Gå til innhold

Inseminering på Rikshospitalet nå for tiden?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Det er godt det da! Alt ligger jo til rette for at forsøket skal sitte denne gangen, håper på det!! :D

 

Ja veldig! Slitsomt egentlig.. Usikkerheten og bekymringene. Lurer på å spørre huseier igjen. Men de skal rive det huset her (veldig gammelt), så spørs om de blir med på det.. Ville lissom ha alt dette i orden til forsøk, så jeg slapp det stresset oppi alt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, ja, jeg hadde nok vært veldig stresset nå om jeg var i samme situasjon. Dere får spørre huseier igjen da. His det ikke går, håper jeg dere har noen dere kan bo hos til dere kan flytte inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi finner vel ut av det vil jeg tro :) Vips så har vi flytta inn og med strømmen på plass! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi fått ringebrevet!!!! :D :D :D

 

Så spennende - og veldig gode nyheter at det går så fort! Vi har samtale til torsdag, håper brevet kommer med en gang sånn at vi får et forsøk før sommeren!!

Da vi lagde vårt første barn tok det 11 mnd fra samtale til vi fikk brev..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så spennende, Mammadrømmen :) Da er dere jo nær oppstart nå da ;) Rekker dere det nå eller må dere vente en syklus? Her tripper jeg å venter på fredag :) Måtte uka gå fort ;) Ligger fortsatt med kraftig forkjølelse her. Helga har vært ekstra ille, med feber også :( Er på symptomjakt hele tiden, men kan sette alt i sammen heng med forkjølelsen. Unntatt mine ømme pupper da :P Mulig det blir en test før fredag ;) Tok en før helga bare for å se at el-sprøyta var ute av kroppen :P

Hvordan går det med strømmen i huset? Er så spent på om det ordnet seg for dere enten i nyhuset eller om dere får bo på den gamle plassen litt lengre ;)

 

 

Spennende tid dette Lilleboffen :) Gikk bare to dager fra vår samtale til ringebrevet. Nå er det 3 mnd siden samtalen og jeg venter på testdato nå på fredag i vårt ande forsøk.

11 mnd var fryktelig lang ventetid. Kan tenke meg dere var glade når dere endelig kom igang da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, Venter og lengter - de 11 månedene gikk sakte!! Og det hjalp jo ikke at vi på samtalen fikk vite at det ville ta ca tre mnd før vi kom i gang, så vi var superklare for å komme i gang! Ikke fullt så utålmodige denne gangen, men vi er veldig spente og gleder oss! Vi hadde tenkt å begynne med forsøkene til høsten, men det er jo bare moro om vi kommer igang før :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ble nok enda lengre venting når dem sa tre mnd. Til oss kunne dem ikke si noe om hvor lang ventetid det var. Er jo bare positivt med kortere ventetid da :)

Hadde dere mange forsøk forrige gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde tre forsøk. Føltes som det aldri skulle skje - men plutselig var den positive testen der! En fantastisk følelse...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kan tenke med det er en ubeskrivelig følelse :wub: Håper så på å få kjenne på den følelsen snart jeg også :) Vi har vært prøvere i litt over 4 år nå, og i mai 2012 fikk vi vite at mannen er steril. Så nå håper vi på å lykkes i løpet av disse 4 inseminasjonsforsøkene vi får før vi må over på IVF m/donor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så spennende, Mammadrømmen :) Da er dere jo nær oppstart nå da ;) Rekker dere det nå eller må dere vente en syklus? Her tripper jeg å venter på fredag :) Måtte uka gå fort ;) Ligger fortsatt med kraftig forkjølelse her. Helga har vært ekstra ille, med feber også :( Er på symptomjakt hele tiden, men kan sette alt i sammen heng med forkjølelsen. Unntatt mine ømme pupper da :P Mulig det blir en test før fredag ;) Tok en før helga bare for å se at el-sprøyta var ute av kroppen :P

