Gå til innhold

***IKM UKE 25***


KattaVenter..?

Anbefalte innlegg

Hvordan går det med dere RosaHelikopter og cesam?

 

Jeg klarte ikke vente til søndag med å teste, og idag var streken mye tydligere og nesten like sterk som kontroll-streken. Må finne apotek idag og kjøpe CB test!! Mensmurringene kommer og går, men det kan kanskje være et graviditets-tegn? Leste det en annen plass på forumet hvertfall.. Og har ikke sett noe til tanta iallefall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest UndrendeUllteppe

Gratulerer!! :D

 

Du er nok gravid, jeg hadde masse mensmurringer de første ukene, derfor jeg ikke stusset over uteblitt mens; den var jo helt tydelig rett rundt hjørnet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Undrende ullteppe, og du har nok rett, for i dag tok jeg CB digital og da lyste det opp "Gravid" :D Da hopper jeg over til 1 trimester, og håper at dere andre følger raskt etter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye KattaVenter..? og alle dere andre som fikk positive tester denne prøve perioden =) =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis til dere med positive tester :D hærlig ;)

 

her ble det neg. test, men skjønner meg ikke på kroppen min lengre. etter en veldig snodig tr, med kvalme og sitringer i puppene før tr, er fortsatt kvalmen( delvis) og puppene med etter tr.. mulig kroppen ikke er helt i gjenge etter MAen, men aldrig vært borti at den har oppført seg sånn.. jaja.. håper på klaff denne mnd da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk TR på fredag, blææ. Då var syklusen min 38 dager, dvs at jeg har ikke truffet EL i det hele tatt.. Så nå blir det å teste etter EL.

 

Funker disse billigtester.no strimlene, eller bør jeg kjøpe et mer avansert aparat som måler EL??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...