Gå til innhold

Noen nye (eller gamle..) som vil være med på ny skravletråd om prøving og alt annet..? :)


Supersnusken

Anbefalte innlegg

ohoi.. ja, da er det nok bare å stå på ;) Absolutt en hyggelig aktivitet - håper livet (les jobben) roer seg for oss begge slik at vi får mer overskudd til sånt.. Ikke så lett når han for tiden drar på jobb kl 8, er hjemme og spiser middag, deretter jobbber til kl 23 på kvelden...

 

Heldigvis er det ferie om en ukes tid :-)

 

Men 3 uker forsinket - har du testet? Jeg er en ordensperson, og kommer til å bli irritert om syklusen tuller med meg. Den BØR holde seg stabil synes jeg..!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke lett å bli klok på den kroppen, nei. I dag har jeg tisset på glass, og håper at testene mine kommer i posten i dag. Testet i morges med vanlig test (25 mlU), den var negativ. Håper de hypersensitive kan gi meg et annet svar :) Er bare 8 dpo i dag, så håpet er ikke ute om de er negative...

 

Merkelig, når jeg står opp om morgenen er jeg sikker på at jeg ikke er gravid, men 5 minutter senere er jeg sikker på det motsatte! Kan ikke hjernen bare holde seg stabil på en ting, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helle_Høygir

Bettisen - jeg har testet opptil flere ganger! Og har fått både positivt og negativt resultat:)

 

Tok hcg test fredag og mandag; fredagens var negativ. Har fått time til UL om en ukes tid, så da får vi se om det er en ma eller "bare" en bøllete kropp..

 

Har mye vondter og murringer nå, så håper jo egentlig at kroppen rydder opp selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bettisen - jeg har testet opptil flere ganger! Og har fått både positivt og negativt resultat:) Tok hcg test fredag og mandag; fredagens var negativ. Har fått time til UL om en ukes tid, så da får vi se om det er en ma eller "bare" en bøllete kropp.. Har mye vondter og murringer nå, så håper jo egentlig at kroppen rydder opp selv

 

Off - kjedelig når det blir sånn da! Håper kroppen ordner opp selv raskt om det er en MA.. eller at kroppen bare driver med lurerier og kommer tilbake til det normale igjen.. Kjipt nok begge deler egentlig, men greit å få det avklart så snart som mulig..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei damer og alle nye:)

Vært litt borte herfra i noen dager nå.

 

Her er visst el forsinket, kjenner ømme og tunge pupper og skikkelige murringer i korsryggen.

Så el er vel i dag/morgen. Fikk lagt inn aksjer i natt og i morges, ska bort til jobben til sambo senere så blir vel mere goder da;) hehe

 

Hvordan går det med resten her inne?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det plass til meg og? Er i pp 17 nå ca. Er jammen ikke sikker. Så håper det kommer en liten spire snart. Er 26 år og samboer 31. Vært sammen i 11 år. Er fint å ha et sted å kunne snakke med andre om prøving og sånn. Bruker cbfm, så vet hvertfall når el inntreffer :)

 

Hvor kjøpte du cbfm? Sjekket på nettet, men tenkte jeg skulle høre om du fant et sted med en god pris :). Ikke at det er så farlig, ettersom det viktigste er at den fungerer. Og høres jo ut som du er fornøyd med den..

 

Jeg har brukt vanlige EL-tester, og har jo sett når jeg har EL da - men spiren har latt vente på seg likevel. Så kan jo teste ut cbfm for å se om det hjelper å vite mer nøyaktig hele den fruktbare perioden og ikke kun de to dagene rundt EL.

 

Hadde egentlig tenkt å droppe all slik måling denne perioden, og gå for sengekos (o.O) annen hver dag for å se om det tok forventningspress og stress ned.. Men er litt for glad i å teste og sjekke likevel, kjenner jeg.. ;)

 

Jeg kjøpte min på apoteket. Fikk 20 % rabatt siden jeg jobber i a1. Bare passet på kjøpe den på et annet apotek ;) ja den måler jo også høy sannsynlighet noen dager før el, som er Max. Og husker også de 6 siste syklusene. Og man trenger ikke tenke på når man skal begynne med el testene. Så jeg er kjempefornøyd, selv om jeg ikke har blitt gravid enda. Men nå treffer jeg i det minste el:) så anbefales.

