Gå til innhold

Noen nye (eller gamle..) som vil være med på ny skravletråd om prøving og alt annet..? :)


Supersnusken

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer til dere som er gravide :)

Her venter jeg på el er vel på cd 11.

Blå2010 håper spiren klorer seg fast neste gang, trist å miste :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var trist blå. Men ikke gi opp ;)

 

Grattis til dere gravide, har mistet litt oversikten nå merker jeg.

FERIE start her nå. Gud så deilig det skal bli med tre uker fri... Håper det da toppes med pos g test neste helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei damer og velkommen alle nye:)

 

Supersnusken; joda, håper tempingen fører til noe godt, forventer el i løpet av helga, så skal kjøre til min kjære på søndag og legge inn litt aksjer da;) hehe

 

Blå2010; så utrolig trist å hør om din sa"/

Håper neste pp går bedre og at spiren sitter fort hos deg:) stor klem <3

Akupunktur gikk kjempe bra, så får vi bare vente å se om det gir resultat etter noen behandlinger:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen og gratulerer browneyes!

 

Jeg er vel på cd 10 i dag og planlegging rundt el har begynt... Har kjøpt solvipect i dag for å øke sjansene litt, noen andre som har prøvd dette?

mitt problem denne pp er at vi er på ferie m svært få muligheter til å stikke seg bort å "ha seg" om dere forstår, får derfor bare en sjanse tror jeg. Forventer el tirsdag eller onsdag, hvilken dag ville dere valgt til aksjelegging da?? Jeg tenker tirsdag, men er litt usikker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lest at flere her inne prøver med hostesaft, vet ikke om det funker, men er jo ingen skade å prøve...

 

Tester du EL denne pp eller? Ville da gått for første dag og håpe at svømmerne lever et par døgn... Vanskelig når man har bare en sjans da :(

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er litt usikker Supersnusken.. Kunne svart deg bedre om to uker ;)

Jeg tror jeg hadde el på tirsdag, og vi var på babyjakt på mandag.. Så om testen min er positiv om 9 dager, så ville jeg anbefalt det.. Men siden tidspunktet for el er usikkert iløpet av dagen, så ville jeg valgt tirsdag eller mandag. Og så ligge leeeenge etterpå så svømmerende får de aller beste vilkår ;)

Jeg har prøvd solvipect denne pp, men jeg glemte helt å ta det rundt el. Tror jeg brukte fra onsdag tom lørdag eller søndag.. Tullete meg..

Er veldig oppblåst i dag, så man kan jo alltids håpe. He he :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

Jeg vil også gjerne være med her!

 

Jeg og sambo har en gutt fra før, og prøver nå på nr 2. Sluttet på minipillen i begynnelsen av mai.

Etter første fødsel gikk det 13 mnd før jeg fikk mensen tilbake (dette var i februar) og etter dette har jeg kun hatt mensen én gang ( i mai). Er nå på dag 66 i denne syklusen.

 

Det som er kjipt med de lange syklusene er at jeg ikke føler at vi får kommet ordentlig i gang med prøvingen. Jeg aner ikke når (eller om) jeg har EL, og orker ikke teste hver dag i 3 mnd for å finne ut av dette.

I håp om å få en mer stabil syklus har jeg denne uka startet på Vitex. Så nå krysser jeg fingrene for at dette kan hjelpe.

 

Lykke til med prøvingen, folkens! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adrianne1, har du kke tenkt på muligheten å tempe i stede for å teste etter el?

Kanskje du kan finne en rytme i alt:)

Har nettopp begynt å tempe jeg, og håper finne min rytme:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har faktisk ikke tenkt på det (før jeg leste noen tidligere innlegg av deg i denne tråden :) ).

Jeg tror at jeg egentlig har fokusert så mye på de lange syklusene, og det å få disse kortet ned, at jeg "glemt" å tenke på alternativer for å finne ut når EL er... hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert:)

Jeg vet alt om hvor slitsomt det er med evig lange sykluser og aldri vite når tr kommer osv.. hadde det sånn i 2 år etter jeg sluttet på p-piller:S

Får håpe du slipper å gå så lenge:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Kan jeg også bli med ? Jeg er 33 år og mannen 32 år.Vi har en gutt på snart 5 år og ei jente på 2 år. Har tenkt masse og er nå snart klar for prøving på nr 3! Litt skummelt og kjekt på samme tid :) Kjekt å snakke med andre i samme situasjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velkommen Lilly77 :)

Supert å høre at dere prøver på nr 3:)

 

Og herfra må jeg bare si; gud, så kjedelig å trist å ha mannen på jobb.

