Gå til innhold

Inseminering på Rikshospitalet nå for tiden?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

For en fantastisk følelse :wub: Tok CB digital nå og den lyste GRAVID mot meg :wub: Begynner å synke inn nå at jeg faktisk er gravid :wub:

 

Mammadrømmen: Håper flyttingen har gått bra og at dere klarer dere som best dere kan til strømmen er på plass ;)

 

Lilleboffen: Har dere hørt noe fra Riksen ennå?

 

Vi er akkurat nå på vei inn til Oslo for samtale! Spennende...:)

 

Å så spennende :) Masse lykke til:) Ikke helt med på dagene jeg, tenkte det var torsdag for ei uke siden dere hadde samtale :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For en fantastisk følelse :wub: Tok CB digital nå og den lyste GRAVID mot meg :wub: Begynner å synke inn nå at jeg faktisk er gravid :wub:

 

Mammadrømmen: Håper flyttingen har gått bra og at dere klarer dere som best dere kan til strømmen er på plass ;)

 

Lilleboffen: Har dere hørt noe fra Riksen ennå?

 

Vi er akkurat nå på vei inn til Oslo for samtale! Spennende...:)

 

Å så spennende :) Masse lykke til:) Ikke helt med på dagene jeg, tenkte det var torsdag for ei uke siden dere hadde samtale :)

 

Takk for det! Det gikk fint (sånn bortsett fra at vi nesten klarte å komme for seint!!) :) Legen sa ingenting om når vi får brevet, annet enn at de ikke har så lange ventelister nå - og jeg ville jo ikke innrømme at jeg via sikre kilder vet at det stort sett bare tar noen dager nå, hehe...

Hun tok heller ikke stilling til hvorvidt jeg må ha hormoner, hun sa jeg fikk vite når jeg ringer. Så da gjetter jeg på at jeg må..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Januar-spire :) : Så utrolig morro!!! :D Gratulerer sååå masse!!!! :D :D :D Den testen må du ta vare på vet du eller ta bilde av den :D hihi.. Dette fortjente dere virkelig! Blir nesten litt rørt av å tenke på det. hehe :P Blir spennende å høre hvordan det blir fremover nå! :D

 

Nei her har ingen tr dukket opp :mellow::wacko: Er nok sikkert pga alt flytte stresset tenker jeg..

Jada flyttinger går, men vi hadde mye mer ting og det tok mye lenger tid enn vi trodde. Så vi rakk ikke bli ferdige. Holdt på til 03.30 i natt. Da var det på tide å legge seg! Fikk heldigvis lov av eier å bruke ut uka på å tømme hus/låve/uthus :) Til tross for alt styret og tomme for krefter, er det en deilig følelse å endelig ha kommet seg inn :) Var helt merkelig å sove første natta i nytt hus! :P Å bo med byggestrømmen går helt fint. Har jo strøm i noen skjøteledninger. Så vi får lys, kjøleskap, kaffe, mikro, nett og tv ;) Jobber med saken for å få varmtvann.. Så er ikke så ile her, vi klarer oss helt fint vi :) hehe..

 

Skal bli godt å bli ferdig nå, og få roa ned. Sånn at tr kan dukke opp! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Januar-spire :) : Så utrolig morro!!! :D Gratulerer sååå masse!!!! :D :D :D Den testen må du ta vare på vet du eller ta bilde av den :D hihi.. Dette fortjente dere virkelig! Blir nesten litt rørt av å tenke på det. hehe :P Blir spennende å høre hvordan det blir fremover nå! :D

 

Nei her har ingen tr dukket opp :mellow::wacko: Er nok sikkert pga alt flytte stresset tenker jeg..

Jada flyttinger går, men vi hadde mye mer ting og det tok mye lenger tid enn vi trodde. Så vi rakk ikke bli ferdige. Holdt på til 03.30 i natt. Da var det på tide å legge seg! Fikk heldigvis lov av eier å bruke ut uka på å tømme hus/låve/uthus :) Til tross for alt styret og tomme for krefter, er det en deilig følelse å endelig ha kommet seg inn :) Var helt merkelig å sove første natta i nytt hus! :P Å bo med byggestrømmen går helt fint. Har jo strøm i noen skjøteledninger. Så vi får lys, kjøleskap, kaffe, mikro, nett og tv ;) Jobber med saken for å få varmtvann.. Så er ikke så ile her, vi klarer oss helt fint vi :) hehe..