 

Hva ligger prisene på på nett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan går det med deg da hva skjer'å bagera?:)

Følger spent med deg de neste dagene og håper det klaffer nå så du slipperå vente ett helt år.;)

 

Hadde i morgest litt rødt på papiret, etter at aksjene var lagt inn. Er ganske sikker på at el er i dag eller morgen, så håper dette er positivt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei damer og alle nye:) Vært litt borte herfra i noen dager nå. Her er visst el forsinket, kjenner ømme og tunge pupper og skikkelige murringer i korsryggen. Så el er vel i dag/morgen. Fikk lagt inn aksjer i natt og i morges, ska bort til jobben til sambo senere så blir vel mere goder da;) hehe Hvordan går det med resten her inne?:)

 

Håper aksjene gir gevinst! :)

Her venter jeg fortsatt på TR.... og forsåvidt på det nye termometeret mitt også.

Jeg blir nesten litt fascinert over at så mange kan kjenne når de har eggløsning. Jeg kjenner absolutt ingenting, så da kan tempingen bli til god hjelp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adrianne1: Jeg kjenner heller ikke når jeg har EL, så her er cbfm til stor hjelp =) bra det finnes hjelpemiddel sier nå bare jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med deg da hva skjer'å bagera?:) Følger spent med deg de neste dagene og håper det klaffer nå så du slipperå vente ett helt år.;) Hadde i morgest litt rødt på papiret, etter at aksjene var lagt inn. Er ganske sikker på at el er i dag eller morgen, så håper dette er positivt:)

 

Her går det overraskende bra :) Har pupper som blir ømmere og ømmere, og større og større. Hvis ikke jeg er gravid denne måneden, så har virkelig kroppen spilt meg et stoort puss! Tok en test i morges som var negativ, men er bare 8 dpo, så mister ikke håpet :)

Satt i badekaret tidligere i dag, og da kjente jeg også et press i magen. Så får bare håpe at jeg ikke innbiller meg ting. Skal teste i morgen tidlig også :)

 

Blod på papiret ved el skal visst være superbra! Håper inderlig spiren sitter hos dere denne måneden, da tipper jeg at mannen din er 200% med :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det plass til meg og? Er i pp 17 nå ca. Er jammen ikke sikker. Så håper det kommer en liten spire snart. Er 26 år og samboer 31. Vært sammen i 11 år. Er fint å ha et sted å kunne snakke med andre om prøving og sånn. Bruker cbfm, så vet hvertfall når el inntreffer :)
Hvor kjøpte du cbfm? Sjekket på nettet, men tenkte jeg skulle høre om du fant et sted med en god pris :). Ikke at det er så farlig, ettersom det viktigste er at den fungerer. Og høres jo ut som du er fornøyd med den.. Jeg har brukt vanlige EL-tester, og har jo sett når jeg har EL da - men spiren har latt vente på seg likevel. Så kan jo teste ut cbfm for å se om det hjelper å vite mer nøyaktig hele den fruktbare perioden og ikke kun de to dagene rundt EL. Hadde egentlig tenkt å droppe all slik måling denne perioden, og gå for sengekos (o.O) annen hver dag for å se om det tok forventningspress og stress ned.. Men er litt for glad i å teste og sjekke likevel, kjenner jeg.. ;)
Jeg kjøpte min på apoteket. Fikk 20 % rabatt siden jeg jobber i a1. Bare passet på kjøpe den på et annet apotek ;) ja den måler jo også høy sannsynlighet noen dager før el, som er Max. Og husker også de 6 siste syklusene. Og man trenger ikke tenke på når man skal begynne med el testene. Så jeg er kjempefornøyd, selv om jeg ikke har blitt gravid enda. Men nå treffer jeg i det minste el:) så anbefales. Hva ligger prisene på på nett?

 

Jeg fant et sted hvor den kostet 1299 kr, så vet ikke om det er bra pris eller mye? Hva koster den på apoteket (uten da 20% ;) - deilig med noen fordeler fra der man jobber)

 

Den høres jo veldig bra ut utfra det du beskriver, så tror jeg skal prøve med en slik en jeg også. Det høres jo ut som den kan øke sjansene for at det blir en liten spire på oss. Håper det, for ønsker det så sterkt. Klarer ikke tenke på stort annet, og like skuffet hver gang TR kommer :(. Vet at det sikkert ikke er bra for prøvingen, ettersom det psykologiske ved å ha for stor oppmerksomhet mot det også kan ha negativ effekt. Men hvordan skal man slutte å tenke på det når man faktisk er prøver og har vært det en liten stund?!?

 

Håper du får en liten spire snart du også :). Det synes jeg du fortjener etter nå ha prøvd en stund. Babyen deres kommer til å bli så heldig, som har foreldre som ønsker han/hun så masse :D.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med deg da hva skjer'å bagera?:) Følger spent med deg de neste dagene og håper det klaffer nå så du slipperå vente ett helt år.;) Hadde i morgest litt rødt på papiret, etter at aksjene var lagt inn. Er ganske sikker på at el er i dag eller morgen, så håper dette er positivt:)

 

Litt blod på papiret skal visst være tegn på ekstra god fruktbarhet ved EL, så det er jo virkelig positivt :)! Håper spiren sitter for deg nå, ettersom dere la i aksjer i virkelig riktig tid :).

