Gå til innhold

*Gullfiskbollen* ny 10.april :)


*lille blomst*

Anbefalte innlegg

Jeg sitter og kjemper imot tårene :( Så vondt har jeg aldri hatt det *au au*

 

Lilleblomst, litt små ekkel følelse når man plutselig sover lenger enn vanlig og ikke helt skjønner hva som har skjedd før du ser til den lille. Men deilig at dere fikk sove litt lengre idag da :)

Dere får kose dere masse på by'n idag :D

 

Tigerlise, hvit som snø sier du....men håpet er tilstede så lenge den dumme tanta ikke dukker opp :D

 

Renate, kos deg med en velfortjent fridag :D :D

 

Leah, her krysser vi alle i bollen fingra for deg :D Så dette kommer til å gå superduper bra :wub:

 

Cornflake, hvordan er det med deg idag søta :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

her har det skjedd ting.. borte i noen dager også bruker jeg en halvtime på å lese igjennom alt:) det er hyggelig da... jeg har nå litt god tid mens jeg sitter å venter på flyet tilbake til hovedstaden..

 

 

Dossa: jeg håper kiro klarer å fikse vondtet! de tar vanligvis imot akutt eller?

 

krysser fingrene for dere med hvite tester der tanta enda ikke har kommet på besøk..

 

.in status er at el kommer mellom denne helgen og neste helg så nå er det bare å kjøre på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter :)

 

Jeg har begynt å spotte, 13dpo i dag. Jeg har aldri spotte i løpet av mine 13pp :( Sukk, inn i min 14pp med mindre håp om å få dette til...snufs

 

Søte Dossa, legg en varm klut rundt nakken din eller bade i badekar med varm vann. Tenker på deg vennen.

 

Hvordan gikk dt i dag Leah?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er trøtt og trøtt og fryser og pakket meg inn i teppet. Jeg har lest, men husker ingenting. Konsentrasjonen var visst litt borte, hehe :)

 

Eller kanskje jeg bare har fått gullfiskhukommelse av å henge her inne :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var vesla lagt :) Snuppa kommer snart hjem fra turninga og da skal de to eldste i seng :) Blir ikke lesing ikveld, har ikke nakke til å ligge.

Mannen er sendt avgårde på dugnad fordi kjærringa i huset ikke kan se rett frem og bøye hodet :P

 

Kiropraktoren knakk ikke idag. Han prøvde men det var helt for jævlige smerter. Fikk beskjed om å ta smertestillenden de neste par dagene og ble jeg ikke bedre så måtte jeg komme tilbake.

Gullet ble friskmeldt av kiropraktoren idag :)

 

Det pøs regner hos meg idag. Har gjort det de siste dagene *usj* Har så lyst på sol nå som det er en langt helg i vente :D

 

Cornflake :wub: sender deg en god klem :) :)

Tanta har bare ikke vett til å holde seg vekke *gggrrrrr*

Unner deg all lykke snuppa og håper det ikke blir lenge att til jeg kan høre deg juble ;)

 

Leah, hvordan gikk det idag? Spent og nysgjerrig jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff dossa! får håpe det går over fort! 1g paracet og 400 eller 600 mg ibux opp til fire x daglig burde hjelpe deg.

Var godt å sove litt ekstra, men det var noen sekunder med minipanikk for mor gitt ;)

Her har deg også striregnet i flere dager! lei!

 

Hutre... fryse...hoste... måtte dra over meg et varmt pledd nå, vurderer å finne senga, enda så tidlig det er... mini har ikke feber lenger, men en veldig lei hoste, som også mor har fått... gjør vondt langt ned i brystet og i ryggen, så er godt jeg skal til legen i morgen... hodepine også, så helt klart ikke i form :/ lurer nesten på om mini også burde bli med, siden hun fikk det først, men hun vil sååå gjerne i bhg, og formen er bra nok, hoster bare... spesielt nå i kveld egentlig... tenke*tenke*...

 

Håper dere andre kommer i form snart! blir ferdig med tante/slipper tante eller treffer riktig på el! ønsker dere alle det beste <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vettu Lilleblomst det var akkurat det kiropraktoren sa jeg skulle ta :) 600 mg ibux og 1 gr paracet 4 ganger om dagen :)

Jeg har tatt dosen to ganger allerede og den verste smerten er ikke tilstede *weeee* Håper dette smerte helvete gir seg i løpet av de neste dagene.

Hadde du og mini det koselig på by turen idag?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt at du føler deg bedre, Dossa :) God bedring til deg og alle andre syke!

