Gå til innhold

Vi i 20-åra som prøver.


eneleh_

Anbefalte innlegg

Rfsu test i dag med kald morgen urin. Skimter en svaaak strek. Svakere enn strimmelen . Må få meg en digital på fredag tenker jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei  :)

Slenger meg med her! Jeg er 27 år og sambo er straks 30 år. Vi har vært samboere i 8 år, og har nå bestemt oss for å prøve  :wub:  Vi har kun hatt én  prøveperiode, og det er 5 dager til forventet mens (om jeg ikke tar helt feil). dette med sykluser og alt som hører med er helt nytt for meg, så har ikke så mye peiling. Lurer på om jeg allerede har symptomer, mulig det bare er psykisk. Meeen lever i håpet  :blink:  Symptomene er murringer, unormalt mye luft i magen siste uken, og rosa utflod på papiret. Men jeg har ikke så god trua på at det har festet seg noe, ettersom det skal en del til før det klaffer (har jeg lest). Så å tro at det klaffet etter 1 gang, tørr jeg ikke håpe på  :wacko:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei Ivahona!!! ;) det er jo spennende symptomer du har da!!! qspes den rosa. utfloden! hehe.. noen får det til på første forsøk også vet du ;) blir spennende å høre hva som skjer om 5 dager ;) du kan jo faktisk begynne å teste deg med gravid-test å du da, kan jo hende den gir utslag allerede nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere, da er det ikke lenge til IKM. Jeg tror kanskje den dessverre er i anmarsj nok en gang. Det vil si... Jeg har hatt har livmortapp etter EL frem til igår. I dag var den blitt mykere og har såvidt litt åpning. Det tyder nok på IKM rett rundt hjørnet. Æsj! Men, etter snart et år med prøving har jeg i dag bestilt meg time hos gynekolog på Volvat. Jeg må finne ut om det er noe galt nå. Buhuu!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja frøken Monika, jeg har så klart begynt å teste..Umulig å holde seg når jeg har 15 (!) tester liggende :P (hurra for lavpris-tester.com) 

Tok 2 tester i dag tidlig, begge negativ. tenker å teste igjen på fredag  ;)

Spennende!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... like stor testoman du som jeg skjønner jeg :-) hehe.... ja fortsett å test!!!! før eller senere dukker det opp to streker <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan stirre i det lengste på en test, i håp om at jeg kan tvinge frem en ekstra strek :lol:  Forsøkt lenge dere da? Ender vel opp med innbilt svangerskap til slutt  :blink: hehe, neida, joda...neida!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei har bare prøvd i 3 måneder :) men trodde egentlig jeg kom til å bli gravid med en gang, så tror det er derfor jeg henger meg så opp i el osv. for å forsikre meg om at alt går "riktig" for seg ;-P

tok meg selv forrige måned i å sjekke testen i forskjellig lys rundt i huset. gikk tilslutt ut i hagen for å se i sola... ble alikevel ikke to streker gitt :-P hahahaha... testingen er jo så morsom. selv om jeg sikkert får sjokk den dagen det faktisk er to streker ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha...kjenner meg igjen!! Jeg har lest så mye på nett, og tørr dermed ikke tro på at det skjer innen det har gått 1 år. Men ja, kommer vel til å gråte meg ihjel av sjokk den dagen jeg ser to streker. Her i huset er det jeg som er "prøveren", sambo "tar det som det kommer", ingen hast der i gården for å si det slik :P har forresten fått antydning til sopp (klør nå innmari), måtte selvfølgelig google, og jammen var det ikke et graviditetstegn ;) men det kan så klart bare være........sopp også.

Morsomt at vi heter det samme, bare at jeg skriver med C :-)

Håper det går i boks straks for oss begge to!!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her tar samboer også ting som det kommer!!! haha... så jeg lurer el tester inn i huset ;) jeg liker å ha litt kontroll på ting, så mye det lar seg gjøre iallefall ;) ja jeg har også lest at sopp er et tegn, men som du sier, det kan også kunn være sopp ;) du får reise på apoteket i morgen etter litt salve.ikke noe godt å være plaget av det, graviditetstegn eller ikke :-P hehe...

ja vi krysser fingre og tær for at vi slipper å være prøvere lenge :-P nærvepirrende dette her ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei :) har mensen vært regelmessig før da? merkelig du er en uke på overtid?!