Ensomt å ligge alene, å ikke få sove"/ *syte og synes synd i meg selv*

Må vel prøve å få noen timer på øyet, da jeg har jobb helg og enda 2 uker til ferie:S

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stinea; Jeg skjønner deg så godt, har vært der selv for maaange år siden ;)

 

Lilly: Her er vi klar/aldri klar for å prøve på nr 4, så jeg skjønner godt hva du snakker om :) Er alltid skummelt å få et barn til når man har to eller fler :)

 

Tror alt har gått rett åt helvet denne pp, har allerede tr symptomer, og er bare 4-(5) dpo :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk:)her i gården er jeg snart ferdig med tr, så da det vel bare å sette i gang ;) Er spent på hvordan det går denne gang! Det har gått kjapt tidligere, men det er det ikke sikkert det gjør igjen. Noen av dere andre som har erfaring med det ? Jeg har hørt at nummer 3 er en luring, men det gjelder vel mest vedrørende fødsel ? Spennende dette her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, min nr 3 satt som et skudd halvannen mnd etter mannen var kommet hjem fra utenlandsjobb. Vi skulle ikke ha fler, og jeg ammet fortsatt nr 2..

Her har jakten på nr 4 vært litt mer langdryg, men etter å ha fått to barn ved "uhell", så er 2 pp veeeldig mye. He he :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, nå har jeg fått en av mine pessimistiske humør svingninger.:S

Som sagt tidligere er mannen ikke 110% med på prøvinga, men han er alikevel der.

Mitt ønske er "tror jeg" mye større enn hans.

Å tårene bare kommer, i strie strømmer:'( får ikke dette til å stoppe..

Noen som har en kur?;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ben & Jerry er gode venner å ha i nøden ;) Bruker de litt for ofte..

Ellers må du bare få ut frustrasjonen, prate med alle du kan prate med om det, og ikke minst, oss her inne :)

Prøv å tenk positivt, om han er med eller ikke har ikke så mye å si. Min mann var ikke fornøyd da 3. mann meldte at hun var på vei, men han elsker den lille i dag :) (Og har gjort det siden hun ble født)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hadde det ikke vært for dere damer her inne, så hadde nok alt vært mye verre:)

Mannen kommer heller hjem i morgen kveld, så han sa i tlf at vi måtte sette oss ned og snakke, så får vi se hvor det fører hen:S

Får bare nyte noen episoder med greys og litt godt, så blir det vel natta snart:)

 

Tusen takk<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff så kjipt for deg stinea ! Jeg kan kjenne meg igjen. Min mann vil helst ikke snakke så mye om babyting og egentlig har han lyst til å forby barnimagen.com. Heldigvis kan han ikke det;) Grunnen til alt dette er at han blir stressa.Alt bli så alvorlig og virkelig. Det hadde vært mye bedre om storken bare hadde levert babyen på døra liksom;) Han tenker på alt som kan gå galt og synes det er litt skummelt( akkurat som meg), men han vil jo ha et til barn. Det blir bare ikke så aktuelt eller virkelig for ham før babyen er her.Menn klarer ikke helt ( tror jeg ) å forstå hvordan det er for oss mødre å kjenne bevegelser og liv.Jeg tror vi blir liksom litt mødre før de blir fedre. Snakk med oss her inne eller gode venninner. Det er mitt råd til deg:) Nå vet jeg ikke helt hvorfor han ikke er 110 % klar da. Kanskje det ikke bare er nerver ??? Sånn som med min mann?Tenkte i hvertfall at jeg skulle dele min historie med deg :) Håper det ordner seg for dere :) lykke til !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk:)

Han er vel ikke helt klar, siden han enda har ett år igjen på skole.

Men det skal ikke stå på at vi ikke har nok til å klare oss, jeg er i fast jobb, eier leilighet og har en utrolig egenkapital til å egentlig gjøre hva vi vil. Så problemet ligger vel litt i at han er redd og til tider føler seg litt umoden:S

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også med! Jeg er 40 år og vi prøver på nr to! Har ei vakker jente på fem år!!:) hadde en Ma i uke 11 i april i 2011. Ble gravid igjen i september 2011, og fikk vite på ord ul i uke 20 at lilleskatten var så syk så syk:( måtte ta det brutale valget i uke 21 i januar i år:( ble gravid igjen i mai, Ma i uke 5:( ok fikk mensen i dag.. Var så sikker på at jeg var gravid.. Satser på at neste pp hår vår vei!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, så mye kjipt du har vært gjennom, Selma07 :(

 

Krysser fingrene for at det klaffer snart, og alt går bra denne gangen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... Så flink var jeg...

Jeg skulle ABSOLUTT ikke teste før jeg evt var over ikm. Men hva har jeg gjort nå? Joda, bestilt hypersensitive tester på nett!

2 x 5 tester, får de om 2-3 dager. Gjett hva jeg kommer til å gjøretorsdag morgen da? Irriterer meg grønn!

Samtidig skulle jeg jo visst at intuisjonen min prøver å fortelle meg at det er negativt denne gangen også siden jeg presterte å betille 10 stk! Og samtidig har jeg 10 stk vanlige billigtester liggende..

Jeg er uforbederlig :(

 

Ja, ja. Torsdag morgen er jeg 9 eller 10 dpo, så om de hypersensitive er negative da, så har jeg ihvertfall fått svaret mitt og slipper å tolke og vente lengre.

 

Får prøve å se det positive i det :)

 

Endret av Hva skjer'a bagera?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...