 

Her har det vært deilig vårvær i det siste, hihi. Synes i grunn at vi fortjener det etter all den ekle snøen vi fikk etter påske ;)

 

I morgen får vi hjemmebesøk av fosterhjemsordningen. Blir spennende :)

 

Leah, gikk det bra på jobb?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppelupper :)

 

Det gikk veldig bra i dag :) Ungene likte meg og det tror jeg hun gjorde også..fikk i alle fall tilbud om jobb fra 10.mai :D Først på måneds-kontrakt, så får vi begge se om det funker og så kunne jeg søke på fast når hun lyser den ut :) Blir spennende dette :)

 

Dossa: Håper du våkner god som ny i morgen!

 

Cornflake: Sender deg en monsterklem, skulle så veldig ønske at det var din tur nå :wub:

 

Tigerlise: Så spennende med fosterhjemsordningsbesøk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra, Leah!!!!! Liker :D Du skal se at alt løsner nå :wub: Det har du virkelig fortjent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Våknet opp til smerter så har tatt min første dose med smertestillende. Da skal jeg overleve på jobben :)

 

Cornflake :wub: æsj ikke nå igjen :( Sender deg en gedigen super klem :D Det var ikke du som skulle få tante besøk, jeg tar ho imot isteden for deg. Snart skal det bli din tur :wub:

 

Leah, ååååå nå ble jeg kjempe glad på dine vegne :) Nå løsner det for deg og det fortjener du søta :) Gratulerer!!!

 

Tigerlise, det blir et spennende møte :) Veit det kommer til å bli en stor suksess :D

 

Jeg får komme meg på jobb :)

Ha en super fin fredag søtinger :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Leah! :)

 

Tigerlise - så spennende. Jeg har kjemperespekt for folk som klarer å være fosterhjem. Håper alt går bra :)

 

Dossa - håper du overlever dagen på de "små" hvite pillene ;)

 

Cornflake - ØSJ! Men nå som du har vært så flink med å gå ned i vekt og snart får hjelp så skal du se det plutselig lØser seg :D

 

I dag skal jeg si som it-konsulten vår "thank god its friday!". Er så glad for at det er fredag. Og tar en tidlig helg for å dra og spise lunsj med mamma og sØstra mi, samt en liten shoppingtur etterpå. Det er så hyggelig når sØster endelige beveger seg ut siden det er blitt varmt nok for bena hennes. Hun har en rar sykdom i nervene i bena som gjØr at de er helt rare og vonde og hun kan ikke bruke langbukser eller sko, og sitter i rullestol når man skal bevege seg lenger enn bare rundt i huset. Så i dag håper jeg vi får brukt noen penger :D

 

og ellers - i morgen blir det testing for meg så det blir spennende! *krysse fingra*

 

Ha en deilig dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk jenter :wub:

 

Cornflake: Jeg er kjempe kjempe sint på tr som kom til deg nå!! Det bør bli siste gang! Sender deg en skikkelig god klem :wub:

 

Tigerlise: Når er det du forventer mensen? Håper den ikke dukker opp og at du får noen fine streker de neste dagene :)

 

Dossa: Uff, håper du slipper å ha så vondt i dag..det skulle jo gå over til i dag hadde jeg tenkt :P God bedring i alle fall :wub:

 

Tyr: Det høres ut som en super fredag :D Kos deg masse :)

 

I dag må jeg vaske huset siden det ikke ble tid i går, blæh! Og så mange små ærender som må gjøres, må f.eks til politiet å be om vandelsattest til min nye jobb ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leah - Du kan søke om vandelsattest via brev ved å printe ut skjema og kopi av leg om du ikke rekker politistasjonen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter :)

 

har vært inne og lest litt, men har ikke orket å skrive på en stund.

Jeg er bedre :) har masse hjemmekontor og det hjelper, så jeg har ikke kastet opp på en uke ;) jippi!!

Er 16 uker i dag, så bør jo snart være over det verste..

 

Men er litt bekymra, da, for kjenner ikke denne babyen slik jeg kjente snuppa...henne kjente jeg første gang i uke 13 og hver dag fra uke 15.. men nå er jeg litt usikker på om jeg har kjent mini i det hele tatt..har hatt noen ganger hvor jeg har lurt på om det var det, men er så opptatt med snuppa etc hele tiden, så da passer det sjelden å legge seg ned og kjenne.

Og på kvelden så er det ikke noe action, så er litt bekymret for at ikke alt er bra med baby :(

 

prøver å tenke at jeg bare er paranoid, men er ikke så lett heller...

 

men nok om meg ;)

grattis Leah, dette går nok bra! og når jobb og økonomi ordner seg, så kommer nok spira i kjølvannet!!

 

velkommen til alle nye, god bedring til syke store og små og lykke til med nakken, Dossa :)

 

Plopp i bollen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HeidiL, jeg kjente ikke Ilyas i magen ordentlig før i uke 19, pga morkaka lå foran og tok imot sparkene. Så det trenger ikke å være noe farlig.

