Gå til innhold

***IKM UKE 25***


KattaVenter..?

Anbefalte innlegg

Lørdagen er første testdag for min del og, men kjenner flere som ikke testet positivt før nærmere uke 5.. så gir ikke opp så lett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen som vet hvor mange dager før ikm det er "realistisk" å få resultat på test? Har ikm neste søndag, men det er jo så leenge til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hört at 9 DPO er mulig ihvertfall. Men ''problemet'' med aa teste saa tidlig er jo hvis man har en kjemisk graviditet - saa egentlig er det dumt aa teste saa tidlig...

 

- Sier jeg!! Som helst skulle ha begynt testingen 3 DPO!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

akk! får vel bare vente :P skulle helst testa føøør EL jeg :P neida.. joda.. :P er så lite tålmodig! får gå til bake til å tvinne tommler så lenge! :D spent på å høre hvordan det går med alle etterhvert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert dumt spørsmål...men hva vil det si at man har en kjemisk graviditet? Skjønner man ikke er gravid egentlig...men..... :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg har forstaatt det, er kjemisk: At egget blir befruktet og fester seg, men ''glipper taket'' og man blir ikke gravid allikevel, men kroppen begynner aa produsere HcG saa lenge egget er festet - derfor tidlig positiv test, for saa aa bli negativ ved IKM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha..skjønner. Er det det som skjer når man sier at mange "aborterer" før man vet at man har vært gravid og så tidlig at man tror det er vanlig mensen som kommer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bentix, iallefall saann jeg har forstaatt det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmbaby, jeg er med paa den!! ;)

 

jeg klarte å ikke teste idag... (kanskje fordi jeg begynner på jobb kl 07 og må opp veldig tidlig) bare en dag til så tester vi...

 

hvordan gikk det med deg, klarte du å la være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fortsatt ikke fått noe smilefjes på el test jeg da. Tror egentlig jeg har hatt el likevel, men at disse testene ikke duger på meg. De skulle liksom hjelpe meg denne mnd for å være sikker å treffe på, istedet så har det ødelagt for meg. Jeg har liksom ikke stresset med sex nettopp pga testen (og har vært så sliten de siste ukene). I tillegg var mannen bortreist da jeg tror jeg hadde el. Fikk bare forsøkt en gang før han reiste da.

 

Så hele denne perioden føles bare bortkastet og tullete pga dumme el tester.

 

Kommer ikke til å teste mer el tester denne perioden (siste i dag), da vi reiser til Disneyland Paris tidlig i morgen og kommer hjem et par tre dager før ikm. Så får testing litt på avstand da i alle fall.

 

Hvis jeg noen gang skal prøve meg på el tester igjen, kommer je g heller til å prøve med billigtester og på ettermiddag enn disse clearblue på morgen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så rart. kan det tenkes du hadde EL før du begynte å teste? skjønner godt du mister motet. jeg testet med clearblue fordi det var det sambo kom hjem med da jeg ba han ta det med fra apoteket ;) kos deg i Paris. for alt du vet kan den enen gangen være nok til at du er gravid nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig frustrerende når man liksom ikke vet om man har hatt EL eller ikke. Tar du testene på morgenen? Jeg har hørt at ofte egget løsner på kvelden og at det var lurt å teste da (men at det må gå en del timer siden du tisset sist).

Kos deg i Paris og Disneyland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmbaby, jeg er med paa den!! ;)

 

jeg klarte å ikke teste idag... (kanskje fordi jeg begynner på jobb kl 07 og må opp veldig tidlig) bare en dag til så tester vi...

 

hvordan gikk det med deg, klarte du å la være?

 

Jeg klarte aa la vaere!! Hehe! men det var saavidt! Naa er det bare en dag til aa vente, saa det klarer jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, den ene kan være nok. For jeg tror jeg hadde el fredag eller lørdag og vi kosa oss på torsdag kveld ;-) Har testet om morgenen nettopp fordi man skal holde seg så lenge og i clearblue bruksanvisningen står det at de fleste foretrekker å teste om morgenen (så da går jeg ut i fra at det er greit å teste da...). Jeg greier aldri å gå 4 timer uten å gå på do og uten å drikke noe særlig på ettermiddag for å teste da, men jeg har hørt at el er på ettermiddag/kveld og det kan hende det ikke slår ut på test alltid på morgenen. Men hele poenget var jo å gjøre det lettere, ikke vanskeligere! Teite tester :-(

 

Men, uansett... V skal kose oss i Disneyland Paris og nyte dagene der. Så får man håpe at den ene gangen var nok ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Florida, i hovedsak er det jo nok med EN spermie, saa faar vi haape det var en ''overlever'' som holdt ut alle dagene.

 

Kos dere paa tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmbaby, jeg er med paa den!! ;)

 

jeg klarte å ikke teste idag... (kanskje fordi jeg begynner på jobb kl 07 og må opp veldig tidlig) bare en dag til så tester vi...

 

 

Så bra. Stolt av oss ;) hehe.

Da vi kom hjem fra jobb i stad spurte samboer om hvor tidlig man kan teste.... Flere som er spente i heimen tydeligvis ;)

hvordan gikk det med deg, klarte du å la være?

 

Jeg klarte aa la vaere!! Hehe! men det var saavidt! Naa er det bare en dag til aa vente, saa det klarer jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der kom ikke det jeg skreiv med gitt...

 

Skulle skrive: stolt av oss som klarte å vente med test :)

 

Da vi kom hjem fra jobb i stad spurte samboer meg om hvor tidlig vi kan teste... Tydeligvis flere som er spente i heimen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til jeg skal begynne å teste jeg også, tror ikke vi har klart det, siden vi står i kø for ivf. Men det hadde vært kjekt med positiv snart ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker egentlig overraskende lite på dette. Tror liksom ikke jeg er gravid, uten at jeg har noen symptomer som tilsier det ene eller det andre. Tester kanskje søndag tror jeg. En dag før IKM =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mich88

mich88, ikke gi opp haapet. Er flere som har neg. test 13 DPO men som har positiv 15 DPO. Haapet er ikke ute för mensen er kommet.

 

Sant det :) Får berre smøre meg med tolmodigheit og berre vente å sjå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei

Hiver meg inn her jeg :)

 

Har veldig ustabil syklus, men noterer i app'en min hver gang og ifølge den skal jeg ha TR lørdag 23. juni. MEN, har testet med EL tester hver dag de siste 4 ukene og ikke fått en eneste positiv, pluss gravid symptomer i haugevis, men positive og negative GT om en annen så vet ikke helt hva jeg skal tro :S

 

Lykke til med testinga alle sammen :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...