Gå til innhold

***IKM UKE 25***


KattaVenter..?

Anbefalte innlegg

Som forventa (egentlig) neg test i dag 8 DPO, so då er det berre å vente litt til før neste test ;)

 

Vi har IKM samme dag, og min test var like hvit som din i dag :(

Men men. Vi får bare fortsette å teste, og håpe at en av dagene lyser to streker mot oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har for første gang testet etter el (med clearblue digital test, for å unngå feil tolking), men har ikke fått noe smilefjes på den ennå. Begynte å teste på tirsdag, forventet el fredag eller lørdag. Har heller ikke fått smilefjes søndag eller i dag... Skjønner ikke så mye av det. Jeg har stort sett regelmessig mens, så skulle tro el også var regelmessig, men...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sniker litt.. Florida: Jeg har aldri fått utslag på dem, så gikk over til tester med strek. Disse får jeg utslag på, men av og til bare nesten. Men da vet man iallfall at det er på tide å begynne å legge inn aksjer... Tror muligens jeg drikker for mye vann..

Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 18. juni

* Forventningsfull87

*

 

Tirsdag 19. juni

* mamma-T

*Lykkeliten13

*Mmbaby

 

 

*Onsdag 20. juni

*kat87

*bentix

*En til,please.

*Renate, 4.pp

*Cesam, 1 pp

 

Torsdag 21. juni

*Mich88

*Goomba84

*Hva skjer'a bagera?

 

Fredag 22. juni

*Lykken er kjærlighet<3

*UndrendeUllteppe

*RosaHelikopter (2pp)

*

 

Lørdag 23. juni

*Florida11

*blå2010, 2pp

 

Søndag 24. juni

* Cornflake, 15pp

*søker*spire* 13pp, 2pp m/pergotime

*

 

GRAVID *

 

Ny PP

 

Da er du inne på listen blå2010 =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :-) gleder meg til å begynne testingen! Håper på positivt svar hos alle av oss denne måneden :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det strammer seg litt neders i magen, og tenker at det kan likegjerne være psykisk! Og har aldri vært gravid før så vet virkelig ikke hva jeg går til. (Sikkert teit spørsmål, men hva betyr dpo?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dpo- days past ovulation :-) eller hvor mange dager det er siden eggløsning :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sniker litt.. Florida: Jeg har aldri fått utslag på dem, så gikk over til tester med strek. Disse får jeg utslag på, men av og til bare nesten. Men da vet man iallfall at det er på tide å begynne å legge inn aksjer... Tror muligens jeg drikker for mye vann..

Lykke til! :)

 

Ok. Disse påstår jo at de er 99% sikre. Trodde det var lettere i forhold til å slippe å tolke streker (men koster en formue, så dette kan man ikke drive på med i lengden). Jeg drikker bøttevis med vann gjennom dagen jeg også, mulig det tynner ut urinprøvene for mye da..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Hiver meg på her :)

Er første pp, så regner med dette kan ta tid.. brukte laaang tid sist. Men hvem vet? Håper på spire søndag 24.

 

Mandag 18. juni

* Forventningsfull87

 

Tirsdag 19. juni

* mamma-T

 

Onsdag 20. juni

*kat87

*bentix

 

Torsdag 21. juni

* Mich88

 

Fredag 22. juni

*

 

Lørdag 23. juni

*

 

Søndag 24. juni

*bellybabe

 

 

GRAVID

*

 

Ny PP

*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Hiver meg på her :)

Er første pp, så regner med dette kan ta tid.. brukte laaang tid sist. Men hvem vet? Håper på spire søndag 24.

 

Mandag 18. juni

* Forventningsfull87

 

Tirsdag 19. juni

* mamma-T

 

Onsdag 20. juni

*kat87

*bentix

 

Torsdag 21. juni

* Mich88

 

Fredag 22. juni

*

 

Lørdag 23. juni

*

 

Søndag 24. juni

*bellybabe

 

 

GRAVID

*

 

Ny PP

*

Mandag 18. juni

* Forventningsfull87

*

 

Tirsdag 19. juni

* mamma-T

*Lykkeliten13

*Mmbaby

 

 

*Onsdag 20. juni

*kat87

*bentix

*En til,please.