 

Venter på min EL, som skal kalkulert være rundt neste onsdag/torsdag.. Men legger inn aksjer annen hver dag allerede, for å være på den sikre siden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har ett håp om at mannen modner fort hvis bare en test blir positiv:)

Våknet så altfor sent i dag, at jeg ikke kan regne med tempen heller, så vet ikke om tempen er gått opp som den skal gjøre etter el, men får bare være kronisk med temping de neste dagene frem mot ikm.

Men siden el kommer såpass sent, spørs det om jeg har litt kort lutealfase mellom el og ikm, siden ikm er søndag 22 juli, får vel bare vente og se;)

Ingen tegn til rødt i dag når jeg har vært på do, så får bare krysse alt:)

 

Ømme pupper og skikkelige murringer i dag også, så el er defintivt i området;p hehe

 

Enn at det går an å bli så fiksert på alt dette da gitt.

Men nå reiser vi på ferie neste fredag, så da blir kanskje tankene og dreie seg litt om andre ting:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

<div id="yui_3_2_0_17_134210836005045">Stinea*2013:</div>

<div>Ja, han blir nok superklar bare det blir en positiv test :)! Kanskje han bare holder litt igjen fordi han ikke vil komme inn i den bølgedalen av opp-og-ned følelser som hører med om man innrømmer for seg selv at man prøver skikkelig? Jeg vet i hvert fall at jeg er så happy når jeg tror jeg kjenner gode tegn og gråter mine tårer hver gang mensen har kommet.. Og min kjære er fullt ombord og er seriøs prøver med meg, men vet han synes det er tøft når jeg blir så knust.. Så han prøver holde oss litt opp ved å være den "tøffere". Kanskje mannen din er på samme måte? Men nå vet jeg jo ikke hvor langt ned du har blitt de gangene det ikke har gått, så tenker dette bare ut fra meg selv.. :)</div>

<div> </div>

<div>Det høres jo ut som du har tegn for el, selv om du ikke fikk tatt tempen, så krysser alt jeg har for deg at det denne gangen blir en spire :). Kanskje det slår inn nå som du ikke fikk tatt tempen ;)?</div>

<div> </div>

<div>Det er helt umulig å ikke være fiksert på dette, da! Jeg tenker også på dette så og si hele tiden.. Og så tar jeg med selv i, når jeg får mensen, at det sikkert er fordi jeg har tenkt fr mye på det - og at det skaper stress sm gjør at det ikke går - så da får jeg dårlig samvittighet for at jeg ødelegger. Så da tenker jeg alltid atjeg skal stoppe overtenkingen neste pp, men det blir aldri slik.. *sukk*:. Makan til tenking på gang ;)</div>

<div> </div>

<div>Jeg har ferie etter arbeidsdagen er over i morgen, så jeg håper også at jeg skal få litt ferie fra tankene og at samboeren og jeg kan ha bare kosetid sammen - og ikke bare prøvetid.. Da kanskje det er da det slår inn ;)</div>

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det plass til meg og? Er i pp 17 nå ca. Er jammen ikke sikker. Så håper det kommer en liten spire snart. Er 26 år og samboer 31. Vært sammen i 11 år. Er fint å ha et sted å kunne snakke med andre om prøving og sånn. Bruker cbfm, så vet hvertfall når el inntreffer :)
Hvor kjøpte du cbfm? Sjekket på nettet, men tenkte jeg skulle høre om du fant et sted med en god pris :). Ikke at det er så farlig, ettersom det viktigste er at den fungerer. Og høres jo ut som du er fornøyd med den.. Jeg har brukt vanlige EL-tester, og har jo sett når jeg har EL da - men spiren har latt vente på seg likevel. Så kan jo teste ut cbfm for å se om det hjelper å vite mer nøyaktig hele den fruktbare perioden og ikke kun de to dagene rundt EL. Hadde egentlig tenkt å droppe all slik måling denne perioden, og gå for sengekos (o.O) annen hver dag for å se om det tok forventningspress og stress ned.. Men er litt for glad i å teste og sjekke likevel, kjenner jeg.. ;)
Jeg kjøpte min på apoteket. Fikk 20 % rabatt siden jeg jobber i a1. Bare passet på kjøpe den på et annet apotek ;) ja den måler jo også høy sannsynlighet noen dager før el, som er Max. Og husker også de 6 siste syklusene. Og man trenger ikke tenke på når man skal begynne med el testene. Så jeg er kjempefornøyd, selv om jeg ikke har blitt gravid enda. Men nå treffer jeg i det minste el:) så anbefales. Hva ligger prisene på på nett?

