Gå til innhold

***IKM UKE 25***


KattaVenter..?

Anbefalte innlegg

Da prøver vi på nytt! Håper det sitter denne gang ;)

 

Mandag 18. juni

*

 

Tirsdag 19. juni

*

 

Onsdag 20. juni

*kat87

 

Torsdag 21. juni

*

 

Fredag 22. juni

*

 

Lørdag 23. juni

*

 

Søndag 24. juni

*

 

 

GRAVID

*

 

Ny PP

*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikm på meg er 18 mai. Fikk tanta i dag på cd 50. Håper denne syklusen er litt mer på stell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, så kjedelig med 50 dager.. Får håpe denne syklusen oppfører seg ordentlig! Eller aller helst at vi blir gravide denne gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mich88

Skrevet i går, 11:45 #1

Da prøver vi på nytt! Håper det sitter denne gang wink.png

 

Mandag 18. juni

*

 

Tirsdag 19. juni

*

 

Onsdag 20. juni

*kat87

 

Torsdag 21. juni

* Mich88

 

Fredag 22. juni

*

 

Lørdag 23. juni

*

 

Søndag 24. juni

*

 

 

GRAVID

*

 

Ny PP

*

 

Inn i ei ny periode på meg også. Har kjøpt inn slimløysande hostesaft som eg har høyrt skal virke når ein drikk den rundt EL.. Hehehe blir spennandes å sjå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende! Har ikke hørt det med hostesaft, må kanskje prøves hvis ikke spiren sitter denne pp'en heller;) Jeg har bestilt el tester, så vi er sikre på at vi treffer denne gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mich88

Har lest om det på internett før, so tenkte det skader vell ikkje å prøve :) Har Clearblue ferilitetsmonitor som eg ikkje brukte forrige pp.. Men no har eg bestillt meg eggløsningstester til den ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mandag 18. juni

*

 

Tirsdag 19. juni

*

 

Onsdag 20. juni

*kat87

*bentix

 

Torsdag 21. juni

* Mich88

 

Fredag 22. juni

*

 

Lørdag 23. juni

*

 

Søndag 24. juni

*

 

 

GRAVID

*

 

Ny PP

*

 

satser på at syklusen er 28 dager, selv om den var litt på bærtur denne gangen!! Tr kom i dag og jeg trodde den skulle komme 17 mai ;) hehe... Satser på den sitter denne gangen. ikke særlig gira på å ha tr midt i ferien til Thailand... Noen tips om det skulle skje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig at den kom da, men denne pp satser vi på at den sitter!

 

Vet ikke noen mulighet for å slippe tr uten p-piller(eller lignende), uten at du er gravid.. Skjønner at det er kjedelig å skulle få den midt i Thailand turen, men jeg skal krysse fingrer og tær for at du slipper den, og heller får en liten spire! Tar du med deg tester og slik ned til Thailand da? Eller er planen å slappe av og ikke tenkte på det til du kommer hjem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke tenkt på om jeg tar med tester eller ikke ennå... men spørs vel om jeg klarer å vente til jeg kommer hjem ;) Vi får se hva jeg gjør. Kanskje litt deilig å ikke ha mulighet til å teste også da. hmm der fikk jeg noe å tenke på.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett høres det deilig ut med ferie :) Hvor lenge skal dere vær i Thailand?

 

Vi har det slik at vi (jeg og samboer) skal bo borte fra hverandre i 2 måneder, så om ikke det sitter en spire denne måneden kommer det ikke til å gjøre det de neste to månedene heller.. Jeg har fått sommerjobb 6 timer fra der vi bor nå, og han har fått seg jobb her. Så her satser vi alt for at det skal klaffe nå, noe som er litt kjedelig egentlig, for da tenker jeg mye på det og det er vel ikke så bra for fruktbarheten :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi gleder oss masse =) skal bli veldig deilig, er jo bare tre uker til i morgen!! Jippi! Vi skal være borte i 14 dager. Vært i Thailand?

 

Da satser vi på spiren sitter denne gangen! Kjedelig å bo borte fra hverandre da, men sånn er det noen ganger. Gjør sikkert bare godt for forholdet, så blir du ekstra glad når du ser ham igjen =) Kan besøke hverandre eller skal du jobbe veldig mye?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 18. juni

* Forventningsfull87

 

Tirsdag 19. juni

*

 

Onsdag 20. juni

*kat87

*bentix

 

Torsdag 21. juni

* Mich88

 

Fredag 22. juni

*

 

Lørdag 23. juni

*

 

Søndag 24. juni

*

 

 

GRAVID

*

 

Ny PP

*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blir gøy! Var i Thailand i 2008, var veldig fint der :) Vi var på Karon Beach i Puketh, men var der om vinteren da. Hvor i Thailand er det dere skal?

