Gå til innhold

Vi i 20-åra som prøver.


eneleh_

Anbefalte innlegg

Negativ...4 dager til ikm

 

har også ikm om 4 dager, men tør ikke teste enda.

har erfart fra di andre gangene at jeg ikke får positiv g-test før ca 4-5 dager etter ikm.

så vi får bare krysse fingrene håpe at tante rød ikke kommer :)

 

Åå ;) takk for oppmuntrende svar :)

 

Har du noen symptomer? Jeg har hatt mensmurringer i 3 dager nå. Syns jeg er oftere på do en vanlig, står og spiser litt nå (ble faktisk litt kvalm) men alle disse symptomene kan jo og være tegn på mensen!!aaahhhrr.. blir sptø! :P.

har hatt mensmurringer siden el, ømme å kløende pupper og mye utflod. men har alt dette til vanlig før mensen. men varer det over ikm så vet jeg at noe er på gang :)

ååå så spennende at du har så mange symtomer :)

ja ventetiden er veldig lang og all symtom jaktingen kan få hvem som helst til å gå på veggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hihi. Ja. Kjempe spennende. 4 år siden sidt jeg ble gravid, og da uten st drt var plamlagt. Så hukser ikke noe fra symptomer etc fra den gangen. Da testen jeg vel 1-2 uker etter at mensen uteble og testen var positiv før keg hadde fått tissa på den omtrent. :P. Har du barn fra før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herre fred så mye skrivefeil. Skriver med tlf, og småen plager meg ;p. Haha. Håper du forstod ;)

 

hehe jeg skjønte hva det skulle stå :)

jeg husker symtomene fra sist, men vi trudde ikke jeg var gravid. er litt plaget med andre ting, så vi dro til legen får å finne ut hva som var galt. fikk telefon fra legen 3 dager senere, han sa det var noe som ikke stempte me blodprøven og at jeg måtte på sykehuset.trodde jeg hadde fåt kreft :P haha så viste det seg at jeg var gravid i stede :) nervøs inne å lykkelig ut :)

jeg har to tette fra før :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herre fred så mye skrivefeil. Skriver med tlf, og småen plager meg ;p. Haha. Håper du forstod ;)

 

hehe jeg skjønte hva det skulle stå :)

jeg husker symtomene fra sist, men vi trudde ikke jeg var gravid. er litt plaget med andre ting, så vi dro til legen får å finne ut hva som var galt. fikk telefon fra legen 3 dager senere, han sa det var noe som ikke stempte me blodprøven og at jeg måtte på sykehuset.trodde jeg hadde fåt kreft :P haha så viste det seg at jeg var gravid i stede :) nervøs inne å lykkelig ut :)

jeg har to tette fra før :)

 

Ååh. Hehe.. godt det var en graviditet og ikke noe annet ;) men vet du om man kan sjekke en blodprøve for hcg hos lege å få svar samme dag

?;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold ut :-)

 

Jeg fikk Gravid på CB testen i dag! Så etter BIM-kalkulatoren er jeg nå 3+4. Nå får jeg bare kaste meg rundt en dag og ringe legen...

 

Såå da blir jeg nok liggende i bakgrunnen og heie på dere fremover! :-)

 

Gratulere :-) håper det sprer gode vibber til oss andre. Jeg håper på klaff i juni. Da er vi vekkreist på bryllupsreise. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herre fred så mye skrivefeil. Skriver med tlf, og småen plager meg ;p. Haha. Håper du forstod ;)

 

hehe jeg skjønte hva det skulle stå :)

jeg husker symtomene fra sist, men vi trudde ikke jeg var gravid. er litt plaget med andre ting, så vi dro til legen får å finne ut hva som var galt. fikk telefon fra legen 3 dager senere, han sa det var noe som ikke stempte me blodprøven og at jeg måtte på sykehuset.trodde jeg hadde fåt kreft :P haha så viste det seg at jeg var gravid i stede :) nervøs inne å lykkelig ut :)

jeg har to tette fra før :)

 

Ååh. Hehe.. godt det var en graviditet og ikke noe annet ;) men vet du om man kan sjekke en blodprøve for hcg hos lege å få svar samme dag

? ;)

 

jeg bor ute på bygda, så legen må sende prøven til sykehuset. men vet ikke om du får vite samme dag om du tar på sykehuset.

men er jo bare og ringe legen og høre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ i dag igjen ;(

 

Må tenke sånn at så lenge ikke tr er kommet så kan d jo bare være at det slår ut seint. Det var derfor jeg såvidt ville teste mg på ikm når vi prøvde på nr en. No news is good news. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) jeg er 20 og samboeren min er 21 og vi vil gjerne ha barn nå:) har gått på cerazett i 1 år, men sluttet på den fredag 12.april, så altså ikke så lenge siden.. Vet ikke om jeg har fått EL enda, men tenkte å ta en test om 2 uker og se:)

Lurte også på hva folk syns om å få barn i så "ung" alder? Føler ikke jeg får så veldig mye støtte... :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ i dag igjen ;(

 

Må tenke sånn at så lenge ikke tr er kommet så kan d jo bare være at det slår ut seint. Det var derfor jeg såvidt ville teste mg på ikm når vi prøvde på nr en. No news is good news. :-)

 

;) det var et fint "ordtak" ingen tr enda hvertfall!! Hmh.. håpehåpe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ i dag igjen ;(