Hvordan går det med strømmen i huset? Er så spent på om det ordnet seg for dere enten i nyhuset eller om dere får bo på den gamle plassen litt lengre ;)

 

Ja kjempe spennende! :D Litt usikker. For Tr skulle kommet i går, og ikke dukket opp enda. Drøyer den for lenge nå, er jeg redd den kommer rundt 17 mai/pinse helga. Og da er de helt sikkert stengt. Men håper jo at vi rekker det akkurat :)

 

Så kjedelig at du fortsatt er syk! Da går sikkert ventetiden enda tregere.. Skjønner godt at du tripper og venter om dagen! :D Synes du er flink jeg som ikke har testet opp til flere ganger allerede :P hihi..

 

Nei du det gikk ikke helt som planlagt. Huseier ville ikke utsette datoen :( Enda huset ikke skal leies ut igjen, men rives. Snakk om å være vrange!! Og vi har flere hunder, katter og høner, så er ikke bare bare å skulle bo hos noen enn så lenge :P Håper og tror strømmen er ferdig søndag om en uke, og vi flytter onsdag. Så da får vi bare klare oss med byggestrøm. Har ikke så mye annet valg desværre.. Jeg må bare prøve å gjøre det beste ut av det :) Kan ikke stresse meg i hjel psykisk om vi skal ha noe forsøk heller :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi fått ringebrevet!!!! :D :D :D

 

Så spennende - og veldig gode nyheter at det går så fort! Vi har samtale til torsdag, håper brevet kommer med en gang sånn at vi får et forsøk før sommeren!!

Da vi lagde vårt første barn tok det 11 mnd fra samtale til vi fikk brev.. :)

Så spennende!! :D Da får dere helt sikkert brev fort. Fikk inntrykk av at det ikke var så lange ventelister der nå :) Lykke masse til!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi fått ringebrevet!!!! :D :D :D

 

Så spennende - og veldig gode nyheter at det går så fort! Vi har samtale til torsdag, håper brevet kommer med en gang sånn at vi får et forsøk før sommeren!!

Da vi lagde vårt første barn tok det 11 mnd fra samtale til vi fikk brev.. :)

Så spennende!! :D Da får dere helt sikkert brev fort. Fikk inntrykk av at det ikke var så lange ventelister der nå :) Lykke masse til!! :D

 

Takk - og lykke til dere også!!

 

Jeg/vi har et lite dilemma, da...jeg ammer fortsatt en gang pr dag, noe som gjør at vi neppe får forsøk før til høsten. Men hvor ærlig må jeg være på det..? En gang pr dag kan neppe funke som prevensjon??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper tr kommer i løpet av dagen jeg :) Slik at dere rekker det :)

 

For en vrang huseier da. Kjenner jeg blir litt irritert på han jeg :P Hadde han nå ennå leid ut til noen andre hadde man jo skjønt det, men når det skal rives........ :angry: Dere får gjøre det beste ut av det iallfall ;)

 

Ja, ventetiden her ble plutselig fryktelig lang. Er jo så kjedelig å være syk.

Tok en test i dag og der kunne både jeg og mannen skimte en skyggestrek, så nå hvisker vi et forsiktig HURRA :wub: Tror det ikke helt ennå. Så nå blir det nok testing hver dag for å se om det endrer seg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper jo med alt jeg har nå. Men absolutt ingen tegn så langt. Kjente det både ons-tors-fre og så stoppet det. For håpe det bare er stille før stormen. Den er jo presis hver mnd, kan jo ikke begynne å tulle nå!! Typisk det, den mnd man faktisk vil ha den! :P

 

Ja jeg ble skikkelig forbanna!! Men det hjelper jo lite.. Så får bare gjøre det beste ut av situasjonen. Pakker, rydder og flytter for fulle mugger her nå, for å rekke å bli ferdig. Flytting er stress asså!!

