Gå til innhold

***IKM UKE 25***


KattaVenter..?

Anbefalte innlegg

Testen min i dag var negativ. Kan være noe galt med den som ble svakt positiv i går :( Testet både med cb+ og billigstrimmel i dag, og begge var negative :(

Har ikke IKM før på torsdag, så er vel enda et ørlite håp ;)

 

Gratulerer så masse til dere med positive tester :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest mich88

I eine augeblikket trur eg at eg er gravid og i det andre er eg heilt sikker på at eg ikkje er det. Ahh, hater lange syklusser. Skulle ønske eg hadde kun 4 veker sykluser. Eg har hatt sykluser på ca 5 veker (pluss minus eit par dager). Ut i frå den har eg IKM på Torsdag. Har fortsatt ømme pupper, inni mellom har eg mensmurringer og det er då eg trur eg får mensen, men so stopper det opp med det samme, eller i løpet av berre eit kvarters tid til ein halvtime.

Tok ein test i dag, kunne skimte ein svak strek.. Men stoler ikkje på det sidan eg har fått det so mange ganger før, kjenner eg blir gal ;) Trur at visst eg hadde vert gravid no, skulle eg fått ein sterk positiv test å ikkje måtte myse for å sjå nokon strek. Lover meg sjølv visst att eg ikkje er gravid no, skal eg neste mnd vente til eit par dager/ dagen før IKM med å teste meg.. (heh, trur ikkje på det før eg ser det då men ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mich88: hvis du ikke har IKM før på torsdag og du nå ser en svak strek er vel det grunn til en god dose optimisme? Trodde en strek var en strek jeg, hvis du skjønner hva jeg mener:) Håper inderlig streken blir sterkere og at du også kan juble over spire. Må sitte på hendene for ikke å svi av en test selv her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj! Ikke klarte jeg å vente med å teste til i morgen og dessuten var testen snøøøhvit. Jeg vet at det ikke er ikm før onsdag og testen ble heller ikke tatt med morgenurin og jeg har heller ingen tegn på at tanta kommer, men blir utrolig skuffet likevel. Er dårlig på testing, men svÆrt så kompetent på å dra svart/hvitt konklusjoner, sukk....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mich88

Ja forstår kva du meiner.. Men er 15 DPO no, so er derfor eg tviler litt.. Får berre vente å sjå trur eg :) Hehe ja forstår det med testinga, men eg er ikkje so flink til å holde meg. Vert nesten litt flau av og til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyserosa på papiret i dag, så da er nok mensen på vei... Har ikke følt meg gravid heller, så dette var ikke uventet.

Gratulerer til deg Forventningsfull87, og lykke til til alle dere andre:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hopper inn her fra uke 24. Hadde el litt senere enn forventet, hadde ma/bo med utskrapning i uke 10 13 april. Ikm er fredag tror jeg, men ennå tidlig å teste. Har ingen symptomer, annet enn at jeg blir plutselig kvalm. Er forsåvidt trøtt og surrete for tiden, men bare tiden vil vise :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg tester hver dag. Er litt utålmodig av meg. Har også IKM på torsdag, og kommer nok til å teste i morgen også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle med positive og optimistiske tester :) Har ikke ikm før søndag, så ingen testing før tidligst lørdag. Håper jeg holder ut til søndag.. Begynner nesten å bli redd for å teste nå. Tenk om det er enda en neg.? Prøver å stålsette meg og skru ned forventningene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 18. juni

* Forventningsfull87

*

 

Tirsdag 19. juni

* mamma-T

*Lykkeliten13

*Mmbaby

 

 

*Onsdag 20. juni

*kat87

*bentix

*En til,please.

*Renate, 4.pp

*Cesam, 1 pp

 

Torsdag 21. juni

*Mich88

*Goomba84

*Hva skjer'a bagera?

 

Fredag 22. juni

*Lykken er kjærlighet<3

*UndrendeUllteppe

*RosaHelikopter (2pp)

*

 

Lørdag 23. juni

*Florida11

*blå2010, 2pp

 

Søndag 24. juni

* Cornflake, 15pp

*søker*spire* 13pp, 2pp m/pergotime

*bellybabe

 

GRAVID

*Forventningsfull87 (2. pp)

 

Ny PP

* Renate gaar inn i 5. pp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har en billigtest igjen....men siden jeg ikke har symptomer så håper jeg t jeg klarer å la være å teste.....men kjenner meg selv så godt at den ryker vel på fredag morra....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest UndrendeUllteppe

Gratulerer Forventningsfull! :D

 

Til dere andre, det er enda tid igjen, lykke til!

 

Og jeg som vet at det sikkert er 99,8 % sjanse for at jeg ikke er gravid, begynner plutselig å tenke «enn hvis» selv...sukk...snakker om å lage dumme forhåpninger! Har vært så sur og irritert, og føler de siste par dagene at brystene har «fylt seg opp litt»...dette var symptomer sist jeg var gravid, selv om jeg ikke visste at jeg var det da.

