Gå til innhold

Vi i 20-åra som prøver.


eneleh_

Anbefalte innlegg

Da kom mensen her! Fosterstilling til smertestillende funker nå for å si det mildt. Ikm var i følge mine beregninger ikke før søndag, men kanskje syklusen min har tenkt seg tilbake til normalen nå.

I morgen tidlig blir det tur på sykehuset for å ta blodprøver og kanskje begynne på veien for å finne ut hvorfor det tar sånn tid før vi blir gravide.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da kom mensen her! Fosterstilling til smertestillende funker nå for å si det mildt. Ikm var i følge mine beregninger ikke før søndag, men kanskje syklusen min har tenkt seg tilbake til normalen nå.

I morgen tidlig blir det tur på sykehuset for å ta blodprøver og kanskje begynne på veien for å finne ut hvorfor det tar sånn tid før vi blir gravide.

 

Huff. ; ( føler med deg .. lykke til hos legen. Håper det løser seg. !!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Posetiv el test i dag. Det passer ikke med en 39 dager syklus. Får jeg kanskje tr til 17 mai da? Håper dette er fordi jeg får flere eggløsninger og ikke fordi jeg går til 30 dagers sykluser. For da krasjer det helt. Skal ta eksamen nå. Og det er egentlig ikke interessant når jeg kan sitte og stresse over dette. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for at det er deres mnd nå. :-). Kjenner jeg blir helt satt ut med at jeg skulle hatt mensen for 3 uker siden, og er ingen utslag på testene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Småen88: så kjedelig at du ikke har fått mensen ennå. Håper den kommer snart!!

 

Her er jeg forundret over hva som skjer med kroppen min. Var ferdig med mensen på torsdag.da har jeg blødd siden lørdag, altså 6 dager med blødning. Så i går, og i dag for såvidt så har jeg en del stiklinger i livmor, og på begge sider av mage (eggstokkene)?? Det gjør temmelig vondt, og korsryggen er øm...

 

Hva er det som skjer her nå?? Skjønner ikke noe. Er det vanlig å ha vondt etter mens..? Blææh.. skikkelig ubehagelig..

 

Håper det går bra med alle dere andre og at dere får lagt inn så mange aksjer som mulig; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

beibilykke: det høyrest merkelig ut, aldri opplevd! Første gong det skjer?

 

Her er det murringar, spenn i tenner og blank-kvit utflod, samt at eg er trøtt! Men er jo på symptomjakt, så det kan likegodt vere ingenting... Sukk, seier bare eg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Browneyes : ja. Er vel for såvidt første gang det skjer.har egentlig aldri vært spesielt plaget med mensvondt osv. Men nå etter p-stav har jeg mye vondt.litt i dag og. Men satser på det er mensen som varer i ca ei uke, bare ikke med blod :P..

 

Når har du ikm browneyes? Spennende ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, ja, men rart likevel!

 

IKM 13.mai, så har jo fremdeles ei veka igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, ja, men rart likevel!

 

IKM 13.mai, så har jo fremdeles ei veka igjen.

Ååh. Så gøy. Lykkestøv sendes ;) hold oss oppdatert etter testing :) her er EL 13 mai (ca) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gammel ny her inne jeg.

jeg og samboeren min er begge 25 år, har vært ilag syv år, har to herlige døtre på 2 og 5, og tenker å prøve på en sistemann nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle dere 20-åringer er så stille her inne ; p. I halmen hele gjengen eller?

 

Hvordan går det med folk? Mange som skal teste i disse dager? Hvem er bkitt gravide! Gi meg litt juice info ??!!:) haha.. må høre om andres spenning og glede! Er så lenge til jeg kan begynne å torturere meg selv med testing og spenning!:P..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal sjekke om jeg har positiv EL test nå!:)

Er virkelig spent på om jeg blir gravid denne mnd!!

2 uker til en Evt positiv gravid test.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

eg testa i dag, 9dpo, kvitare enn snø! Mista liksom litt trua, men det er jo tidleg enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått max på CBFM i dag, det vil si el rett rundt hjørnet. Så blir sengekos nå de neste to dagene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle dere 20-åringer er så stille her inne ; p. I halmen hele gjengen eller?

 

Hvordan går det med folk? Mange som skal teste i disse dager? Hvem er bkitt gravide! Gi meg litt juice info ??!! :) haha.. må høre om andres spenning og glede! Er så lenge til jeg kan begynne å torturere meg selv med testing og spenning! :P..

 

IKM i dag og 2-3 på CB digital :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle dere 20-åringer er så stille her inne ; p. I halmen hele gjengen eller?

 

Hvordan går det med folk? Mange som skal teste i disse dager? Hvem er bkitt gravide! Gi meg litt juice info ??!! :) haha.. må høre om andres spenning og glede! Er så lenge til jeg kan begynne å torturere meg selv med testing og spenning! :P..