 

ikke mist håpet :) jeg heier på deg :)

tusen takk ;) ikm om 2 dager .. så det er vel fortsatt lov å håpe ;) ingen tr i sikte enda..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei:) jeg er 20 og samboeren min er 21 og vi vil gjerne ha barn nå:) har gått på cerazett i 1 år, men sluttet på den fredag 12.april, så altså ikke så lenge siden.. Vet ikke om jeg har fått EL enda, men tenkte å ta en test om 2 uker og se:)

Lurte også på hva folk syns om å få barn i så "ung" alder? Føler ikke jeg får så veldig mye støtte... :/

 

Hei. Og velkommen ;) så kjekt at dere vil få barn ;) jeg ble gravid med min første når jeg var 21:) ingen problemer i det hele tatt ;)

 

Det kommer jo helt an på hva for person man selv er, og hvilket stadie i livet man er. Så får de som er rundt mene hva de vil. Det er du og din kjære som vet om dette er riktig for dere mtp økonomi, bosituasjon, skolegang og jobb ;)

 

Ønsker deg lykke til med første pp. Og billigtester.no er genial. Der kan du bestille EL test og Gtest ;) (men det visste du kanskje alt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk barn nr 2 som 21 åring! Gått utmerket det!

Blir til hva man gjør det til selv.

Måtte ta utdannelse underveis og etterpå, men det har

Aldri vært noe problem her!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk nr 2 som 20 åring ;) Utdannelse,jobb og hus kom etterhvert som årene gikk :) Vi har nå holdt sammen i 10 år og er kjempe stolt over det :) Så man klarer det man bestemmer seg for. Lykke til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) jeg er 20 og samboeren min er 21 og vi vil gjerne ha barn nå:) har gått på cerazett i 1 år, men sluttet på den fredag 12.april, så altså ikke så lenge siden.. Vet ikke om jeg har fått EL enda, men tenkte å ta en test om 2 uker og se:)

Lurte også på hva folk syns om å få barn i så "ung" alder? Føler ikke jeg får så veldig mye støtte... :/

 

Hei. Kjenner flere som fikk barn rundt 20. Noen har gjort d bra og andre ikke. Altså like odds som senere i livet. :-) folk vil altid mene ting om når du blir gravid. Du må bare se på hva dere ønsker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ i dag igjen ;(

 

ikke mist håpet :) jeg heier på deg :)

tusen takk ;) ikm om 2 dager .. så det er vel fortsatt lov å håpe ;) ingen tr i sikte enda..

 

ja bare to dager igjenn :)

tror jeg skal driste meg til å ta en g-test i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) jeg er 20 og samboeren min er 21 og vi vil gjerne ha barn nå :) har gått på cerazett i 1 år, men sluttet på den fredag 12.april, så altså ikke så lenge siden.. Vet ikke om jeg har fått EL enda, men tenkte å ta en test om 2 uker og se:)

Lurte også på hva folk syns om å få barn i så "ung" alder? Føler ikke jeg får så veldig mye støtte... :/

 

jeg er 22 og vi prøver på nr 3 :)

jeg fikk første det året jeg fylte 20 :) det var mange som syntes det var får tidli.

men får meg var det helt perfekt tidspunkt.

så jeg ønsker dere masse lykke til med prøvingen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ i dag igjen ;(

 

 

 

ikke mist håpet :) jeg heier på deg :)

tusen takk ;) ikm om 2 dager .. så det er vel fortsatt lov å håpe ;) ingen tr i sikte enda..

 

ja bare to dager igjenn :)

tror jeg skal driste meg til å ta en g-test i morgen :)

 

Ååhh. Spennende ;-) oppdater!!! Men lurte på en ting. OM man har 28 dagers syklus, og mensen kom torsdag 28 mars. Er da IKM i morgen eller torsdag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) jeg er 20 og samboeren min er 21 og vi vil gjerne ha barn nå:) har gått på cerazett i 1 år, men sluttet på den fredag 12.april, så altså ikke så lenge siden.. Vet ikke om jeg har fått EL enda, men tenkte å ta en test om 2 uker og se:)

Lurte også på hva folk syns om å få barn i så "ung" alder? Føler ikke jeg får så veldig mye støtte... :/

 

Hei. Og velkommen ;) så kjekt at dere vil få barn ;) jeg ble gravid med min første når jeg var 21:) ingen problemer i det hele tatt ;)

 

Det kommer jo helt an på hva for person man selv er, og hvilket stadie i livet man er. Så får de som er rundt mene hva de vil. Det er du og din kjære som vet om dette er riktig for dere mtp økonomi, bosituasjon, skolegang og jobb ;)

 

Ønsker deg lykke til med første pp. Og billigtester.no er genial. Der kan du bestille EL test og Gtest ;) (men det visste du kanskje alt)

 

Tusen takk for tips, visste ikke det nei;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ i dag igjen ;(

 

 

 

ikke mist håpet :) jeg heier på deg :)

tusen takk ;) ikm om 2 dager .. så det er vel fortsatt lov å håpe ;) ingen tr i sikte enda..

 

ja bare to dager igjenn :)

tror jeg skal driste meg til å ta en g-test i morgen :)

 

Ååhh. Spennende ;-) oppdater!!! Men lurte på en ting. OM man har 28 dagers syklus, og mensen kom torsdag 28 mars. Er da IKM i morgen eller torsdag

 

da skulle vell ikm være på torsdag? er ikke helt sikker får jeg har 31 dager.

men nå kan jeg rope hurra :) kom en svak strek i dag :D blei så forskrekket at jeg måtte ta en til. å den var det også en svak strek på :D

så nå krysser jeg bare fingrene får deg og håper du å får to streker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere så mye med to streker på testen!!

Håper å se to streker jeg også om 1 mnd for i dag kom mensen her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...