 

Skal bli godt å bli ferdig nå, og få roa ned. Sånn at tr kan dukke opp! :D

 

Bilde av testen ble tatt rimelig fort ja :) Og testen blir IKKE kastet før den ikke viser mer. Må titte på den ofte jeg ;) Tok blodprøve i dag, så i morgen skal jeg ringe Riksen og få den endelige bekreftelsen ;)

 

Ja, er nok stresset som virker inn på tr. Er nok deilig å være kommet inn i nytt hus nå ja :) Å første natta i ny bolig er alltid merkelig ;) Skjøteledninger fungerer utmerket for en periode ;) Blir nok veldig bra når dere er helt ferdige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en fantastisk følelse :wub: Tok CB digital nå og den lyste GRAVID mot meg :wub: Begynner å synke inn nå at jeg faktisk er gravid :wub:

 

Mammadrømmen: Håper flyttingen har gått bra og at dere klarer dere som best dere kan til strømmen er på plass ;)

 

Lilleboffen: Har dere hørt noe fra Riksen ennå?

 

Vi er akkurat nå på vei inn til Oslo for samtale! Spennende... :)

 

Å så spennende :) Masse lykke til:) Ikke helt med på dagene jeg, tenkte det var torsdag for ei uke siden dere hadde samtale :)

 

Takk for det! Det gikk fint (sånn bortsett fra at vi nesten klarte å komme for seint!!) :) Legen sa ingenting om når vi får brevet, annet enn at de ikke har så lange ventelister nå - og jeg ville jo ikke innrømme at jeg via sikre kilder vet at det stort sett bare tar noen dager nå, hehe...

Hun tok heller ikke stilling til hvorvidt jeg må ha hormoner, hun sa jeg fikk vite når jeg ringer. Så da gjetter jeg på at jeg må..

 

Så bra at samtalen gikk fint :) Så håper vi ringebrevet kommer fort. Vi fikk vite at jeg skulle ta medisiner allerede på samtalen, og resept kom sammen med ringebrevet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en fantastisk følelse :wub: Tok CB digital nå og den lyste GRAVID mot meg :wub: Begynner å synke inn nå at jeg faktisk er gravid :wub:

 

Mammadrømmen: Håper flyttingen har gått bra og at dere klarer dere som best dere kan til strømmen er på plass ;)

 

Lilleboffen: Har dere hørt noe fra Riksen ennå?

 

Vi er akkurat nå på vei inn til Oslo for samtale! Spennende... :)

 

Å så spennende :) Masse lykke til:) Ikke helt med på dagene jeg, tenkte det var torsdag for ei uke siden dere hadde samtale :)

 

Takk for det! Det gikk fint (sånn bortsett fra at vi nesten klarte å komme for seint!!) :) Legen sa ingenting om når vi får brevet, annet enn at de ikke har så lange ventelister nå - og jeg ville jo ikke innrømme at jeg via sikre kilder vet at det stort sett bare tar noen dager nå, hehe...

Hun tok heller ikke stilling til hvorvidt jeg må ha hormoner, hun sa jeg fikk vite når jeg ringer. Så da gjetter jeg på at jeg må..

 

Så bra at samtalen gikk fint :) Så håper vi ringebrevet kommer fort. Vi fikk vite at jeg skulle ta medisiner allerede på samtalen, og resept kom sammen med ringebrevet.

 

Resepten kommer sammen med ringebrevet uansett. Det gjorde den sist også, selv om jeg bare brukte eggløsningssprøyta :)

 

Vi blogga sist vi prøvde, og under graviditeten - og har begynt igjen nå:) lilleboffen.blogg.no om noen er interessert..:)

 

Og selvfølgelig må man ta bilde av testen! Vi har opptil flere sånne bilder, hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[quote name=Januar-spire :)' timestamp='1367504411' post='145310230]

Januar-spire :) : Så utrolig morro!!! :D Gratulerer sååå masse!!!! :D :D :D Den testen må du ta vare på vet du eller ta bilde av den :D hihi.. Dette fortjente dere virkelig! Blir nesten litt rørt av å tenke på det. hehe :P Blir spennende å høre hvordan det blir fremover nå! :D

 

Nei her har ingen tr dukket opp :mellow::wacko: Er nok sikkert pga alt flytte stresset tenker jeg..

