Gå til innhold

***IKM UKE 25***


KattaVenter..?

Anbefalte innlegg

Gjest mich88

*søker*spire* : Ja eg trur det er bra for å få tankane over på noko anna når vi begynner med husbygging :) Hehe, ja det kan eg forstå. Alt er veldig spennandes no merker eg. Men har høyrt og kan tenke meg det tek veldig på å bygge hus, so vert deilig når huset står ferdig.

 

Er i pp6 no, so er ikkje so altfor lenge samstundes som eg synst det kan skje no snart :) Har forresten EL idag! So no er det spennandes tider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her også går tankene i baby stortsett hele tiden, noe som ikke er bra for eksamensresultatene.. Men har siste eksamen på tirsdag, lykke!

 

Vi prater også mye om bryllup, men vi er ikke forlovet ennå, bare prater om det og ser på ringer.. Vi har funnet ut hvem vi skal invitere, hvor vi skal ha det osv. Så da gjenstår det bare å forlove og gifte seg.

 

Lykke til Mich88 og Marolla, håper det er full klaff idag! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slenger meg også på her, kjenner jo igjen noen fra forrige runde :-) Må prøve å ta d litt kuli, nå vet jeg i det minste at selv om jeg tror jeg er gravid og har alle symptomene på listen, så er det absoutt ikke sikkert at det blir noe. Hadde EL på lørdag (etter planen, jeg måler ikke..), så har fått lagt inn aksjer hele helgen :-) Så får vi satse på at dette går veien..

 

 

Mandag 18. juni

* Forventningsfull87

*

 

Tirsdag 19. juni

* mamma-T

*

 

Onsdag 20. juni

*kat87

*bentix

*

 

Torsdag 21. juni

* Mich88

*

 

Fredag 22. juni

*Lykken er kjærlighet<3

*UndrendeUllteppe

*RosaHelikopter (2pp)

 

Lørdag 23. juni

*Florida11

*

 

Søndag 24. juni

* Cornflake, 15pp

*søker*spire* 13pp, 2pp m/pergotime

 

GRAVID

*

 

Ny PP

*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God dag damer.

 

Da flytter jeg inn her med dere og håper på masse glade og standhaftige spirer for oss alle i juni:)

 

 

 

Mandag 18. juni

* Forventningsfull87

*

 

Tirsdag 19. juni

* mamma-T

*

 

Onsdag 20. juni

*kat87

*bentix

*En til,please.

 

Torsdag 21. juni

* Mich88

*

 

Fredag 22. juni

*Lykken er kjærlighet<3

*UndrendeUllteppe

*RosaHelikopter (2pp)

 

Lørdag 23. juni

*Florida11

*

 

Søndag 24. juni

* Cornflake, 15pp

*søker*spire* 13pp, 2pp m/pergotime

 

GRAVID

*

 

Ny PP

*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har problemer med å ikke tenke på annet enn barn og graviditet... Er bare gravide eller nybakte mødre rundt meg.. Så nå har meg og min samboer bestemt oss for å begynne planlegging av bryllup :-) kanskje det kan få tankene over på noe annet en stund :-)

Noen her som er gift eller har planer? :-)

 

 

Jeg skal gifte meg neste sommer! Virker uendelig lenge til og ikke får vi helt bestemt oss hvordan vi ønsker å ha det. Dato og kjole er bestemt, ellers er vi i tenkeboksen på det meste:) Håper dere får det skikkelig gøy med deres planer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mich88

Då er EL over for denne gang. Clearbluen har vist max i 2 dager og viste høg i dag ;) Har lagt inn aksjer kvar dag. So no er det berre å vente å sjå.. Er so kjedelig fram til ein kan starte å teste.. Men slik er livet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er det bare å vente i spenning mich88 ;) resten av oss kommer vel snart etter og venter sammen med deg =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Positiv EL test idag, aksjene ble lagt om søndagen, idag og i morgen... Er på dag 48 nå, så ble en lang syklus denne gangen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 18. juni

* Forventningsfull87

*

 

Tirsdag 19. juni

* mamma-T

*

 

Onsdag 20. juni

*kat87

*bentix

*En til,please.

*Renate, 4.pp

*

 

Torsdag 21. juni

*Mich88

*

 

Fredag 22. juni

*Lykken er kjærlighet<3

*UndrendeUllteppe

*RosaHelikopter (2pp)

*

 

Lørdag 23. juni

*Florida11

*

 

Søndag 24. juni

* Cornflake, 15pp

*søker*spire* 13pp, 2pp m/pergotime

*

 

GRAVID *

 

Ny PP *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes Renate, da er de beste forutsetninger lagt for suksess ved IKM!

