Gå til innhold

***IKM UKE 25***


KattaVenter..?

Anbefalte innlegg

Har kjøpt og testet clearblue og der sto det gravid 1-2 :-) nå er det store spørsmålet hvordan jeg skal si det til samboer? Tenkte kanskje på å kjøpe en hvit body og skrive jeg skal bli storebror og kle den på sønnen min :-) har så lyst å ringe han og fortelle det med en gang :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer såå mye til dere med positiv test :-)

Jeg testet i går og fikk to svake positive tester, men i dag vardet to enda svakere, en blendahvit å en der jeg så vitt kunne skimte bunnen avstrek nr to... Hva har skjedd her? :'(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

etter 2 svaake positive cb tester i går og forrigårs, , fikk jeg idag, ikke gravid,på digital og spotter litt.. ikm imorgen..

lettere forvirret.. får se imorgen om tr dukker opp elr hvordan ståa blir.. håper det bare var en festeblødning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest UndrendeUllteppe

Gratulerer så mye til dere med spire! Lykke til dere som fremdeles venter, og vi sees i neste pp dere andre ;) jeg tar meg en øl med god samvittighet, tante rød kan jo også gi positive opplevelser :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser dere vist i ikm uke 29 ser det ut som, den h.... tanta kom vist på besøk alikevell :( jaja, bedre lykke neste mnd til oss alle som havner i 29..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere til dere som ikke blir med videre i neste pp :):):)

Og masse lykke til til dere andre :)

 

Sitter å venter på TR her...men ingenting foreløpig. IKM idag men ikke noe tegn til noe verdens ting:S men men...kommer vel snart tenker jeg, heksa må bare lure meg noen dager først ser det ut til :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med spire til alle som var heldig denne månden :)

 

Her venter jeg på tr (eller håper den ikke dukker opp), men ut i fra el skal jeg egentlig tilhøre ikm uke 26.. Holder meg litt her ennå da;)

 

Er det mange igjen denne uken som ikke har testet/ ikke fått tr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 18. juni

* Forventningsfull87

*

 

Tirsdag 19. juni

* mamma-T

*Lykkeliten13

*Mmbaby

 

 

*Onsdag 20. juni

*kat87

*bentix

*En til,please.

*Renate, 4.pp

*Cesam, 1 pp

 

Torsdag 21. juni

*Mich88

*Hva skjer'a bagera?

 

Fredag 22. juni

*Lykken er kjærlighet<3

*UndrendeUllteppe

*RosaHelikopter (2pp)

*

 

Lørdag 23. juni

*Florida11

*blå2010, 2pp

* snartmammatil2?

 

Søndag 24. juni

* Cornflake, 15pp

*søker*spire* 13pp, 2pp m/pergotime

*bellybabe

 

GRAVID

*Forventningsfull87 (2. pp)

*bellybabe

*søker*spire

 

Ny PP

* Renate gaar inn i 5. pp

* mmbaby går inn i 4 pp

* Hva skjer'a bagera? går inn i 2 pp

* Mich88 inn i 7pp

* bentix inn i 3 pp

* Florida11pp

*Goomba84 xxpp

*En til,please inn i 3pp

 

JAAAA i dag på IKM dagen, lyste clearblue digital GRAVID :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fortsatt ingen mens her, men bare negative tester.. blir gaaal!! får håpe det snart blir det ene eller det andre her! vil ha et svar Nå :D

 

Gratulerer og lykke til dere som har fått positiv test!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for det alle sammen! Vi var forberedt på å bruke lang tid på prøvingen, men vi var heldige og spiren satt fort. Nå håper vi at spiren vår holder seg inne til februar. Lykke til dere som hopper over til neste PP. Unner dere alle å hoppe inn på 1. tri om noen uker! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cesam: jeg har det også sånn. Trodde jeg hadde IKM forrige tirsdag, så testet neg på onsdag. Testet også neg på lørdag. Nå er tanta over en uke forsinket, men ingen tegn. Føler meg ikke gravid, men kunne jo godt tenke meg at det gikk litt fortere inn i pp3. Når bør jeg teste igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

akk og akk.. dette er ikke lett rosahelikopter! fortsatt ingen mens på meg heller, men venter en stund før jeg tester igjen tror jeg.. aner ikke hvorfor mensen er så forsinket! føler meg ikke så gravid jeg heller gitt (dog aldri vært det før heller, men man får vel kanskje litt følelse på det)! men har hatt stikkinger i livmora og ømme pupper (rett før jeg trodde jeg skulle få tanta), men det gikk over.. hmmm!

vil heller få mensen (om jeg ikke er gravid da :D) så man kan fortsette å prøve eventuellt!!

Lurer også på når man bør teste igjen, eller kanskje gå til legen å ta blodprøve? Kanskje vi bare produserer hcg treigt? :D

 

*krysser fingrene for deg rosahelikopter*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ikke fått tanta, men har kjent murringer så den er nok på vei..:/ skal uansett ta en test i morgen bare fo å se. Men ut i fra sen el så får jeg vel ikke tr før fredag kanskje. Håper det blir positivt for dere Cesam og Rosa helikopter:) håper jo selvfølgelig at det blir positivt for meg også da;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omg! Har nettopp tatt test og den viste svak positiv!! Kan ikke tro det! Og klarer egentlig ikke tro det, siden jeg har masse mensmurringer.. Skal teste på nytt på søndag, siden jeg ikke har så mange tester igjen. Måtte bare få dette ut!!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk, skal kjøpe på mandag tenkte jeg. For vet helt ærlig ikke hvor apoteket er her jeg bor nå og har ikke tid før da :P Også har jeg som sagt mensmurringer og vil de skal bort før jeg helt stoler på at jeg er gravid. Men veldig spennende! Har aldri testet positivt før!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...