Gå til innhold

Inseminering på Rikshospitalet nå for tiden?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

 

Her ble det negativ test i dag tidlig, og jeg har begynt å spotte i kveld, så jeg regner med mensen er på vei... :( Så da var vi ikke unntaket fra statistikken vi heller ;) Får håpe på bedre lykke neste gang. 

 

Lykke til i morgen utålmodigprøver! Jeg krysser fingrene for dere!

Så dumt Neferet :-(

 

Takk! <3

Gruer meg. Blir ikke masse søvn, må kjøre i 3 tiden i natt.

Håper det blir ned dette forsøket, men vet det er for mye å håpe på :-\

 

Hvordan gikk det med dere? Er spent nå altså!! :)

 

 

Her ble det negativ test i dag tidlig, og jeg har begynt å spotte i kveld, så jeg regner med mensen er på vei... :( Så da var vi ikke unntaket fra statistikken vi heller ;) Får håpe på bedre lykke neste gang.

 

Lykke til i morgen utålmodigprøver! Jeg krysser fingrene for dere!

Kjipt!! Men men. Det er jo få som får det til med en gang, men kanskje på forsøk nr 2? :) Spennende å følge dere!

 

 

Ja, statistikken tilsier jo ikke at vi skulle lykkes på første, men håper jo alltid likevel ;) Har vært på Riksen og tatt blodprøve nå i dag tidlig (eviglang ventetid!!!) og skal ringe senere i dag for å høre om det blir forsøk denne måneden eller om vi må vente og reservere som har vært vanlig de andre månedene. Så her er det bare å komme seg opp på hesten igjen....! Nå setter vi vår lit til forsøk nr 2! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

 

 

Her ble det negativ test i dag tidlig, og jeg har begynt å spotte i kveld, så jeg regner med mensen er på vei... :( Så da var vi ikke unntaket fra statistikken vi heller ;) Får håpe på bedre lykke neste gang. 

 

Lykke til i morgen utålmodigprøver! Jeg krysser fingrene for dere!

Så dumt Neferet :-(

 

Takk! <3

Gruer meg. Blir ikke masse søvn, må kjøre i 3 tiden i natt.

Håper det blir ned dette forsøket, men vet det er for mye å håpe på :-\

 

Hvordan gikk det med dere? Er spent nå altså!! :)

 

OI, trodde jeg hadde posta et innlegg her for 2 uker siden, men det ble visst ikke postet.

Hos oss klaffet det på første forsøk, så nå er jeg 6+2 uker ;D 

HCG prøven viste 392, da var jeg 4+1, så det var visst litt høyt. Håper det ikke er trillinger inni der :P 

Livredd for å miste det dyrebare lille inni magen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ringebrevet i går!!!!! Endelig :-D Selvsagt fikk jeg også mensen på torsdag, så blir ikke forsøk før neste syklus.... Men det kom! (Beklager mange utropstegn, er bare veldig glad)

 

Utålmodigprøver: gratulere med en spire i magen! Håper alt står bra til :-)

Endret av Yavanna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ringebrevet i går!!!!! Endelig :-D Selvsagt fikk jeg også mensen på torsdag, så blir ikke forsøk før neste syklus.... Men det kom! (Beklager mange utropstegn, er bare veldig glad)

Da er dere igang :D Skjønner godt at du ble glad :) Venting er det verste som finnes :P 

Lykke til!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OI, trodde jeg hadde posta et innlegg her for 2 uker siden, men det ble visst ikke postet.

Hos oss klaffet det på første forsøk, så nå er jeg 6+2 uker ;D 

HCG prøven viste 392, da var jeg 4+1, så det var visst litt høyt. Håper det ikke er trillinger inni der :P 

Livredd for å miste det dyrebare lille inni magen!

 

 

Gratulerer utålmodigprøver!! :nigo: Håper den lille (de små?!?) klamrer seg fast!

 

Her er det tid for UL av follikler i dag, første forsøk uten medisiner, håper det blir inseminasjon mot slutten av uka!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ringebrevet i går!!!!! Endelig :-D Selvsagt fikk jeg også mensen på torsdag, så blir ikke forsøk før neste syklus.... Men det kom! (Beklager mange utropstegn, er bare veldig glad)

 

Utålmodigprøver: gratulere med en spire i magen! Håper alt står bra til :-)

 

Lykke til!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

OI, trodde jeg hadde posta et innlegg her for 2 uker siden, men det ble visst ikke postet.

Hos oss klaffet det på første forsøk, så nå er jeg 6+2 uker ;D 

HCG prøven viste 392, da var jeg 4+1, så det var visst litt høyt. Håper det ikke er trillinger inni der :P 

Livredd for å miste det dyrebare lille inni magen!