 

Har selv EL i morgen(ifølge kalenderen på nettsiden her ), og romantiske aksjer ble lagt, mandag, under venuspassasjen i natt, he he, og inviterer han nok til innsats i morgen også:) Må jo bare bli bra dette her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror el var i går her også... Testet en gang, fikk lite utslag. Men har jo begynt å bli så flink til å drikke vann så rekker ikke å spare opp. Så tusser jo hver time.

Men hadde eggløsningsmerter i går og dagen før. Så satser på at den har vært. Blir vel en siste runde med plikt - babymakingen sex:)

Da begynner vente tiden:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 18. juni

* Forventningsfull87

*

 

Tirsdag 19. juni

* mamma-T

*

 

Onsdag 20. juni

*kat87

*bentix

*En til,please.

*Renate, 4.pp

*Cesam, 1 pp

 

Torsdag 21. juni

*Mich88

*

 

Fredag 22. juni

*Lykken er kjærlighet<3

*UndrendeUllteppe

*RosaHelikopter (2pp)

*

 

Lørdag 23. juni

*Florida11

*

 

Søndag 24. juni

* Cornflake, 15pp

*søker*spire* 13pp, 2pp m/pergotime

*

 

GRAVID *

 

Ny PP *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 18. juni

* Forventningsfull87

*

 

Tirsdag 19. juni

* mamma-T

*Lykkeliten13

 

Onsdag 20. juni

*kat87

*bentix

*En til,please.

*Renate, 4.pp

*Cesam, 1 pp

 

Torsdag 21. juni

*Mich88

*

 

Fredag 22. juni

*Lykken er kjærlighet<3

*UndrendeUllteppe

*RosaHelikopter (2pp)

*

 

Lørdag 23. juni

*Florida11

*

 

Søndag 24. juni

* Cornflake, 15pp

*søker*spire* 13pp, 2pp m/pergotime

*

 

GRAVID *

 

Ny PP *

 

Første pp og første gang på BIM-sidene :)

Endret av Lykkeliten13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor ofte har dere sex rundt EL? Hver dag eller annenhver dag, hva er best? jeg har EL i morgen tror jeg, så fikk lagt inn aksjer i går =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne gangen har vi hatt det ca hver dag (bortsett fra søndag), men jeg får ikke helt positive el tester enda, så el lar vente på seg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mich88

Har sex kvar dag.. Har høyrt det kan vere bra å "spare" seg opp med, men har berre hatt kvar dag hittil fordi om :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt hver dag den siste uka, men prøver å ikke "overdrive" sånn at det bli en pliktgreie..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har EL i dag og denne uka har det vært fullstendig hoppsasa i sengehalmen, he he...nå har vi lagt inn de beste aksjene vi kan ihvertfall, men enig med deg Lykkeliten- jeg forsøker å unngå å stå i soveromsdøren og rope "plikten kaller" :))

 

Velkommen til deg også cesam!

Endret av En til, please.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det en til, please! :) blir spennende tid fremover!

 

kan jo svare på spm ovenfor jeg å! Da min mann jobber mye, så prøver vi bare så godt vi kan så ofte som mulig! Dog det blir sjeldent mer enn maks 1 gang om dagen, i hvertfall i disse jobbeperiodene.. Men ingen plikt greie, selvom jeg inderlig håper det skal gå fort det her! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest UndrendeUllteppe

Hei alle!

 

Tviler på at det blir noen spire her denne runden gitt, har EL i dag i følge kalenderen, men tror jeg hadde det for to dager siden. Kroppens signaler stemte da i hvertfall. Og jeg som ofte blir ekstra villig rundt EL, har denne gangen vært suuuur...og oppblåst...hjelpe meg, nesten luftballong gitt...så det har ikke fristet med sex, og mannen har vært syk og sovnet tidlig hver kveld. :-( jaja, lykke til dere andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde sex lørdag, mandag og tirsdag. Tok EL test på mandag som var positiv og på tirsdag ble testen negativ, så i teorien skal vi vel ha en god mulighet(?). Ser ikke helt for meg at jeg er gravid, men det er kanskje fordi jeg aldri har vært det før ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

Hopper inn her jeg. IKM 19.6. (får ikke kopiert lista ) tredje forsøk på oss, begynte å prøve i april og håper nå at alle gode ting er tre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er du med, Mmbaby! Lykke til!

 

 

Mandag 18. juni

* Forventningsfull87

*

 

Tirsdag 19. juni

* mamma-T

*Lykkeliten13

*Mmbaby

 

 

*Onsdag 20. juni

*kat87

*bentix

*En til,please.

*Renate, 4.pp

*Cesam, 1 pp

 

Torsdag 21. juni

*Mich88

*

 

Fredag 22. juni

*Lykken er kjærlighet<3

*UndrendeUllteppe

*RosaHelikopter (2pp)

*

 

Lørdag 23. juni

*Florida11

*

 

Søndag 24. juni

* Cornflake, 15pp

*søker*spire* 13pp, 2pp m/pergotime

*

 

GRAVID *

 

Ny PP *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...