Gå til innhold

Noen nye (eller gamle..) som vil være med på ny skravletråd om prøving og alt annet..? :)


Supersnusken

Anbefalte innlegg

Supersnusk og mmbaby: så deilig det høres ut med ferie! Håper dere koser dere kjempemye:)

 

Hva skjera' bagera: Håper spiren sitter, vet hvordan det er å ha siste pp det kan klaffe med. Her var det også slik, siden det ikke ville ha klaffet med jobb/skole å få baby senere enn mars til neste år. Og kanskje er det det som skal til(å "måtte" bli gravid)?

 

For etter å ha testet positivt i noen dager, og en CB hvor det står "Gravid" tror jeg at jeg faktisk er gravid! :D Noe som er litt rart egentlig, siden jeg ikke hadde noen symptomer før jeg fikk mensmurringer, og da trodde jeg egentlig bare tr var på vei.. Lykke til alle sammen! Håper sommeren blir fruktbar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei jenter =)

Ser dere allerede har skravlet en stund, men håper jeg får være med å skravle litt ;)

Får presentere meg jeg også da. Vi prøver på vårt første barn, så alt er nytt og spennende. Har gått inn i vår 3 pp nå og håper spiren sitter snart (skulle jo helst skjedd i går). Utålmodig av meg, men vet jo det kan ta tid! Vi er begge 28 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmbaby: Jeg burde helst ha blitt gravid forrige pp slik at kvalme og alt er over til skolestart igjen. Men denne pp er det også greit, da har jeg bare et par uker med kvalme etter skolestart. Kjipt, men men.Så deilig med Hellas ferie, man trenger litt sol og varme nå etter en så langt kjip sommer. Og da skal du bare se at spiren sitter :D

Supersnusken: Se svaret over :) Norgesferie er jeg vokst opp med. Synes det er kjempekjekt :) Men ja, litt kjedelig å måtte "gjemme seg unna" for prøving. Er el nå i ferietiden da?

Kattaventer..?: GRATULERER! Håper det samme er tilfelle her om et par ukers tid :) Ja, det er ikke så greit med dette skolestyret, men vi får bare krysse fingrene :)

Bentix: Velkommen :) Vet hvordan det er å være utålmodig! Vi prøver på vårt 4. barn, og her skulle det også helst ha skjedd i går! Er omtrent på samme alder, vi :)

 

Er så usikker på om jeg er i dpo land eller ikke, tror jeg skal tenke sånn men samtidig teste etter el...

ååååh, den kroppen altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha du studerer. Håpe spiren sitter denne gangen da, og at du får et svangerskap uten masse kvalme...

 

Ferie skal bli deilig. Trenger det etter en lang vinter. Håper dpo dagene går rasende fort denne pp. Pos el test idag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er helt enig Mmbaby! Nå må bare dagene rase avgårde. Kommer til å fortsette å humpe annenhver dag frem til 16. juli. Får jo ikke noe svar før det enten jeg er i dpo land eller ikke...

Men hadde vært kjekt å visst. El testen i dag var veeeldig negativ, men magen er litt rar. Testen var negativ i går også og på fredag, men muligens positiv på onsdag eller torsdag..

Er uansett på cd 12 i dag. "Bare" 15 dager igjen å vente til evt tr kommer...

Det er lange dager, dette her ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei sveis! Her har eg også lyst å bli med! er på hytta og skriv på mob,så blir berre ein kort presentasjon. Eg blir 28 i år og sambo er 32,og me prøver på vårt første barn. så kjekt å ha nokon å skravle om desse tinga med,for sambo vil liksom ikkje snakke så masse med meg om dette. han er meir sånn "d skjer år d skjer".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei! Jeg er vel helt splitter ny på det med å prøve på å bli gravid. :) Jeg gleder meg skikkelig over det! Synes det er så fint å skal prøve på å skape et lite mirakel :) Vi forteller ingen at vi prøver, og tenkte å ikke stresse med det, men å bare slutte å IKKE prøve :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen Browneyes og Mo0n :) Det er veldig spennende med prøving, og utrolig kjekt :) Gleder meg til den dagen kroppen slutter å tulle og gir meg et sikkert svar på om det er noe der eller ikke.

