Gå til innhold

***IKM UKE 25***


KattaVenter..?

Anbefalte innlegg

Her er det daglig symptomjakt både av meg og gubben, men har ikke ikm før på søndag. Har lovet meg selv å ikke teste før. Foreløpig merker jeg både at jeg er oppblåst, rød i kinnene, irritabel (eksploderer for ikkeno') og småkvalme. I tillegg føler jeg meg liksom gravid.. Kan ikke forklare helt. Føler meg bare annerledes. Prøver å si til meg selv at d kan jo hende at alle symptoene er innbilte, for å dempe evt skuffelse. Fonuften sier meg at det er for tidlig å kjenne på symptomer. Men har vanskelig for å tro jeg inbiller meg ting og..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

småkvalm av og til her også, men kan være innbilt også, ettersom jeg ønsker det skal være tilfelle ;) kjenner småtteri, men kan også være sympt på tr, så får bare smøre meg med tålmodighet litt til. småømme pupper, småkvalm, svetter fort for ingenting og blir lettere svimmel.

krysser fingrene for alle innpå her at det blir ikke kommende tr ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bellybabe: har det ganske likt som deg, eksploderer for ingenting, oppblåst og kvalme som kommer og går! i tillegg er jeg varm,er egentlig en frøsen person og veldig ømme bryst!

 

men lurer litt på en ting, har noen av dere noen gang hatt vondt nederst i magen (vanskelig og forklare akkurat hvor, men tror det er eggstokkene) når dere hoster? kjennes ut som noe som strekker seg eller eksploderer om jeg kan si det sånn! er så smertefullt og har aldri hatt det før så vet ikke hva det kommer av! jeg er helt forferdelig på forklaringer så håper noen forstår :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sist jeg ble på tjukka, kom kvalmen 3-4 dager etter jeg ble svanger, så kan komme ganske tidlig den da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bellybabe: har det ganske likt som deg, eksploderer for ingenting, oppblåst og kvalme som kommer og går! i tillegg er jeg varm,er egentlig en frøsen person og veldig ømme bryst!

 

men lurer litt på en ting, har noen av dere noen gang hatt vondt nederst i magen (vanskelig og forklare akkurat hvor, men tror det er eggstokkene) når dere hoster? kjennes ut som noe som strekker seg eller eksploderer om jeg kan si det sånn! er så smertefullt og har aldri hatt det før så vet ikke hva det kommer av! jeg er helt forferdelig på forklaringer så håper noen forstår :P

 

hadde de "magesmertene" sist jeg var gravid, ble vondt og ømt bare jeg skrekte meg elr noe. kom av at livmora strekte seg sa legen da iallefall. skal ikke noe til før det stikker i når det er sånn. men det gir seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bellybabe: har det ganske likt som deg, eksploderer for ingenting, oppblåst og kvalme som kommer og går! i tillegg er jeg varm,er egentlig en frøsen person og veldig ømme bryst!

 

men lurer litt på en ting, har noen av dere noen gang hatt vondt nederst i magen (vanskelig og forklare akkurat hvor, men tror det er eggstokkene) når dere hoster? kjennes ut som noe som strekker seg eller eksploderer om jeg kan si det sånn! er så smertefullt og har aldri hatt det før så vet ikke hva det kommer av! jeg er helt forferdelig på forklaringer så håper noen forstår :P

 

hadde de "magesmertene" sist jeg var gravid, ble vondt og ømt bare jeg skrekte meg elr noe. kom av at livmora strekte seg sa legen da iallefall. skal ikke noe til før det stikker i når det er sånn. men det gir seg :)

 

tusen takk for svar! kan ikke huske at det var slik sist jeg var gravid men da fant jeg ikke ut av graviditeten før jeg var 8 uker på vei ca! satser på at det kommer av graviditet da og ikke noe annet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, sånne "stikk" får jeg av og til hvis jeg reiser meg brått, eller som du sa hoster. Men ikke alltid. Er også vanligvis en frossen person (sover med ullteppe over dyna hele året) men nå må jeg gå uten sokker inne for ikke å "renne vekk" Ullteppet er også pakket godt vekk. Tør nesten håpe det er positive tegn.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde ikke gjort noe nei, men tørr ikke ha for store forhåpninger! er bare i 2 pp så vet det kan ta sin tid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samme her, men lov og håpe ;) er på 1pp etter en MA i slutten av april vi. håper det klaffer fort denne gangen også, ble påvei på første forsøk på feb ;) får krysse fingrene og ikke beina ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, sånne "stikk" får jeg av og til hvis jeg reiser meg brått, eller som du sa hoster. Men ikke alltid. Er også vanligvis en frossen person (sover med ullteppe over dyna hele året) men nå må jeg gå uten sokker inne for ikke å "renne vekk" Ullteppet er også pakket godt vekk. Tør nesten håpe det er positive tegn.. :)