 

IKM i dag og 2-3 på CB digital :D

 

Gratulere!! Lykke til videre :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle dere 20-åringer er så stille her inne ; p. I halmen hele gjengen eller?

 

Hvordan går det med folk? Mange som skal teste i disse dager? Hvem er bkitt gravide! Gi meg litt juice info ??!!:) haha.. må høre om andres spenning og glede! Er så lenge til jeg kan begynne å torturere meg selv med testing og spenning!:P..

 

Godt vi er flere som går å trør å venter. Her er ny ikm 2.juni, noe som jo er en evighet til. Om el kommer som den har gjort det siste året så ee den 17/18.mai. Så vi starter i god tid og har sex annenhver dag fra nå og frem til 20.mai (minst).

Begynte å ta multivitaminer begge to i går og håper at det kanskje skal hjelpe på. Ellers er det bare å vente..... så får vi se hva som kommer først positiv graviditetstest eller time på sykehuset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM 20 mai. Sendte startskuddet her om dagen og skulle sende enda ett i morges men mannen var i dårlig form så da ble den utsatt :/ Ifølge EL beregning var største sjangs i går for å treffe best. Går det ikke denne mnd så får vi prøve på nytt neste:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ til morgen i dag:(

Trodde EL kom i morgen, men blir vel torsdag istede da?:-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet negativ på fredag (ikm-dag), men mensen er ikke kommet og symptomene bare fortsetter. I går var jeg så svimmel at jeg ble kvalm til tider, hadde det ikke vært for negativ test så hadde jeg vært 99% sikker på at jeg var gravid! Skal teste igjen i morgen tidlig, om det ikke er positivt da så m jeg en tur på legen å sjekke blodtrykket mitt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan ligger vi ann til å holde følge med alle sin ikm? Skulle vi ha laget en ny oversikt? Nå er det vel tre stykker som har en liten spire i magen. Men det har jo komt til flere damer her. Jeg er så heldig å ha ikm mellom 17 og 26 mai. Mange dager i uvisshet. Fikk to dager med positiv el test men tester hver dag for å se om jeg har flere el og at det kan være grunnen til hvorfor jeg har så lange sykluser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe tegn til tanta her enda, selv om den skulle ha kommet på søndag. Har heller ikke testa enda, for mensen var forsinka i seks dager en gang, så tenker å vente til den er minst ei uke forsinka. Den kan jo komme noen dager på overtid... Evt at det er en liten spire som glipper. Om så er tilfelle, vil jeg ikke vite om det. Vil ikke først bli overlykkelig over positiv test, for så bli skuffet igjen når mensen plutselig kommer. Så vi venter litt. Noen flere som er sånn eller? Virker som de fleste som er aktive prøvere begynner å teste sånn ca når eggløsningen er over? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe tegn til tanta her enda, selv om den skulle ha kommet på søndag. Har heller ikke testa enda, for mensen var forsinka i seks dager en gang, så tenker å vente til den er minst ei uke forsinka. Den kan jo komme noen dager på overtid... Evt at det er en liten spire som glipper. Om så er tilfelle, vil jeg ikke vite om det. Vil ikke først bli overlykkelig over positiv test, for så bli skuffet igjen når mensen plutselig kommer. Så vi venter litt. Noen flere som er sånn eller? Virker som de fleste som er aktive prøvere begynner å teste sånn ca når eggløsningen er over? :P

 

Huff, ja! Eg fekk pos 12dpo sist eg var gravid, men eg svei av ein test i dag 9dpo, tull og tøys. Einaste er at eg veit at med ein gong eg har pos test i handa, må eg ringe legen. Mista i veke 24 i fjor, og skal starte på blodfortynnande med ein gong denne gongen. Så eg er både nervøs og spent og alt. Samtidig som eg kjenner på murringar og trøtthet, og hadde sex rundt forventa el, så er eg liksom ikkje sånn superpositiv....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har EL 13. mai og da IKM 27. mai hvis kroppen er inne i samme rytmen som tidligere..

Tanten kom 3 dager for sent nå denne mnd, så jeg har kjøpt inn eggløsningstester denne gangen for å være på den sikre siden.. så tenkte å ta en test på søndag bare for å være sikker ;)

 

Jeg trodde ikke jeg skulle bli så utolmodig, har i så mange år gått rundt å utsatt dette med å få barn.. Har prioritert utdanning, jobb, reising og sene kvelder.. Men nå som vi har bestemt oss for å prøve så har jeg begynt å telle dagene til EL og IKM.. Trodde aldri jeg skulle være den som har eggløsningsapper på mobilen lissom :P

 

Gratulere til alle som har en liten spire som satt!! Utrolig spennende og jeg krysser bare fingrene for at denne gangen sitter spiren med oss også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...