Gå til innhold

Noen nye (eller gamle..) som vil være med på ny skravletråd om prøving og alt annet..? :)


Supersnusken

Anbefalte innlegg

Vi får se det positive i det: Vi sparte de penga!!!hehe :) Jeg skulle bruke claireblue og den er jo ganske dyr, så da var det jo tross alt greit at TR kom før og ikke senere på dagen!! Positivitet lenge leve, da har jeg testen neste mnd!! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sparer godt med penger på g-tester jeg også. Sitter å venter på egget som aldri slipper. Snork. ;) Dag 22 i dag! Men. Sykluser ikke i balanse etter fødsel og amming (selv om det er snart 17 mnd siden). Så ventet ikke el dag 14. Men lov å håpe, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig å gå sånn å vente... Jeg har hatt jevne sykluser på 28 dager men denne pp ha den kun vært på 24 dager... Snakk om at det fot kan bli surr i hodene også da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min syklus har av en eller annet grunn forlenget seg med en uke den...aå har eggløsning på dag 21...hver eneste mnd!!:) skulle ønske det var på dag 14, kaster bort sååå mange uker på benting!! Heh :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle ønske min kropp fant det for godt å komme i gang igjen, jeg. Er ikke måte på så god tid den tar seg. irriterende. her spiser jeg økologisk mat (ikke alt, men er bevisst), drikker moderate mengder kaffe, lite alkohol, går på yoga osv. Men i balanse? Nei, det er kroppen ikke. Akk. Skulle ønske det var noe jeg kunne gjøre for å få i gang de eggløsningene. Er vel tålmodighet som er saken. Det vanskeligste av alt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det er plass til enda ei her inne... Har lest alle innleggene på tråden, og det er spennende å følge med dere.

 

Selv er jeg ei jente på 23 som har vært sammen med min forlovede snart i 5 år, og nå har vi akkurat bestemt oss for å prøve. Kiler i magen og det er vanskelig å tenke på annet. Kan ikke vente til el, eller å finne ut når jeg har el, siden jeg aldri har brydd meg særlig om å bli kjent med syklusen min.

 

Vi har ikke fortalt til en sjel at vi prøver, og derfor godt å lufte tankene her, og følge andre i samme situasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare hatt eggløsning og mens en gang etter fødselen. Mens 7.juli. Og el 14 dager før det. Noen er bare treigere enn andre med å komme i gang etter fødsel. Og de første syklusene er vel ikke alltid helt etter skjema heller. Noen får jo mensen 6 uker etter fødsel. Og noen 16 mnd etter fødsel - som meg. Skal til gyn 9.august. Lurer på å spørre om pergo (for eggløsning). HAR jo eggløsning - de er bare sjeeeldne. Men. Om jeg har tålmodighet kommer jeg vel i syklus igjen. Men kan sikkert ta flere mnd enda. Vet ikke helt hva som er best, jeg. Feiler meg ingen ting meh til pco/s osv. Alt bra. Bare treig;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart kor forskjellig vi er! Eg fikk mensen ganske fort etter fødsel 19 mnd siden, men eg måtte gi meg med amming etter 6 uker så er vel derfor! Så sluttet vi på cerazette i mai, brukte prevensjon til juni og hadde positiv test i juli men mistet i uke 6.. Håper det går like raskt å bli gravid igjen!

 

Hvor i landet er dere fra? Og kor gammel er dere? Barn fra før?

 

Eg er 24 år fra utenfor Bergen. En prinsesse på 19 mnd :) har veldig lyst på en søster eller bror til hun!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går jeg og venter på IKM som er på søndag. Har siden i går hatt brunlig utflod. Er nå 10dpo og har to alternativ. Enten er det festeblødning, ellers så er det mensen som er på vei for tidlig. Blir litt lei av å bare vente, men er bare 10dpo så det er uansett for tidlig å teste.

 

Noen forslag til ting jeg kan gjøre for å få tida til å gå frem til fredag når jeg skal teste?

 

Er forresten 24 år fra Trondhem, ingen barn fra før.

Endret av mei87
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Krysser fingrene for at det bare er festeblødning :) har dessverre ikke noen gode tips for å få tiden til å gå! Første gangen vi prøver skikkelig! De andre gangene har vi bare tatt det som det kommer.. Men nå etter sa kjenner eg at eg ikke klarer å tenke på annet! Og det hjelper vel ikke på!? Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her har el dag variert litt, ha jo blitt litt kjent med kroppen, så vet sånn ca når el er, men tester for å være sikker.. Tiden jeg "hater" mest er tiden fra el til ikm... kjedelig å gå å vente, har passet på å kun ha el tester de siste ppene ellers hadde jeg vel blitt den teste tøsen.... he he :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stinea og Blå2010; Hvordan går det med dere? Jeg følger med dere så godt jeg kan, og håper hver dag på et hurra innlegg singert dere på 1. tri!