 

Jeg fant et sted hvor den kostet 1299 kr, så vet ikke om det er bra pris eller mye? Hva koster den på apoteket (uten da 20% ;) - deilig med noen fordeler fra der man jobber)

 

Den høres jo veldig bra ut utfra det du beskriver, så tror jeg skal prøve med en slik en jeg også. Det høres jo ut som den kan øke sjansene for at det blir en liten spire på oss. Håper det, for ønsker det så sterkt. Klarer ikke tenke på stort annet, og like skuffet hver gang TR kommer :(. Vet at det sikkert ikke er bra for prøvingen, ettersom det psykologiske ved å ha for stor oppmerksomhet mot det også kan ha negativ effekt. Men hvordan skal man slutte å tenke på det når man faktisk er prøver og har vært det en liten stund?!?

 

Håper du får en liten spire snart du også :). Det synes jeg du fortjener etter nå ha prøvd en stund. Babyen deres kommer til å bli så heldig, som har foreldre som ønsker han/hun så masse :D.

 

Man kan ikke styre tankene sine. Om man ikke måler etter el. Så vil man tenke på det uansett. Så da er det like greit å teste når den er. Og de fleste som får barn tenker jo på det. Men det sies jo at man blir gravid når man ikke tenker på det...

 

De har tilbud på vitus nå. 30 %. Sjekk ut nettsida deres :)

 

Så får vi håpe at vi begge snart har en liten spire i magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er tilbake etter noen dagers ferie :-) moro å se så mange nye her inne :-D

 

Jeg lurer litt på en ting, nå er det 10 dager siden endt SA og siden igår har jeg så ømme bryster og murring bak i korsryggen og litt stikking nederst i magen!! Blir tullete av kroppen! Tok el test igår men den var negativ!men man får vel ikke el så raskt etter en SA?

 

Stinea: håper en spire klorer seg fast :-)

 

Hva skjer'a: ikke lett når kroppen gir så mange "rare" signaler som din har gjort de siste par ukene! Håper en test viser positivt snart :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blå: Jeg sluttet på pillen 5. mai, og hadde tydeligvis el 9-10 mai. Det er mulig, men det kan også være at du får smerter FØR el, og at el er rett rundt hjØrnet :) Bare fortsett å teste du, jeg fØlger med deg :)

Håper du snart får en positiv test igjen, det fortjener du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg i dpo-land igjen....håper jeg. Ble liksom ikke full klaff denne mnd, el kom noen dager senere enn forventet og bommet derfor litt m aksjelegging.. El må ha vært i går eller er i dag, men idioten meg har planer som er vanskelig å avlyse, trodde jo el skulle vært over for lengst.. Ja, ja.

 

Håper du får klaff igjen snart Blå! Og grattis til deg igjen Hva skjera!

 

Dere som bruker cbfm, funker det bedre enn vanlige el-tester? Hvis noen har brukt begge deler da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, jeg er så glad :) Springer for å se på testene igjen og igjen, for de er så vakre :)

 

Det værste er at den jeg tok i kveld er sterkest av de alle. Kommer til å teste hver dag fremover, for det er så morro å se strekene komme frem. Ingen vits i å spare på testene nå. Og skulle det gå galt så blir det ikke ny pp før neste vår/sommer anyway..

 

Jeg trodde jo vi hadde bommet totalt denne måneden også, så du kan enda ha et håp :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi hi, nei!! Jeg har ikke fortalt det til en sjel! Føler meg som en tufs, men jeg vet ikke hvordan jeg skal fortelle det...(?)

Han viser ALDRI følelser, og jeg vet at han ønsker sterkt en gutt, men jeg kan ikke gi ham et sånt svar så tidlig..

 

Hva gjør man??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det skal jeg gjøre :) Er en fantastisk følelse uansett. Bare gleder meg til å dele den med han :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter nå på jobb, og fant ei sie på nett hvor de selger pakker med el og g tester, 199 for 21 el og 5 g.

Tror jaggu jeg skal investere;per i dag på cd 23, så hvis jeg kjøper en slik pakke kan jeg jo teste fra dagen etter tr of i 21 dager. Da MÅ jeg jo finne el, eller hva?;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte på lavpris-tester.no en pakke med 21 el og 10 grav.tester for under 200,- :-) tror det var der iallefall! Gå inn der det står pakketilbud :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...