleier alltid å ha fire dager..... Lurer på å teste på nytt i morra for å se, men føler jo at den er negativ uansett....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ha sjekket ;) blødde du masse? Vet ikke om det kan være festeblødning eller noe evt? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blødde sånn vanlig til å være mensen tirsdag og onsdag. Men i dag veldig lite. Men hadde helt sinnsyke smerter natt til tirsdag. Så aner ikke jeg :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter:) sniker meg inn her jeg også. Jeg er 27 år og har ei datter på 2 år. Vi er i gang med prøving på nummer 2. Er i pp 3 nå. Eggløsning ca 17 juli og syklus på ca 30 dager.

 

Har lest gjennom hele tråden og smiler like stort hver gang jeg ser at noen av dere har fått positiv test. Nå krysser jeg fingrene for resten av oss :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei hei sophiesmum <3

velkommen hit!!! ja virker som vi i 20 åra er fruktbare.. mange som blir gravide i denne tråden ;)

håper det klaffer fort for dere med nr 2 :)

beklager svar midt på natta, men sitter på nattvakt jeg.

 

noen her som har prøvd bidronninggele og wild yam?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satt våken med jenta, som ikke skjønner at selv om det er lyst ute hele natta, så er det likevel NATT ;-) derfor ble det nattinnlegg på meg også :-)

 

Ja, virker som en fruktbar gjeng. Vi får håpe på klaff neste gang alle sammen :-) synes dette er en så koselig tråd. Bare gode ord, og ingen dårlig stemning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da kom tanta, og vi er nå i pp 4.

Æsj frøken Monika!! Tenkte det var på tide å titte innom her for å se hvodan det stod til med dere!! Så kjedelig at det ikke klaffet nå heller! Neste PP er din uansett!! Men mars baby er vel kanskje kjørt nå da!!

 

Her er jeg 6+1 og kvalmen har meldt sin ankomst :o.. Blæ..

 

Lilleperlen!! Hvordan går det med deg?????????? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en ny test i dag siden mensen har gitt seg etter to døgn. Den var negativ, så da er det bare å se fram mot el da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

da kom tanta, og vi er nå i pp 4.

Æsj frøken Monika!! Tenkte det var på tide å titte innom her for å se hvodan det stod til med dere!! Så kjedelig at det ikke klaffet nå heller! Neste PP er din uansett!! Men mars baby er vel kanskje kjørt nå da!!

 

Her er jeg 6+1 og kvalmen har meldt sin ankomst :o.. Blæ..

 

Lilleperlen!! Hvordan går det med deg?????????? :)

Så hyggelig å se dere innom <3

Kjedelig med kvalme:( men ett sikkert tegn på at det er noe der inne :-)

Vel, jeg er 3 dpo i dag.. Er ikke annet å gjøre enn å vente på tr eller positiv test:) går for den siste der;)

 

Symptomer gidder jeg ikke kjenne etter en gang, da jeg har hatt alle mulige de forrige pp! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er mannen endelig på min side å prøvinga er begynt! (mensen etter pille slutt er over i morgen)

For noen kjekke jenter (damer) det er her inne! blir spennende å følge mer med nå :)

 

Lykke til alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

da kom tanta, og vi er nå i pp 4.

Æsj frøken Monika!! Tenkte det var på tide å titte innom her for å se hvodan det stod til med dere!! Så kjedelig at det ikke klaffet nå heller! Neste PP er din uansett!! Men mars baby er vel kanskje kjørt nå da!!

Her er jeg 6+1 og kvalmen har meldt sin ankomst :o.. Blæ..

Lilleperlen!! Hvordan går det med deg?????????? :)

Så hyggelig å se dere innom <3

Kjedelig med kvalme:( men ett sikkert tegn på at det er noe der inne :-)

Vel, jeg er 3 dpo i dag.. Er ikke annet å gjøre enn å vente på tr eller positiv test:) går for den siste der;)

Symptomer gidder jeg ikke kjenne etter en gang, da jeg har hatt alle mulige de forrige pp! ;)

Hihi. Så gøy ;) masse lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med. 23 og typen 29. Sammen i 6 måner ca og prøver :) Mensen er om 1 uke, men håper den ikke kommer ;)

 

Lykke til alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! Håper jeg også, men jeg har hatt brun utflod i 3 dager nå og i dag føles det litt som murring av mens.. uff uff.. håper det ikke.. 

 

I sånne tider virker 1 uke til å gå aaaaalt for seint ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skulle vært en test som slo ut rett etter sex!!! så hadde vi sluppet de to ukene med venting etter el :)

hehehe...

 

velkommen hit føroyar:) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...