Gå til innhold

***IKM UKE 25***


KattaVenter..?

Anbefalte innlegg

Om ikke mange timene er vi på vei til Thailand og blir borte i to uker. Håper jeg kommer hjem med positive tester =) Jeg kommer sikkert innom her i ny og ned. Lykke til alle sammen =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enda ikke vaert paa do idag.. Skal snaaart löpe dit, haha! Vil saa gjerne teste, men har skikkelig mensensmerter naa og er redd mensen vil komme i löpet av dagen eller morgendagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk!! Ja, la oss haape det!! Klarte aa la vaere aa teste idag - saa i morgen er den store dagen.

 

Hvordan gikk det med deg mmbaby?? Klarte du aa la vaere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg klarte det...!!! hehehe besgynner så tidlig på jobb denne uka at jeg nesten er i koma når jeg går på do på morgenen. men imorgen.... da tester jeg. grugleder meg..... huff. redd for å bli skuffa igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet vel egentlig at testen er negativ i morgen, men jeg haaper. Lurer paa om EL var tirsdagen, saa da er jeg jo 11 DPO i morgen, saa det er et haap om positiv test. Er den ikke det tar jeg en ny test paa söndag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men Renate, menssmerter kan man ofte få i begynnelsen av graviditet også :) Er ofte derfor mange tror mensen er på vei, så er det noe helt annet på gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet det!! HAha! Men jeg maa bare forberede meg paa det vaerste! HAHA!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, jeg skjønner det :) Jeg håper bare at smertene og kvalmen min skyldes graviditet I livmoren, ikke utenfor...

Man holder på håpet så lenge man kan. Selv om det også er greit å forberede seg på det værste, så blir man heller positivt overrasket :)

 

Jeg krysser fingene for deg, og alle oss andre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kutta litt et par dager je og, så håper det er graviditet, men frykter mensen. EL tirsdag jeg og, så 11 dpo imorgen... Tror ikke jeg pleier å ha mensen murring så mange dager før til vanlig??! Hmmmmm......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens vi venter på den positive testen: Hvilke symptomer har dere da damer?

 

Det jeg opplever som litt anderledes enn vanlig er

- Ekstra trøtt

- En del luft i magen

- Svært tørst

 

...men om det er symptomer på noe vil jo vise seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest UndrendeUllteppe

Vel, kjenner ingen symptomer på noen ting som helst jeg, og er jeg gravid nå kvalifiserer det vel nærmest til jomfrufødsel :P

 

Men, jeg kan jo joine dere og si at jeg har vært så oppblåst som jeg ikke har vært på lenge. Jeg fjerter i ett sett huff...men det kommer nok av maten jeg har spist, har spist mer grønt og mer søtt de siste par ukene, og da "gasser" jeg meg opp ;)

 

Og så har jeg vært sur som en sitron...aggressiv mot mannen...skikkelig hurpe faktisk, om ikke annet så i hodet mitt...hehe...får dårlig samvittighet :/ Meeen, jeg gjør virkelig så godt jeg kan for å gjøre det godt igjen også.

 

Håper nå heller det går veien for dere andre damer da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tilhører mest sannsynlig ikke ikm uke 25 lengre.. Har i dag for tredje dagen på rad el! Og dette er andre gang denne pp at jeg har el. Så på andre plasser her at det kunne være ett tegn på graviditet, men har testet og gtest var negativ. Så vet ikke helt hva som skjer, vi har i allefall stått på for å legge inn aksjer;)

 

Ellers om jeg skal være på symptom jakt er jeg for tiden veeeldig tørst og oppblåst..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

Slenger meg med på denne tråden, ikm ca 19 juni..

Vi er i gang med prøving for fullt nå!! Prøvde litt halvhjertet tidlig i våres, men nå er vi helhjertet i gang med prosjektet! Sex annenhver dag under eggløsningen, så krysser fingrene for en spire! (selv om jeg er forberedt på at det nok tar litt lenger tid).

 

Leter litt etter symptomer, men kan vel ikke si jeg kjenner stort:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen mammadrøm :) kan jo hende spiren sitter på første forsøk ;)

 

Blir noen spennende dager fremover jenter.... Håper på mange gravide men termin feb/mars uka ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, forresten! Som flere av dere beskriver har også jeg masse luft i magen, fjerter støtt og stadig;-) he he, satser på at det er et symmptom.

Krysser fingrene for oss alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg saann til aa teste i morgen.. Selvom jeg frykter neg test.

 

Jeg har hatt en del murringer, men ikke bare nede i magen men ogsaa i siden, og det har jeg ikke til vanlig. De siste 2 syklusene har jeg faatt mensen 10 DPO, og ingen tegn til mensen enda og tappen er forsatt lukket. Ellers ingen symptomer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter :-) jeg har hatt en liten pause fra BIM. For å koble ut litt i prøve tiden. Er tilbake nå som el uken har passert :-) dette er min andre mnd etter første pergo kur som sagt, så har lært mye om min kropp denne mnd. Sist mnd så vare jeg 90% sikker på at jeg var gravid, pga mange symptomer. Disse kom også denne mnd, i el uken. Så det er nok slik jeg har det rundt el :-) det er da mye luft i magen, hodeværk, halsbrann, vondt nederst i magen, trøtt og små kvalmen..

nå er værtfall mange og forhåpentligvis gode aksjer lagt inn denne uken.. Er usikker på når jeg hadde el, så har ikke peiling på hvilken dpo dag jeg er på.. Men er på dag 20 i syklusen, og forventer mens neste søndag. Kan noen da finne ut av el dagen min?

God tur Bentix :-) thailand er bare helt fantastisk! var der i to uker nå i mars.. En tur jeg allerede lengter etter :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda en hel uke til ikm :-/ syns dette går sakte :-P men igår på butikken så ble jeg akutt kvalm, har vært enormt trøtt i det siste og så utrolig irritabel :-P skal ingenting til før jeg blir sint, får veldig dårlig samvittighet rett etterpå da og puppene er enormt følsomme og ømme!

 

Håper dette er vår måned og gleder meg til å se de positive testene til dere flotte jenter! :-) krysser alt som krysses kan :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsje neg test idag, 11 dpo så håper det bare var for tidlig å teste.... Ble lei meg for det. Sambo var veldig søt da, prøver så godt han kan å muntre meg opp... Jaja ingen ting er sikkert enda, trøster meg med det... Ikm tirsdag, TR kan bare holde seg borte.....

 

Renate, har du testa ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp jupp, blendahvitt her ogsaa. Er skuffa, men haaper det bare var for tidlig! Neste test taes paa onsdag! IKM dagen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...