Gå til innhold

***IKM UKE 25***


KattaVenter..?

Anbefalte innlegg

Blaa2010, da hörer du til her!! Velkommen... Spennende dager fremover naa jenter. Naa er jobben gjort og vi alle maa bare vente og vente!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, sukk... den lengste uka er kanskje denne! Synes jeg merker symptomer både her og der men det kan jo være PMS også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi venter og venter ;)

 

Renate: ser det står litt forskjellig på nett angående lengden på lutealfasen. men de sier værtfall på lommelegen at 10 dager skal holde for at egget skal feste seg.. Håper virkelig det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mich88

8 DPO i morgon, tenkte å svi av første testen då.. Hehe forventer ikkje å få noko anna enn negativ akkurat, men spennandes uansett :) Har ømme pupper, ikkje so vanlig for meg å ha det i forkant av IKM, so spennandes dette her :) Prøver å ikkje få for mykje forhåpninger slik det blir lang fall høgde..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mich88

Trur eg flytter litt fram i forhold til IKM rundt mandag den 18 juni.. Men står berre på Torsdag slik eg står no tenker eg fordiom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for info,bentix...visste faktisk fint lite om denne fasen:) Og. lykkeliten..håper virkelig symptomene dine forteller at en spire er på vei og tvertimot null tantebesøk.

 

Selv har jeg absolutt nada symptomer, sukk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OJ, så spennende Mich! Det er så spennende når man nærmer seg testefasen...selv om det er tidlig. Da må jeg inn her å sjekke i morgen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mich88
:) Ja det er spennandes, men som sagt blir den negativ er ikkje det so rart.. Eg er ein testoman! So er vanskelig å vente lenger ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har ogsaa lest at 10 dager er nk, men samtidig saa er det i fasen til aa vaere ikke nok... Skal til legen den 25. juni, saa skal spörre legen min da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ogsaa testoman, saa har derfor bare tatt med meg 5 tester paa denne ferien. Haaper aa klare aa vente til lördag, da er jeg 10 DPO. samtidig er testene her nede billige, saa det er ikke saa vanskelig aa dra ned aa kjöpe med meg en.. Haha!! Men maalet er aa vente til lördag med 1. test, saa sant ikke mensen kommer den dagen da... (Har satt IKM paa onsdag - 14 dager lutealfase, men har hatt 9 og 10 dager de siste 3 pp'ene)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 18. juni

* Forventningsfull87

*

 

Tirsdag 19. juni

* mamma-T

*Lykkeliten13

*Mmbaby

 

 

*Onsdag 20. juni

*kat87

*bentix

*En til,please.

*Renate, 4.pp

*Cesam, 1 pp

 

Torsdag 21. juni

*Mich88

*Goomba84

 

Fredag 22. juni

*Lykken er kjærlighet<3

*UndrendeUllteppe

*RosaHelikopter (2pp)

*

 

Lørdag 23. juni

*Florida11

*

 

Søndag 24. juni

* Cornflake, 15pp

*søker*spire* 13pp, 2pp m/pergotime

*

 

GRAVID *

 

Ny PP *

Endret av Goomba84
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg har ogsaa lest at 10 dager er nk, men samtidig saa er det i fasen til aa vaere ikke nok... Skal til legen den 25. juni, saa skal spörre legen min da.

 

Ja, ikke sant.. ble litt bekymret jeg også. Veldig interessert i å høre hva legen din sier om det =) bare litt nysgjerrig :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, da er vi 2. Gleder meg litt til timen, og haaper legen kan hjelpe meg. Har saa ustabile sykluser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært litt små uggen og kvalm til tider.

Får også mye murring og ømhetsfølelse helt nederst i magen.. Dette er spennende. Jeg hadde vel el på mandag- tirsdag og sliter med å ikke teste!

Hvordan går det med symptomer til dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært øm i magen og litt stikking siden ons, EL tirsdag. Men som jeg skreiv lenger opp her, kan godt vært innbilning.... Tester nok lørdag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg föler meg bare oppblaast ogsaa har jeg litt smerter nederst i magen. Saa det kan likesaa godt vaere mensen som spire. Ellers ingen forandringer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 18. juni

* Forventningsfull87

*

 

Tirsdag 19. juni

* mamma-T

*Lykkeliten13

*Mmbaby

 

 

*Onsdag 20. juni

*kat87

*bentix

*En til,please.

*Renate, 4.pp

*Cesam, 1 pp

 

Torsdag 21. juni

*Mich88

*Goomba84

*Hva skjer'a bagera?

 

Fredag 22. juni

*Lykken er kjærlighet<3

*UndrendeUllteppe

*RosaHelikopter (2pp)

*

 

Lørdag 23. juni

*Florida11

*

 

Søndag 24. juni

* Cornflake, 15pp

*søker*spire* 13pp, 2pp m/pergotime

*

 

GRAVID *

 

Ny PP *

 

Har regnet feil, så hører visst til her hos dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...