Jada flyttinger går, men vi hadde mye mer ting og det tok mye lenger tid enn vi trodde. Så vi rakk ikke bli ferdige. Holdt på til 03.30 i natt. Da var det på tide å legge seg! Fikk heldigvis lov av eier å bruke ut uka på å tømme hus/låve/uthus :) Til tross for alt styret og tomme for krefter, er det en deilig følelse å endelig ha kommet seg inn :) Var helt merkelig å sove første natta i nytt hus! :P Å bo med byggestrømmen går helt fint. Har jo strøm i noen skjøteledninger. Så vi får lys, kjøleskap, kaffe, mikro, nett og tv ;) Jobber med saken for å få varmtvann.. Så er ikke så ile her, vi klarer oss helt fint vi :) hehe..

 

Skal bli godt å bli ferdig nå, og få roa ned. Sånn at tr kan dukke opp! :D

 

Bilde av testen ble tatt rimelig fort ja :) Og testen blir IKKE kastet før den ikke viser mer. Må titte på den ofte jeg ;) Tok blodprøve i dag, så i morgen skal jeg ringe Riksen og få den endelige bekreftelsen ;)

 

Ja, er nok stresset som virker inn på tr. Er nok deilig å være kommet inn i nytt hus nå ja :) Å første natta i ny bolig er alltid merkelig ;) Skjøteledninger fungerer utmerket for en periode ;) Blir nok veldig bra når dere er helt ferdige.

 

Hehe.. Det kan jeg tenke meg!! Utrolig stas asså!! :D Alt blir sikkert mer virkeig når Riksen ringer og sier at du ER GRAVID!! :P Hihi..

 

Litt usikker på hvordan dt er å gjøre forsøk på en så forstyrret sykluss? Vet ikke om jeg burde vente til neste..

 

Ja er heldigvis bare for en kort periode. Regner med å være ferdig her på søndag, så da blir det strøm til uka! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lilleboffen :Så bra at resept kommer uansett slik at man slipper vente på den etter man har ringt inn tr.

Spennende med blogg da ;) Må innom å titte litt jeg ;)

 

Mammadrømmen: Ja, blir nok mye mer virkelig i morgen :)

Du får ringe Riksen å høre hva dem sier når tr kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det offisielt :D Riksen har bekreftet at jeg faktisk er GRAVID :wub: UL om ca 1 mnd ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuuuusen takk :wub: Håper du følger etter ganske fort :D Tenk, 3 mnd fra samtalen til jeg ble gravid. Har virkelig gått fort ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satser på at jeg ikke blir sånn veldig langt etter :D

Ja det har gått kjempe fort! Utrolig morro! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hadde virkelig ikke trodd det skulle gå så fort ;) Er helt uvirkelig selv om det har begynt å synke inn at jeg faktisk skal bli MAMMA :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det må være en helt uvirkelig og fantastisk følelse! Nyt det!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en helt ubeskrivelig følelse :) Nå skal jeg bare nyte det å være gravid og glede meg til å få den lille i armene :D Termin blir vel ca 12. januar :)

 

Gleder meg til å følge deg videre i prosessen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir utrolig spennende for deg fremover nå da! :D Har du begynt å merke noen symptomer eller?

Januar er en fin mnd vet du! :D hihi.. Kan fort bli desember og da :P

 

Koselig! Gleder meg til jeg kan komme med en god nyhet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite symptomer foreløpig, bortsett fra at jeg er trøtt ;)

Januar er en veldig fin mnd, så håpe lille holder seg der inne til over nyttår iallfall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Like greit det kanskje :P Plutselig dukker de opp! :)

 

Det skjønner jeg! Hadde jo vært fint om den lille klarte å vente til etter nyttår :)Kjipt å blir født så sent. Men er jo like velkommen uansett så klart :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hååååpa at vi skulle få brev allerede i dag - men nei. Regningene for forsamtalen fikk vi da..:-p Bare det kommer før neste besøk av tr om et par uker så skal jeg være fornøyd, men jeg vil ha det nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner igjen følelsen :) Opplevde det samme, skuffelsen var stor når det bare var regningen :P

Men vi fikk ringebrevet bare to dager etterpå :) Så stor mulighet for at du får et brev i postkassa man-ons neste uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre - det er nok håp!

Jeg ble gravid i juni for to år siden, hadde vært moro å gjenta suksessen ;) Vet selvfølgelig at sjansen for å lykkes på første forsøk er liten, men det skjer jo med noen - kan liksågjerne være oss vel?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt klart! Er alltid en mulighet vet du, så må jo bare håpe! :) Kan like gjerne skje dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig! Kanskje de har litt lenger ventetid nå..

 

Fortsatt ingen tr her. Mega BLÆ!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...