 

Henger meg på Stinea*2013<3 og roper på BLå2010! Veldig spent, håper du har gode nyheter til oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke så gode nyheter! enn så lenge iallefall! tok en blodprøve idag og skal ta ny på torsdag for å se om det er stigning eller ikke på hcg! har drevet på å blødd i 6 dager nå så ser litt mørkt på det!

 

men hun sa at vi måtte bare prøve igjen om det ikke var noe stigning!så bedre lykke neste gang :D

 

håper dere andre har en flott sommer og ferie! reiser på kjærestetur til praha neste uke :) skal bli godt å komme seg bort å tenke på noe annet en SA for tok det litt tyngre enn jeg hadde trodd jeg skulle!

 

Hva skjer'a bagera: ikke moro når kroppen tuller! følger med på alt du skriver og håper så inderlig at du får det til :) du har virkelig gått gjennom en del de siste ukene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stinea*2013?<3: har du vært på akupunktur? hvordan gikk det isåfall?

 

Mmbaby: blir sikkert herlig med hellas ferie :D skal dere være der lenge?

 

KattaVenter?: så moro med positiv test :D håper den holder seg der :D Gratulerer så mye :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen Moon og Browneyes! Håper vi alle skaper små mirakler snart! ;) Og Browneyes, kjenner godt til din manns holdning, min er like dann! Han vil ikke snakke om dette i det hele tatt, tror det stresser han litt ifht prestasjoner rundt EL...så da passer jeg på å lav være å snakke da, derfor flott m slike forum!

 

Stinea: Hvordan går tempingen? Blir du noe klokere av det? Lurer litt på å gjøre det jeg også, Når i syklus skal man starte? jeg er på dag 5, må kanske vente til neste da?

 

Blå2010: Uff så trist, vet hvordan du har det... Var gravid i en uke tidligere i vår, går fremdeles å tenker på hvilken uke jeg skulle vært i osv.. Praha høres bra!

 

Hva skjera bagera: håper inderlig den merkelige historien din får en lykkelig slutt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supersnusken: håper du har en fin ferie :D

norgesferie høres jo kjempefint ut! hvor i landet er dere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blå2010: vi skal være en uke. Skal bli helt nydelig. 4 dager igjen å jobbe nå... Nedtelling. Kos deg masse i Praha, flott by :) håper det går bedre neste pp.

 

Kattaventer : hipp hurra for pos test.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingre og tær for deg blå2010! Og uansett hva som skjer må du ha en kjempe fin tur til Praha =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blå2010 hvordan går det med deg?

 

Her går dagene tregt bare 4 dpo... En god trøst at det bare er en vakt igjen å jobbe så er det ferie.... Gleder meg :)

 

Hvordan ligger dere andre jentene ann i løypa???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmbaby: venter på svar fra blodprøvene, får de imorgen :) merker at jeg er nervøs over svaret, men tror nok det var en SA!

 

dpo land er kjedelig og de dagene år så saaaaakte!

blir nok deilig med ferie :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffda Blå2010, var ikke kjekt å høre :( Håper det flytter en ny spire inn ganske fort.

 

Dpo er utrolig kjedelig ja, er en evig symptomjakt... Tror ikke at det har klaffet for oss denne måneden, har en følelse av at vi bommet totalt på el. Og jeg er ikke engang helt sikker på når el var.

Mest sansynlig er jeg 2 eller 3 dpo i dag. Likevel finner jeg symptomer overalt! Og det irriterer meg, for jeg vet egentlig at det er bom denne pp.. Men men. Henger nå her til tr kommer, så blir det BIM pause til neste sommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da blå2010 det var trist. Men ikke mist motet. Da kommer det en ny spire vettu :)

 

Kjedelig å bomme da hvaskjera, men kan jo hende det er nå det funka, akkurat når du venta det minst ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, man kan jo alltids håpe. Var på babyjakt på mandagen, så det er jo en ørliten sjangs om el var på tirsdag kveld. (Hvilket jeg tror)

Men men, skjer det ikke, så var det ikke meningen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei! Eg har fått pos g-test! Så eg er lukkeleg og håpar at dette går bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt Helle Høygir, velkommen :)

 

Gratulerer så masse browneyes, håper resten av oss snart kommer etter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk tlf imorges av legen! Var SA for hcg hadde sunket! Men hun sa at vi måtte bare prøve igjen men hun hadde ikke noe lurt svar på når sånn ca jeg kunne forvente EL! Noen her som har erfaring på hvor lang tid sånn ca det tar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...