 

Men, det er så og si klin umulig, med mindre jeg har hatt to EL uten å merke det, så snart kommer nok TR og klasker meg ned på jorden igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

* Forventningsfull87

*

 

Tirsdag 19. juni

* mamma-T

*Lykkeliten13

*Mmbaby

 

 

*Onsdag 20. juni

*kat87

*bentix

*En til,please.

*Renate, 4.pp

*Cesam, 1 pp

 

Torsdag 21. juni

*Mich88

*Goomba84

*Hva skjer'a bagera?

 

Fredag 22. juni

*Lykken er kjærlighet<3

*UndrendeUllteppe

*RosaHelikopter (2pp)

*

 

Lørdag 23. juni

*Florida11

*blå2010, 2pp

 

Søndag 24. juni

* Cornflake, 15pp

*søker*spire* 13pp, 2pp m/pergotime

*bellybabe

*79kvinne

 

GRAVID

*Forventningsfull87 (2. pp)

 

Ny PP

* Renate gaar inn i 5. pp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her lyste det "ikke gravid" mot meg i dag..

Er 14 dpo, hatt mellom 16-18 dpo før mens kommer. Så den kommer nok straks!

Ønsker resten masse lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle gratulasjoner! Håper flere tester positivt snart! Det må jo være flere denne uken, så mange som vi er her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var alt håp ute for denne gang. Tr på plass, og jeg tusler inn i ny pp. Håper ikke jeg møter så mange av dere der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fikk jeg litt rosa på papiret, så da er vel TR rett rundt hjørnet:( kan jeg fortsatt håpe den ikke kommer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 18. juni

* Forventningsfull87

*

 

Tirsdag 19. juni

* mamma-T

*Lykkeliten13

*Mmbaby

 

 

*Onsdag 20. juni

*kat87

*bentix

*En til,please.

*Renate, 4.pp

*Cesam, 1 pp

 

Torsdag 21. juni

*Mich88

*Goomba84

*Hva skjer'a bagera?

 

Fredag 22. juni

*Lykken er kjærlighet<3

*UndrendeUllteppe

*RosaHelikopter (2pp)

*

 

Lørdag 23. juni

*Florida11

*blå2010, 2pp

* snartmammatil2?

 

Søndag 24. juni

* Cornflake, 15pp

*søker*spire* 13pp, 2pp m/pergotime

*bellybabe

 

GRAVID

*Forventningsfull87 (2. pp)

 

Ny PP

* Renate gaar inn i 5. pp

 

Ifølge TR app'en min har jeg IKM på lørdag...men har vært så ustabil etter p-sprøyte slutt så aner ikke når den kommer...alle EL testene jeg har tatt siden midten av mai har vært negative (pluss noe positive GT som har gitt meg håp, mens blodprøvene hos legen var negative) så en stk frustrert/forvirret/oppgitt/lettere deppa kvinnfolk her i gården...syns synd på stakkars mannen min som må holde ut med meg akkurat nå :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 18. juni

* Forventningsfull87

*

 

Tirsdag 19. juni

* mamma-T

*Lykkeliten13

*Mmbaby

 

 

*Onsdag 20. juni

*kat87

*bentix

*En til,please.

*Renate, 4.pp

*Cesam, 1 pp

 

Torsdag 21. juni

*Mich88

*Goomba84

*Hva skjer'a bagera?

 

Fredag 22. juni

*Lykken er kjærlighet<3

*UndrendeUllteppe

*RosaHelikopter (2pp)

*

 

Lørdag 23. juni

*Florida11

*blå2010, 2pp

* snartmammatil2?

 

Søndag 24. juni

* Cornflake, 15pp

*søker*spire* 13pp, 2pp m/pergotime

*bellybabe

 

GRAVID

*Forventningsfull87 (2. pp)

 

Ny PP

* Renate gaar inn i 5. pp

* mmbaby går inn i 4 pp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mich88

Velkommen supermammatil2? Forstår godt du vert til frustrert over kroppen som lurer deg. Har trudd eg har vert gravid fleire ganger sjølv også uten å vert det. Kjedelig når ein vert so skuffet.

No driv eg også å venter på at mensen skal komme/ helst ikkje komme, IKM på Torsdag so venter i spenning :) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen supermammatil2? Forstår godt du vert til frustrert over kroppen som lurer deg. Har trudd eg har vert gravid fleire ganger sjølv også uten å vert det. Kjedelig når ein vert so skuffet.

No driv eg også å venter på at mensen skal komme/ helst ikkje komme, IKM på Torsdag so venter i spenning :) Lykke til!

 

Tusen takk mich88 :) :)

Ja det er ikke lett når hele kroppen føles gravid ut også kommer det positive (svake) tester...men så viser det seg at testene i kroppen bare lurer deg :(

Lykke til til deg også på torsdag :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mich88

Takk for de :) Eg har også fått svak positive tester før utan at det har vert noko (eller kan hende det har vert kjemisk), forstår ikkje heilt kvifor det ikkje berre kan vere enkelt å greit for alle? ;) Men slik er det no ikkje.. Dette er min pp nr 6, so hadde vert veldig fint om det hadde klaffa snart ;) Men på ein annan måte so er det ikkje so lenge eg har prøvd heller (kontra andre her inne).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...