Gå til innhold

***IKM UKE 25***


KattaVenter..?

Anbefalte innlegg

Hopper inn hit jeg også. Fikk tr i går.

 

Mandag 18. juni

* Forventningsfull87

*

 

Tirsdag 19. juni

* mamma-T

*

 

Onsdag 20. juni

*kat87

*bentix

*

 

Torsdag 21. juni

* Mich88

*

 

Fredag 22. juni

*

 

Lørdag 23. juni

*søker*spire*

*Florida11

 

Søndag 24. juni

* Cornflake, 15pp

 

 

GRAVID

*

 

Ny PP

*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest mich88

I dag viste ferilitetsmonitoren høg so om eit par dager vil eg tru den er max (eggløsning). Men vart litt usikker på om eg høyrer med i denne gruppa, er vell 2 veker etter El ein kan regne med å få mensen og då er det vell veka før.. Men trur eg berre held meg her inne ;) Har ein litt lang syklus..

 

Er det nokon som tek i bruk "kjerringråd"? Eg må innrømme at eg tester ut hostesaft trikset denne mnd ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen erfarne prøvere her som kanskje kan svare meg? Jeg har bestilt EL tester denne gangen og på de står det at man skal teste på romtemperert urin (10-30 grader). Hvordan gjør dere dette? Tisser på en beholder og venter en stund? Eller går det greit å teste med èn gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mich88

Noen erfarne prøvere her som kanskje kan svare meg? Jeg har bestilt EL tester denne gangen og på de står det at man skal teste på romtemperert urin (10-30 grader). Hvordan gjør dere dette? Tisser på en beholder og venter en stund? Eller går det greit å teste med èn gang?

 

Hmm, eg har tydeligvis ikkje lest bruksanvisninga godt ;) Men eg bruker å tisse rett på EL testen eg :) Venter ikkje noko.. Men so er ikkje tiss kalt når det kjem ut av kroppen heller, so trur det oppfyller "varmekriteria" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hopper inn i denne uken, sett fredag som dag:) håper noen som sitter på data legger meg inn:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Lykken er kjærlighet :) Legger deg til:

 

Mandag 18. juni

* Forventningsfull87

*

 

Tirsdag 19. juni

* mamma-T

*

 

Onsdag 20. juni

*kat87

*bentix

*

 

Torsdag 21. juni

* Mich88

*

 

Fredag 22. juni

*Lykken er kjærlighet<3

*

 

Lørdag 23. juni

*søker*spire*

*Florida11

*

 

Søndag 24. juni

* Cornflake, 15pp

*

 

GRAVID

*

 

Ny PP

*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare flyttet IKM dag fra lørdag til søndag :)

 

Mandag 18. juni

* Forventningsfull87

*

 

Tirsdag 19. juni

* mamma-T

*

 

Onsdag 20. juni

*kat87

*bentix

*

 

Torsdag 21. juni

* Mich88

*

 

Fredag 22. juni

*Lykken er kjærlighet<3

*

 

Lørdag 23. juni

*Florida11

*

 

Søndag 24. juni

* Cornflake, 15pp

*søker*spire* 13pp, 2pp m/pergotime

 

GRAVID

*

 

Ny PP

*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mich88

Takk for svar mich88. Var vel helst "redd" for at det var for varmt ;)

 

Hehe det tenkte eg ikkje på eingong.. Men trur det held å tisse rett på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er usikker på el dag, men er bare på dag 6 i syklusen nå. Og skal begynne for fullt med å hoppe i høyet fra dag 12 :-)

har hatt en litt rar tr denne gang, pleier alltid ha en tr på ca 7 hele dager pluss en del mørk spotting etter det. Men nå var jeg helt blank og tørr etter dag 4. Har aldri skjedd før.. Kan dette være en del av pergo kuren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mich88

Trur eg har EL i morgon! Har iallefall hatt høg på CB-monitoren min i fleire dager so trur det vert Max i morgon (altso EL).. Får berre vente å sjå :) Andre som nermar seg EL?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bynt på el-testene mine nå, og de har ikke slått ut positivt ennå, men etter mine beregninger (og hvis kroppen er høvelig normal) skal jeg ikke ha el før tirsdag/onsdag i neste uke.. Men har jo aldri egentlig visst når el er, så kan jo hende den er før eller etter. Er uansett morsomt å teste, fikk svak strek i går og blank idag, men begge betyr visst negativt:p samboer synes også det er spennende med disse testene, bare lurer på om den er klar idag;) dere som tester for el, tester dere om morgenen eller på ettermiddagen? Jeg tester bare på morgenen, siden det er lenge siden jeg har drukket noe da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*søker*spire: jeg vet helt ærlig ikke hva en pergokur gjør for noe? Skal den stabilisere mens? For isåfall kan det jo hende det har innvirkning på hvor lenge det varer;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest UndrendeUllteppe

Hei hei dere, jeg hopper likegodt inn her jeg også, hvis noen som sitter på data kan legge meg inn på fredag 22.?