*Renate, 4.pp

*Cesam, 1 pp

 

Torsdag 21. juni

*Mich88

*Goomba84

*Hva skjer'a bagera?

 

Fredag 22. juni

*Lykken er kjærlighet<3

*UndrendeUllteppe

*RosaHelikopter (2pp)

*

 

Lørdag 23. juni

*Florida11

*blå2010, 2pp

 

Søndag 24. juni

* Cornflake, 15pp

*søker*spire* 13pp, 2pp m/pergotime

*bellybabe

 

GRAVID *

 

Ny PP

 

Nå tror jeg jeg fikk med den oppdaterte versjonen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hiiiiger etter aa teste. Er vel 6 DPO idag. Husker ikke naar jeg hadde positiv EL test, var mandagen eller tirsdagen. Vurderer aa bare ta en test i morgen eller paa torsfag, bare for morroskyld, selvom det ikke er noen vits i det! Men da faar jeg ihvertdall dempet suget etter aa teste... BLAE!! Haaper jeg maa tisse masse naar jeg vaakner i morgen, saa jeg glemmer testen för jeg gaar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mich88

Som forventa (egentlig) neg test i dag 8 DPO, so då er det berre å vente litt til før neste test ;)

 

Vi har IKM samme dag, og min test var like hvit som din i dag :(

Men men. Vi får bare fortsette å teste, og håpe at en av dagene lyser to streker mot oss :)

 

Håper eg også! Krysser fingrene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til alle dere flotte damer her inne. Testedagen nærmer seg med stormskritt, selv om det slett ikke føles slik!

 

Har noen fridager fra jobb så reiser på en liten rekreasjonstur fram til søndag(følger med her inne da), og så voila..er det uke 25 og spennende dager for oss alle. Håper på mange spirer for oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 dager til, saa fyrer jeg av den förste testen! Klarer ikke aa vente lenger da! Haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, jeg tok den første i går! Og jeg har ikke IKM før NESTE torsdag. He he. Selvsagt var den negativ ;)

 

Er jo litt spennende med testing også, da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aa.. Gjorde du???! :o Jeg har IKM paa tirsdag eller onsdag, og jeg vaerker etter aa teste. Saa leser jeg at DU har begynt, da kan jeg kanskje ta en test i morgen?? Jeg har 7 tester liggende... Haha!! Jaja, jeg faar se hva jeg gjör. Kanskje suget etter aa teste minker litt, saa klarer jeg aa holde ut til söndag...

 

Vet det er dumt aa teste naa, men er enig med deg ''Hva skjer'a bagera?'', det er spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne gangen skal jeg prøøøøve (blir vanskelig) å vente til IKM... Reiser på ferie nå på fredag, så kan jo hende tankene er ett annet sted ;) hehe. Men kjenner jeg meg rett så begynner det å klø i fingrene om noen dager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Jeg er paa ferie naa og klarer ikke aa tenke paa annet enn aa teste. Haha! Men jeg skal pröööööööööve aa vente til lördagen - helst söndagen. VANSKELIG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går det ann å ha to el på en periode? For hadde tydelige og streker på lørdag og da mente jeg el var, men har testet disse dagene etterpå for å være sikker. Søndag-tirsdag har testene vært nesten hvite og idag viste den positiv igjen!! Er det andre som har opplevd lignende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm!! Det sies jo at EL testene kan bli positive om man er gravid, men er kanskje litt tidlig for det enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mich88, ikke gi opp haapet. Er flere som har neg. test 13 DPO men som har positiv 15 DPO. Haapet er ikke ute för mensen er kommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk tester i posten i dag. Såå lyst til å ta en i morgen, men skal prøve alt jeg kan å vente til lørdag. Ikm er først på tirsdag....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmbaby, da ligger vi ca likt an i löypa her. Haaper aa klare aa vente til lördagen! Bare aa staa opp 2 ganger til paa maarran uten aa teste - det skal vi klare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...