tåler mindre varme når man er gravid ja ;) jeg er veldig frossen av meg, men jeg holdte på å renne bort på mars/april pga hormonene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 18. juni

* Forventningsfull87

*

 

Tirsdag 19. juni

* mamma-T

*Lykkeliten13

*Mmbaby

 

 

*Onsdag 20. juni

*kat87

*bentix

*En til,please.

*Renate, 4.pp

*Cesam, 1 pp

 

Torsdag 21. juni

*Mich88

*Goomba84

*Hva skjer'a bagera?

 

Fredag 22. juni

*Lykken er kjærlighet<3

*UndrendeUllteppe

*RosaHelikopter (2pp)

*

 

Lørdag 23. juni

*Florida11

*blå2010, 2pp

 

Søndag 24. juni

* Cornflake, 15pp

*søker*spire* 13pp, 2pp m/pergotime

*bellybabe

 

GRAVID

*

 

Ny PP

* Renate gaar inn i 5. pp

ikm på søndag ca jeg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Knallstart på IKMuken folkens! Mens jeg i dag tidlig sto og ventet på at Clearbluetesten skulle visse negativt lyser det plutselig mot meg : GRAVID! Jeg er gravid med vårt første barn! 2 pp, første gang vi traff på EL. Sist var han bortreist. Jeg skal følge med dere denne uken, men hopper nå inn på 1. trimester sin side. Sender dere masse babystøv :-D Lykke til jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye!!!!:)

Jeg droppet å teste i dag...

Tenkte å teste med en digital i morgen, da er det 14 dpo. Men syklusen har vært mellom 16-18 dpo før IKM ankommer!

Har mistet litt troen! Men er skikkelig trøtt om dagen, oppblåst , småkvalm, enorm appetitt. Og masse kviser og nupper på brystet. Men litt redd for å håpe... Vår 4 pp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer :) håper flere følger på... Jeg har også hatt litt mens murringer noen dager og ømme brystvorter... Håper det er en spire, men jeg må vel vente og se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til dere med pos test :) her tror jeg TR er rett rundt hjørnet... Migrenen i gang og, så tenker jeg i løpet av dagen/ morgendagen seiler over i ny pp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Forventningsfull!! Godt du går foran som et godt eksempel, så er det bare for oss andre å følge på :) Håper du har en sterk og standhaftig liten spire.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmbaby: stakkars deg, migrene er virkelig en fryktelig tilstand, urk..god bedring og håper tanta holder seg langt unna...

 

Lykken er kjærlighet: Flink du er som klarer å vente, jeg føler meg også litt flink som for første gang har klart å vente (nesten) til IKM. tester i morgen, IKM onsdag. Håper symptomene dine forteller om en spire som har flyttet inn.

 

Velkommen inn til deg også kvinne79, håper det går veien for deg også denne perioden!

 

Tvi tvi til resten av oss andre, bolle i ovnen på oss alle,he he...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hater migrene. Har vært veldig plaget siste året. Spesielt ved mensen, så legen har funnet ut at det er hormonelt. Legen håper og at det kan ble bedre den dagen jeg blir gravid, Krysser fingrene for det jeg og. Men ser ikke ut til at det er denne mnd. TR er ikke der enda, men to neg tester og alle andre symp så hun kommer nok....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer dere som har testet positivt :) :)

 

Og til oss andre som venter og venter, krysser alt jeg har for at spiren sitter hos oss alle denne pp :) :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye forventningsfull :-D :-D

 

 

Skulle ønske at det klaffet for meg også denne uken.. Jeg testet negativt på lørdag, men ikm er ikke før søndag, så jeg håper jeg var alt for tidlig ute med testing. Men kjenner ikke så mange symptomer heller. Usj. Hvis det ikke klaffer denne gangen tror jeg at jeg må begynne å time EL, så jeg er sikker på at vi treffer :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...