eggløsning er ca 2 uker etter første dag med mens. eks: mens den 1 juni = el 14 juni. men det varierer fra person til person.. (men er en enkel huskeregel )

kanskje du skal prøve å ta en ny gravid-test om noen dager... ikke alle som slår ut på de men en gang :-P og husk å teste om morgenen :) lykke til!!! blir spennende å høre hvordan det går med deg!!!

jeg har el i morgen :) så vi legger oss litt tidligere i kveld ;) hihihi

ja bortsett fra de første 2-3 mnd etter jeg slutta med pilla. men det er jo i oktober, så er en god stund siden. mensen har fortsatt ikke kommet, håper jo på å være gravid men er jo utrolig rart at jeg er 1 uke og 3 dager på overtid, eneste jeg merker er at jeg er trøtt og litt mensen murringer.. men ikke noe vondt i brystene eller kvalme eller noe sånt. krysser fingrene mine, skal ta en ny test i morgen! :)

 

takk for svarene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har slått meg til ro med at jeg er gravid :)

 

3 dag med 3 test.i dag en doc morris.positiv!!

 

Termin helt i begynnelsen av mars ;) som er min egen fødsels måned:)

 

Masse lykke til videre med prøvingen alle sammen! Skal fortsette å følge med på dere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så leit frøken monika :/.. den idiotkjerringa asså!! :P..

 

Her hos meg har jeg begynt med eltesting. En i går og en i dag.begge negative. I følge womanlog er el på torsdag tror jeg. Så det blir jo interessant å se når og om eltesten slår ut denne uka!;) syklusen min varier visst i alt fra 27-30 dager, så er ikke SÅ lett å holde tritt!:P..

 

Denne mnd skal jeg mye i helgene. ( fest messig) hver lørdag i 3 uker fremover er det en storslått fest med alkohol. Så da tenker jeg som så at det er typisk at det er DA jeg blir gravid ;) hihi.. (om dere skjønner) det blir litt som om når du står å venter på bussen og begynner å tenke "rekker jeg en røyk nå før bussen kommer" du tenner på tar 1-2 trekk, og der kommer selvfølgelig bussen!! Haha.. ( dette er mange herrens år siden da jeg røyka):P.. så jeg får satse på at min festfylte timeplan blir lagt en stor festprems på av ei lita spire ;)

 

Lylle til videre alle sammen! Neste mnd er deres mnd til dere som fikk besøk ;););)

du hadde så rett så rett ! no partys for you my friend :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Så leit frøken monika :/.. den idiotkjerringa asså!! :P..

 

Her hos meg har jeg begynt med eltesting. En i går og en i dag.begge negative. I følge womanlog er el på torsdag tror jeg. Så det blir jo interessant å se når og om eltesten slår ut denne uka!;) syklusen min varier visst i alt fra 27-30 dager, så er ikke SÅ lett å holde tritt!:P..

 

Denne mnd skal jeg mye i helgene. ( fest messig) hver lørdag i 3 uker fremover er det en storslått fest med alkohol. Så da tenker jeg som så at det er typisk at det er DA jeg blir gravid ;) hihi.. (om dere skjønner) det blir litt som om når du står å venter på bussen og begynner å tenke "rekker jeg en røyk nå før bussen kommer" du tenner på tar 1-2 trekk, og der kommer selvfølgelig bussen!! Haha.. ( dette er mange herrens år siden da jeg røyka):P.. så jeg får satse på at min festfylte timeplan blir lagt en stor festprems på av ei lita spire ;)

 

Lylle til videre alle sammen! Neste mnd er deres mnd til dere som fikk besøk ;););)

du hadde så rett så rett ! no partys for you my friend :-P

Hahaha :) så sant så sant ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hæ?!? positiv test ? så kult!!!!! OMG! du klarte det på første forsøk! hihi... :) :) gratulerer!!!!!! hipp hipp hurra hurra :) jeg vil å ha to streker!!!!!! hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wophoo ivahona :):):) fantastisk; ) kom å join meg i 1 trimester mars baby ;)) litt ensomt der aleine!

 

Så kommer du nok inn der før du aner det frøken Monika;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja kan bli ensomt her etterhvert, om alle skal få så positive svar denne måneden ;-P

Endret av frøken monika
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...