 

Tigerlise: Lykke til med besøket.

 

Leah, så gøy at du begynner å jobbe snart og at det gikk bra igår.

 

Dossa, håper smertene går bort snart! :(

 

Cornflake: Så leit med tantebesøk :(

 

Fri idag også, og idag er Ilyas også hjemme. Han sa istad at han er syk (hver gang han har vært hjemme den siste tiden har han vært syk) og måtte til doktoren. Det er gøy! - Jaja. Er nå 2 tilfeller med vannkopper på avdelingen til Ilyas. Ho ene var i bhg igår, og på kvelden ble hun syk, så et håp om at Ilyas får det snart og blir ferdig med det ;)

 

Det regner masse her, og ytterklærne til Ilyas ligger i vaskemaskinen. De så ikke ut etter at Ilyas hadde vært ute igår. Så får vi se hva vi finner på idag... Kjedelig med det været her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tyr: Takk for tipset :) Men tror nok det går fint å rekke politiet i dag, kan eventuelt dra på mandag om de stenger før jeg tror de stenger :P

 

Heidi: Håper alt er bra med spira, og det er det sikkert :) Hvis du har vært dårlig helt til nå så må det jo være godt med liv der tenker jeg :) men skjønner at du blir bekymret siden du kjente det så tidlig første gangen..Men alle svangerskap er forskjellige :) Er det lenge til du skal på UL?

 

Renate: Det hadde sikkert vært greit å bli ferdige med vannkopper ja, men sånne ting kommer aldri når det "passer" :P Håper dere koser dere selv om det regner :)

 

Her er sola kommet fram igjen etter at det regnet i natt, herregud vi har hatt så fint vær hele uka mens værvarslet truer med regn hver dag..men nå når helga kommer så kommer vel regnet også :P

 

Nå er huset rent...og det varer sikkert til i 16-17-tiden i dag :P Så nå skal jeg slappe av og spise litt før jeg skal pine meg med litt epilering og ta en velfortjent dusj :) Skal få gjort noen ærender når sambo står opp i dag, men det er nok enda noen timer til siden han gikk å la seg da vi sto opp, sent hjemme fra jobb i dag stakkar.

 

åja, det var det jeg skulle spørre dere om..Tips til dåpsgave til en gutt på ca 6 mnd? Spurte hva de ønsket, men de visste ikke..det eneste hun kunne komme på var klær, og det skal han få..men tenkte noe annet også da, men hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så koselig at dere har skravlet masse! :)

 

Nå er jeg også på paracet-kuren dossa (men ikke ibux ;) )

 

Hatt en elendig natt, våken med feber, hodepine og hoste flere ganger, fikk nesten ikke sove igjen heller. første paracet tok jeg i 5.30 tiden, da fikk jeg heldigvis sove litt og feberen gikk ned.

Hadde Crp på 50 da jeg var hos legen, så det var tydelig at jeg har en infeksjon (frisk = under 8 i crp)

Fikk høre hjertelyd og et spark! kjente det ikke, så var litt artig å høre det :)

 

HeidiL ikke rart du ikke kjenner, kan godt være babyen sparker bakover mot ryggen eller at morkaka ligger foran, jeg kjente lite med mini gjennom hele sv.skapet, men denne sparker litt mer/hardere enn hun gjorde, så tror jeg får kjenne mer denne gangen. :)

 

Cornflake: stor trøsteklem <3 det ordner seg snart snuppa! :)

 

Leah, supert med jobb da! nå løsner det! ;) jeg tok husrydding og vask i går, tenkte på deg da ;)

 

Dossa: byturen var kos, shoppet og spiste middag ute, så var artig det. hun hadde noen småpenger som brant i lomma, men i lekebutikken fant vi ikke noe. men på H&M har de sminke! så hun plukket ut et sett med øyeskygge og var helt i ekstase ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse god bedring Lilleblomst :) Godt å høre at du har fått anibiotika og bra du ikke tar ibux for det skal vel ikke gravide gjøre :) Hehe...sminke ;) ja kan tenke meg at ho likte det :D

 

Nakken føles litt bedre *juhu* men kan kanskje komme av at jeg har tatt en ny dose med smertestillende :P

Håper jeg blir helt frisk i løpet av helga :)

 

Skulle ha kommentert mer men jeg husker ikke noe *plopp plopp*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Metti, et slikt pledd så helt nydelig ut :) Det skal jeg kjøpe til ei venninne som snart skal føde :)

 

HeidiL, med min første så kjente ikke jeg liv i magen før jeg var nesten 7 mnd på vei. Og grunnen var fordi morkaka lå foran og tok i mot sparkene.

Skjønner du blir litt små nervøs men dette går fint skal du se :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...