Gå til innhold

Vi i 20-åra som prøver.


eneleh_

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen. Jeg hiver meg på her inne jeg..

Jeg er 26 år og min mann er 32 år. Har prøvd siden november 2012.

Jeg skulle hatt mensen i går ( den kommer normalt svært punktlig) men fortsatt har den ikke kommet.

Tok en test i dag tidelig ( en strips fra billigtester.no) men bare en strek.

Noen av dere som har vært bort i dette før eller har noen tips til meg??

 

Velkommen ;-)

 

Jeg skulle hatt mensen på torsdag men fikk den i dag. Så kan av min erfaring si at mensen godt kan være en dag eller to sen. Det som jeg får inntrykk av er at om man tester negativt på ikm så er man som oftest ikke gravid. Men du kan for all del være unntaket ;)

 

Lylle til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Beibilykke jeg vil bare ønske deg masse lykke til i din nye pp :)

krysser alt jeg har for at det skal lykkes for deg :)

 

Tusen takk margarin ;) jeg er ved godt mot ;) bortsett fra en tante fra h*****.. ALDRI hatt så vondt før ; (

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beibilykke jeg vil bare ønske deg masse lykke til i din nye pp :)

krysser alt jeg har for at det skal lykkes for deg :)

 

Tusen takk margarin ;) jeg er ved godt mot ;) bortsett fra en tante fra h*****.. ALDRI hatt så vondt før ; (

 

pågangsmot er godt å ha :) prøv med varmeflaske på magen, bruker og hjelpe meg + paracet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår ingenting jeg. Stod på jobb i dag og fikk skikkelig vondt i korseyggen pluss knip i eggdtokkene. Er slik jeg pleier å være rundt eggløsning. Men sist periode var jo på 39 dager men dette stemmer jo bedre med 28 dager. Blir lettere forvirret. Og i går var jeg skikkelig svimmel og småkvalm. Blir ikke lett å få til noe med mann vekke uker i slengen og en syklus helt på jordet.

 

Uff måtte bare ventilere litt. Har egentlig ikke sagt til noen at vi begynner å prøve igjen. Sist sa vi d til folk den pp vi fikk det til. Men det var jo i pp 6. Hvordan går det med dere andre som er videre i neste pp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår ingenting jeg. Stod på jobb i dag og fikk skikkelig vondt i korseyggen pluss knip i eggdtokkene. Er slik jeg pleier å være rundt eggløsning. Men sist periode var jo på 39 dager men dette stemmer jo bedre med 28 dager. Blir lettere forvirret. Og i går var jeg skikkelig svimmel og småkvalm. Blir ikke lett å få til noe med mann vekke uker i slengen og en syklus helt på jordet.

 

Uff måtte bare ventilere litt. Har egentlig ikke sagt til noen at vi begynner å prøve igjen. Sist sa vi d til folk den pp vi fikk det til. Men det var jo i pp 6. Hvordan går det med dere andre som er videre i neste pp?

 

Aahh. Kjedelig for deg når syklusene dine er så på jordet og mannen din er mye vekke :/. Hva med å fryse ned sæden hans og sprøyte det inn med sprøyte om han er vekke???! Hehe. Neida.. bare tuller. Det klaffer nok denne PP skal du se ;-)

 

Her fikk jeg jo mens i går.. og det er virkelig VONDT!!;/. Denne syklusen har altså da vært 30 dager. Jeg skal bestille EL-tester, og tenkte begynne testinga 09 mai. Tror jeg har EL den 13! Då da kan jeg potensielt teste 10 dager på rad; )

 

Hååååååper det går nå ;). Min neste ikm blir da i uke 21 søndag 26 ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis neste syklus er på 39 dager så er d dagen for ikm for mg og. Men vi får d til til slutt. Med nr en så var han hjemme en av 6 pp. Og det var ikke den pp vi ble gravide på. Holder på med el tester jeg og. Men glemte dem når jeg reiste vekk i helgen. Så får sjekke i morgen kveld. Det er da han kommer hjem også. Men håper ikke på el denne uken. Skal i utdrikkningslaget til en venninne den 11. Og var edru i mitt eget utdrikkningslag pga var gravid. Så kunne tenkt mg å komme mg forbi den tingen først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk mensen den 25 og ser jeg ikke har vært så nøye på syklus telling. Har jo en 25 dagers syklus og ikke 28 dagers...:S Mensen varer i 5 dager hver gang i tillegg. Så neste mens skal jeg da ha 20 mai. Denne måneden tenkte vi å lage baby :D Så når denne mens uka er over er det bare å starte 1 pp :D

 

GRATULERER så mye til dere som har fått positive tester denne uka!!! Fantastisk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært på ul ktr etter aborten :) alt ser fint ut og det er ingen rester :) har hatt eller har eggløsning denne uken, fikk bekreftet dette på ul i dag :) var ikke så godt å si om eggløsningen har vært eller om den er nå, mn så to egg på høyre side :P har hatt symptomer på tirsdag og i går.. venter til mensen har vært før vi prøver igjen, da jeg vil ha helt optimale forhold i livmoren for at egget skal feste seg :) tar ingen kjangser :) selv om mange har lykkes i å bli gravid uten mens først..

