Gå til innhold

Noen nye (eller gamle..) som vil være med på ny skravletråd om prøving og alt annet..? :)


Supersnusken

Anbefalte innlegg

På lavpristester jeg også har kjøpt :o

 

Denne måneden har jeg brukt el tester, grapefruktjuice og solvipect. Tror det må være noe i det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Titter innom fra Hellas ferie.... Ikm idag og positiv test :) helt merkelig følelse .... Fantastisk avslutning på ferieturen :) håper å se alle i første trimester snart. Klem fra lykkelig mmbaby med baby i magen <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titter innom fra Hellas ferie.... Ikm idag og positiv test :) helt merkelig følelse .... Fantastisk avslutning på ferieturen :) håper å se alle i første trimester snart. Klem fra lykkelig mmbaby med baby i magen <3

 

Gratulerer. Så gøy å komme hjem med baby i magen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Er det plass til enda en her inne?

Jeg er i midten av 20årene og min mann er 30. Vært gift ett års tid og har en sønn på et halvt år. Nå kunne vi tenkt oss en ny verdensborger og begynner prøvingen bare tr snart kunne ha dukket opp. 3dager over ikm nå, men har vel litt ustabile sykluser fremdeles virker det som. Kjenner murringa, så den er vel på vei.

Vi forteller heller ingen at vi prøver siden det er så kort tid siden minstemann ble født

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer til dere gravide:-) så flott at det har klaffet for dere! Håper vi andre kommer etter om ikke lenge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det håper jeg også! Hadde vært kjekt med kjentfolk på 1. tri :D

 

Lykke til! Jeg følger med dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg startet dagen med verdens beste overraskelse: En positiv test! :D

Føler meg temmelig dum som har drevet å klaget her over at TR ikke kom (etter meget lange og ustabile sykluser). Ante ikke at jeg var gravid, men mistanken kom i helga etter å ha kjørt litt lengre bilturer hvor jeg ble bilsyk begge gangene. Akkurat dette skjedde sist jeg var gravid også. Ellers blir jeg aldri bilsyk.

 

Også jeg som har vært så flink og tempet denne uka. Hehe...

Fatter bare ikke hvordan vi har fått dette til å klaffe ettersom jeg ikke aner når jeg har hatt EL, og vi ikke akkurat har oss hver dag, for å si det sånn :P . Takk til naturen, sier jeg bare!

 

Nå gjenstår det bare å finne ut hvor langt jeg er på vei, for det aner jeg virkelig ikke pga de tullete syklusene. Skal bare ta en test med ukesindikator før jeg ringer legen.

Er det sannsylig at jeg får tidlig ultralyd for å finne terminen når jeg kan være alt fra nygravid til over to mnd på vei?

 

Sender over litt naturlig flaks til dere andre også! Håper dere blir gravide snart! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klarte selvfølgelig ikke dy meg i dag da jeg måtte på apoteket og hente allergitab. å falt for fristelsen og kjøpte en test.

 

Er egentlig ganske sikker på at kroppen min lurer meg enda en gang, og jeg har vært veldig flink til å ikke tenke så mye de siste 6 mnd.. Nå har jeg virkelig gått i fella igjen :s

 

Hadde jo noen dager med ''gammel'' brun utflod i forrige uke, som nå er borte.

max stikkinger i venstre side, som nå når jeg er på jobb og gjør litt små ting forflytter seg til høyre side og kommer i ilinger i korsryggen :s huff, for ett liv vi lever.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for gratulasjoner :) Tok enda en test og den viste 3+ på ukesindkatoren. Prøvde å ringe fastlegen, men hun er selvfølgelig på ferie og ikke tilbake før 6. august.

Får vel smøre meg med tålmodighet og vente til da... Men det er jammen ikke lett!!

Jeg håper på å bli henvist til tidlig ultralyd, men frykter at det kan være ventetid på sykehuset. Hadde vi hatt tilbud om privat ultralyd her jeg bor hadde jeg nok bestilt en time.

 

Stinea: Har du tatt testen nå eller venter du? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for gratulasjoner :) Tok enda en test og den viste 3+ på ukesindkatoren. Prøvde å ringe fastlegen, men hun er selvfølgelig på ferie og ikke tilbake før 6. august. Får vel smøre meg med tålmodighet og vente til da... Men det er jammen ikke lett!! Jeg håper på å bli henvist til tidlig ultralyd, men frykter at det kan være ventetid på sykehuset. Hadde vi hatt tilbud om privat ultralyd her jeg bor hadde jeg nok bestilt en time. Stinea: Har du tatt testen nå eller venter du? :)

 

den ligger i veska mi her på jobbe, men har klart å holde meg enda:p hehe

Spørs om den går i morgen tidlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg vil også være med. Er 24 år, ble gravid i 1.pp, men det endte med MA i uke 9. Nå har endelig mensen vært på besøk og vi er klare for neste runde. Forventer el på søndag. Blir helt rar av denne ventetida før spiren sitter. Ser gravide overalt! Jeg også vil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Klapp på skuldra til meg selv i dag*

Klarte å la testen ligge, så nå har jeg kanskje fått selvkontrollen tilbake;p hehe

 

Hvor tidlig kan jeg teste med docmorris da tro?

Er 10 dpo i dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter! Sjekker innom en liten tur fra ferien jeg! Er selv 5 dager dpo i dag, og hadde litt blod i utfloden....krysser fingre for festningsblødning! Var veldig lite altså....

 

Stinea: jeg er imponert over at du sto i mot testelysten! Men har hørt om mange som tester pos fra 10-11 dager dpo, så prøv i morgen da....? Spennende dette! Lurer på om jeg skal innvilge meg en test neste uke jeg også ;)

 

Gratulerer til alle positive da! Og lykke til og tvi tvi til alle oss andre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, får se om jeg faller for fristelsen i morgen supersnusken:)

 

Håper du har en super ferie:)

Har bare 3 vakter igjen på jobb her nå, blir det en kort ferie i norge:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stinea: jeg testet positivt på billigstrimmel 11dpo sist. Hvordan føler du deg? Noen symptomer? Hos meg så bare "visste" jeg at jeg var det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stinea: jeg testet positivt på billigstrimmel 11dpo sist. Hvordan føler du deg? Noen symptomer? Hos meg så bare "visste" jeg at jeg var det.

 

Jeg har mistet en del av pms symptomene mine, slik som utrolig ømme og tunge bryst, pluss har stikking i eggstokk/livmor området som begynte på venstre side men nå forflytter seg alt etter hvordan jeg sitter, står eller ligger;p

Men har blitt lurt før, så er ikke helt overbevist enda.

 

Hadde også brunt i utfloden ett par dager rett etter antatt el

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Melder meg inn her jeg også, har sittet og lest litt her inne den siste tiden, men ennå ikke skrevt noe selv.

Hadde egentlig tenkt å ikke "henge" her inne, siden jeg gjorde det forrige gang vi prøvde og det gjorde meg helt sprø å være inne på disse sidene. Og forrige gang klaffet det på 2. pp etter p-pilleslutt, så tenker at det blir laaaaange måneder hvis dette tar tid ;) Men så klarte jeg ikke å holde meg helt unna sidene her likevel :P

 

Er i 1.pp, og ferietur m.m har vanskeliggjort prøving denne måneden, men er da igang. Prøver å tenke at vi har god tid, og la være å stresse med det, men det er jammen vanskligere sagt enn gjort...

 

Ellers er jeg i starten av 30 årene og har to barn fra før. Har IKM på fredag, og prøver hardt å ikke teste før da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...