 

Oppdatering, please :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!:)

Jeg teller ned til el. Er så spent på om det vil klaffe denne mnd! Vi har vært gift i 4,5 år, men ikke prøvd aktivt før de siste mnd pga utdannelse mm. Bare svigermor som tør å spørre om vi ikke skal ha barn snart. Like greit, jeg blir bare irritert og lei meg av "mas" likevel.. HÅPER august er mnd vår!!!!! Blir så redd for at vi ikke skal få det til... Ser på en måte ikke for meg meg selv som gravid. Krysser alt som krysses kan for at vi skal få det til snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stinea og Blå2010; Hvordan går det med dere? Jeg følger med dere så godt jeg kan, og håper hver dag på et hurra innlegg singert dere på 1. tri! Oppdatering, please :)

 

Hei :) jeg venter på el nå! er på cd 9 så begynner å teste om ca 2 dager :D så får vi se om det blir et hurra rop i uke 34 :D

 

hvordan går det med deg og den lille i magen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stinea og Blå2010; Hvordan går det med dere? Jeg følger med dere så godt jeg kan, og håper hver dag på et hurra innlegg singert dere på 1. tri! Oppdatering, please :)

 

Hei :) jeg venter på el nå! er på cd 9 så begynner å teste om ca 2 dager :D så får vi se om det blir et hurra rop i uke 34 :D

 

hvordan går det med deg og den lille i magen?

 

 

Hei damer:)

Nå har jeg faktisk bestemt meg for å slappe helt av denne pp'n, sambo er igjen på havet på jobb de neste 3 ukene, så blir litt aksje innlegging i histen og pisten;p

Gleder meg bare til å jobbe en mnd nå, så reiser vi på kjæreste ferie til italia i september:)

 

Alt bra med deg og den lille?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He, he, er ikke den eneste som fremdeles følger med på "bli gravid" nei! Føler meg liksom ikke 100% hjemme på 1.trimester enda, er jo så tidlig! Rundet 5 uker i går, og tiden går saaaakte altså! Håper å se dere snart på 1.trim Stinea og blå, og alle andre kjente (og ukjente..)!

Du får satse på el i Italia i sept, der må det jo være flott å bli unnfanget.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, får krysse alt for det supersnusken;)

 

Snik titter inn til dere på 1.tri for å følge med dere kjente og;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stinea og Blå2010; Hvordan går det med dere? Jeg følger med dere så godt jeg kan, og håper hver dag på et hurra innlegg singert dere på 1. tri! Oppdatering, please :)
Hei :) jeg venter på el nå! er på cd 9 så begynner å teste om ca 2 dager :D så får vi se om det blir et hurra rop i uke 34 :D hvordan går det med deg og den lille i magen?

 

Her går det bra. Heldigvis har jeg bare en liten i magen, jeg var livredd for to ;)

Den lille er veldig liten da, ble satt tilbake fra 6+1 til 5+5 på ul. Så jeg har tydeligvis testet positivt da jeg var 2+8 eller 2+9 ;)

 

Har en skikkelig guttefølelse, så vi får se om det stemmer om et par måneder :)

 

Jeg skal krysse alt jeg har for deg i uke 34 :)

 

Stoor klem fra meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stinea og Blå2010; Hvordan går det med dere? Jeg følger med dere så godt jeg kan, og håper hver dag på et hurra innlegg singert dere på 1. tri! Oppdatering, please :)
Hei :) jeg venter på el nå! er på cd 9 så begynner å teste om ca 2 dager :D så får vi se om det blir et hurra rop i uke 34 :D hvordan går det med deg og den lille i magen?
Hei damer:) Nå har jeg faktisk bestemt meg for å slappe helt av denne pp'n, sambo er igjen på havet på jobb de neste 3 ukene, så blir litt aksje innlegging i histen og pisten;p Gleder meg bare til å jobbe en mnd nå, så reiser vi på kjæreste ferie til italia i september:) Alt bra med deg og den lille?:)

 

åh, høres utrolig deilig ut med kjærlighetsferie ;) Vi har det hjemme for tiden, de små har reist til besteforeldrene. De kommer heldigvis hjem i morgen, savner de veldig nå..

 

Får virkelig håpe at en ferie setter sakene i sving for deg :D

 

Alt bra her, er 6+1 i dag. Veeeldig kvalm og helt tom for energi da.. *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...