 

Ja, håper det klaffer for oss begge mai! :-D

 

Har dere prøvd lenge?

 

Jeg tror også at jeg har eggløsning i går/dag en gang :) hadde en MA med utskrapning for ca 2 uker siden, så forhåpentligvis er alt i rute og sånn som det skal være :) Vi tar heller ingen sjanser, og venter til jeg har fått en mens :) håper det klaffer for oss begge på første forsøk!

 

 

Vi har ikke prøvd så lenge nei. Var i 2 pp når det klaffet sist :) Så jeg håper det ikke tar så lang tid denne gangen heller! Var du langt på vei da du mistet? :/ MA eller SA?

 

Brukte dere mange pp før spiren satt sist? :)

 

Jeg sluttet på pillen i august i fjor, hadde en skikkelig mens og så ble jeg gravid. Gleden varte i 3 mnd, da vi oppdaget på ul at fosteret var dødt og hadde sluttet å utvikle seg ca en mnd tidoigere :/ dette var altså i midten av desember.. så var det syklustull i to mnd, og så ble jeg gravid etter mens i midten av februar. Begynte så å blø når jeg var 6 uker på vei, altså for 3, 5 uke siden, som resulterte i SA. Har nå hatt eggløsning å venter mensen om 1, 5 uke ca :)

 

Håper vi slipper å bli skuffet flere ganger nå :)

Endret av 1.gangsprøver
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kom tanta i natt.. så da var det nok bare syklusen min som var på villspor..

Så nå har jeg bestilt eggløsningstester.. Har lissom klamret meg til at syklusen min var "innarbeidet" og at jeg derfor hadde kontroll på eggløsningen.. Men nå er jeg jammen med ikke sikker lenger, så da er det nok best å begynne å teste litt :P

Så da krysser jeg fingrene på at neste pp blir bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har IKM på onsdag, hvis jeg husker rett. Har det skrevet ned et sted altså. Føles som om mensen skal komme om jeg skal være ærlig, lite symptomer annet enn ømt kjertelvev i bryster og armhuler. Kjenner meg lite amper da, det pleier å være det tydeligste tegnet på mensen foruten store og ømme bryster. Spennende! Jeg tester morgenen etter IKM :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har IKM på onsdag, hvis jeg husker rett. Har det skrevet ned et sted altså. Føles som om mensen skal komme om jeg skal være ærlig, lite symptomer annet enn ømt kjertelvev i bryster og armhuler. Kjenner meg lite amper da, det pleier å være det tydeligste tegnet på mensen foruten store og ømme bryster. Spennende! Jeg tester morgenen etter IKM :)

 

Lykke til linnlinns ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har IKM på onsdag, hvis jeg husker rett. Har det skrevet ned et sted altså. Føles som om mensen skal komme om jeg skal være ærlig, lite symptomer annet enn ømt kjertelvev i bryster og armhuler. Kjenner meg lite amper da, det pleier å være det tydeligste tegnet på mensen foruten store og ømme bryster. Spennende! Jeg tester morgenen etter IKM :)

hive meg på å sier lykke til linnlinns :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på denne gruppen vis det er greit? Jeg er 24 år og han er 25 år. Vi har prøvd i over 1år å bli gravide nå, men er ikke så lett når han er borte 4 uker og hjemme 4uker. Men nå krysser vi fingrene for at det snart skal bli våres tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

velkommen småen88! Eg skjønar kva du meiner, min mann har 2 veker på jobb og fire heime, men likevel har me problemer med å vere i samme hus dei dagane som gjeld..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi må bare krysse fingrene for begynner å bli litt oppgitt her nå. Etter at vi prøvde så er det som at kroppen ikke er på lag med meg lengre. Før hadde jeg alltid regelmessig syklus men nå er den liksom helt i ubalanse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

velkommen småen88! Eg skjønar kva du meiner, min mann har 2 veker på jobb og fire heime, men likevel har me problemer med å vere i samme hus dei dagane som gjeld..

 

Min mann er også to fire. Da er en dag eksta i pp plutselig et stort problem. Sist var han på seks mnd hjemme på 1 el.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på jeg også :) Jeg er 28 år og vi har prøvd i 19 måneder (ble gravid i 2. pp, men mistet). Denne måneden startet jeg på Pergotime, så dette blir spennende. Lei av denne prøvingen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir med her. Er 22 og sambo er 23, vi har nettopp begynt å prøve, håper vi ikke trenger å vente så lenge før den sitter =) IKM er 10. Mai, krysser fingrene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ser det ut til at jeg (dessverre) må forlate dere...! Har tre positive tester å vise til i dag :) masse lykke til videre til dere alle :) der dere snart i neste gruppe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ser det ut til at jeg (dessverre) må forlate dere...! Har tre positive tester å vise til i dag :) masse lykke til videre til dere alle :) der dere snart i neste gruppe :)

 

Gratulere så mye. Nyt d.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldiggris!! Gratulerer så mye!!

Håper så inderlig at jeg også får en positiv test om 3 uker ca!!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ser det ut til at jeg (dessverre) må forlate dere...! Har tre positive tester å vise til i dag :) masse lykke til videre til dere alle :) der dere snart i neste gruppe :)

 

Woohooo. Grattis da ;) lykke til videre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...