 

Det skjønner jeg kjempe godt! Ventetiden er jo lang nok i seg selv da, være syk må jo være helt grusomt nå! Ojojoj!! :D En strek er en strek, er det ikke det dem sier da??!! :D hihi.. Nei man tørr jo aldri å tro noe før man, virkelig får to streker. Har du kjøpt en CB test og eller, for å være heeeelt sikker tilslutt? :P Åååå, så morro!! Jeg tror det er en liten spire jeg nå :D Nå blir det jammen i meg spennende å teste hver dag! Klarer vel nesten ikke vente til i morgen du nå? Dagen kan ikke gå fort nok :P hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tr er ikke alltid like samarbeidsvillig. Kan jo ha litt med husflyttingen å gjøre også. Det er stress og stress kan jo påvirke kroppen på mange måter.

 

Ja, dem sier jo at en strek er en strek uansett styrke. Har vært i byen i dag å kjøpt en cb digital. Tenker jeg bruker den i morgen eller onsdag :D Blir en lang dag i dag til ny test i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det spørs det. Får bare håpe at de kan bruke denne syklussen for det.. Men har dukket opp enda et problem, for nå kommer jo el midt i 17 mai helga. Er virkelig ikke meningen at det skal bli mai forsøk på oss tror jeg :P Og jeg som er SÅ klar!! :)

 

Spennende!! :D Ja da blir det en LANG dag til imorgen :P Hold meg oppdatert!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, ja, noe skal det være. Kanskje det er positivt om den blir noen ekstra dager forsinket da. Slik at el kan komme rett over 17. mai helga da ;)

 

Skal holde deg oppdatert vet du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja sånn sett, kan den bare vente på seg en uke til :P hehe.. Men skjønner vel at det ikke blir ne mai forsøk på oss nå. Da får det heller være en positiv overraskelse :)

 

Lykke til så lenge! :) Jeg krysser fingre og tær :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Streken er der i dag også :wub: Sterkere :D Er så uvirkelig. Tenk, det ser ut til at jeg er GRAVID :wub: Hadde ikke trodd det skulle gå på bare 2 forsøk. Har bare brukt billigtest i dag også, venter med cb litt til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Streken er der i dag også :wub: Sterkere :D Er så uvirkelig. Tenk, det ser ut til at jeg er GRAVID :wub: Hadde ikke trodd det skulle gå på bare 2 forsøk. Har bare brukt billigtest i dag også, venter med cb litt til ;)

 

Gratulerer så mye!!! :) Nyt følelsen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Streken er der i dag også :wub: Sterkere :D Er så uvirkelig. Tenk, det ser ut til at jeg er GRAVID :wub: Hadde ikke trodd det skulle gå på bare 2 forsøk. Har bare brukt billigtest i dag også, venter med cb litt til ;)

Ojojoj!!! Så MORRO!!!! Gratulerer så masse!!! :D :D :D Endelig kloret spiren seg fast! :D Er virkelig glad på deres vegne asså, det var på tide at det gikk deres vei! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk dere :D Er en helt fantastisk følelse, men så uvirkelig :) Tror ikke det vil synke heeelt inn før vi har fått bekreftelsen fra Riksen ;) Tenk at etter over 4 år med prøving, skuffelser, sorg, savn osv er det endelig vår tur :wub:

 

Mammadrømmen: Hvordan går det med deg og tr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en fantastisk følelse :wub: Tok CB digital nå og den lyste GRAVID mot meg :wub: Begynner å synke inn nå at jeg faktisk er gravid :wub:

 

Mammadrømmen: Håper flyttingen har gått bra og at dere klarer dere som best dere kan til strømmen er på plass ;)

 

Lilleboffen: Har dere hørt noe fra Riksen ennå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en fantastisk følelse :wub: Tok CB digital nå og den lyste GRAVID mot meg :wub: Begynner å synke inn nå at jeg faktisk er gravid :wub:

 

Mammadrømmen: Håper flyttingen har gått bra og at dere klarer dere som best dere kan til strømmen er på plass ;)

 

Lilleboffen: Har dere hørt noe fra Riksen ennå?

 

Vi er akkurat nå på vei inn til Oslo for samtale! Spennende...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...