 

Kobberspiralen ramlet ut for et par måneder siden, og vi hadde egentlig tenkt å vente med å prøve på nr to (har en sønn på 20 mnd), men forrige måned hadde vi et lite «uhell» som åpnet for diskusjon rundt temaet ny prevensjon. Og så kom vi frem til at vi dropper den, og heller tar det som det kommer :-D må innrømme at jeg begynner å bli litt giret, selv om jeg prøver å styre meg.

 

Uansett kjekt å ha noen fellow verpesjuke å dele tanker med da :-)

Endret av UndrendeUllteppe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*søker*spire: jeg vet helt ærlig ikke hva en pergokur gjør for noe? Skal den stabilisere mens? For isåfall kan det jo hende det har innvirkning på hvor lenge det varer;)

 

Pergotime hjelper til med eggløsningen.. Forsterker den :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk nettopp vite at samboeren er vekkreist deler av neste uke. Dette ser ut til å gå helt på trynet denne gangen. Han er nok vekke akkurat de "skjebnesvangre" dagene. Surt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er du lagt til UndrendeUllteppe :) Så koselig at dere bestemte dere for å prøve istedet for prevensjon! Skjønner godt at du begynner å bli litt "giret" da.

 

Mandag 18. juni

* Forventningsfull87

*

 

Tirsdag 19. juni

* mamma-T

*

 

Onsdag 20. juni

*kat87

*bentix

*

 

Torsdag 21. juni

* Mich88

*

 

Fredag 22. juni

*Lykken er kjærlighet<3

*UndrendeUllteppe

*

 

Lørdag 23. juni

*Florida11

*

 

Søndag 24. juni

* Cornflake, 15pp

*søker*spire* 13pp, 2pp m/pergotime

 

GRAVID

*

 

Ny PP

*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*søker*spire: Ok, ville vel egentlig tenkt at det ble mer tr også da, men ikke vet jeg :P

 

Forventingsful87: Så utrolig kjedelig! Får satse på at litt aksje-legging rett før han drar og når han kommer tilbake gjør susen ;)

 

Marolla: Håper du blir fort bedre og føler deg opplagt til søndagen :)

Endret av kat87
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi satser på det Kat87. Han har vært borte noen dager nå, kommer hjem i dag håper vi. Blir nok litt sengekos i dag også -selv om det er noen dager til EL ;) Viktig å ha det morro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har problemer med å ikke tenke på annet enn barn og graviditet... Er bare gravide eller nybakte mødre rundt meg.. Så nå har meg og min samboer bestemt oss for å begynne planlegging av bryllup :-) kanskje det kan få tankene over på noe annet en stund :-)

Noen her som er gift eller har planer? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mich88

Heilt sant *søker*spire.. Heilt umulig å ikkje tenke på att ein har lyst på eit barn.. Det popper liksom opp heile tida ;) Vart spådd her inne, som spådde ein graviditet i årsskifte til 2013.. Synst det er litt leeeenge til, men slik er det ;) Blir spennandes å sjå om ho har rett.. Eg krysser fingra og tær for att det blir denne mnd istadenfor :)

 

Men over til spørsmålet ditt, eg har ikkje noko gifteplaner enda, men har veldig lyst etterkvart. Skal bygge hus no då, so har no litt andre ting å tenke på når det skal starte.. So det skal verte godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husbygging ja.. Det er jo kjempe spennende, og stressende. Passer kanskje bra i prøvetiden da?:-) vi kjøpte huset til svigerfar, har holdt på å pusse det opp i litt over 1 år nå.. Kjempe moro, men må si jeg er drit lei ikea, bohus og lignende :-P hvor lenge har du vært prøver?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å tenke på noe annet om dagen ja ;) ligger liksom i bakhode hele tiden. Vi får satse på det er denne måneden det skjer =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...