 

Ja, ser ikke på det som ett problem å bo borte fra hverandre, vi har allerede prøvd distanse forhold, har bodd på hvert vårt kontinent i ett år. Men da prøvde vi naturlig nok ikke å få barn :P Vi skal jobbe en god del begge to, men skal reise bort tre helger ilag, også skal han prøve å besøke meg før den tid også.

 

Velkommen inn her Forventningsfull87 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det Kat87. Jeg er nå i 2 pp. Jobber med barn nr 1! Forrige syklus var lenger enn vanlig og dermed ser det ut til at EL kom og gikk mens mannen var på jobbtur. Denne gangen har jeg kjøpt EL tester for å øke sjansene. Håper det klaffer! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen forventingsfull87

Jeg er også i 2pp med barn nr 1 ;)

 

Vi lander i bangkok og skal være der ett par dager også drar vi videre til Hua-Hin. Mest pga at det visstnok skal være mest stabilt vær der på sommeren. Har også lyst til å dra lengre sør til noen øyer, men vi tar det som det kommer når vi kommer ned =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes deilig ut Bentix! Blir nok ikke Thailand på oss i år, men kanskje neste år når jeg er (har tenkt å være) i permisjon ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi jobber også for barn nr 1, og er nå i 3pp, dvs dette er 3 måneden uten prevensjon! Jeg hadde ikke forventet å bli gravid på første forsøk, men nå har jeg veldig lyst til at det skal klaffe. Blei visst fort lei av å vente :P

 

Jeg har også kjøpt el-tester, fikk dem igår. Men er det slik at man må tisse i kopp og dyppe dem oppi? Jeg har tatt graviditetstester før og da har jeg kunne bare tisse på dem.. Har uansett kjøpt en stabel av plastbeger, men synes det er så uhygienisk. Noen som har erfaring med el-tester fra billige-tester.no?

 

Det hørtes jo ut som en kjempe fin tur Bentix! Godt å ta det litt som det kommer og være fleksible, ofte de turene som blir best synes jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da setter vi i gang med en ny prøveperiode:) Og denne gangen tenkte jeg at jeg skulle få litt hjelp av CB fertilitetsmonitor;)

 

 

 

Mandag 18. juni

* Forventningsfull87

 

Tirsdag 19. juni

* mamma-T

 

Onsdag 20. juni

*kat87

*bentix

 

Torsdag 21. juni

* Mich88

 

Fredag 22. juni

*

 

Lørdag 23. juni

*

 

Søndag 24. juni

*

 

 

GRAVID

*

 

Ny PP

*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi jobber også for barn nr 1, og er nå i 3pp, dvs dette er 3 måneden uten prevensjon! Jeg hadde ikke forventet å bli gravid på første forsøk, men nå har jeg veldig lyst til at det skal klaffe. Blei visst fort lei av å vente :P

 

Jeg har også kjøpt el-tester, fikk dem igår. Men er det slik at man må tisse i kopp og dyppe dem oppi? Jeg har tatt graviditetstester før og da har jeg kunne bare tisse på dem.. Har uansett kjøpt en stabel av plastbeger, men synes det er så uhygienisk. Noen som har erfaring med el-tester fra billige-tester.no?

 

Det hørtes jo ut som en kjempe fin tur Bentix! Godt å ta det litt som det kommer og være fleksible, ofte de turene som blir best synes jeg ;)

 

Har aldri prøvd tester fra billigtester jeg heller...men går ut i fra det bare er å tisse rett på de..

 

Vi gleder oss veldig og det begynner jo faktisk å nærme seg også =) akkurat forhåndsbestilt noen netter på hotell. Med boblebad på verandaen =) =) =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter, jeg hopper inn her :-)

Jeg fikk TR idag, så da tror jeg at uke 25 blir den neste ikm uken på meg. Kommer heller tilbake med riktig dag og dato :-)

meg og min samboer har prøvd i over 1 år, men dette blir min andre pp med pergotime :-) noen som har erfaring med det?

har også endometriose, men i svært liten grad :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei *søker*spire*, legger deg til i listen. Koselig med flere her inne :) Så kjedelig med lang prøving, håper pergo hjelper og at det klaffer denne pp!

 

Mandag 18. juni

* Forventningsfull87

*

 

Tirsdag 19. juni

* mamma-T

*

 

Onsdag 20. juni

*kat87

*bentix

*

 

Torsdag 21. juni

* Mich88

*

 

Fredag 22. juni

*

 

Lørdag 23. juni

*søker*spire*

*

 

Søndag 24. juni

*

 

 

GRAVID

*

 

Ny PP

*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 18. juni

* Forventningsfull87

*

 

Tirsdag 19. juni

* mamma-T

*

 

Onsdag 20. juni

*kat87

*bentix

*

 

Torsdag 21. juni

* Mich88

*

 

Fredag 22. juni

*

 

Lørdag 23. juni

*søker*spire*

*

 

Søndag 24. juni

* Cornflake, 15pp

 

 

GRAVID

*

 

Ny PP

*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...