Gå til innhold

***IKM UKE 25***


KattaVenter..?

Anbefalte innlegg

Tenkte å teste med billigtest i dag. Tisset rett på pinnen, og så funket den ikke! Typisk! I morgen skal jeg tisse på glass. Kjøper meg kanskje en CB digital ila dagen som jeg kan bruke på mandag da jeg har IKM. Liker å få et klart svar og slippe å tyde streker =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mmbaby, jeg vet! Skjönner ikke at vi gidder en gang! (haaper jeg bare klarer aa holde meg til onsdag naa.. Hehe!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, mine symptomer er oppblåst, press i livmoren, sulten, og kvalme. Har vært kvalm siden torsdag, og kan ikke helt se at det skal være et symptom så tidlig. Men men, man kan alltids håpe :)

I mine tidligere svangerskap har ikke kvalmen kommet før rundt uke 6..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter, jeg er med i klubben av negative tester idag.. men må kanskje regne med noen skuffelser når jeg er så utålmodig og tester tidlig!

 

Har også vært unormalt tørst og oppblåst de siste par ukene men har veldig nylig sluttet på pillen så kjenner liksom ikke kroppen min ordentlig nå. Lykke til med flere tester til uka alle sammen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 18. juni

* Forventningsfull87

*

 

Tirsdag 19. juni

* mamma-T

*Lykkeliten13

*Mmbaby

 

 

*Onsdag 20. juni

*kat87

*bentix

*En til,please.

*Renate, 4.pp

*Cesam, 1 pp

 

Torsdag 21. juni

*Mich88

*Goomba84

*Hva skjer'a bagera?

 

Fredag 22. juni

*Lykken er kjærlighet<3

*UndrendeUllteppe

*RosaHelikopter (2pp)

*

 

Lørdag 23. juni

*Florida11

*blå2010, 2pp

 

Søndag 24. juni

* Cornflake, 15pp

*søker*spire* 13pp, 2pp m/pergotime

*bellybabe

 

GRAVID

*

 

Ny PP

* Renate gaar inn i 5. pp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mich88

DPO 13, negativ test.. Begynner virkelig å tvile litt.. Men er no litt tidlig enda, so får håpe det berre er det :) Har lite symptomer på mensen, men litt murring som kjem for so å fare igjen lite fort.. Utanom det har eg hatt litt ømme pupper, oppblåst mage.. Meen det kan no være alt og ingenting.. Får berre vente å sjå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 DPO idag og mensen kom naa - som jeg forventet. Ja, ja! Lykke til dere andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ikke Renate... Får se da om et par dagerom jeg følger etter inn i ny pp. Men ca like lang syklus kan vel flere av oss havne i samme ikm gruppe igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer å går det litt ulike symptomer om vi i det hele tatt kan si det.

Får skikkelig kvalm anfall der jeg føler for å brekke meg. Og kan jo ikke skjønne hvordan dette kan være innbilt symptom. Det kommer som lyn fra klar himmel. Ett annet symptom er masse kviser, mye stikkinger. Urolig mage.

Men de siste 3 syklusene har jeg hatt 16-18 dager mellom positiv el- test til mens. Når blir det naturlig å teste da? På tirsdag vil jeg være 14 dpo og burde få positiv test da? Hvis det skulle være noe på gang. Eller burde jeg vente til IKM. Noen med erfaringer?

Har hatt blanke tester i to dager! :(

Motivasjonen synker for min del... Og har kun hatt 4 pp. Herlighet dette kan bli tungt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å vite i og med du har hatt 16-18. Dager mellom. Fra dag 15 kanskje. Prøv å vent å se om tr kommer, så slipper du skuffelsene med hvite tester. Heller teste hvis du går over de vanlige dagene ;) Men skjønner hva du mener med å miste motet. Hvis mensen kommer går vi og inn i 4 Pp, synes det er drit kjipt, men se jo her at det er mange som har prøvd mye lenger. Dere er sterke jenter! Fy søren.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beundringsverdig av de som prøver lenge!! All respekt går til de! Jeg blir usikker om vi skal satse på en til jeg da... Blir så pessimistisk av å ikke få det til igjen. Er heldig å ha 2 fra før! :)

Lykke til alle:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plutselig blir du gravid vettu... Da blir tredjemann bonusen ;) vi har ikke barn fra før så null sjans for å gi opp her ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest at 14 dgr etter el er det vanlig å få tr. Så om du har et kobbel av billig tester liggende ville jeg begynt å teste 14 dpo. Om ikke ville jeg kanskje ventet til 16 dpo.

Imine to siste svangerskap har jeg trodd at jeg har hatt rundt 30/31 dagers sykuls, og testet positivt 14-15 dpo. Men da har det ikke vært planlagt, og jeg har ikke visst når el var.