 

 

Gratulerer utålmodigprøver!! :nigo: Håper den lille (de små?!?) klamrer seg fast!

 

Her er det tid for UL av follikler i dag, første forsøk uten medisiner, håper det blir inseminasjon mot slutten av uka!!

 

Takk! :) Skal til føde pol. idag, håper på ultralyd så jeg får vite hvor mange jeg bærer på :P 

Så spennende Neferet! :D Krysser fingrene for dere :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! :) Skal til føde pol. idag, håper på ultralyd så jeg får vite hvor mange jeg bærer på :P 

Så spennende Neferet! :D Krysser fingrene for dere :)

 

 

Så spennende! Håper du oppdaterer når du har funnet ut hvor mange du har der inne! :D Lykke til!

 

Her er alt klart for inseminasjon i morgen. Satte eggløsningssprøyte i går kveld etter å ha vært på ultralyd nummer to, og er spent på dette forsøket!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Takk! :) Skal til føde pol. idag, håper på ultralyd så jeg får vite hvor mange jeg bærer på :P 

Så spennende Neferet! :D Krysser fingrene for dere :)

 

 

Så spennende! Håper du oppdaterer når du har funnet ut hvor mange du har der inne! :D Lykke til!

 

Her er alt klart for inseminasjon i morgen. Satte eggløsningssprøyte i går kveld etter å ha vært på ultralyd nummer to, og er spent på dette forsøket!

 

 

Det var heldigvis ikke mer enn en inni magen:D 

Godt å få bekreftet at det er noen der inne med et lite bankende hjerte :D

Gleder meg allerede til å se igjen den lille på neste kontroll om 3 uker <3 :D

 

Lykke til i morgen Neferet :D Satser på at det klaffer <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Her er alt klart for inseminasjon i morgen. Satte eggløsningssprøyte i går kveld etter å ha vært på ultralyd nummer to, og er spent på dette forsøket!

Håper alt gikk fint i går :-) Krysser fingrene for at det går denne gangen!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Takk! :) Skal til føde pol. idag, håper på ultralyd så jeg får vite hvor mange jeg bærer på :P 

Så spennende Neferet! :D Krysser fingrene for dere :)

 

 

Så spennende! Håper du oppdaterer når du har funnet ut hvor mange du har der inne! :D Lykke til!

 

Her er alt klart for inseminasjon i morgen. Satte eggløsningssprøyte i går kveld etter å ha vært på ultralyd nummer to, og er spent på dette forsøket!

 

 

Det var heldigvis ikke mer enn en inni magen:D 

Godt å få bekreftet at det er noen der inne med et lite bankende hjerte :D

Gleder meg allerede til å se igjen den lille på neste kontroll om 3 uker <3 :D

 

Lykke til i morgen Neferet :D Satser på at det klaffer <3

 

 

Gratulerer med et lite bankende hjerte utålmodigprøver! :hjerte: Det må være stor stas!!!

 

Og tusen takk for lykkeønskninger, nå venter jeg og krysser fingrene for at det klarffer denne gangen! :D

 

 

 

Her er alt klart for inseminasjon i morgen. Satte eggløsningssprøyte i går kveld etter å ha vært på ultralyd nummer to, og er spent på dette forsøket!

Håper alt gikk fint i går :-) Krysser fingrene for at det går denne gangen!

 

 

Alt gikk veldig bra, fort gjort og nesten smertefritt denne gangen. Uvirkelig å vite at dette kan forandre livet for alltid hvis det skulle klaffe!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Hei hei!

Lenge siden sist, er det noen andre som fortsatt gjør forsøk med inseminering på Riksen her inne? Jeg har hatt fjerde forsøk med inseminasjon nå i oktober (femte forsøk hvis man teller med det første som ble avbrutt på grunn av overstimulering). 11dpo i dag, og tiden går sakte. Jeg er både håpefull og pessimistisk, og synes tiden fram til test på torsdag og blodprøve på fredag går veeeeeldig sakte... :sjenert: Håper det snart klaffer for oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hvordan gikk det med testen?

 

Vi skal i gang på Riksen nå. Dvs vi har vært til forsamtale og har startet ventingen på beskjed om de har donor til oss. Det ble sagt at det hadde vært opp til 5 måneders ventetid, så ikke superoptimistiske på en rask start... (Om andre har annen info, - kom med det! :-) ) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi hadde negativt forsøk både i oktober og november... :( Nå blir det neste forsøk i januar, så får vi se. Lykke til Fembot, håper dere slipper lang ventetid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hyggelig å lese om alle dere her inne. Håper det er greit at jeg er litt nysgjerrig. Jeg er donor der selv og syntes det er en fin ting å hjelpe. Jeg har også barn fra før og er veldig glad i barn.

Litt synd at flere må vente så lenge kø. Det løsner seg nok etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...