Denne gangen har jeg allerede tatt 4 blendahvite g tester, og jeg har enda 5 dager til IKM, om jeg har 28 dagers syklus :) Er 9 dpo i dag, så kan være jeg har 8 dager igjen til IKM, hvilket jeg ikke håper :( Men jeg vil tro at det er dager siden el som betyr noe for når g testen gir et sikkert svar :)

Hold motet oppe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har lest at 14 dgr etter el er det vanlig å få tr. Så om du har et kobbel av billig tester liggende ville jeg begynt å teste 14 dpo. Om ikke ville jeg kanskje ventet til 16 dpo.

Imine to siste svangerskap har jeg trodd at jeg har hatt rundt 30/31 dagers sykuls, og testet positivt 14-15 dpo. Men da har det ikke vært planlagt, og jeg har ikke visst når el var.

Denne gangen har jeg allerede tatt 4 blendahvite g tester, og jeg har enda 5 dager til IKM, om jeg har 28 dagers syklus :) Er 9 dpo i dag, så kan være jeg har 8 dager igjen til IKM, hvilket jeg ikke håper :( Men jeg vil tro at det er dager siden el som betyr noe for når g testen gir et sikkert svar :)

Hold motet oppe :)

Den var ment til lykken er kjærlighet <3 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte ikke la være å tok en test idag og... Like negativ som igår... Blææææ... Enda to dager til ikm, håper nå at rfsu testene er upålitelige ;) har en clearblue digital liggende, den skal få bli i skapet....

 

Ha en fin søndag folkens. Håper noen får pos test idag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 4 dager til IKM, og fikk også blenda test :( Men, men, det er fremdeles håp for oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm.. Testen var ikke helt blenda likevel...

Jeg får følge med å teste hver dag de neste dagene. Klarer jo selvsagt ikke å holde meg unna, så jeg skal vente leeenge med å tisse og drikke nå, så skal jeg ta en til :)

Spennende :) :) :)

 

....fortsettelse følger....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende da Hva skjera bagera:-)

Her er det mensmurringer i magen, så frykter mensen er på vei... Ikm tir/ons, så er litt tidligere enn vanlig med murringer men..

Har tatt en test for et par dager siden, blendahvit:-(

Venter med å teste til mensen forhåpentligvis uteblir;-)

 

Har ellers begynt med et lavkarbokosthold(startet i går). Har et mål om å gå ned ca 10 kg. Kanksje litt dumt tidspunkt å starte på, men skal jo hjelpe mht graviditet å gå ned...

 

God søndag alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de sier jo at lavkarbo skal hjelpe på med graviditet også :)

 

Jeg har vært kvalm siden torsdag, det er litt merkelig, men men. Jeg har også hatt mensmurringer de siste dagene. I tillegg er jeg ekstremt varm hele tiden, og har et press i nedre del av magen..

Jeg har IKM på torsdag, og sist test jeg tok var negativ :)

De tok tester både i blod og urin på sykehuset på fredag, og de var også negative..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalm, varm og press nederst i magen kan jo være symptomer på noe hyggelig! Krysser fingrene for deg:-)

At testene er negative kan jo være for at det er for tidlig å teste..

 

Ja, har lest at lavkarbo kan hjelpe på mht graviditet:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen blir det CB digital på meg! Spennende! Ser egentlig ikke for meg at den skal være positiv, men det hadde vært så kjekt!! Lykke til denne uken jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt! Men testen i morges viste en svaaaak svaaak strek nr 2 :) Må se etter den, men den er der. Har sammenlignet med negative som jeg har tatt vare på, og da er den litt tydeligere :)

Skal ta en ny en i morgen tidlig, og gleeeder meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med ny test" hva skjer a baggera" Så gøy om den er positiv etter all vondten denne uka :)

 

Mer og mer mensmurringer her i gården.... Blææææ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wohaaa bagera..superspennende! Lykke til med strekene i morgen:)

Hold oss også oppdatert Forventningsfull, spennede dager for oss her inne den kommende uka.

Og Mmbaby...det er godt håp så lenge Tr holder seg unna!

 

Selv har jeg kjempeømme bryster og trykk nedert i magen og føler meg uvel i bølger..men det kan likegodt være mensen som er på vei. Har utrolig lyst til å ta en test, men har loooovet meg selv å vente til IKM på onsdag, framskynder testingen til tirsdag (det er jo nesten IKMdag, he he...)

 

Sukk, Renate, synd det ikke gikk din vei denne pp, men regner med jeg følger etter ganske snart...

Endret av En til, please.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) slenger meg forsiktig inn hos dere jeg. skal forhåpentligvis ikke ;) ha tr mot neste helg.. håper den ikke kommer ;)

skulle, etter eggløsningskaklulatoren ha el rundt den 10 juni. var endel aktivitet rett før den datoen og på den datoen, men lite etterpå pga jeg kjørte flyttelass og vasket ned hus. var dødssliten, det samme var samboern etter masse jobbing på han.

hadde noen synpt på eggløsning, men ikke så mye som på februar, da jeg ble gravid på første forsøk, men mista på slutten av april.

håper virkelig den vil sitte denne gangen, og at det ble klaff denne mnd... spennende tid for testing til helga ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...